Motor gücünü artırma

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Motor gücünü artırma

İleti goku50 » 15 Oca 2018, 14:31

Selamin aleykum arkadaşlar mehaba
92 model favoritim var araç çok temiz sorunsuz fakat hız yapmıyor düz yolda 5. Vites 110 geçmiyor yokuş aşağı olursa sıkıntı yok 150 ye kadar görüyor sonra ben korkuyorum bir şey olur diye basmıyorum motoru güçlendirmek için ne yapabiliriz yardıma ihtiyacım var turbo bile takılsa yatıracağım yada bu gidişle aracı satacağım malesef
 
goku50
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 16
Kayıt: 21 Oca 2017, 22:37
Ad Soyad: gokhan durmus
Nereden: Nevşehir
Arabanız: skoda favorit

İleti Metin0670 » 15 Oca 2018, 20:05

Rampa asagi 150 goruyo sen korkuyorsun ve motoru guclendirmek istiyorsun biraz celiskili gibi. Kalkislarda falan hiz istyosan acik filtre ve benzim ayari yap. Lpg komple iptal et
Metin0670
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 184
Kayıt: 27 Arl 2016, 22:54
Ad Soyad: M
Nereden: Zonguldak
Arabanız: Favorit

İleti AhmetH » 15 Oca 2018, 20:17

Lada samara ile takas etmek en hesaplisi olur heralde
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2392
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti cemokan » 16 Oca 2018, 12:49

Bizim favolardan bence çok hız beklememek gerek. netice motor tam 1.3 bile değil benim arabamda 110 - 120 lpg de max. yapmakta hizla isim olmadigi icin pek ilgi duymuyorum.Ama yine de performans için Karbüratör temizliği yaptirin hatta diyafram kısmından bir plastik kirilmis ise sanki arkadan tutuyolarmis etkisi yapmaktaymis( yanlışım var ise kusura kalmayın). bujileri ve kablolari kontrol ettirin. ve yine daha performans icin benzinde gidiş sart
cemokan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 49
Kayıt: 11 Kas 2016, 00:26
Ad Soyad: Cem K
Nereden: Muğla
Arabanız: Skoda Favorit 136 L

İleti goku50 » 16 Oca 2018, 16:30

Şöyle bir durum var sonucda motor üzerinde hiç bir oynama yapmadan normal halinde hız yaptığım için motor patlar elimde falan kalır bir şey olur korkusu , aracın yaptığı 150 km lik hızdan değil yani korkumuz , a4 quattro vardı 320 yapıyordu
goku50
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 16
Kayıt: 21 Oca 2017, 22:37
Ad Soyad: gokhan durmus
Nereden: Nevşehir
Arabanız: skoda favorit

İleti goku50 » 16 Oca 2018, 16:34

Gerçi turkiyede modifiye diyince %95 in aklına cama film egzoz spoiler tamam body kit en fazla duyabilecekleri şey . Adamlar cekoslavakya ralli yarışlarında 650 beygire çıkarmışlar turbo falan gözüküyor kaputu açınca videoda . Ustalara gösteriyorum yapmışlar diye olmaz gitmez diyor video sonuna kadar izliyor görüyor yaptığı hızı bi defa başka bir hilesi var diyor . Desene arkadaş benim harcın değil
goku50
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 16
Kayıt: 21 Oca 2017, 22:37
Ad Soyad: gokhan durmus
Nereden: Nevşehir
Arabanız: skoda favorit

İleti cemokan » 16 Oca 2018, 16:55

Yo bi yanlış anlaşılma olmasın. Siz isterseniz motoru komple bile değiştirebilirsiniz. Ve ya hayalinizdeki şekle sokabilirsiniz. bu sizin maddi gücünüze kalmış bişi. ha ilk başta da sizin arabadan beklentinizle ilgili bisi. Ama yapacağınız masrafa binayen başka araçlar düşünmenizde içten değil. Gerisi size kalmış. Ben yaşadığım yerde bi abimizin torosu hidrolik direksiyona çevirdiğini klima taktirdigini duydum. hayal serbest yeterki maddiyat olsun
cemokan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 49
Kayıt: 11 Kas 2016, 00:26
Ad Soyad: Cem K
Nereden: Muğla
Arabanız: Skoda Favorit 136 L

İleti goku50 » 16 Oca 2018, 17:27

Hocam senin şu yaklaşımın en basitinden normal bi insan yaklaşımı senin gibi adamlar olsa gerçekten sanayiler ve esnaflar güzel işler yapar ama adamlar işin para tarafında değil uğraşmak istemiyor emek harcamak yok kendini geliştirmek yok düz kafa . Dediğimi yapan kesim malesef çok az . En basit adam internete yazmış üretimiyiz her araç için body kid yapılır spoiler temin ediler diye soruyorum favorit için adam yok diyor hani imalaciydin çok mu zor kalıp çıkarmak. Durum böyle yani
goku50
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 16
Kayıt: 21 Oca 2017, 22:37
Ad Soyad: gokhan durmus
Nereden: Nevşehir
Arabanız: skoda favorit

İleti cemokan » 16 Oca 2018, 18:06

Yok hocam yanlış düşünürsün benim mantığımda olsa iş yapamazlar. Ben imkanım olsa arabanın herseyini kendim tamir etme isteğinde olan biriyim ki elimden geldiğince de tamir takımlarım oldukça da yapmaktayım. Sen hem motor hem dış görünüş için bisiler yapmayı planlamaktasin. Nereleri arastirdin bilmiyorum. Özellikle İstanbul İzmir sanayilerine bak. Hatta yurt disindan da parca getirtmek mümkün diye biliyorum. ( yanlisim varsa kusura kalmayin üstatlar )Hayırlısı olsun bakbakalim
cemokan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 49
Kayıt: 11 Kas 2016, 00:26
Ad Soyad: Cem K
Nereden: Muğla
Arabanız: Skoda Favorit 136 L


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir