BENZİN OTOMATİĞİ SORUNU .

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

BENZİN OTOMATİĞİ SORUNU .

İleti RYD-93 » 19 Şub 2018, 17:18

Herkese merhaba Selamun Aleykum Arkadaslar benzin otomatigim 2 gun once benzin damlatmaya başlamıştı bende gittim yenisini alıp yenisi ile değiştirdim ama malesef yeni aldığım sıfır benzin otomatigide patladı altındaki küçük delikten benzin damlatıyor benzinle kullandım bir yada 2 kez hemen patladı damlatmaya başladı hemde baya bı yardımcı olacak bu olayla ılgili bilgisi olan varmı acaba ? tekrar almak istiyorum ama oda patlarsa diye almadım suan :( neden yapar acaba bu durumu ?,

Aracım : skoda forman 1.3 glx 1994 model.

motorun ön kısmından yani bujılerın altından motora giren benzin otomatiği ?
 
RYD-93
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 47
Kayıt: 25 Nis 2017, 19:06
Ad Soyad: Tufan KARADEMİR
Nereden: Ankara
Arabanız: SKODA FORMAN GLX

İleti phenomx3 » 19 Şub 2018, 20:52

ALDIĞIN NE MARKAYDI
Kullanıcı avatarı
phenomx3
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 620
Kayıt: 23 Ağu 2011, 19:48
Ad Soyad: ERDAL TEZCAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 94 FORMAN GLX

İleti phenomx3 » 19 Şub 2018, 20:53

BAK BU SİTEDE ORJİNALİ VAR AMA 270 LİRA. ÇİN MALI 72 LİRA

https://www.otoaslanlar.com/index.asp?m ... IA%2095-01
Kullanıcı avatarı
phenomx3
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 620
Kayıt: 23 Ağu 2011, 19:48
Ad Soyad: ERDAL TEZCAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 94 FORMAN GLX

İleti RYD-93 » 19 Şub 2018, 22:36

orjinal degildi cin malı olarak satın aldım 75 tl ye ama aldıgım kişiyede sordum yani kullanılıyor genelde hep bunlardan satıyoruz demişti acaba aracımda komproser fılan yanı hava basıncı felanmı yapıyor dıye dusunuyorum boyle birşeyler olurmu onuda bilemedim aracın huyunu suyunu yeni yeni ögreniyorum zaten. :( bilemedim orjinal şart diyosunuz sanırım.
RYD-93
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 47
Kayıt: 25 Nis 2017, 19:06
Ad Soyad: Tufan KARADEMİR
Nereden: Ankara
Arabanız: SKODA FORMAN GLX

İleti phenomx3 » 20 Şub 2018, 18:55

çin malı ürünlerde sıkıntı çıkıyor. mesela ben de aracı ilk aldığımda daha tanımamışken. distribütör arıza yaptı gittim çin malıymış aldım taktılar bi türlü avans tutmuyor değiştirdik başka taktık o da avans tutmadı. karbüratörcü ustam arızalı olan orjinali tamir etti elindeki çıkmalardan kırık parçayı söküp benimkine takmıştı sorun kalmamıştı. çinlerin hepsi de arızalı çıkacak diye bişey yok tabi, orjinali gibi olmuyor sorun daha fazla yaşanıyor. siz skodadan anlayan bir ustaya gösterin aracınızı. benzin otomatiğiyle sıkıntım olmadı şimdiye kadar o yüzden şundandır diyemiyorum.
Kullanıcı avatarı
phenomx3
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 620
Kayıt: 23 Ağu 2011, 19:48
Ad Soyad: ERDAL TEZCAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 94 FORMAN GLX

İleti RYD-93 » 23 Şub 2018, 23:34

insallah phenomx3 ustam götürcemde bi zaman bulamadım tupte devam edıyorum suan benzın yerlerınıde ıyıce tıpa vs yaptım bakalım. koku felnada gelmıyor damlatma felan ama en kısa surede de yaptırmam şart sonucta kış ayındayız ve yolda kalma ıhtımallerı hepsını goz onune koyuyorum.. sorunu cozdurdugum an paylaşcam burda zaten
RYD-93
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 47
Kayıt: 25 Nis 2017, 19:06
Ad Soyad: Tufan KARADEMİR
Nereden: Ankara
Arabanız: SKODA FORMAN GLX


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir