Skoda YETI Fiyatları Belli Oldu! (04.03.2010)

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Skoda YETI Fiyatları Belli Oldu! (04.03.2010)

İleti oguz » 05 Mar 2010, 23:54

[quote="xMEGANx"][quote="oguz"] [quote="hakanerdogan"] [quote="xMEGANx"]Aldığınız aracın çin malı olduğunu bilmiyomuydunuz ? Belki farbrika çinde olmayabilir fakat parçalarının çoğu Çinden gelmekte :) oturduğunuz şeyin ne malı olduğunu bilmiyosunuz sonra benle dalga geçiyosunuzzz :S:S:S Kırılıyorum valla ;)[/QUOTE]

Senin her mesajın Çin malı be kardeş...
[/QUOTE]

Clap
[/QUOTE]
Ya bakıyorum gülüyorum geçiyorum Mevlnanın dediği gibi CAHİLİN YANINDA KİTAP GİBİ SESSİZ OL demiş en güzeli..! İyi geceler size.!  yinede kısa bir not: araçlarınızın bir bölümü çin den gelmektedir yakında öğrenirsiniz.[/QUOTE]

cahilligini bilemem ama bu zamana kadarki sessizligimizi düşün derim
 


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti asdfghjk » 06 Mar 2010, 00:00

Arkadaşlar, çin malı falan diyorsunuzda, şuna bir açıklık getireyim, çin mallarının hem iyisi vardır hem kötüsü. Yani bizim aldığımız çin malı ürünler genelde hep düşük kalite olduğundan "çin malı mı ne kadar kalitesiz" diyoruz. Oysa ki çin mallarının kaliteli olanları da var ve bunlar sırf işçilik maliyeti düşünüldüğünden çin de yapılmaktadır. Yani boşuna çin mallarına laf etmeyin... 
asdfghjk
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 258
Kayıt: 28 Nis 2009, 14:26
Nereden: İzmir

İleti hakanerdogan » 06 Mar 2010, 00:01

İşte buda böyle bir dünya, adam gelir aylarca katleder, bir şey demezsin, sorar cevaplarsın, bi gün bir şey söylersin daha yaşı seni geçmemiş adam lafı koyar gider. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti oguz » 06 Mar 2010, 00:12

gidene gel demessin olur biter hakan takılacak bişe yok burası herkeze acık.


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti mygokhan » 06 Mar 2010, 00:48

Ne YETİ'ymiş be :D YETTİ gayri bu kadar tartışma :)
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti oguz » 06 Mar 2010, 00:51

eeee gelenin şanından :P


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti dr.camouflage » 06 Mar 2010, 00:54

Gençler biraz sakin olup yazdığımız kelimleri birbirimizi kırmadan seçsek iyi olacağı kanaatindeyim.Maalesef çok gereksiz tartışmalar yapılıyor.
Çin malı konusundan başlarsak bugün PRC'de üretilen ürünler hayatımızın bir parçası haline gelmiş durumda.Sadece Skoda'nın değil neredeyse tüm markaların Çin'de tesisleri bulunuyor.Onu da geçtim bugün ülkemizin en önemli yerli markalarından birinin kullandığı 77 beygirlik 1.4 fire kodlu benzinli motor tamamen Çin'den direk ithal ediliyor.Bugün evlerimizde kullandığımız ve yerli malı zannettiğimiz özellikle elektronik ürünlerin birçok parçası Çin'den getirilip Türkiye'de montajlanıyor.Bu yüzden bu mevzuyu uzatmanın manası yok bence.
 

1.2 tsı motor konusuna gelirsek buna yavaş yavaş alışacağımızı düşünüyorum.Mesala şu anda Almanya'da yaklaşık bir aydır Octavia modellerinde 1.6 benzinli motor tamamen listelerden kaldırılmış durumda ,yerine 1.2 tsı koydular.Hemen hemen tüm büyük markalarda böyle bir gidişat mevcut.Başka bir örnek gelecek sene çıkacak yeni Bmw 3 serisinde 1.5 litre 150 beygirlik turbo dizel kullanılacak ve bunu eminim kimse tartışmayacak.Şu anda Opel İnsignia'larda 1.6 turbo 180 beygirlik motor konulmaya başlandı peynir ekmek gibi satılıyor.Burda sanki marka algısının ya da bilinirliğinin az olması nedeniyle 1.2 tsı motorun başaralı olamayacağını düşünen arkadaşlar var ve haksız da değiller.Ama bunda ülkemizdeki vergi sistemindeki çarpıklığın da etkisi büyük.Motor hacmine göre vergilendirmeden vazgeçmiş olsak bugün 1.8 tsı motor da kesin ithal edilecekti ve biz bu tartışmaları muhtemelen hiç yapmıyor olacaktık.

Qashqai ile karşılaştırmaya gelecek olursak bence Yeti'den hiçbir üstün tarafı olmayan bir aygıt ama geçen senenin sınıfında satış şampiyonu.En basitinden düşük hacimli motorlarda otomatik şanzıman diye bir opsiyon dahi yok,2 litre dizeldeki otomatik vites de büyük ihtimalle Renault'nun hediyesi çünkü Japonlar dizel-otomatik kombinasyonunda çok çok gerideler.VW grubunun yeni üretmeye başladığı 1.6 dizel motor muhtemelen SUV tipi araçlarda biraz test edilip gücü arttırıldıkatan sonra kullanılmaya başlanır diye umid ediyorum.

Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin.Saygılar...

 
dr.camouflage
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 19
Kayıt: 23 Tem 2009, 15:55

İleti skodaizm » 06 Mar 2010, 01:09


Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti SELİM_ANK » 06 Mar 2010, 01:29

şahsi düşüncem!! ben bu sınıfta bi araç alıosam ne olursa olsun 1.2 almam çünkü 1,2lt bu araca YETİmezzSmile
Kullanıcı avatarı
SELİM_ANK
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 307
Kayıt: 16 Ağu 2009, 03:47
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Elegance 2003

İleti skodaizm » 06 Mar 2010, 01:31

  Bu da Skoda sayfasından bir haber. 2006 tarihli.

Ama araçlar Çin de yapılıyor diye küçük görmeyin. Zira marka kalıtesi ön plandadır. Sonuçta lisanslı üretim.

Bu arada hemen hemen her markanın Çin de üretim tesisleri vardır ve kaliteleri de aynı diğer ana fabrikalarından aşağı değildir.

Bu arada peugeot grubunun çin ve iran da( Iran Khodro cars factory (Peugeot) ) bile üretim yaptığı fabrikalar olup araçlar ve parçaları  global olarak her ülkeye satılmaktadır.

__Hakan Ün__

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti isikayhan » 06 Mar 2010, 01:34

[quote="skodaizm"]http://www.autoevolution.com/news/skoda ... -9108.html
__Hakan Ün__ [/QUOTE]
 

avrupadan gelen parçalardan montaj yapıyorlarmış





 

Complete Knock Down (CKD)
Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir.

Bilgi paylaştıkça çoğalır.

M.Niyazi Saral
Kullanıcı avatarı
isikayhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 815
Kayıt: 18 Tem 2007, 03:13
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Octavia 2009 1.6 MPI Facelift Elegance Tipt.

İleti octaviaman » 06 Mar 2010, 01:44

2005 senesinde sıfır aldığım poloyu Alman montajı zannederken,evraklarını incelediğimde ispanyol montajı olduğunu görmüştüm.Fakat adamlar on numara yapmışlar.Top gibi arabaydı.VW nin hakkımnı verrmiş adamlar.Dolayısıyla markanın montaj yerinin psikolojik etkisi dışında bir önemi yok gibi gözüküyor.Yinede avrupa dışında ki üretim yerleri ben,i endişelendiriyor.

Yeti ye gelince ....nerde kalmıştık...başlıcam bu Yetiye artık:)
Kullanıcı avatarı
octaviaman
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 679
Kayıt: 05 Eyl 2008, 13:38
Nereden: İzmir
Arabanız: Octavia Ambiente 1.9TDI

İleti oguz » 06 Mar 2010, 01:54

en son tartışıryorduk ama bence dr.camouflage abi koymuş noktayı ^^


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti qw12 » 06 Mar 2010, 02:28

dr. camouflage ye katılıyorum ayrıca 1.2 tsi motorun sevilmemesini tamamen önyargılı bir yaklaşım olarak değerlendiriyorum. motor daha gelmeden ne kadar eleştirildi inanamıyorum. bence eleştirmek yerine bravo demek gerekiyor. bundan 10 yıl öncesine kadar 1.6 motorların 100hp yi geçmesi çok büyük bir olaydı. sonra motor teknolojileri geliştikçe aynı hacimde alınan güç arttı. sonradan 1.4 motorlar 100hp yi geçmeye başladı. en canlı örnek de bizim 101hp lik 1.4 fabialar. sonra tsi çıktı 1.4 125-140 ve 160hp. eminim o motorlar da vaktiyle eleştirildi. nihayet 1.2 105hp çıktı işte. bu teknolojinin nasıl geliştiğinin çok güzel bir örneği. haklı olarak bu motor bu kasayı çeker mi diyenler oluyor. ama uygun şanzımanla adamlar gayet güzel performans yakalamışlar. derseniz ki daha performanslı olsun o zaman daha yüksek motor seçenekleri var tabii ki ücreti mukabilinde. NE KADAR EKMEK O KADAR KÖFTE. bu tartışmanın ilk sayfalarında da yazıldı. bir çok binek araba ile aynı fiyata ve daha üst ve son zamanların moda olan küçük suv sınıfında. kredi oranlarının düşmesiyle birlikte otomobil fiyatları artmış olsa bile piyasada bir kıpırdanma oldu. Yetinin 1.2 motor 39bin fiyatlı versiyonu önyargılar bir kenara bırakıldığında diğer rakiplerle mukayese edildiğinde kendisine verilen parayı sonuna kadar hak edecek bir küçük suv.
qw12
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 17 Ekm 2006, 18:46

İleti grey_wolf » 06 Mar 2010, 12:06

[quote="qw12"] dr. camouflage ye katılıyorum ayrıca 1.2 tsi motorun sevilmemesini tamamen önyargılı bir yaklaşım olarak değerlendiriyorum. motor daha gelmeden ne kadar eleştirildi inanamıyorum. bence eleştirmek yerine bravo demek gerekiyor. bundan 10 yıl öncesine kadar 1.6 motorların 100hp yi geçmesi çok büyük bir olaydı. sonra motor teknolojileri geliştikçe aynı hacimde alınan güç arttı. sonradan 1.4 motorlar 100hp yi geçmeye başladı. en canlı örnek de bizim 101hp lik 1.4 fabialar. sonra tsi çıktı 1.4 125-140 ve 160hp. eminim o motorlar da vaktiyle eleştirildi. nihayet 1.2 105hp çıktı işte. bu teknolojinin nasıl geliştiğinin çok güzel bir örneği. haklı olarak bu motor bu kasayı çeker mi diyenler oluyor. ama uygun şanzımanla adamlar gayet güzel performans yakalamışlar. derseniz ki daha performanslı olsun o zaman daha yüksek motor seçenekleri var tabii ki ücreti mukabilinde. NE KADAR EKMEK O KADAR KÖFTE. bu tartışmanın ilk sayfalarında da yazıldı. bir çok binek araba ile aynı fiyata ve daha üst ve son zamanların moda olan küçük suv sınıfında. kredi oranlarının düşmesiyle birlikte otomobil fiyatları artmış olsa bile piyasada bir kıpırdanma oldu. Yetinin 1.2 motor 39bin fiyatlı versiyonu önyargılar bir kenara bırakıldığında diğer rakiplerle mukayese edildiğinde kendisine verilen parayı sonuna kadar hak edecek bir küçük suv. [/QUOTE]


THE AND .....


2006 Fabia Sedan 1.4 16V Ambiante + landirenzo omegas
Kullanıcı avatarı
grey_wolf
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 665
Kayıt: 18 Eyl 2009, 18:10
Ad Soyad: EROL YÜKSEL
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2006 FABİA AMBIANTE SEDAN 1.4 16V

İleti fıratt » 06 Mar 2010, 12:45

[quote="mygokhan"]1,2 105 beygir motor yetmez demeyin..Yetmese adamlar yapmaz.. [/QUOTE]
dayanamadı 1,2 ciBig%20smile
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti mygokhan » 06 Mar 2010, 13:39

[quote="samet"][quote="mygokhan"]1,2 105 beygir motor yetmez demeyin..Yetmese adamlar yapmaz.. [/QUOTE]
dayanamadı 1,2 ciBig%20smile[/QUOTE]

1.2 ile 1.4 roomi arasında aynı yükle rampada kalkış yapsak 1.2 daha iyi kalkıyor.

1.2 TSI 'ında o konuda tatmin edeceğini umuyorum.Ama aracı alırkenki amaç çok önemli.

Arada sadece görüntü olsun, motor çok öenmli değil diyenlerin tercihi 1.2 TSI olacaktır.Malum ekonomik nedenlerden de bunu düşünen çok olacaktır.

Zaten 4X4 'de 2.0 TDI 'dan başkası kurtarmaz..Yada 1.8 TSI,yada 1.4 TSI......

Hem zaten diğer model ise 4X2, hiç yoktan çok işinizi görecektir.Otomobilden daha iyi bir kavraması olacaktır muhtemelen..

Hem zaten şehir içinde kullanacağınız bir SUV için çokta önemi yok o motorların.Ha tamam benzinli araba biraz yakar o ayrı..
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti dr.camouflage » 06 Mar 2010, 14:44

Olaya başka bir açıdan bakalım.Şu anda Almanya dahil birçok Avrupa ülkesinde(her zamanki gibi Türkiye hariç) Golf modellerinde 1.2 tsı motor da satışa sunulmuş durumda.Aracın boş ağırlığı 1233 kg Yeti'nin ise 1345 kg.Arada 100 kilo civarında bir fark var. Yorumu değerli üyelerimize bırakıyorum.Çok gereksiz ve anlamsız noktalara takıldığımızı düşünüyorum.Emin olun ilerde birgün Doğuş Oto bu motoru ithal ederse baya gösterişli bir basın lansmanıyla aracı tanıtır ve benim hiç hazetmediğim genel müdürleri öve öve bitiremez aracı.Ve hiç kimse de bizim yaptığımız gereksiz tartışmaları yapıp aracın motorunu kesinlikle sorgulamaz.


Son cümlem;Yeti'nin satışlarının çok çok kötü olmayacağını düşünüyorum.En azından büyükşehirlerde DSG opsiyonunun da katkısıyla özellikle bayan sürücüler tarafından tercih edileceğini düşünüyorum.

İyi tatiller...
dr.camouflage
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 19
Kayıt: 23 Tem 2009, 15:55

ÖncekiSonraki

Yeti



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir