1.2 tsi dsg Yeti aldım,işte yorumum

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

1.2 tsi dsg Yeti aldım,işte yorumum

İleti yucel6153 » 18 Mar 2013, 22:18

106.000 Km'deki 2000 Model 2500 V6 Otomatik Suzuki Grand Vitara'mı satıp, 2010 model 33.000 km'de sunrooflu 1.2 TSI Dsg Skoda Yeti aldım. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Memnunmuyum? Henüz bilemiyorum. Yeti kaliteli, konforlu, kullanım rahatlığı ve kolaylığı olan bir araç. Ancak, memunsuzluğumun biri yakıt tüketimi. Şehir içinde 53 kuruş, şehir dışında ise 32 kuruş yakıyor. Bir diğer memnunsuzluğum ise beni son derece rahatsız eden DSG ile ilgili. Zira hissedilmeyen hızlı bir vites değişimi var. Ancak, hergün ya da her zaman yapmamakla birlikte kalkışlarda, yokuş kalkışlarında, sağa ya da sola dönerken ön lastiklerde meydana gelen titreme ve vuruntu sesi insanı rahatsız, huzursuz, tedirgin ve mutsuz ediyor. Zira ne zaman nerede su koyupta yolda kalacağım korkusu yaşıyorum. Ayrıca garantisi de yok. Daha önce 7 yıl kullandığım Suzuki Grand Vitara'da rutin bakımlar ve malzemeler dışında sadece ön fren balatalarını değiştirdim. Hiç su koyuvermedi, hiç de tedirgin etmedi. Her zaman gönül rahatlığı ile kullandım. Normalde yine 2007-2008 model Grand Vitara düşünüyordum. Vergisi ve yakıt tüketimi nedeniyle almadım,alamadım. Yeti alacak arkadaşlara ise önerim dizel ve manuel almalarıdır. Zira forumlardan okuduğum,araştırdığım ve incelediğim kadarıyla VW-AUDI-SEAT-SKODA gurubunun DSG'si sorunlu görünüyor. Ve ben de bu sorunlu DSG'ye denk geldim. Yani sizler denk gelmeyin ve rahatsız,tedirgin, huzursuz,mutsuz olmayın.(Bunlar benim düşüncelerim)
 
yucel6153
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 31 Oca 2013, 22:19
Ad Soyad: Nurettin Yücel ÖZŞAHİN
Nereden: Trabzon
Arabanız: Skoda Yeti 1.2 TSI DSG

İleti paranoia » 18 Mar 2013, 23:27

Nurettin Ney , bence siz eski aracınızdaki güce fazla alışmışsınız gibime geldi. Zira 2500 motordan sonra 1.2 sizi fazla tatmin etmedi galiba. Yakıt konusuna eğer fazla agresif ve yüksek devir kullanıyorsanız bu değerler normal. Ben 1.6 TDI DSG kullanıyorum ve bu söylediğiniz yakıtları hala hiç yakmadım. Mazot sürekli değiştiği için size lt olarak belirteyim . Normal kullanımla şehir içi 6,5 lt yi hiç geçmedim 100km de ki bu da şu anki fiyatla bile yaklaşık 30 krş a denk geliyor. Şehirler arası çok çok daha az yakıyor. DSG gerçekten forumlarda araştırınca bazı sorunları olan bir şanzıman ama ben hiç sorunsuz araba görmedim şu ana kadar. Vites geçişleri konusunda size katılıyorum. Çok hızlı ve düşük devirlerde gerçekleşiyor. Aracım normal sürüşte hızım 60 ı geçer geçmez devir uygunsa hemen 7.vitese atıyor. Bu düşük devir ve yüksek vites sizi rahatsız ediyorsa , o zaman Sport modda kullanım öneririm ama yakıt konusunda şikayetiniz olduğuna göre bunu tercih etmeyeceksiniz muhtemelen. Bence sakin kullanıma alışmaya çalışın . Kazasız belasız sürüşler dilerim.
paranoia
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 31 Arl 2010, 15:12
Ad Soyad: Nuri Şalk
Nereden: İzmir
Arabanız: Octavia 1.6 TDI DSG Otomatik 2011 Makyajlı Ambient

İleti yucel6153 » 19 Mar 2013, 07:40

Sn. Nuri Şalk arkadaşım.
Araçtan genel olarak memnunum. Güç 1.2 motora göre süper mükemmel. İtirazım asla yok. Zira Suzuki Grand Vitara'yı aratmıyor diyebilirim. Yakıt konusunda pek ekonomik olduğu söylenemez. Şehir içi ortalamam 11 litre. Suzuki de ise 13-15 lt. idi. Vites geçişlerinden de şikayetçi değilim. Gayet iyi. Hissedilmiyor, sessiz ve seri. Asıl ve öneli sorunum kavrama ya da dsg. Zira ara sıra bir bakmışsınız ki kalkışlarda titriyor, bir bakmışsınız ki gayet iyi. Bazen seri kalkışlarda ya da sağa sola viraj alırken ya da rampalarda rahatsız edecek şekilde vuruntu yapıyor. Bu da tabii ki beni huzursuz ediyor. Nerede ne zaman ne şekilde yolda kalırım diye. 30 binlik bakımını 33 bin km de yaptırdım. Bakım yapılırken durumu servisteki ustaya anlattım. Test ettik o gün inadı tuttu yapmadı. 2 gün sonra yaptı. 2010 model bu araçta iyi niyet garantili olarak sorun giderilebilir mi bilmiyorum. Sormadım da, sanmıyorum da. Ama ek bir masraf yapacak bir durumum da şu an yok. ama durumdan da son derece rahatsızım. Allah yardımcım olsun diyorum. Biraz kendim ettim kendim buldum gibi. Kabahatli de aramıyorum. Ama VW-AUDI-SKODA-SEAT gibi bir gruba bu tür problemler hiç yakışmıyor.
yucel6153
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 31 Oca 2013, 22:19
Ad Soyad: Nurettin Yücel ÖZŞAHİN
Nereden: Trabzon
Arabanız: Skoda Yeti 1.2 TSI DSG

İleti mustklc » 19 Mar 2013, 08:44

titreme ve vuruntu ses


ön takıma baktırdınız mı? yeti arazi taşıtı değildir, ön düzenini baştan savma yapmış olabilir fabrika.
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti lestat » 19 Mar 2013, 10:31

İlk üretim 7 ileri dsglerde 2010 2011 olması lazım. Bu tarz sorunların olduğunu okumuştum. O da araçta kullanılan baskı balatanın çabuk yıpranmasıyla alakalı diyorlar. Vw daha sonra hatasını kabul edip bu balataları değiştirmiş. Belki onla alakalı olabilir bir baktırın derim. 7 ileri kuru sisem dsgnin avantajı açılıp tamiri yapılabiliyor; ama arıza yapma ihtimali daha yüksek. Golfle polo avrupada en çok satılan araç sıralamasında ilk 2yi paylaşırken kullandıkları teklonojinin bu kadar sorunlu olması bana biraz tuhaf geliyor.
bu arada son olarak bazı dsglerde ses sorunu varmış bir şangırtı gibi. özellikle arnavut kaldırım gibi bozuk yollarda giderken oluşuyormuş.
Böyle bir sesle karşılaştınız mı
Son olarak bu şanzımanı önerir misiniz
saygılarımla
Kullanıcı avatarı
lestat
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 380
Kayıt: 28 May 2012, 15:00
Ad Soyad: Hakan ÖZLER
Nereden: İzmir
Arabanız: Fabia Elegance

İleti tolga7482 » 19 Mar 2013, 10:54

Hayırlı olsun. güle güle güzel günlerde kazasız belasız kullanın.
Aracınızın yakıtı şu anda normal. 1000 kmden sonra oturmaya başlar asıl değerler. ama eğer kısa mesafelerde kullanıyorsanız ve dur kalkınız çok ise 8-9 lt /100 km hatta 10 lt bile görürsünüz.
tolga7482
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 106
Kayıt: 17 Tem 2012, 14:19
Ad Soyad: Tolga İplikci
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Yeti

İleti yucel6153 » 19 Mar 2013, 15:37

DSG 'lerde hızlı ve sessiz geçiş var. Motor, kasa, güç oranına baktığınızda son derece atik bir araç. Son derece de sessiz. Benim aracımda GOODYEAR lastik var. Biraz gürültülü bir lastik. Zemine göre ses artabiliyor. Ayrıca aracın 1-2-3 vitesleri arasında daha fazla gürültü var. Ama bu rahatsız edici değil. Ben Yeti'mden kalkışlardaki ve virajlardaki titreme ve vuruntu haricinde son derece memnunum. Ama bu memnuniyetime rağmen bu sorundan dolayı da rahatsız, huzursuz ve mutsuzum.Yakıt işinide fazla takmıyorum. Zira kış dönemi ve kısa mesafede kullanıyorum. Yaz döneminde ve uzun mesafede standart kullanımda daha iyi sonuçlar olacağına inanıyorum. Ayrıca bugün servise gittim. Skoda İstanbul merkeze ve Çekoslovakya'ya da birer mail geçtim. Olumlu sonuç alırım diye umuyorum.
yucel6153
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 31 Oca 2013, 22:19
Ad Soyad: Nurettin Yücel ÖZŞAHİN
Nereden: Trabzon
Arabanız: Skoda Yeti 1.2 TSI DSG

İleti sainz » 19 Mar 2013, 16:49

DSG için iyi niyet garantisinden işlem yapabiliyor servisler. Mutlaka araştırın.
Aynı şanzımana sahip işyerindeki Jetta' da da aynı titremeler başgösterdiğinde servise gönderildi araç ve DSG kavramaları değiştirildi. Şu an hiç bir sorun yok ve yakıt tüketimi de 0,5lt/100km kadar azaldı.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1461
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti yucel6153 » 21 Mar 2013, 23:06

Bugün akşam üzeri Trabzon Skoda Servisi'nden aradılar. İyi niyet kapsamında kavramanın değiştirileceğini, ancak 2175 lira olan malzeme masrafının 650 lirasını ve işçilik masrafı 400 lirayı yani toplamda 1050 lira ödeyerek yaptırabileceğimi söylediler. Ben kendilerini arayacağımı söyledim. Normalde 2009-2010 serilerindeki kavramalarda ya da ilk versiyon kavramalarda bir hata vardı ise bunların ücretsiz değiştirlmesi hatta tüm araçların çağrılarak değiştirilmesi gerekmezmiydi? VW-SEAT-SKODA -AUDI gurbunun böyle işlerden kaçacağını zannetmiyorum. Ne olursa olsun adlarına leke getirebilecek bir olay. Skoda Çekoslovakya'ya yazmayı düşünüyorum. Bakalım oradan ne cevap gelir.
yucel6153
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 31 Oca 2013, 22:19
Ad Soyad: Nurettin Yücel ÖZŞAHİN
Nereden: Trabzon
Arabanız: Skoda Yeti 1.2 TSI DSG

İleti lestat » 22 Mar 2013, 14:49

yucel6153 yazdı:Bugün akşam üzeri Trabzon Skoda Servisi'nden aradılar. İyi niyet kapsamında kavramanın değiştirileceğini, ancak 2175 lira olan malzeme masrafının 650 lirasını ve işçilik masrafı 400 lirayı yani toplamda 1050 lira ödeyerek yaptırabileceğimi söylediler. Ben kendilerini arayacağımı söyledim. Normalde 2009-2010 serilerindeki kavramalarda ya da ilk versiyon kavramalarda bir hata vardı ise bunların ücretsiz değiştirlmesi hatta tüm araçların çağrılarak değiştirilmesi gerekmezmiydi? VW-SEAT-SKODA -AUDI gurbunun böyle işlerden kaçacağını zannetmiyorum. Ne olursa olsun adlarına leke getirebilecek bir olay. Skoda Çekoslovakya'ya yazmayı düşünüyorum. Bakalım oradan ne cevap gelir.


Türkiye'deki servis sorunu işte ne beklersiniz bir amerika veya almanya olamadık ki bir şanzuma 10 yıl garanti alalım. Bildiğim kadarıyla yücel bey dsgler en ço mekatronik ünitesi ve kavrama ünitesinden dolayı servise gidiyor. Mekatronik ünitesi değişen araçlar genellikle ücretsiz onarımdan faydalanıyorlar garantisi bitmiş olsa bile.
Ama baskı ünitsinde durum biraz farklı onda direk ücretsiz değişebiliyor. En kötü ihtimalle iyi niyet garantisine düşüyor. Bunda da kullanım şeklinin etkili olduğunu düşünüyorum. Örnekle manuel olsun, otomatik , yarı otomatik olsun o baskı balatayı 100.000 km 50.000 km veya 2000 km götürecek şöforler mevcut ülkemizde.
Ama ilk üretim dsglerde baskı balatanın çabuk yıprandığı da büyük oran da doğru. Zaten çoğu serviste durumu Almanya'ya veya Çek cumhuriyetine bildirip gelen sonuca göre işlem yapıyorlar.
size tavsiyem eğer ki aracı bundan sonra kullanmayı düşünüyorsanız. dsgnin kullanımına ilişkin önerileri göz ardı etmeyin
mesela kırmızı ışıkta beklerken N ye alın
park ederken motoru kapatıp el frenin çektikten sonra pye alın falan
Tabi benim aracım dsg şanzuman kullanmadığım için dsg nin kullanımına çok da hakim değilim farumdaki diğer arkadaşlar daha detaylı bilgi verirler.
kazasız belasız sürüşler dileğimle
Kullanıcı avatarı
lestat
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 380
Kayıt: 28 May 2012, 15:00
Ad Soyad: Hakan ÖZLER
Nereden: İzmir
Arabanız: Fabia Elegance

İleti hakanerdogan » 22 Mar 2013, 15:04

Umarım DSG size büyük bir masraf açmaz...

Zira bir dönemin kuru 7 DSG'lerinden çok saç baş yolup lanet okuyan oldu, ne mekatroniği kaldı ne beyni ne bişeyi...
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti yucel6153 » 30 Mar 2013, 20:16

Hem Skoda Türkiye'ye, hem de Skoda Çekoslovakya'ya yazdım. Ayrıca Trabzon servise gittim. Garantinin bittiği 1 yıl yoluyor. Hem Türkiye, hem Çekoslovakya , hem de Trabzon servis mesaj ya da telefonla arayarak görüşme yaptıklarını bildirdiler. Bu nedenle iyi niyet herhalde bu olacak ki, parçanın yüzde 70'ini onlar karşılayarak, servis de 400 lira işçilik yerine 250 lira işçilik alarak onarım için pazartesi gününe randevu verdiler. Pazartesi sabah gidip gerekli değişimi yaptıracağım. Daha sonra durum konusunda sizleri bilgilendiririm.
yucel6153
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 31 Oca 2013, 22:19
Ad Soyad: Nurettin Yücel ÖZŞAHİN
Nereden: Trabzon
Arabanız: Skoda Yeti 1.2 TSI DSG

İleti paranoia » 31 Mar 2013, 03:30

N vitesi ıslak 7 ileri tasarımlı DSG şanzımanlar için kullanılması öngörülmüş bir vites aralığı değildir aksine sadece bir güvenlik mekanizmasıdır . İleri ve geri vites arasına konmuş bir ara vitestir ve araba orda kalsın diye değil ; ordan mecBur geçsin diye yapılmıştır. N vitese alırsanız sürekli yağlama delikleri kapanır ve şanzıman bu zaman zarfında zarar görebilir.Dolayısıyla kırmızı ışıkta beklerken boşa almak doğru değildir. Ne beklerken ne seyir halinde diye biliyorum ben hatam varsa daha tecrübe ve teknik bilgi sahipleri düzeltebilir. Bilginize.
paranoia
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 31 Arl 2010, 15:12
Ad Soyad: Nuri Şalk
Nereden: İzmir
Arabanız: Octavia 1.6 TDI DSG Otomatik 2011 Makyajlı Ambient

İleti paranoia » 31 Mar 2013, 12:44

Ayrıca şunu da eklemek isterim. Benzer durum P yani park vitesi için de geçerlidir. Kısa süreli duraklamalarda aracı P vitesinde bekletmek doğru değil. Durma süresi uzayacaksa araç kontağını kapatmak ve P almak en dogrusu. P konumunda araç çalışır vaziyette uzun süreli durması önerilmemektedir.
paranoia
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 31 Arl 2010, 15:12
Ad Soyad: Nuri Şalk
Nereden: İzmir
Arabanız: Octavia 1.6 TDI DSG Otomatik 2011 Makyajlı Ambient

İleti yucel6153 » 01 Nis 2013, 18:30

Bu sabah 1.2 TSİ TSG 2010 model 2. el Yeti'mi servise bıraktım. Ve akşam 17.00'de de aldım. Titreme yok oldu, gidişi de iyi. Normalde KDV'li fiyatı 2.505,- Tl olan kavrama seti ve 400 lira işçilik hem servis, hem İstanbul Skoda ve hem de Çekoslovakya Skoda Skoda ile yaptığım yazışma ve görüşmeler sonucunda iyi niyet kapsamında işçilik ve malzeme toplam da 900 lira olarak kredi kartıyla 6 taksit de ödendi. Trabzon Yetkili Satıcısı ve Servisi C.K.R Otomotiv'e teşekkür ederim. Tabi bu arada garantisi 1 yıl geçmiş olan aracımı iyi niyet kapsamında uygun bir fiyatla gerekli değişimin yapılmasını sağlayan Trabzon, İstanbul ve Çekoslovakya Skoda ilgililerine de teşekkürü bir borç bilirim. Hizmetten son derece memnun kaldım.

Ancak, ben aracımı Ankara'dan 2. el olarak aldım. Garantisi bitmişti. Aracım son derece temiz ve hatasız olmasına rağmen kavrama sorunu yaşadım. Eğer aracınız sıfır ise ve imkanınız var ise garanti süresini uzatınız. İkinci el araç alacak arkadaşlar ise kavrama sorununa özellikle dikkat etsinler. Zira normalde 3.000,- TL'yi buluyor. Küçümsenecek bir rakam değil. Ama bu benim başıma geldi diye sizin de başınıza gelecek demek değildir.

Zira aracımdan da , servisten de memnunum.
yucel6153
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 31 Oca 2013, 22:19
Ad Soyad: Nurettin Yücel ÖZŞAHİN
Nereden: Trabzon
Arabanız: Skoda Yeti 1.2 TSI DSG

İleti coşkun karamangil » 12 Eyl 2013, 13:49

[MERHABA 2011 MODEL SKODA YETİ ACTIVE 1,2 TSI 77KW DSG TİPTRONİK

ŞANZUMAN ARACIMIN ŞANZUMAN ARIZASI VAR YÜCE MOTOR YETKİLİLERİ
ŞANZUMANDAN GELEN SESLERLE İLGİLİ KAVRAMA TAMİR TAKIMINIDEĞİŞTİRDİLER FAKAT DEĞİŞEN HİÇ BİR ŞEY OLMADI BU GÜN
TEKRAR GİTTİĞİMDE TEKNİSYEN NURİ BEY İLE DENEME SÜRÜŞÜNE ÇIKTIĞIMIZ DA ŞANZUMANDAN GELEN ZİNCİR SESLERİNİN VE AYRICA BOZUK YOLLARDA
ÇIKAN SESLERİN GELDİĞİNİ KENDİSİ DE DUYDU FAKAT BU SESLERİN BU
ARAÇLARDA OLDUĞUNU YAPACAK BİR ŞEY OLMADIĞINI SÖYLEDİ .FAKAT GELEN ZİNCİR SESLERİNİN VE BAZEN KALKIŞLARDA TİTREME YAPMASININ NORMAL OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM KENDİLERİNE TÜKETİCİ HAKLARINA ŞİKAYET EDECEĞİMİ BELİRTTİM PİŞKİNLİKLE EDEBİLECEĞİMİ SÖYLEDİLER
AYRICA YENİ MODELLERDE BU PROBLEMİ FABRİKANIN ÇÖZDÜĞÜNÜ DE SÖYLEDİ .
BEN ŞİMDİ AYRICA ALMANYAYA ŞİKAYETTE BULUNMAK İSTİYORUM , ARKADAŞLAR BANA BU KONUDA YURT DIŞINDA ADRES VEYA BAŞKA BİR MERCİ VAR İSE BİLDİRİSENİZ MEMNUN OLURUM .
AYRICA BU KONUDA ŞİKAYETİ OLUPTA ÇÖZÜMLENEN VARMI ÖĞRENMEK İSTİYORUM
coşkun karamangil
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 12 Eyl 2013, 12:45
Ad Soyad: osman coşkun karamangil
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: skoda yeti active 1,2 tsı 77kw dsg tiptronik

İleti coşkun karamangil » 12 Eyl 2013, 13:54

[MERHABA 2011 MODEL SKODA YETİ ACTIVE 1,2 TSI 77KW DSG TİPTRONİK

ŞANZUMAN ARACIMIN ŞANZUMAN ARIZASI VAR YÜCE MOTOR YETKİLİLERİ
ŞANZUMANDAN GELEN SESLERLE İLGİLİ KAVRAMA TAMİR TAKIMINIDEĞİŞTİRDİLER FAKAT DEĞİŞEN HİÇ BİR ŞEY OLMADI BU GÜN
TEKRAR GİTTİĞİMDE TEKNİSYEN NURİ BEY İLE DENEME SÜRÜŞÜNE ÇIKTIĞIMIZ DA ŞANZUMANDAN GELEN ZİNCİR SESLERİNİN VE AYRICA BOZUK YOLLARDA
ÇIKAN SESLERİN GELDİĞİNİ KENDİSİ DE DUYDU FAKAT BU SESLERİN BU
ARAÇLARDA OLDUĞUNU YAPACAK BİR ŞEY OLMADIĞINI SÖYLEDİ .FAKAT GELEN ZİNCİR SESLERİNİN VE BAZEN KALKIŞLARDA TİTREME YAPMASININ NORMAL OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM KENDİLERİNE TÜKETİCİ HAKLARINA ŞİKAYET EDECEĞİMİ BELİRTTİM PİŞKİNLİKLE EDEBİLECEĞİMİ SÖYLEDİLER
AYRICA YENİ MODELLERDE BU PROBLEMİ FABRİKANIN ÇÖZDÜĞÜNÜ DE SÖYLEDİ .
BEN ŞİMDİ AYRICA ALMANYAYA ŞİKAYETTE BULUNMAK İSTİYORUM , ARKADAŞLAR BANA BU KONUDA YURT DIŞINDA ADRES VEYA BAŞKA BİR MERCİ VAR İSE BİLDİRİSENİZ MEMNUN OLURUM .
AYRICA BU KONUDA ŞİKAYETİ OLUPTA ÇÖZÜMLENEN VARMI ÖĞRENMEK İSTİYORUM
coşkun karamangil
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 12 Eyl 2013, 12:45
Ad Soyad: osman coşkun karamangil
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: skoda yeti active 1,2 tsı 77kw dsg tiptronik

İleti active » 12 May 2015, 13:34

yucel6153 yazdı:106.000 Km'deki 2000 Model 2500 V6 Otomatik Suzuki Grand Vitara'mı satıp, 2010 model 33.000 km'de sunrooflu 1.2 TSI Dsg Skoda Yeti aldım. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Memnunmuyum? Henüz bilemiyorum. Yeti kaliteli, konforlu, kullanım rahatlığı ve kolaylığı olan bir araç. Ancak, memunsuzluğumun biri yakıt tüketimi. Şehir içinde 53 kuruş, şehir dışında ise 32 kuruş yakıyor. Bir diğer memnunsuzluğum ise beni son derece rahatsız eden DSG ile ilgili. Zira hissedilmeyen hızlı bir vites değişimi var. Ancak, hergün ya da her zaman yapmamakla birlikte kalkışlarda, yokuş kalkışlarında, sağa ya da sola dönerken ön lastiklerde meydana gelen titreme ve vuruntu sesi insanı rahatsız, huzursuz, tedirgin ve mutsuz ediyor. Zira ne zaman nerede su koyupta yolda kalacağım korkusu yaşıyorum. Ayrıca garantisi de yok. Daha önce 7 yıl kullandığım Suzuki Grand Vitara'da rutin bakımlar ve malzemeler dışında sadece ön fren balatalarını değiştirdim. Hiç su koyuvermedi, hiç de tedirgin etmedi. Her zaman gönül rahatlığı ile kullandım. Normalde yine 2007-2008 model Grand Vitara düşünüyordum. Vergisi ve yakıt tüketimi nedeniyle almadım,alamadım. Yeti alacak arkadaşlara ise önerim dizel ve manuel almalarıdır. Zira forumlardan okuduğum,araştırdığım ve incelediğim kadarıyla VW-AUDI-SEAT-SKODA gurubunun DSG'si sorunlu görünüyor. Ve ben de bu sorunlu DSG'ye denk geldim. Yani sizler denk gelmeyin ve rahatsız,tedirgin, huzursuz,mutsuz olmayın.(Bunlar benim düşüncelerim)

merhabalar bende 2015 yeti active 1.2 manurel aldım sıfır ve ben cok memnunum muhteşem bir araç ki benim önceki aracım 2tdi t dizeldi şuan buaraç ondan daha atak ve seri benzinli bu benim düşüncem tabi ve araca tüp taktırmak isteyen arkadaşlar var yanlış yaparsınız diyorum cünki hiç gerek yok bu araç aşırı basılmadığı sürece ekonomik zati suv segmentinde bence cok başarılı bir araç alanlara hayırlı olsun
active
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 18
Kayıt: 12 Şub 2015, 17:39
Ad Soyad: recep tunalı
Nereden: Ankara
Arabanız: yeti 1.2 active

Sonraki

Yeti



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir