Arabam kısa çalışıp stop ediyor

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Arabam kısa çalışıp stop ediyor

İleti aydin67 » 12 Ekm 2018, 10:08

Merhaba favorit kullanıcıları benim favorit 94 modl şu an kullanmıyorum tamirciden uzak köy yerdeyim araba çalışır çalışmaz rolanti tutmadan sönüyor sadece lpg kullanıyorum benzin deposu anahtarı kayıp az benzin var arabayı yerinden kaldıramıyorum yani fikri olan yazarsa sevinirim
 
aydin67
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 13
Kayıt: 30 Eyl 2018, 08:42
Nereden: Kocaeli
Arabanız: fovorit 94

İleti cemokan » 12 Ekm 2018, 12:37

Lpg beyninin üstünde sarı bi vida vardır rölanti vidası onu az az aç dene bide beyinden çıkıp karburatöre giren hortumda vana vardir onu da az az acarak bi dene bakalım kolay gele geçmiş ola
cemokan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 47
Kayıt: 11 Kas 2016, 00:26
Ad Soyad: Cem K
Nereden: Muğla
Arabanız: Skoda Favorit 136 L

İleti aydin67 » 12 Ekm 2018, 12:44

cemokan yazdı:Lpg beyninin üstünde sarı bi vida vardır rölanti vidası onu az az aç dene bide beyinden çıkıp karburatöre giren hortumda vana vardir onu da az az acarak bi dene bakalım kolay gele geçmiş ola


Cevap için teşekkürler onu denicem.
Birde karbüratörden üsten kelebek üstüne direk benzin döküyom yine aynı az pır pır edip stop ediyor.
Bu arada skodacılare formda fazla yazmıyor
aydin67
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 13
Kayıt: 30 Eyl 2018, 08:42
Nereden: Kocaeli
Arabanız: fovorit 94

İleti cemokan » 12 Ekm 2018, 13:31

Facebook da gruplar var orda da yaz istersen. Foruma anca giren çıkanlar bakar. Face malum herkes giriyor :)
cemokan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 47
Kayıt: 11 Kas 2016, 00:26
Ad Soyad: Cem K
Nereden: Muğla
Arabanız: Skoda Favorit 136 L

İleti phenomx3 » 13 Ekm 2018, 09:21

kocaeli neredesin
Kullanıcı avatarı
phenomx3
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 608
Kayıt: 23 Ağu 2011, 19:48
Ad Soyad: ERDAL TEZCAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 94 FORMAN GLX

İleti phenomx3 » 14 Ekm 2018, 09:11

bir de benzin depo anahtarı kayıp demişsin. kontak anahtarı açmıyormu. depo kapağı daha önce değiştirilmiş mi??? kocaelide nerede olduğunu yazarsan belki yardımım dokunur.
Kullanıcı avatarı
phenomx3
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 608
Kayıt: 23 Ağu 2011, 19:48
Ad Soyad: ERDAL TEZCAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 94 FORMAN GLX

İleti aydin67 » 14 Ekm 2018, 18:27

körfez ilimtepe kalıcı konutlar okulda çalışıyorum ilimtepe 17 ağustos ilkokulu 505 8082644 çalıştırana usta ücretini veririm karbüratörü söktüm biraz temizledim daha takamadım kablolar filan şaşırdım motosikle idare ediyorum aküde bitti selamlar
aydin67
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 13
Kayıt: 30 Eyl 2018, 08:42
Nereden: Kocaeli
Arabanız: fovorit 94

İleti aydin67 » 14 Ekm 2018, 19:01

phenomx3 yazdı:bir de benzin depo anahtarı kayıp demişsin. kontak anahtarı açmıyormu. depo kapağı daha önce değiştirilmiş mi??? kocaelide nerede olduğunu yazarsan belki yardımım dokunur.


öncelikle selamlar anladığım kadarıyla siz bu arabalardan az çok anlıyorsunuz arabam şu an yatıyor tahminim karbüratörden vaktiniz müsait olduğu zaman bi baksanız yapamazsanız bile yol ücretini veririm çalışırsa ustalık ücretini de veririm tlf 5058082644 arabayı alalı 1 ay filan oldu aküyü şarz ettiririm olmazsa çıkma karbürator almayı düşünüyorum şimdilik durum bu selamlar
aydin67
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 13
Kayıt: 30 Eyl 2018, 08:42
Nereden: Kocaeli
Arabanız: fovorit 94


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir