Karter koruma

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Karter koruma

İleti thejazz » 01 Mar 2011, 10:51

1996 yılından beri Opel Corsa kullanıyorum. Sırasıyla B, C ve son olarak D kasa. Hiçbirinde karter koruması yoktu. Keşke taktırsaydım dediğimi de hiç hatırlamıyorum. Şayet dağda bayırda gezmiyorsanız ihtiyaç olacağını zannetmiyorum ki Yeti zaten yerden yüksek bir araç. Ama dediğim gibi kullanım alanına göre değişir, ben Yeti'mi sadece şehir içi ve uzun yolda kullanacağım için karter koruma taktırmayacağım.
 
Kullanıcı avatarı
thejazz
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 76
Kayıt: 04 Şub 2011, 21:52
Nereden: İzmir

İleti pureman » 01 Mar 2011, 15:56

Benim taktırma sebebim yollardaki kasislerdi..

Yaya geçidi veya okul bölgelerinde kasis oluyor biliyoruz ama ne yazık ki alakasız yerlerde kasiste olabiliyor..

Geçen bir cadde de alakasız bir yerde üst üste 2 tane kasis vardı.. Ne bir uyarı levhası ne de başka bişey yok..

O yoldan belki yılda birkez bile geçmem.. Ama o gün geçtim ve arabanın altını vurmama ramak kalmıştı..

Bence bu açıdan bile karter önemli..
pureman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 111
Kayıt: 21 Eyl 2010, 09:29
Nereden: Konya
Arabanız: Yeti Active 2011, Octavia Elegance 2010

İleti h.zekeriya » 02 Mar 2011, 21:31

Yetkili serviste celik karter korumayı ancak 200 Tl taktırabildim,pahalı oldu ama ne yapalım...
h.zekeriya
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 26 Şub 2011, 23:07
Ad Soyad: z.y.
Nereden: Ankara
Arabanız: yeti

İleti ayhani » 02 Mar 2011, 22:56

alpino yazdı:
dominik yazdı:bir kaza anında motorun arasında sıkışma diye böyle üretiyorlar araçları yani plastik(press portakal olmak istemiyor isen tabii)



orijinal sac korumalar bu duruma uygun üretiliyor merak etmeyin. motorun ağırlığını taşıyabilecek kadar sağlam değiller. zaten bu nedenle çelikten değil ince sacdan üretiliyor.


Kartel korumayı hiç taktırmayı düşünmeyen biriydim. Taki akşam 9 civarında karanlık aydınlatma olmayan yolda 100 km ile giderken bir lastik kaplamasının üzerinden geçip tamponun altını ve plastik korumayı parçalayana kadar. Sonra servise gittim 200 tl'ye saç muhafaza taktırdım. Bu sacın motorun düşmesini engelleyip engellemediğini sorduğumda arabayı kaldırıp gösterdiler saçı tutan kulakçıklar öyle kuvvetli değil yani motoru indirecek kadar bir kazada motoru tutmaz hemen kırılır bende ikna olup taktırdım tavsiye ederim.
ayhani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 09 Arl 2007, 01:22

İleti sekoer » 26 May 2011, 22:55

arkadaşlar sadece koruma olayını geçtim de, motorun altında bir sürü boşluk var kaputu açınca aralardan zemini görüyorsunuz, motorun üstü çamur toz her kaputu açtığımda sinirim bozuluyor.
ankarada servis çelik olanı 200e takıyor, anlattıklarınıza göre biraz pahalı gibi ama bir ara gidip taktıracam.
sekoer
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 14 Mar 2011, 00:27
Nereden: Ankara
Arabanız: Yeti 1.2 TSI DSG

İleti mustklc » 27 May 2011, 09:55

karter koruma kesinlikle şart. benim de aracımın altı yere yakın. Yolda bir kablumbağa çıktı karşıma . ezmemek için aracı ortaladım. karter koruma üzerinden geçti hayvanın üzerini biçti. zavallı hayvanı fena yaraladı. plastik kısım anında kırıldı hala izi durur gördükçe içim yanar.
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

Önceki

Yeti



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir