Rapid Sport

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Rapid Sport

İleti ender_atakan » 14 Ekm 2013, 20:13

merhaba arkadaşlar RS sattıktan sonra rapid'e geçmiş bulunmaktayım. 1,6 tdi 90hp dsg elegance

ufak tefek oynama ile baya güzel oldu.

- öncelikle motor yazılım ile 90hp den 135 hp cıkarıldı 230nm tork oldu 300nm :)

-H&R ön 2,5mm arka 4mm helezonlar

- orj. style paket 17' alaşım jant

- orj. ön tampon krom cıta

- orj. arka bagaj spoyler

- cift çıkış egzoz

- plaksi plaka :) Karartılmış stoplar

- bagaj havuzu vede kaucuk paspas

- bolero teyp

- led park ampül, plaka led ampül & philps 4300k xenon set

buda resimler daha bol bol cekicem umarım beğenirsiniz





 
ender_atakan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 59
Kayıt: 21 Haz 2011, 23:08
Ad Soyad: ender
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: skoda

İleti YÜNCÜLER OTOMOTİV » 28 Ekm 2013, 22:04

güle güle kullanın ender bey
SKODA - YÜNCÜLER OTOMOTİV - TEKİRDAĞ-MERKEZ
0282 231 21 75
www.yunculer.com
www.facebook.com/yunculerskoda
Kullanıcı avatarı
YÜNCÜLER OTOMOTİV
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 102
Kayıt: 22 Haz 2011, 10:17
Nereden: Tekirdağ

İleti erginbkr » 29 Ekm 2013, 00:49

anlaşıldı arabanın anası ağlayacak...tercih meselesi ama şahsen sizin arabanıza 2.elde kesinlikle talip olmam...zevk meselesi tabi, kazasız belasız inşallah... ;)
Kullanıcı avatarı
erginbkr
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1315
Kayıt: 01 May 2010, 21:37
Ad Soyad: Ergin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: BUGATTİ VEYRON Benzin+LPG

İleti Skoda Daima » 30 Ekm 2013, 01:43

altı ay sonra şanzımanı eline aldığında sakın DSG ye sövme. Kuru kavramalı 7 ileri DSG lerin dayanabildiği tork 250 NM dir fazlasında dağılıyor. Fabrikada da var o akıl ama adamların bir bildiği var ki rakipleri 130-140 beygirlere dayadıkları halde araçları 105 - 110 beygir üzerine çıkartmıyorlar aracı. Ha eğer 2.0 TDI lerde kullanılan altı ileri şanzımanı takacaksan araca o zaman olur... Görüntüler güzel bu arada kazasız sürüşler.
Skoda Daima
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 125
Kayıt: 17 Şub 2013, 22:37
Ad Soyad: Murat Şerif Keçik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Octavia 1,6 TID DSG

İleti ender_atakan » 05 Kas 2013, 09:50

Skoda Daima yazdı:altı ay sonra şanzımanı eline aldığında sakın DSG ye sövme. Kuru kavramalı 7 ileri DSG lerin dayanabildiği tork 250 NM dir fazlasında dağılıyor. Fabrikada da var o akıl ama adamların bir bildiği var ki rakipleri 130-140 beygirlere dayadıkları halde araçları 105 - 110 beygir üzerine çıkartmıyorlar aracı. Ha eğer 2.0 TDI lerde kullanılan altı ileri şanzımanı takacaksan araca o zaman olur... Görüntüler güzel bu arada kazasız sürüşler.



Dostum dikkat edersen ilk dsg aracım değil octavia dsg de vardı bende aynı yazılım yüklemesi yaptım sonra fabia rs aldım bundaki yükleme hiç bişey değildi 340nm alıyordum vede 50,000km yol yaptım hiçte dsg sövmedim. bunada sövmem işi bilen kişilere yaptırırsan yazılımı vede şöförde manyak değilse sıkıntı olmaz

dsg problemleri çoğu kişinin tam otomatik zannedip istanbul trafiğinde dur kalk yaparken araca gaz vermeyip kendi halinde ilerletmesidir Buda yarım debriyaj yaptırmasıdır şanzumana
ender_atakan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 59
Kayıt: 21 Haz 2011, 23:08
Ad Soyad: ender
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: skoda

İleti ZEKİ GÜNAYDIN » 05 Kas 2013, 13:16

ender_atakan yazdı:
Skoda Daima yazdı:
dsg problemleri çoğu kişinin tam otomatik zannedip istanbul trafiğinde dur kalk yaparken araca gaz vermeyip kendi halinde ilerletmesidir Buda yarım debriyaj yaptırmasıdır şanzumana


nasıl yaa :) haydaa yeni bişey öğrendik bak şimdi. şaşırdım. trafikte dsg şanzumanlı bir araç kullanıyosak ( rapıd ) dur kalk yaparken gaz vermemelimiyiz? Ben frenden ayağımı çekiyorum gidiyo, frene basıyom duruyor. bunu yapmamalı mıyım?
ZEKİ GÜNAYDIN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 40
Kayıt: 13 May 2013, 15:42
Ad Soyad: ZEKİ GÜNAYDIN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA RAPID

İleti ender_atakan » 05 Kas 2013, 13:23

ZEKİ GÜNAYDIN yazdı:nasıl yaa :) haydaa yeni bişey öğrendik bak şimdi. şaşırdım. trafikte dsg şanzumanlı bir araç kullanıyosak ( rapıd ) dur kalk yaparken gaz vermemelimiyiz? Ben frenden ayağımı çekiyorum gidiyo, frene basıyom duruyor. bunu yapmamalı mıyım?



gaz vermelisiniz kendi halinde bırakmayın yarım debriyaj gibi yapıyor kavrama ısınıyor sonra işte dsg sorunlu muhabeti cıkıyor mümkün olduğunca gaz vererek aracı kaldırın
ender_atakan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 59
Kayıt: 21 Haz 2011, 23:08
Ad Soyad: ender
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: skoda

İleti ZEKİ GÜNAYDIN » 05 Kas 2013, 13:45

ender_atakan yazdı:
ZEKİ GÜNAYDIN yazdı:
nasıl yaa :) haydaa yeni bişey öğrendik bak şimdi. şaşırdım. trafikte dsg şanzumanlı bir araç kullanıyosak ( rapıd ) dur kalk yaparken gaz vermemelimiyiz? Ben frenden ayağımı çekiyorum gidiyo, frene basıyom duruyor. bunu yapmamalı mıyım?



gaz vermelisiniz kendi halinde bırakmayın yarım debriyaj gibi yapıyor kavrama ısınıyor sonra işte dsg sorunlu muhabeti cıkıyor mümkün olduğunca gaz vererek aracı kaldırın


Çok teşekkürler. bunu öğrendiğim iyi oldu
ZEKİ GÜNAYDIN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 40
Kayıt: 13 May 2013, 15:42
Ad Soyad: ZEKİ GÜNAYDIN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA RAPID

İleti sainz » 05 Kas 2013, 17:03

Düz yolda ayağınızı frenden çektiğinizde zaten motor devri 650d/d' den 1000d/d civarlarına yükseliyor ve kısa olan 1. vites oranı nedeniyle bir araç boyu ilerlediğinde 2. vitese geçiyor. Bence kalkarken değil de durduğunuzda frene tam basmak gerekiyor ki yarım debriyaj konumunda beklemesin araç. Frene sadece aracı durduracak kadar yani hafif basarsanız, şanzıman kalkış yapmaya hazırlanıyor ve motor devri 1000d/d' ye çıkıyor. Eğer tam olarak basarsanız göreceksiniz ki motor devri 650d/d seviyesine inecektir.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1499
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti lestat » 05 Kas 2013, 17:51

durmuş konumda beklerken aracı Nye alsak kalkarken Dye takıp öyle ilerlesek peki faydası olur mu
Kullanıcı avatarı
lestat
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 385
Kayıt: 28 May 2012, 15:00
Ad Soyad: Hakan ÖZLER
Nereden: İzmir
Arabanız: Fabia Elegance

İleti hetepe » 06 Kas 2013, 11:35

Dualogic puntomuz var, onu kullanırken kırmızıda falan hemen N ye alırım, satarken tebihlemişlerdi...ama hafif frende beklemenin zararlı olduğunu yeni öğrendim, zaten bir sıkıntı yaşıyordum, hafif frende devir yükselip, araç öne fırlama eğilimi gösteriyordu, belki de bu nedenden...teşekkürler...
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
/06fabiaHTP/
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4403
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia1 HTP

İleti sainz » 06 Kas 2013, 17:25

lestat yazdı:durmuş konumda beklerken aracı Nye alsak kalkarken Dye takıp öyle ilerlesek peki faydası olur mu

Daha bir saat kadar önce yaptım denemesini. Frene sıkı basmışsanız gerek yok N' ye almaya zira hiç bir değişiklik olmuyor ama alışamama gibi bir durum varsa bu da uygulanabilir. Klasik tork konvertörlü bir araç daha var, uzun süreli beklemelerde N' ye alıyorum onda ve tüketim dahil herşey daha farklı oluyor.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1499
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti Skoda Daima » 20 Kas 2013, 12:44

ender_atakan yazdı:
Skoda Daima yazdı:altı ay sonra şanzımanı eline aldığında sakın DSG ye sövme. Kuru kavramalı 7 ileri DSG lerin dayanabildiği tork 250 NM dir fazlasında dağılıyor. Fabrikada da var o akıl ama adamların bir bildiği var ki rakipleri 130-140 beygirlere dayadıkları halde araçları 105 - 110 beygir üzerine çıkartmıyorlar aracı. Ha eğer 2.0 TDI lerde kullanılan altı ileri şanzımanı takacaksan araca o zaman olur... Görüntüler güzel bu arada kazasız sürüşler.



Dostum dikkat edersen ilk dsg aracım değil octavia dsg de vardı bende aynı yazılım yüklemesi yaptım sonra fabia rs aldım bundaki yükleme hiç bişey değildi 340nm alıyordum vede 50,000km yol yaptım hiçte dsg sövmedim. bunada sövmem işi bilen kişilere yaptırırsan yazılımı vede şöförde manyak değilse sıkıntı olmaz

dsg problemleri çoğu kişinin tam otomatik zannedip istanbul trafiğinde dur kalk yaparken araca gaz vermeyip kendi halinde ilerletmesidir Buda yarım debriyaj yaptırmasıdır şanzumana

Satıığın adam kısa sürede kulaklarını çınlatacaktır hiç merak etme... Ne kadar manyak olmasan da sonuçta o güç ayağının altında ise kullanıyorsun.
Skoda Daima
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 125
Kayıt: 17 Şub 2013, 22:37
Ad Soyad: Murat Şerif Keçik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Octavia 1,6 TID DSG

İleti ender_atakan » 19 Arl 2013, 10:59

yine para harcadık. 1 ay beklediğim ilk kez uygulanan ön tampon spoyleri taktık çok şükür









ender_atakan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 59
Kayıt: 21 Haz 2011, 23:08
Ad Soyad: ender
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: skoda

İleti KMLGNS » 19 Arl 2013, 17:24

süper olmuş Allah kaza bela vermesin.
kendi araban istediğini yaparsın canı istemeyen yapmasın arkadaş.

forumdan soğutursunuz adamı her şeye mualefet millet; hızlı gitme, chip yapma, sizler yapmayın karışmayın kardeşim...
Go To Power ?
Kullanıcı avatarı
KMLGNS
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 87
Kayıt: 27 Tem 2012, 17:05
Ad Soyad: Kamil GÜNEŞ
Nereden: Antalya
Arabanız: Fabia 1.2 TSİ & Superb 1.6 TDİ

İleti onurson » 20 Arl 2013, 11:18

çok güzel görünüyor ..Maşallah
Kullanıcı avatarı
onurson
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1067
Kayıt: 23 Haz 2010, 07:59
Ad Soyad: onur sonmez
Nereden: Ankara
Arabanız: YENİ KİA RİO SEDAN

İleti ender_atakan » 24 Arl 2013, 12:51

ve tekrar araça bir aksesuar daha balık sırtı anten. buda beklediğim orjinal parça idi tekirdağ bayine geldi anten kablolu o yüzden anten cekme derdi yok denedim baya her kanal kendi anteni gibi cekiyor bi fark yok.





ender_atakan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 59
Kayıt: 21 Haz 2011, 23:08
Ad Soyad: ender
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: skoda

İleti feliş » 24 Arl 2013, 13:01

Eğer bi araba alacak olsaydım hemen satıyormusunuz diye sorarak talip olurdum, gerçekten jantlar spoiler vs. bi arabaya ancak bu kadar yakışır, Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin
Kullanıcı avatarı
feliş
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 602
Kayıt: 28 Haz 2011, 13:28
Ad Soyad: yunus KÖKSAL
Nereden: Kırıkkale
Arabanız: SKODA FELİCİA 1.3MPİ COMBİ GLXİ

Sonraki

Rapid



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir