sağ ön cam kapanırken geri iniyor

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

sağ ön cam kapanırken geri iniyor

İleti swamponer » 05 Eyl 2012, 14:20

Arkadaşlar merhabalar, 2009 skoda octavia sahibiyim fakat son günlerde dikkatimi çeken bir durumla karşı karşıyayım. Sağ ön camı kapatırken sanki birşey sıkışıyormuş gibi yapıp camı tekrar aşağıya çekiyor. 3-4 adımda kapatabiliyorum. Servis direk motoru değiştirmekten yana, daha uyguna bir yol bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
 
swamponer
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 08 Tem 2010, 12:06
Ad Soyad: öner Çokdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia A5

İleti e144552 » 05 Eyl 2012, 14:55

Aynı sorun benim arabamda var, garantiden motor değişti hala sorun geçmedi, bi daha gidecem, herhalde komple mekanizma değiştirmeleri gerekecek.
Oturman mümkünse ayakta durma, yatman mümkün ise, oturma!
Kullanıcı avatarı
e144552
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 242
Kayıt: 13 Ağu 2010, 14:04
Nereden: Konya
Arabanız: OCTAVIA 1.4 TSI Elegance

İleti labrador » 05 Eyl 2012, 15:33

valla benim arabada bir haftadır yapıyor aynı şeyi. foruma yazayım diyordum. erken davrandınız.
Kullanıcı avatarı
labrador
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 193
Kayıt: 30 Kas 2010, 19:10
Ad Soyad: habip kahraman
Nereden: Kayseri
Arabanız: skoda octavia 2015 elegance tdi

İleti T.T. » 05 Eyl 2012, 16:02

Mekanizma sıkıştığı için tekrar aşağıya iniyor. Sorun bundan ibaret. Kapı içini söktürüp tamir ettirmeniz lazım. En az 80 - 120 arası bir fiyatla yapıyorlar(isçilik dahil).
Kullanıcı avatarı
T.T.
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 424
Kayıt: 03 Şub 2010, 14:15
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia 2004 1.2 47 Kw Kit : Lovato EasyFast

İleti mustklc » 05 Eyl 2012, 16:14

kenar fitillere wd40 sıkıp bir deneyin
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti feliş » 05 Eyl 2012, 17:45

mustklc yazdı:kenar fitillere wd40 sıkıp bir deneyin
Abi ben feliciada sağ camda yaşıyorum bu sorunu hatta 2 hafta önce Allah sizi inandırsın 2 saat uğraştım motordan veya yağsızlık, cam kenarı vb. şeylerden yapmıyor.Bu camı indirip kaldırırken cama sabitlenmiş bir demir var zaten iki tane bi çnde bi arkada benimkinin arkada sorun yok ama birde öne baktımki camı indirip kaldırırken oradaki raylı bi sistem var orasının ağzı açık ve camı kapatırken eğri kapattırıyor ve motorun gücü yetmeyince geri bir yere kadar iniyor ve düğmeye basa basa 3-4 basmada kapatıyoruz.O parçayı pense veya kargaburnu ile sıkmaya çalıştım çok az birşey düzeldi ama yinede yapıyor bence onun değişmesi gerek ama nereden bulacaz...
Kullanıcı avatarı
feliş
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 602
Kayıt: 28 Haz 2011, 13:28
Ad Soyad: yunus KÖKSAL
Nereden: Kırıkkale
Arabanız: SKODA FELİCİA 1.3MPİ COMBİ GLXİ

İleti cnydn » 05 Eyl 2012, 21:08

Aynı olay bende de var.
2-3 kez yapınca oluyor..
Takmıyorum o yüzden fazla

a4 octavia'daki gibi camlar düşüp kırılmıyor en azından
1 tanesi 2 kere olmak üzere toplam 4 kere cam değiştirmiştim. Kabus gibiydi.
cnydn
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 323
Kayıt: 29 Kas 2009, 02:20
Nereden: Ankara
Arabanız: 2010 Octavia 1.4TSI Elegance

İleti 06SMMM » 07 Eyl 2012, 13:20

aynı sorun bendede var. kumanda ile dışardan kapatınca düzeliyor sonra yine yapıyor 2009 octi elegance mpı
Kullanıcı avatarı
06SMMM
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 24
Kayıt: 11 Şub 2012, 09:27
Ad Soyad: ERDEM SOYDEMİR
Nereden: Ankara
Arabanız: OCTAVIA ELAGANCE 1.6 MPI

İleti e144552 » 07 Eyl 2012, 16:27

Sırf bu saçma sapan sorun yüzünden Skoda'dan çok soğudum.
Oturman mümkünse ayakta durma, yatman mümkün ise, oturma!
Kullanıcı avatarı
e144552
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 242
Kayıt: 13 Ağu 2010, 14:04
Nereden: Konya
Arabanız: OCTAVIA 1.4 TSI Elegance

İleti PİCK-UP » 08 Eyl 2012, 17:41

size dedigimi denerseniz sevinirim....


1. aşama ; sorunlu kapıdaki cam açma kapama tuşunu jackından ayırarak çıkartın tamamen tuş iptal olsun.

2. aşama ; şöför kapısından deneyin kapatmayı tek hamlede kapanıyorsa sorunlu kapıdaki tuş %99 bozuktur,yada

su ve nem kapmıştır. güneşte kurutarak tekrar deneyin olmazsa tuş mecburen değişecek birebir yaşadım bu olayı

elemanlar cam filmi çekerken su sıka sıka tuşun içine su girmiş kuruttum sorun geçti....


3.aşama (yine düzelmezse yapacağınız işlemdir) bu seferde şöför kapısındaki cam kapama tuşlarını sökün. arızalı

kapının tuşundan camı tekrar kapamayı deneyin umarım durum bundan değildir çünkü şöför kapındaki tuş sistemi

sağlam paradır...


geçmiş olsun. şu aşamaları denemeden sakın motor kriko vs. aşamaları değiştirmeyin. boşuna masraf olur.

bu durumlar başımıza önce bizim aracımızı temizlerken parlatıcı spreyi cam tuşlara sıkmamızdan , sulu bez ile silerken

ve işini bilmez oto yıkamacı arkadaşların dengesiz tazzikli su vb şeyleri bilip bilmeden nerelere gidebileceğini

hesaplamadan su sıkmaları ve sulu bezlerle temizlik esnasında oluşabililiyor.

yağmurlu havada camın hafif aralık kalarak su vs. girmesinden kaynaklandıgınıda belirteyim..
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti dh2108 » 15 Ekm 2012, 19:21

kardeş bende 2011 var aynı sorun bendede oldu kople garantiden degişti şimdi sorunsuz... sag taraf felçli galiba:)
dh2108
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 15 Ekm 2012, 19:15
Ad Soyad: ismail yıldız
Nereden: Ankara
Arabanız: octivya

İleti emre14 » 15 Ekm 2012, 20:54

Aynı sorun bende de oldu hem fabia da hem borada. İkisi de ön sağ camdı. Birisini istanbl-beylikdüzünde yaptırdık bi sanayide 120tl aldılar. Boradaki daha yeni oldu 1-2 hafta önce onuda Bolu-gerede de bi sanayide yaptırdım 65 lira aldı fiyat farkı neden kaynaklı bilmiyorum ama gerededeki abimiz tanıdıktı. Başta 3-4 adımda kapatırken sonra kapatmamaya başladı en son cam kapı içine düşmüştü artık mecbur yaptırdık.
emre14
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 65
Kayıt: 15 Oca 2012, 23:56
Konum: Ankara
Ad Soyad: Yunus Emre İpek
Nereden: Ankara
Arabanız: vw bora 2000 1.6 comfortline

İleti taner_octavia » 15 Ekm 2012, 21:14

+1 ben eksik kalmıyım aynı sorun arada benim sag camdada oluyo.arkadasın dedigi dugmeden diyor ama ben ikinci kademede yapıyorm direk otomatik kaldırsın diye geri atıyo sonra kademe kademe kaldırıyorum.arada yapıyo benimkide kronik bisey var ama neden acaba :) cozebileni alkıslıycas :)
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1204
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti jenq » 15 Ekm 2012, 22:22

aynı sorun ben de de var. sanırım bu bir kronik sorun. ben de hem yolcu tarafı kumandasında hem sürücü tarafı kumandasında hem de uzaktan kumanda da oluyor. yani sorun mekanizmada. Ancak bir şey dikkatimi çekti cam inip kalkarken hafif sağa ya da sola oynuyor. raylar da veya krokide bir sorun var gibi
Kullanıcı avatarı
jenq
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 103
Kayıt: 20 Tem 2009, 21:25
Nereden: Konya
Arabanız: Skoda Octavia III Optimal 1.6 TDI DSG

İleti onurson » 16 Ekm 2012, 13:40

toyota fln olsa fabrika geri çağırıp ücretsiz halleder.
Kullanıcı avatarı
onurson
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1067
Kayıt: 23 Haz 2010, 07:59
Ad Soyad: onur sonmez
Nereden: Ankara
Arabanız: YENİ KİA RİO SEDAN

İleti feliş » 17 Ekm 2012, 12:09

Yok abi demekki bu W gurubunun çoğunda var demekki, ben sorunu buldumda küçük bi parça değişecek ama o parçayı nereden bulacağız
Kullanıcı avatarı
feliş
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 602
Kayıt: 28 Haz 2011, 13:28
Ad Soyad: yunus KÖKSAL
Nereden: Kırıkkale
Arabanız: SKODA FELİCİA 1.3MPİ COMBİ GLXİ

İleti hetepe » 17 Ekm 2012, 15:08

Tasarımıyla ilgili sorun bu...
Sanayide yaptırırsanız max.60-70 liraya hallolur, servise kalsa neredeyse kapıyı değiştirir, 500-600 lirayı da ister utanmadan...
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
/06fabiaHTP/
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4574
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,2

İleti Fabian » 31 Ekm 2012, 13:20

Sorunu çözebildiniz mi?
..
Aynı sorun bende de var. Genelde sigara içerken camı yarı açık bırakıyorum mesela. Camı yukarı kaldırmak isterken otomatik olarak dibe kadar iniyor. Sonra kaldırmak isterken tek tuşla kalkmıyor, elim düğmede kaldırmak durumunda kalıyorum.
Cam yarı açıkken oluyor. 3-5 parmak aşağıda veya yukarıdayken sorun yok.
Fabian
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 09 Mar 2012, 14:32
Ad Soyad: Fabian
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Fabia

Sonraki

Octavia II (A5)



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir