silecek su atma sorunu

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

silecek su atma sorunu

İleti lider 45 » 20 Şub 2018, 21:20

slm arkadaşlar yeni aldığım felicamın arka sileceğe su atmıyor olması bu gün kaputu açtığımda yere su atmış takip ettim arkaya giden hortum kopuk olduğunu gördüm bu hortumun gerisi arabanın neresinden arkaya gidiyor ben baktım göremedim bilen varmı ....
 
lider 45
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 01 Şub 2018, 21:14
Ad Soyad: ragıp şahin
Nereden: Manisa
Arabanız: 1998 felicia glx

İleti lider 45 » 27 Şub 2018, 22:13

3 başlık açtım yardımı olur die bir kişi bile yazmadı bu ne demek burası boş hikaye anlamına gelir fabia romster yeti felica ne düşük hadii yaaa kenardan
lider 45
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 01 Şub 2018, 21:14
Ad Soyad: ragıp şahin
Nereden: Manisa
Arabanız: 1998 felicia glx

İleti lider 45 » 27 Şub 2018, 22:14

benim için burası bitmiştir başka yerlerde vR YARDIM EDECEK FİKİR VERECEK
lider 45
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 01 Şub 2018, 21:14
Ad Soyad: ragıp şahin
Nereden: Manisa
Arabanız: 1998 felicia glx

İleti teksamet » 28 Şub 2018, 17:52

arkadaşım hoşgeldin,
öncelikle geçmiş olsun, arızanın durumu gereği bunu ezbere bilmek zor, bir tamircide aracını lift e kaldır, hortumları takip ederek bunu rahatlıkla bulabilirsin.
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 522
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster

İleti lider 45 » 01 Mar 2018, 06:50

eyv kardeşim cvbın için başka bi formda buldum meğer arabanın sol direk içinden gidiyormuş hallettim tşk
lider 45
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 01 Şub 2018, 21:14
Ad Soyad: ragıp şahin
Nereden: Manisa
Arabanız: 1998 felicia glx

İleti lostar58 » 01 Mar 2018, 11:06

lider 45 yazdı:slm arkadaşlar yeni aldığım felicamın arka sileceğe su atmıyor olması bu gün kaputu açtığımda yere su atmış takip ettim arkaya giden hortum kopuk olduğunu gördüm bu hortumun gerisi arabanın neresinden arkaya gidiyor ben baktım göremedim bilen varmı ....


hortumun bulunduğu kısma hırdavatcılarda t bağlantılar var 3 değil 2 li ek atarak bantla komple değiştirmeyle uğraşma bence
lostar58
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1676
Kayıt: 22 Ekm 2009, 11:19
Ad Soyad: OKTAY
Nereden: İstanbul (Avr.)

İleti phenomx3 » 08 Mar 2018, 06:36

arkadaşım 1 haftada cevap gelmediyse hemen sitem etmek niye.. okuyup konu hakkında bilgisi olan olmayabilir, herhes her dk. her gün foruma giremeyebilir. hemen pes etmek kızmak olmaz olmamalı. açtığın konuda fikri tecrübesi olan kişi okuduğunda zaten yardımcı olacaktır. diye düşünüyorum. sorunu hemen çözmek istiyoruz daa işte herzaman çabuk olmuyor. çözmüşsün bak geçmiş olsun.
Kullanıcı avatarı
phenomx3
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 601
Kayıt: 23 Ağu 2011, 19:48
Ad Soyad: ERDAL TEZCAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 94 FORMAN GLX

İleti lider 45 » 14 Mar 2018, 00:20

valla haklısın kardeşim sayende ön yargılı davrandığımı farkettim özürama napayım çok seviyorum bu felicaları 2010 da 95 model aldım 5 sene kullandım askerlik borçlanması yüzünden sattım o kadar araç baktım toros lada escort falan bi türlü içime sindiremedim ve en sonunda gittim 98 glx aldım aldığım hiç bakmamış araca gerçi ona göre aldım 10 buçuğa su atma sorununuda baka takip sonucu buldum aracın ön tarafında yani direksiyon bölümününün arkasında siyah yuvarlak bi lastik var bi baktım hortum deliği kadar bi yer var hemen plastiği çıkardım ve örgü şişleri var ondan bi 15 cm kadar kestim araya ek yaptım kauçuk bantla bandajladım oldu görüşlerin için teşekkür edrim dostum galiba ben mezara kadar bu araçlardan vazgecemeyeceğim sevgilerimle
lider 45
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 01 Şub 2018, 21:14
Ad Soyad: ragıp şahin
Nereden: Manisa
Arabanız: 1998 felicia glx


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir