felicia lpg ile ne kadar yakıyor?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

felicia lpg ile ne kadar yakıyor?

İleti selcukcan_24 » 05 May 2010, 17:22

benim skoda felicia 1,3 gti karburatorlu 1997 arkadaşlar. lpg ile ne kadar yakıyor bi bilgilendirme yapabilirmisiniz. şimdiden teşekkürler.:)
 
selcukcan_24
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 05 May 2010, 17:19
Ad Soyad: selcuk
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: skoda felicia

İleti selcukcan_24 » 05 May 2010, 17:33

selcukcan_24 yazdı:benim skoda felicia 1,3 gti karburatorlu 1997 arkadaşlar. lpg ile ne kadar yakıyor bi bilgilendirme yapabilirmisiniz. şimdiden teşekkürler.:)

1,3 glx skoda felicia arkadaşlar yanlış yazmışım:P
selcukcan_24
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 05 May 2010, 17:19
Ad Soyad: selcuk
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: skoda felicia

İleti mehmet.genç » 05 May 2010, 20:20

arkadaşım daha yeni uzun yoldan geldim.felicia 13 glx im var 99 model.uzun yolda 155krs yaktı şehir içi sanırım 180 ortalamanın üstüne çıkmam.
mehmet.genç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 96
Kayıt: 26 Nis 2010, 21:18
Ad Soyad: mehmet genç
Nereden: Bursa
Arabanız: felicia

İleti selcukcan_24 » 06 May 2010, 16:04

ben yeni taktırdım henüz tam olarak bi değer çıkartamadım ama ilk zamanlar biraz cok yakacagını, bi süre sonra ayar yapılması gerektiğini söylediler. ama şunu sölim uzun yolda ve süratte çok iyi performans verdiğine şahidim. umarım bu değerlere düşer yakıtım:D
selcukcan_24
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 05 May 2010, 17:19
Ad Soyad: selcuk
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: skoda felicia

İleti termineytir » 07 May 2010, 21:11

mehmet.genç yazdı:arkadaşım daha yeni uzun yoldan geldim.felicia 13 glx im var 99 model.uzun yolda 155krs yaktı şehir içi sanırım 180 ortalamanın üstüne çıkmam.


Üstadım sen ne diyorsun yaaa. 155 KURUŞ değilmi bu rakam_? Ben uzun yolda ortalama 100 Km hız ile standart gidiyorum 260 KURUŞ yakıyor ama şehir içinde 450 KURUŞ'a çıktı.

Fakat bu belirttiğim rakamlar BENZİN.
Eskiden Şimdi
Kullanıcı avatarı
termineytir
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 273
Kayıt: 04 May 2010, 09:25
Ad Soyad: Ferhan KARA
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Renault Twingo 1998

İleti BURAK MYSTERİO » 07 May 2010, 21:15

benimki 1 litreye 15-16 km gidiyor öle diyim hesaplayın artık

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1377
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti felicia_3437 » 09 May 2010, 01:13

arkadaşım o arabada kac motor var öyle 7 bın falanmı yaw abım dekı bmw bıle ben zınde 300 yakmıyor sen nedıyorsun yaw 450 ve lpg o arabayı yak yada ıyı bır ustaya götur benım lpg de 144 krş yakıyor ölcum dun yaptım
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1779
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti termineytir » 10 May 2010, 08:01

felicia_3437 yazdı:arkadaşım o arabada kac motor var öyle 7 bın falanmı yaw abım dekı bmw bıle ben zınde 300 yakmıyor sen nedıyorsun yaw 450 ve lpg o arabayı yak yada ıyı bır ustaya götur benım lpg de 144 krş yakıyor ölcum dun yaptım


Üstadım Benzinde bu yakıt yaktığını belirtmiştim. Gözünden kaçmıştır. Sorun değil...

Araç feli 1.6 GLXI Combi Wagon

GTI POLO motor var üzerinde ama boğaz kelebeği arızalı. Adaptasyon yapılamadı bir türlü. Değiştirmem gerekiyor. Çıkmasını bulamadım. 0 ise 400 lira civarlarında...
Eskiden Şimdi
Kullanıcı avatarı
termineytir
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 273
Kayıt: 04 May 2010, 09:25
Ad Soyad: Ferhan KARA
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Renault Twingo 1998

İleti felisyacı » 10 May 2010, 15:41

mehmet.genç arkadaşım nasıl bu kadar düşük yakıyorsunuz anlamadım. 99 felicia combi nin bütün bakımlarını yaptırdım ama 230 tl den aşağı düşmüyor.

ne yapmalı acaba...
Kullanıcı avatarı
felisyacı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 220
Kayıt: 17 Mar 2010, 16:49
Nereden: Ankara
Arabanız: COMBİ GLX

İleti selcukcan_24 » 10 May 2010, 23:51

ustaf benimde 230 civari sehir ici olsa olsa iyi ayar tasarrflu surus 200 yani 20 kurus yakar. bu degere yuksek dyen varmi bilmem ama bendeki sonuc bu.:)
selcukcan_24
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 05 May 2010, 17:19
Ad Soyad: selcuk
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: skoda felicia

İleti felisyacı » 11 May 2010, 12:26

150 krş yakıyorum diyenler buna da yüksek derler, ama bir türlü bu işin yolunu açıklayamıyorlar. Şaşırdım kaldım.:mrgreen:
Kullanıcı avatarı
felisyacı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 220
Kayıt: 17 Mar 2010, 16:49
Nereden: Ankara
Arabanız: COMBİ GLX

İleti sonerx » 11 May 2010, 17:02

Burada lpg nin lt fiyatı önemli.Aracım 98 felicia karbiratöerlü ,Benimki lt si 2.05 liredan şehir içi(Rampa köy yollarıda var) 24 krş yakıyor.
Bu ustalar adamı USTA eder!
Kullanıcı avatarı
sonerx
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1063
Kayıt: 12 Mar 2007, 00:47
Konum: AKÇAABAT
Ad Soyad: yaşar balcı(soner)
Nereden: Trabzon
Arabanız: Hyundai Getz 1.5 CRDİ 2006

İleti felisyacı » 12 May 2010, 13:29

bence en doğru cevap sonerx den geldi.

yakıtın bu kadarı ideal herhalde. daha düşükleri extra bir durum olsa gerek.
Kullanıcı avatarı
felisyacı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 220
Kayıt: 17 Mar 2010, 16:49
Nereden: Ankara
Arabanız: COMBİ GLX

İleti selcukcan_24 » 13 May 2010, 22:22

evet arkadaslar daha 20 dakıka once fulledim lpg tankını oranlar söyle. 40 tl lık gaz ile 250 km yol yapmışım. şehir içi. buda sanırım 0,16 tl ye denk geliyor. yazan arkadaşlar dogru yazmıs sanırım. gaz tertibatım 'milano' ve takıldıktan sonra henüz ayar yaptırmadım. sorusu olana cvp verebilirim. ilgilenen arkadaşlara teşekkrler..
selcukcan_24
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 05 May 2010, 17:19
Ad Soyad: selcuk
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: skoda felicia

İleti felicia_3437 » 16 May 2010, 22:48

termineytir yazdı:
felicia_3437 yazdı:arkadaşım o arabada kac motor var öyle 7 bın falanmı yaw abım dekı bmw bıle ben zınde 300 yakmıyor sen nedıyorsun yaw 450 ve lpg o arabayı yak yada ıyı bır ustaya götur benım lpg de 144 krş yakıyor ölcum dun yaptım


Üstadım Benzinde bu yakıt yaktığını belirtmiştim. Gözünden kaçmıştır. Sorun değil...

Araç feli 1.6 GLXI Combi Wagon

GTI POLO motor var üzerinde ama boğaz kelebeği arızalı. Adaptasyon yapılamadı bir türlü. Değiştirmem gerekiyor. Çıkmasını bulamadım. 0 ise 400 lira civarlarında...


pardon abım gözumden kacmış benzınlı olduhu
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1779
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti ferman_bey » 17 May 2010, 20:41

1999 Felicia 1.3 arabamın LPG deposunu fulledim. 25 lt.lik depodan şehir içi 125 km. yol yapabildim. 24 kuruşa tekamül ediyor. Söylediğim zaman çok yakıyor dediler. Genel yorumlra bakınca istisnalar hariç hemen hemen herkes aynı düzeyde yakıt sarfiyatı yapmış gibi. Acaba bunu problem görüp yaptırmalımıyım, yoksa normal diyerek kabul mü etmeliyim?
Kullanıcı avatarı
ferman_bey
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 14 Nis 2010, 21:07
Ad Soyad: Serdar Gökmen
Nereden: Elazığ
Arabanız: Skoda Felicia 1.3 GLX

İleti selcukcan_24 » 17 May 2010, 22:00

ferman_bey yazdı:1999 Felicia 1.3 arabamın LPG deposunu fulledim. 25 lt.lik depodan şehir içi 125 km. yol yapabildim. 24 kuruşa tekamül ediyor. Söylediğim zaman çok yakıyor dediler. Genel yorumlra bakınca istisnalar hariç hemen hemen herkes aynı düzeyde yakıt sarfiyatı yapmış gibi. Acaba bunu problem görüp yaptırmalımıyım, yoksa normal diyerek kabul mü etmeliyim?

valla arkadaşım için rahatsa kalsın. cok yol yapıyosan iyi bir ustaya baktırt derim ben.
selcukcan_24
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 05 May 2010, 17:19
Ad Soyad: selcuk
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: skoda felicia

İleti berkin » 18 May 2010, 00:27

mehaba arkadaşlar ,
bende 2001 klimalı felicia 1.6 glx var. halen benzinle kullanıyorum . abimde olan 2001 megane 1.6 16v a gaz taktırırken sorduk felicia ile ilgili .marka orjinal brc .adamlar bu arabanın mpi motor oldugunu ve şu an mevcut gaz sistemlerinin hemen hepsinde birtakım problem yaşacagımı bu yüzden kendilerinin garanti veremeyeceklerini söylediler . aslında şehir dışı 1.6 olmasına ragmen yakıt çok az . ben full depo ile 730km yaptım .kocaeli gebzeden çıktım çanakkale üzeri izmir aliğada benzin aldım .tabi 90km hızı geçmedim ve arabayı zorlamada.halen benzin ile kullanıyorum .
şehir içi gerçektende yakıyo ama uzun yolda eline su dökecek aynı klasmanda araba az .
megane da 1.6 o 60lt benzinle 1050-1150 yapıyo .felicia 40lt depo 730 yapıyo eminim 20 lt eklesek aynı km yi yapar .
yani mpi motorlar lpg için tam uygun motorlar degiller . benim görüşüm .
herkese saygılar
Kullanıcı avatarı
berkin
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 260
Kayıt: 18 May 2010, 00:16
Ad Soyad: YILMAZ HATİP
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 2008 FABİA ELEGANCE 1.6

Sonraki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: KorsanKedi ve 0 misafir