Açık Hava Filtresi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Açık Hava Filtresi

İleti snopy17 » 15 Ağu 2018, 10:35

Arkadaşlar aracıma açık hava filtresi takmak istiyorum.
Kullanan verim alan faydasını gören ve yapılma şekli konusunda yardımlarınızı ve bilgilerinizi rica ederim,

Çap olarak kaç cm acaba?
 
Skoda Fabia 1.4 (119,000) Kırmızı
Toyota Avensis 1.6 (159,000) Beyaz
Kullanıcı avatarı
snopy17
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 327
Kayıt: 27 May 2016, 08:09
Ad Soyad: Emre
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1 1.4 16V

İleti HTPower » 15 Ağu 2018, 11:34

Bende çok düşünüyorum ama kararsız kaldım nasıl bir sonuç alırım yada araca zararım olur mu bu konuda kararsızım
HTPower
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 50
Kayıt: 31 May 2018, 10:58
Ad Soyad: Murat Yavuz
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1 1.2 HTP

İleti snopy17 » 15 Ağu 2018, 12:54

HTPower yazdı:Bende çok düşünüyorum ama kararsız kaldım nasıl bir sonuç alırım yada araca zararım olur mu bu konuda kararsızım



Zararı olacağını sanmıyorum da kitler çok pahalı. Borusunu uzatmak için nasıl yapacağız falan yapan arkadaşlar illaki vardır.
Skoda Fabia 1.4 (119,000) Kırmızı
Toyota Avensis 1.6 (159,000) Beyaz
Kullanıcı avatarı
snopy17
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 327
Kayıt: 27 May 2016, 08:09
Ad Soyad: Emre
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1 1.4 16V

İleti HTPower » 15 Ağu 2018, 13:15

Yapan yerler var sanayi çevrelerinde bulursun kit almana gerek yok ama kullanan insanlar ile görüşmemde hava filtresinin borusunun içinin çok toz olduğunu söylediler yani o tozlar motora da gidiyor mutlaka. Hava filtresinin kazanını söküp orijinal filtrenin geçirgenliğine bakmak gerek. Orijinal halinde de tozlanma varsa yapılabilir diyorum ben, yada sadece son susturucuyu iptal edeceksin homurdanma olur sadece oda tatmin eder kanımca şahsen öyle yapmayı düşünüyorum
HTPower
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 50
Kayıt: 31 May 2018, 10:58
Ad Soyad: Murat Yavuz
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1 1.2 HTP

İleti snopy17 » 15 Ağu 2018, 15:32

HTPower yazdı:Yapan yerler var sanayi çevrelerinde bulursun kit almana gerek yok ama kullanan insanlar ile görüşmemde hava filtresinin borusunun içinin çok toz olduğunu söylediler yani o tozlar motora da gidiyor mutlaka. Hava filtresinin kazanını söküp orijinal filtrenin geçirgenliğine bakmak gerek. Orijinal halinde de tozlanma varsa yapılabilir diyorum ben, yada sadece son susturucuyu iptal edeceksin homurdanma olur sadece oda tatmin eder kanımca şahsen öyle yapmayı düşünüyorum



Hocam pimaş boru ile de yapanlar var. Sıkıntı çıkmıyor falan diye söylüyorlar acaba denesek mi ki :) Maliyeti de düşük :)
Skoda Fabia 1.4 (119,000) Kırmızı
Toyota Avensis 1.6 (159,000) Beyaz
Kullanıcı avatarı
snopy17
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 327
Kayıt: 27 May 2016, 08:09
Ad Soyad: Emre
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1 1.4 16V

İleti HTPower » 16 Ağu 2018, 12:23

Yapma işin en kolay yanı o sorun değil yaparsın ama benim düşüncem araca toz çekmemek, o yüzden son susturucuyumu iptal etsem diyorum kararsız kaldım istersen giriş bu işe pimaş boru ile yapılanın daha çok ses verdiğini duymuştum ondan onunla yapıyorlar
HTPower
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 50
Kayıt: 31 May 2018, 10:58
Ad Soyad: Murat Yavuz
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1 1.2 HTP

İleti snopy17 » 16 Ağu 2018, 13:12

HTPower yazdı:Yapma işin en kolay yanı o sorun değil yaparsın ama benim düşüncem araca toz çekmemek, o yüzden son susturucuyumu iptal etsem diyorum kararsız kaldım istersen giriş bu işe pimaş boru ile yapılanın daha çok ses verdiğini duymuştum ondan onunla yapıyorlar



Hocam toz çekeceğini sanmıyorum. Yalıtımı iyi yaparsak bide güzel bir filtre olduğu zaman on numara olur bence.
Filtre bulabilirsem güzel bişey pimaş işini denicem.
Skoda Fabia 1.4 (119,000) Kırmızı
Toyota Avensis 1.6 (159,000) Beyaz
Kullanıcı avatarı
snopy17
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 327
Kayıt: 27 May 2016, 08:09
Ad Soyad: Emre
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1 1.4 16V

İleti HTPower » 16 Ağu 2018, 14:13

Denemelik kelepçe filtre al kutuyu sök tak direk o şekilde dene ilk boru işine girmeden. sadece boru ile olmaz kutuya bağlı hava hortumu var kelebek dışında ona da çıkış vermen lazım en azından sesine yürüyüşüne bakmak için ilk direk kelebeğe bağla dene diyorum ben iş sebebi ile vaktim yok olursa bende ilk öyle deneyeceğim
HTPower
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 50
Kayıt: 31 May 2018, 10:58
Ad Soyad: Murat Yavuz
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1 1.2 HTP

İleti snopy17 » 16 Ağu 2018, 14:49

Bayramdan sonra filtre alayım hemen deniyeceğim hocam bakalım inşallah istediğim gibi olur.
Skoda Fabia 1.4 (119,000) Kırmızı
Toyota Avensis 1.6 (159,000) Beyaz
Kullanıcı avatarı
snopy17
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 327
Kayıt: 27 May 2016, 08:09
Ad Soyad: Emre
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1 1.4 16V

İleti HTPower » 28 Ağu 2018, 08:20

Hocam yapabildin mi bu hafta sonu bende denemeyi düşünüyorum bakalım sonuç ne olacak
HTPower
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 50
Kayıt: 31 May 2018, 10:58
Ad Soyad: Murat Yavuz
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1 1.2 HTP

İleti snopy17 » 28 Ağu 2018, 08:33

HTPower yazdı:Hocam yapabildin mi bu hafta sonu bende denemeyi düşünüyorum bakalım sonuç ne olacak



Hocam vazgeçtim ya. Arabayı satma durumum olabilir de onun için bekletiyorum şuanlık.
Skoda Fabia 1.4 (119,000) Kırmızı
Toyota Avensis 1.6 (159,000) Beyaz
Kullanıcı avatarı
snopy17
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 327
Kayıt: 27 May 2016, 08:09
Ad Soyad: Emre
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1 1.4 16V


Fabia I (Mk1 / 6Y)



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir