Yeti'nin Bagaj Hacmi 420 Litre

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Yeti'nin Bagaj Hacmi 420 Litre

İleti MATO YETI » 27 Arl 2010, 18:03

Yeti İngiltere'de stepne olmadan satılıyor. Siz de stepneyi ve yanlarındaki kutuları çıkararak bu hacme ulaşabilirsiniz. Artık çoğu araç stepne olmaksızın satılıyor. Lastiğin patlaması durumunda ise lastik tamir kiti (http://www.tekzen.com.tr/newsite/prd-617012001-sonax_lastik_tamir_kiti_400ml.aspx) kullanılıyor. Doğrusu 15 liraya çok ucuz ve dertsiz bir çözüm.

Bunun haricinde çok sağlamcıyım derseniz BMW'lerde olduğu gibi stepne yerine 4 lastiği runflat lastiklerle değiştirebilirsiniz. Böylece lastiklerin 4'ü birden tamamen patlasa bile yolunuza devam edebilirsiniz.

Ya da benim gibi Varioflex bana yeter de artar bile diyorsanız bagajdan bir tıkla istediğiniz koltuğu öne yatırabilir, öne katlayabilir, ya da tamamen çıkarabilirsiniz.

Keyifli sürüşler
 
Forumların amacı kişisel tartışma değil bilgi paylaşımıdır. En az soru sorup yardım aldığımız ölçüde biz de başkalarına yardımcı olmalıyız. Gereksiz yazışmalarla başka insanların karşılıksız ve iyi niyetli zamanlarını boşa harcamamaya çalışalım lütfen.
Kullanıcı avatarı
MATO YETI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 111
Kayıt: 08 Arl 2010, 10:27
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Citigo ASG / Golf VII 1.4 TSI DSG Highline

İleti y.emre » 27 Arl 2010, 18:21

stepneyi neden sadece lastik patladığında düşünüyorsunuz ki 1 hafta önce sabahın 5 inde birazda hızlıydım yuvarlaktan dönerken geniş aldım karşıda çimenler büyümüştü kaldırımı kapatmış hiç fark etmedim çelik jantı oraya bi taktım 4 parçaya bölündü direk. Tampon ve marspyele bişey olmadı allahtan. Ne olursa olsun stepne gerekli diye düşünüyorum
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti MATO YETI » 28 Arl 2010, 11:39

:shock: Jant çelik olduğundan mı bölündü acaba... 4 parçaya bölünmüş jant hiç görmedim doğrusu çok ilginç bir kaza olmuş, geçmiş olsun. Lastik patlaması bile çok düşük bir ihtimalken sizin kazanızın olasılığı lastik patlama olasılığından bile çok daha düşük ama öyle bir kaza yaparsınız ki değil 1, 4 stepne olsa bir işe yaramaz. Yani demek istediğim bunun sonu yok. Kazada yaralanabilirsiniz de, o zaman lastikler sağlam olsa da gidemezsiniz ;)
Forumların amacı kişisel tartışma değil bilgi paylaşımıdır. En az soru sorup yardım aldığımız ölçüde biz de başkalarına yardımcı olmalıyız. Gereksiz yazışmalarla başka insanların karşılıksız ve iyi niyetli zamanlarını boşa harcamamaya çalışalım lütfen.
Kullanıcı avatarı
MATO YETI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 111
Kayıt: 08 Arl 2010, 10:27
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Citigo ASG / Golf VII 1.4 TSI DSG Highline

İleti Henien » 28 Arl 2010, 12:45

Bu kiti 3-4 kere kullandım. Tamire götürdüğümde lastikçinin bir sövmediği kaldı. Ki arkamdan onu da yapmıştır kesin. Zira lastiğin içinde gerçekten temizlenmesi imkansız bir sıvı ile doluyor.

Son kullanımdan sonra vazgeçtim. Çünkü bu sprey sadece küçük patlaklarda işe yarıyor. Lastiğe giren yabancı madde çıkmamışsa, ki çoğu zaman lastikçi söker onu yerinden, zaten lastik çok küçük miktarda hava kaçırıyor. Yani lastiği şişirip en yakındaki lastikçiye gitmek mümkün. Ben de bir ayak pompası aldım. Bir daha patlarsa şişirip gidicem lastikçiye, çok çok yolda bir kez daha şişirmem gerekir. Ondan büyük patlağa sprey de bir şey yapmıyor zaten.

Yani hem spreye para vermeye hem de lastikçiden laf işitmeye gerek yok.

Bu arada yine de ben bu spreyi kullanacağım diyen arkadaşlar için söyleyim, marketlerde 8-9 tl'ye satılıyor ve en ucuzu da aynı işi görüyor. Denenmiştir.
KANITIN YOKLUĞU, YOKLUĞUN KANITI OLAMAZ
Kullanıcı avatarı
Henien
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1032
Kayıt: 20 Şub 2010, 14:40
Ad Soyad: Hakan
Nereden: Ankara
Arabanız: Mitsubishi ASX

İleti MATO YETI » 28 Arl 2010, 12:55

http://www.dunlop.eu sitesinde Yeti için uygun olabilecek RunOnFlat lastikleri buldum:

1. Dunlop SP Winter Sport 3D (Ödüllü)
[Kış; RunOnFlat]
2. Dunlop SP Winter Sport M3 (BMW X5 ve Mercedes GL Class orijinal lastiği)
[Kış; RunOnFlat]
3. Dunlop SP Winter Sport M2 (Audi & VW'lere uygulanıyor)
4. Dunlop Grandtrek ST 1
[4 Mevsim; RunOnFlat]
5. Dunlop SP Sport Maxx GT
[Yaz; RunOnFlat]
6. Dunlop SP Sport Maxx
[Yaz; RunOnFlat]
7. Dunlop SP Sport 01
[4 Mevsim; RunOnFlat]
8. Dunlop SP Sport 01 AS (Audi & VW orijinal lastiği)
[4 Mevsim; RunOnFlat]
Forumların amacı kişisel tartışma değil bilgi paylaşımıdır. En az soru sorup yardım aldığımız ölçüde biz de başkalarına yardımcı olmalıyız. Gereksiz yazışmalarla başka insanların karşılıksız ve iyi niyetli zamanlarını boşa harcamamaya çalışalım lütfen.
Kullanıcı avatarı
MATO YETI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 111
Kayıt: 08 Arl 2010, 10:27
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Citigo ASG / Golf VII 1.4 TSI DSG Highline

İleti pureman » 29 Arl 2010, 11:30

Yeti sahipleri araçlarının lastik markasını ve üretim haftasını yazabilirler mi acaba..
pureman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 111
Kayıt: 21 Eyl 2010, 09:29
Nereden: Konya
Arabanız: Yeti Active 2011, Octavia Elegance 2010

İleti MATO YETI » 30 Arl 2010, 12:49

neden?
Forumların amacı kişisel tartışma değil bilgi paylaşımıdır. En az soru sorup yardım aldığımız ölçüde biz de başkalarına yardımcı olmalıyız. Gereksiz yazışmalarla başka insanların karşılıksız ve iyi niyetli zamanlarını boşa harcamamaya çalışalım lütfen.
Kullanıcı avatarı
MATO YETI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 111
Kayıt: 08 Arl 2010, 10:27
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Citigo ASG / Golf VII 1.4 TSI DSG Highline

İleti pureman » 30 Arl 2010, 15:45

Ben kaç farklı lastik kullandıklarını merak ettiğimden sormuştum..
pureman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 111
Kayıt: 21 Eyl 2010, 09:29
Nereden: Konya
Arabanız: Yeti Active 2011, Octavia Elegance 2010

İleti AhmetH » 30 Arl 2010, 16:58

bagaj hacmi küçükmüş 500 lt falan tahmin ediyordum ben.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti engin54 » 26 Oca 2011, 17:12

merhaba arkadaşlar yetini bagaj hacmi küçük olduğunu düşünen arkadaşlara bu gün arabanın bagajının ne kadar alabildiğini tespit ettim ama yanlızca anlatabilirim
seyehate çıktım 2 gün önce 4 kişilik bir aileyiz ve bizde valiz seti var hani şu iç içe girebilen tekerlekli valizlarden bir takım var birde bunların orta boyundan
şimdi bagaj 1 büyük 2 orta olmak üzere dikine üç valiz aldı ve yanında zincir kutusu ilk yardım cantası üçgen olanlardan ve plaj çantası ve en az 10 poşet vardı bagaj da dersenizki arka cam kapandı evet malesef kapandı bu kadar hacime kapanmaması imkansızdı fakat unutmadan bagaj üst kapagını çıkartım araba dan ve tahmini vereyim kaç litre böyle doldurursanız araba köşeli olduğu için iykide öyle olmuş 520 litre garanti bagaj hacmi oluyor yetermi 4 kişilik bize yetti
ve hiç bir koltuğu oynatmadan öne çekmeden
bence güzel bir olay
Kullanıcı avatarı
engin54
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 79
Kayıt: 09 Kas 2010, 21:36
Ad Soyad: engin övünç
Nereden: Antalya
Arabanız: skoda yeti ford fiesta

İleti MATO YETI » 31 Oca 2011, 14:51

Canavar'ın arka kısmı neden düz tasarlanmış?
Bagajdaki şapkalık ya da halk arasında pandizot denilen parçayı çıkarıp bagajı tavana kadar kullanmak mümkün elbette. Yetinin arka kısmının düz tasarlanmasının kullanıcıya sağladığı iki artı özellik var. Biri Engin beyin yazdığı gibi bagajı daha verimli kullanmak, diğeri de arka koltuktaki diz ve baş mesafesindeki artış. Tiguan ve diğer rakipleriyle karşılaştırdığınızda Yeti'nin arka yolcu kısmının ne kadar geniş olduğunu daha iyi anlıyorsunuz.

Bagajı tavana kadar kullanın
Bagajı tavana kadar kullanırken bavulların yolcu kısmına düşmesini engellemek için DMM630001 kodlu Trunk Grille (bagaj ızgarası) adlı aksesuar alınabilir.


Stepneyi iptal edip Run-On-Flat lastik kullanın
Ya da yukarıda belirttiğim gibi -ki ben ilk lastik değişiminde uygulayacağım- stepneyi ve yanındaki parçaları iptal edip BMW ve Mercedes'lerde olduğu gibi Canavar'ı Run-On-Flat lastiklerle kullanabilirsiniz. Bu durumda lastik basınç sensörü kullanmakta fayda var tabi çünkü bu lastiklerin içlerinde profiller olduğundan havası indiğinde gözle farketmek çok kolay olmuyor.

Cebinizi ve çeyreyi korumak için lastik basınç izleme sistemi kullanın
Ben e-bay'den TYREDOG adlı bir sistem sipariş ettim. Fiyatı kargo dahil 170 USD! Türkiye distribütörüne hiç yanaşmayın çünkü 600 TL'den bahsediyor!!! TYREDOG bir WTPMS (Wireless Tyre Pressure Monitoring System), yani Kablosuz Lastik Basınç İzleme Sistemi. Plastik sibop kapaklarını çıkararak bu sistemle gelen pilli kapakları takıyorsunuz. Bu kapaklar her lastiğin sıcaklık ve basıncını ana modüle kablosuz sinyalle gönderiyor. Kablosuz ana modülü aracın içinde istediğiniz yere sabitleyebiliyorsunuz. Lastiklerdeki yavaş ya da ani inmeleri anında takip edebildiğiniz için patlamadan önce tedbir almanızı sağlıyor. Run-On-Flatte patlasa bile sorun olmuyor gerçi ama lastiğinizin havası indiğinde yakıt tüketimi arttığından bunun önüne geçmiş oluyorsunuz. Yabancı forumlarda üründen çok memnun kalındığını okudum. Verilen para yüksek gibi görünse de bir kaç yıl içinde kendi kendini amorti ettiği şeklinde bir çok yorum var. Dahası bu sistemi aracınıza 3 dakika içinde takıp 3 dakika içinde sökebildiğiniz için aracınızı satıp başka bir araç aldığınızda da kullanmaya devam ediyorsunuz. Sormadan söyleyeyim, kapakların ağırlığı lastik balansını bozmayacak şekilde mevcut tolerans içinde tutulmuş.

Avrupa ülkelerinde artık tüm araçlarda lastik basınç sensörü zorunlu hale geldi çünkü yakıt tüketimini ve CO2 salınımını düşürmek istiyorlar! Bunu da düşünün, cebinizi ve çevreyi korumak istiyorsanız lastik basınçlarınızı sürekli kontrol altında tutmanızda fayda var.
Bunun haricinde sensörlerin jantın iç kısmına uygulandığı sistemler de var fakat Run-On-Flat lastiklerdeki profillerin bu sensörleri parçalama riski var.

Diğerlerine göre oldukça ucuz bir sistem de basit mekanik bir düzeneğe sahip olan plastik sibop kapakları. Bunlar piyasada 15-20 TL'ye bulunabiliyor. Unutmadan söyleyeyim, bunları satın alırken aracınızın lastik basıncına uygun modeli almanız gerekiyor.
Forumların amacı kişisel tartışma değil bilgi paylaşımıdır. En az soru sorup yardım aldığımız ölçüde biz de başkalarına yardımcı olmalıyız. Gereksiz yazışmalarla başka insanların karşılıksız ve iyi niyetli zamanlarını boşa harcamamaya çalışalım lütfen.
Kullanıcı avatarı
MATO YETI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 111
Kayıt: 08 Arl 2010, 10:27
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Citigo ASG / Golf VII 1.4 TSI DSG Highline

İleti MATO YETI » 31 Oca 2011, 15:24

Trunk Grille ve tavan kutularını da ekledim: http://www.erdemyilmaz.com.tr/Yeti/Yeti_Aksesuarlar.htm
Forumların amacı kişisel tartışma değil bilgi paylaşımıdır. En az soru sorup yardım aldığımız ölçüde biz de başkalarına yardımcı olmalıyız. Gereksiz yazışmalarla başka insanların karşılıksız ve iyi niyetli zamanlarını boşa harcamamaya çalışalım lütfen.
Kullanıcı avatarı
MATO YETI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 111
Kayıt: 08 Arl 2010, 10:27
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Citigo ASG / Golf VII 1.4 TSI DSG Highline

İleti pureman » 31 Oca 2011, 15:26

Sevgili Mato Yeti e-bay'dan sipariş ettiğiniz ürün gelince fotograflarını ekleyebilirmisiniz..

Eğer ürün iyiyse bende almak istiyorum..

Birde acaba bu run flat lastiklerin 4 mevsimi kar lastiği olarak nasıl acaba.. Eğer iyiyse almayı düşündüğüm kar lastiği yerine run flat 4 mevsim alabilirim..
pureman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 111
Kayıt: 21 Eyl 2010, 09:29
Nereden: Konya
Arabanız: Yeti Active 2011, Octavia Elegance 2010

İleti MATO YETI » 31 Oca 2011, 15:32

pureman yazdı:Sevgili Mato Yeti e-bay'dan sipariş ettiğiniz ürün gelince fotograflarını ekleyebilirmisiniz..

Eğer ürün iyiyse bende almak istiyorum..

Birde acaba bu run flat lastiklerin 4 mevsimi kar lastiği olarak nasıl acaba.. Eğer iyiyse almayı düşündüğüm kar lastiği yerine run flat 4 mevsim alabilirim..



Tabi eklerim :) 4 Mevsimin kış performansını ben de merak ediyorum. Kullanan varsa yazarsa çok seviniriz...
Forumların amacı kişisel tartışma değil bilgi paylaşımıdır. En az soru sorup yardım aldığımız ölçüde biz de başkalarına yardımcı olmalıyız. Gereksiz yazışmalarla başka insanların karşılıksız ve iyi niyetli zamanlarını boşa harcamamaya çalışalım lütfen.
Kullanıcı avatarı
MATO YETI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 111
Kayıt: 08 Arl 2010, 10:27
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Citigo ASG / Golf VII 1.4 TSI DSG Highline

İleti MATO YETI » 16 Mar 2011, 17:08

Tyre Dog cihazını aldım. (Cihazı Türkiye distribütöründen almaya kalkarsanız 600 küsür TL para istiyorlar! Onun yerine benim gibi e-bay'den 270 TL'ye Tayvan'daki üreticisinden direkt alabilirsiniz) Lastiklerin basıncını ölçüyor. Biraz kullanıp öyle yorum yazmak istemiştim. Şimdi yazayım diye düşündüm. Sistem gayet başarılı çalışıyor. 4 lastiğe 4 adet özel sübap kapağı takıyorsunuz. Bu kapaklar kablosuz olarak dijital ekranlı ana ünite ile haberleşiyor. 4 Lastiğin ayrı ayrı anlık basınç ve sıcaklığını ekrandan görebiliyorsunuz. Herhangi bir lastiğin basıncı cihaza girdiğiniz "olması gereken" basınçtan düşük olursa cihaz işitsel ve görsel uyarı veriyor. Ana üniteyi pille ya da aracın çakmak girişine bağlayarak elektrikle kullanabiliyorsunuz. İsterseniz bu cihazı aracın içinde uygun bulduğunuz bir yere ya da cama sabitleyebiliyorsunuz. Cihaz akıllı enerji kullanıyor, yani uzun süre tuşlarına basmazsanız ekranı uyku moduna alıyor. Araca ilk bindiğinizde cihaz bunu algılayarak sesli ikaz veriyor ve lastiklerin basınç değerlerini gösteriyor. Bu çok hoş! Lastiklere taktığınız kapaklar pille çalışıyor fakat korkmayın, lastik balanslarını etkilemeyecek kadar hafifler. Bu kapakların bir de çalınmaya karşı emniyet halkaları var ama benim hem işte hem de evde garaj olduğundan bunları kullanmıyorum. Kitin en güzel iki yanı 3 dakika içinde kurulumunu yapmanız ve diğer kitler gibi jant içinde olmadığından aracınızı satarken kiti 2 dakikada sökerek yeni aracınızda kullanabilmeniz.

Bu cihazı neden aldım? Ne sağlayacak?
1. Lastik basınçlarını anlık kontrol etmeniz yakıt tüketiminizi de kontrol altına almanızı sağlar
2. Lastikte meydana gelebilecek yavaş inmeyi önceden farkederek lastikle ilgili gerekli onarımı zaman kaybetmeden yaparak lastiğin patlamasını önleyebilirsiniz
3. Arazi koşullarında iseniz lastik basınçları sürekli kontrol altında olmalı
4. Yaz/Kış yol durumlarına göre lastik basınçlarını doğru olarak ayarlamanızı sağlıyor. Çoğu benzin istasyonundaki lastik şişirme cihazları hatalı ölçüm yapar fakat cihaz çok hassas ölçüm yaptığı için başka başka yerlerdeki cihazlara güvenme ihtiyacınız ortadan kalkar.

Fakat ben bu kiti başka bir nedenle de aldım: BAGAJ HACMİNİ BÜYÜTMEK!
İlk lastik değişim zamanında lastikleri RunFlat olarak alacağım. Böylece bagajdaki stepneyi kaldırıp onlarca litre yere sahip olacağım. RunFlat lastiklerin iç kısımlarında profil olduğundan lastiğin indiğini gözle anlamak çok zor. Bu nedenle lastik basıncını ölçen bir sisteminiz olması gerekiyor.
Forumların amacı kişisel tartışma değil bilgi paylaşımıdır. En az soru sorup yardım aldığımız ölçüde biz de başkalarına yardımcı olmalıyız. Gereksiz yazışmalarla başka insanların karşılıksız ve iyi niyetli zamanlarını boşa harcamamaya çalışalım lütfen.
Kullanıcı avatarı
MATO YETI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 111
Kayıt: 08 Arl 2010, 10:27
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Citigo ASG / Golf VII 1.4 TSI DSG Highline

İleti bersu » 27 Mar 2011, 13:01

Sayın mato yeti öncelikle paylaşımlarınız için teşekkür ederim sayenizde bilmediklerimizi öğreniyoruz http://www.dealextreme.com/p/2-6-lcd-wireless-tpms-tire-pressure-monitoring-system-45222 bu ürün ile sizin almış olduğunuz ürün arasında tercihimi hangisinden yana kullanayım,sizin bu konudaki bilginize güvenim sonsuz ,birde benim lastikler üzerinde gelen goodyear excellence 16inç jantlarda kapaklı bu lastiğin hava basıncı benzin istasyonlarındaki tabloya göre 36psi doğrumudur?lastikler eskiyince 17inç alümünyum alaşımlı jant almak istiyorum bu konudaki görüşünüz nedir,teşekkür eder sağlıklı günler dilerim
bersu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 49
Kayıt: 15 Şub 2011, 22:09
Ad Soyad: Erhan ÇAYAN
Nereden: İzmir
Arabanız: YETİ-1,2 DSG 2011

İleti timewizard » 28 Mar 2011, 11:41

runflat lastik kesinlikle onermem, lastik profiline gore tabi ki degisir fakat kullandigimiz diger arac olan Mini Cooper S'in lastikleri runflatken (17"-205/45) Istanbul'un yollarinda at arabasina biniyor hissi veriyordu ve hem bizim omurgalarimiza hem de arabanin ozellikle on takimlarina inanilmaz yukler bindiriyordu. Birkac ay once runflat olmayan Continental Premium Contact aldik (bir de lastik tamir kiti) ve rahat ettik. 100lt ekstra bagaj hacmi icin kesinlikle degmeyecegini dusunuyorum...
timewizard
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 15 Eyl 2010, 20:14
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Mini Cooper S + Skoda Yeti 2.0TDI DSG Experience

İleti MATO YETI » 28 Mar 2011, 15:02

bersu yazdı:Sayın mato yeti öncelikle paylaşımlarınız için teşekkür ederim sayenizde bilmediklerimizi öğreniyoruz http://www.dealextreme.com/p/2-6-lcd-wireless-tpms-tire-pressure-monitoring-system-45222 bu ürün ile sizin almış olduğunuz ürün arasında tercihimi hangisinden yana kullanayım,sizin bu konudaki bilginize güvenim sonsuz ,birde benim lastikler üzerinde gelen goodyear excellence 16inç jantlarda kapaklı bu lastiğin hava basıncı benzin istasyonlarındaki tabloya göre 36psi doğrumudur?lastikler eskiyince 17inç alümünyum alaşımlı jant almak istiyorum bu konudaki görüşünüz nedir,teşekkür eder sağlıklı günler dilerim


Merhaba,
Eğer runflat lastik almayı düşünüyorsanız linkini gönderdiğiniz ürünü önermem, ürünü kullandığımdan değil, lastik içi montajı olduğundan önerilmiyor. Runflat lastiklerin içinde profiller olduğundan sensörlerin jant içinde zarar görme olasılığı var çünkü lastiklerin rotasyon olarak jantın neresine oturacağı belli olmuyor biliyorsunuz.
Runflat lastik almayacaksanız da lastik basınç sensörü almak, siz bilirsiniz ama, bence gereksiz.

Jant tercihine gelince, Yeti için 16 inç jantın daha uygun olduğunu düşünüyorum çünkü süspansiyonu sert. Spor tarz seviyorsanız 18 inç jant alarak yayları kısa olanlarıyla değiştirebilirsiniz. Aracın mevcut süspansiyonlarıyla 18 inç jant kullanmanın komik olacağını, teknik olarak da mantıksız olduğunu düşünüyorum. Çünkü jant çapını büyütmenin altında yatan amaç konfordan vazgeçerek güvenliği ön planda tutmaktır. Mevcut süspansiyon oldukça uzun bildiğiniz gibi, uzun süspansiyon da güvenliği azaltan bir faktör. Canavarın süspansiyonları kötü yol koşullarına göre düzenlenmiş ama güvenliği de optimum düzeyde tutmak için sert ayarlanmış.
Forumların amacı kişisel tartışma değil bilgi paylaşımıdır. En az soru sorup yardım aldığımız ölçüde biz de başkalarına yardımcı olmalıyız. Gereksiz yazışmalarla başka insanların karşılıksız ve iyi niyetli zamanlarını boşa harcamamaya çalışalım lütfen.
Kullanıcı avatarı
MATO YETI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 111
Kayıt: 08 Arl 2010, 10:27
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Citigo ASG / Golf VII 1.4 TSI DSG Highline

Sonraki

Yeti



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir