SuperB mi?Avensis mi?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SuperB mi?Avensis mi?

İleti efe3 » 27 Haz 2009, 04:24

Merhabalar. Bu siteye Skoda Superb almam nedeniyle üye oldum, dolayısı ile de yeni bir skoda kullanıcısıyım. Superb'i almadan önce emin olunki bende markalar arasında tüm ikilemlere düştüm. Ama avensisi elemem kolay oldu. Öncelikle avensiste gördüğüm en büyük dezavantajlar, fiyat performans oranının kötü olması. Donanım olarak fazla cüretkar değil. Superb'in elegance versiyonundaki donanımlarını avensiste elde etmek için oldukça yüklü miktarlar vermek gerekiyor. Konunun açıldığı yazıda zaten Superb'in Avensise göre fazla donanımları yazılmıştı ki bu da avensisten vazgeçmek için son derece yeterli bir neden. ikincisi Avensisin iç dizaynı ve kalite hissi Superb'e yaklaşamıyor. Diğer bir nedende bilmem daha önce dikkat eden olmuşmudur, toyotaların (corollalarda da  gördüm) bagaj sisteminin çok ilkel olması. Eğer herhangi bir aevnsis ve corollanın bagajına alt kısımdan bakarsanız çok ilkel bir dizaynının olduğunu göreceksniz. Bu teknolojide toyotanın buna neden önem vermediğine biraz şaştım doğrusu. Bi yerlerden metal demir çubuklar falan geçiyor ve bunlarda gizlenmemiş açıkta. Superb'in bagaj konusuna değinmeme gerek yok sanırım. Motor olarakta Super'in 1.4 TSI 125 HP lik motoru eminimki avensisin 1.6 Benzinli olan motorundan performans ve tüketim olarak daha tatmin edici. Şimdilik bu kadar yazıyorum, Superb le şuan 2500 km ye yakın yol yaptım ve şu ana kadar son derece memnunum. Ha bi de Superb aldıktan sonra trafikte bakışlardan kaçamıyorsunuz :) Kesinlikle tavsiye ediyorum. sorularınız olursa cevvaplamaya hazırım.
 
efe3
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2009, 04:02

İleti KONFOR***** » 27 Haz 2009, 05:15

[quote="efe3"]Merhabalar. Bu siteye Skoda Superb almam nedeniyle üye oldum, dolayısı ile de yeni bir skoda kullanıcısıyım. Superb'i almadan önce emin olunki bende markalar arasında tüm ikilemlere düştüm. Ama avensisi elemem kolay oldu. Öncelikle avensiste gördüğüm en büyük dezavantajlar, fiyat performans oranının kötü olması. Donanım olarak fazla cüretkar değil. Superb'in elegance versiyonundaki donanımlarını avensiste elde etmek için oldukça yüklü miktarlar vermek gerekiyor. Konunun açıldığı yazıda zaten Superb'in Avensise göre fazla donanımları yazılmıştı ki bu da avensisten vazgeçmek için son derece yeterli bir neden. ikincisi Avensisin iç dizaynı ve kalite hissi Superb'e yaklaşamıyor. Diğer bir nedende bilmem daha önce dikkat eden olmuşmudur, toyotaların (corollalarda da  gördüm) bagaj sisteminin çok ilkel olması. Eğer herhangi bir aevnsis ve corollanın bagajına alt kısımdan bakarsanız çok ilkel bir dizaynının olduğunu göreceksniz. Bu teknolojide toyotanın buna neden önem vermediğine biraz şaştım doğrusu. Bi yerlerden metal demir çubuklar falan geçiyor ve bunlarda gizlenmemiş açıkta. Superb'in bagaj konusuna değinmeme gerek yok sanırım. Motor olarakta Super'in 1.4 TSI 125 HP lik motoru eminimki avensisin 1.6 Benzinli olan motorundan performans ve tüketim olarak daha tatmin edici. Şimdilik bu kadar yazıyorum, Superb le şuan 2500 km ye yakın yol yaptım ve şu ana kadar son derece memnunum. Ha bi de Superb aldıktan sonra trafikte bakışlardan kaçamıyorsunuz :) Kesinlikle tavsiye ediyorum. sorularınız olursa cevvaplamaya hazırım.
[/QUOTE] Öncelikle hoşgeldiniz arabanız hayırlı olsun. Bende bir superb almayı düşündüğüm için böyle bir konu açtım superb olmasa avensis gibi geliyordu ama onuda dediğiniz nedenlerden dolayı eledim birkac ay içinde inşallah alacağım.Sormak istediğim 1.4motor yeterlimi klimalı kullanımda veya yüklü bir yolculukta performans ve yakıt tüketimi olumlumu teşekkürler şimdiden
KONFOR*****
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Haz 2009, 17:23

İleti toGah » 27 Haz 2009, 14:25

aynı sınıfta araçlar değiller kıyaslama yapmak doğru değil.
toGah
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Şub 2007, 12:30

İleti oguz » 27 Haz 2009, 14:37

[quote="hakanerdogan"] yıl 2009.... teknolojiler daha gelişmiş vaziyette.


2001 bir araçla kıyaslamayın. hem sizinki peugeot, citroen peugeottan daha üstün araçlar üretiyor.

C5 bomboş 1.5 ton çekiyor. EuroNcap testleri ortada hiç aşağı kaır bir yanı yok. superb ile aynı puanı almış.

elbette karar sizin, bende her zaman için bir Nazi makinesini tercih ederim ama 1.4 TSI ın benzine koşacağıma 1.6 HDI ın keyfini sürerim ekonomisi ile.

deseniz ki 2.0 litre alacağım, bi saniye düşünmem TDI gibi sağlamlığıyla kemikleşmiş bi makine alın derım.
[/QUOTE]
 

konu almış yürümüş sonradan okudum ama hakan bi yorumuna ekleme yapmak istiyorum.

 

HDİ = kaplumbağa. bak çok ciddiyim hepsi öyle 1.4 tsi 2.0 hdi'ın bile canını okur. dersinki yokuşta geçer ama gerçekten onu bile yapamaz. yokuşta hdi motor bayılmıyo ama hızlanmıyoda sanki cc'deymiş gibi sabit gidiyo. ya nasıl anlatılır bilmiyorum ama gercekten aciz kalıyolar. düşün 1.2 benzinli 1.4 hdi 'ın canını okuyosa 1.4 tsi kaç motor olursa olsun canını okur gene.


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti hakanerdogan » 27 Haz 2009, 14:45

merak etme bayılmaz 1750 devirde 240 tork ve 4000 devirde 110 beygir güç üretiyor. gayet yeterli. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti RoadFighter » 27 Haz 2009, 15:05

[quote="oguz"]
 

konu almış yürümüş sonradan okudum ama hakan bi yorumuna ekleme yapmak istiyorum.

 

HDİ = kaplumbağa. bak çok ciddiyim hepsi öyle 1.4 tsi 2.0 hdi'ın bile canını okur. dersinki yokuşta geçer ama gerçekten onu bile yapamaz. yokuşta hdi motor bayılmıyo ama hızlanmıyoda sanki cc'deymiş gibi sabit gidiyo. ya nasıl anlatılır bilmiyorum ama gercekten aciz kalıyolar. düşün 1.2 benzinli 1.4 hdi 'ın canını okuyosa 1.4 tsi kaç motor olursa olsun canını okur gene.
[/QUOTE]
 

Kardeş HDI'ların hepsi ölü denmesi için hepsinin test edilmesi gerekir ki 307 örneğinden bir genelleme yapmamalı. :)

 

1.6 HDI mesela, 110 hp'lik bir makina. Yanlış bilmiyorsam 1.6 HDI ile 1.6 TDCI aynı motorlar. Bu motorlara sahip araçlar canavar gibi gidiyor.

 

Bu motorların esneklikleri bile 2.0 turbo dizellere yakın.

 

1.4 TSI, 2.0 HDI'ın canına kalkışta okuyabilir. Ama uzayınca iş değişir bence.

 

Mercedes C serisinin 1.6 Kompressor'ünü çıkardı ve 150 küsür hp olması lazım bu araç.

 

Daha dün bizim birader dedi ;Passat 2.0 TDI ile C 160 Kompressor yürüdüğünde 140 hp'lik Passat'ı geçememiş mesela  C160. (uzayınca) Beygir gücü olarak C160 daha fazla fakat 2.0 Passat demek ki son hızda uzuyor.

 

307'nin 2.0 HDI 90 hp'lik bir motoru var. Bak o motor şu an ki turbo dizellere nazaran ölü diyebiliriz :)

 
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti KONFOR***** » 27 Haz 2009, 15:13

[quote="RoadFighter"][quote="oguz"]
 

konu almış yürümüş sonradan okudum ama hakan bi yorumuna ekleme yapmak istiyorum.

 

HDİ = kaplumbağa. bak çok ciddiyim hepsi öyle 1.4 tsi 2.0 hdi'ın bile canını okur. dersinki yokuşta geçer ama gerçekten onu bile yapamaz. yokuşta hdi motor bayılmıyo ama hızlanmıyoda sanki cc'deymiş gibi sabit gidiyo. ya nasıl anlatılır bilmiyorum ama gercekten aciz kalıyolar. düşün 1.2 benzinli 1.4 hdi 'ın canını okuyosa 1.4 tsi kaç motor olursa olsun canını okur gene.
[/QUOTE]
 

Kardeş HDI'ların hepsi ölü denmesi için hepsinin test edilmesi gerekir ki 307 örneğinden bir genelleme yapmamalı. :)

 

1.6 HDI mesela, 110 hp'lik bir makina. Yanlış bilmiyorsam 1.6 HDI ile 1.6 TDCI aynı motorlar. Bu motorlara sahip araçlar canavar gibi gidiyor.

 

Bu motorların esneklikleri bile 2.0 turbo dizellere yakın.

 

1.4 TSI, 2.0 HDI'ın canına kalkışta okuyabilir. Ama uzayınca iş değişir bence.

 

Mercedes C serisinin 1.6 Kompressor'ünü çıkardı ve 150 küsür hp olması lazım bu araç.

 

Daha dün bizim birader dedi ;Passat 2.0 TDI ile C 160 Kompressor yürüdüğünde 140 hp'lik Passat'ı geçememiş mesela  C160. (uzayınca) Beygir gücü olarak C160 daha fazla fakat 2.0 Passat demek ki son hızda uzuyor.

 

307'nin 2.0 HDI 90 hp'lik bir motoru var. Bak o motor şu an ki turbo dizellere nazaran ölü diyebiliriz :)

 
[/QUOTE] bende 2.0hdi kullanıyorum uzayınca tabi toparlıyor performans iyi ama beni tüplü şahinin kalkışta geçtigini bilirim buda beni peugeota karşı bi antipati kazandırdı 307yi kullanan arkadaşıda çok iyi anlıyorum neler hissettiğini ben peugeotu hdi motordan memnun olan hiç görmedim değil duymadım bile.
KONFOR*****
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Haz 2009, 17:23

İleti iceman70 » 27 Haz 2009, 15:28

LOLbence süperb süper bi araç
iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti RoadFighter » 27 Haz 2009, 15:36

[quote="KONFOR*****"] bende 2.0hdi kullanıyorum uzayınca tabi toparlıyor performans iyi ama beni tüplü şahinin kalkışta geçtigini bilirim buda beni peugeota karşı bi antipati kazandırdı 307yi kullanan arkadaşıda çok iyi anlıyorum neler hissettiğini ben peugeotu hdi motordan memnun olan hiç görmedim değil duymadım bile.[/QUOTE]
 

Senin araç muhtemelen eski nesil(beygiri düşük)l 2.0 HDI'lardan.

 

Piyasadaki 407'leri çoğu 1.6 HDI. Epey de tutuldu 407. Performansının da yeterli olduğu söyleniyordu forumlarda.

 

Bana öyle geliyor ki 1.6 110 hp HDI motora sahip 407 o aracı tam sırtlamasa da fena yürütmüyordur.
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti KONFOR***** » 27 Haz 2009, 15:55

[quote="RoadFighter"][quote="KONFOR*****"][ [/QUOTE] bende 2.0hdi kullanıyorum uzayınca tabi toparlıyor performans iyi ama beni tüplü şahinin kalkışta geçtigini bilirim buda beni peugeota karşı bi antipati kazandırdı 307yi kullanan arkadaşıda çok iyi anlıyorum neler hissettiğini ben peugeotu hdi motordan memnun olan hiç görmedim değil duymadım bile.[/QUOTE]
 

Senin araç muhtemelen eski nesi(beygiri düşük)l 2.0 HDI'lardan.

 

Piyasadaki 407'leri çoğu 1.6 HDI. Epey de tutuldu 407. Performansının da yeterli olduğu söyleniyordu forumlarda.

 

Bana öyle geliyor ki 1.6 110 hp HDI motora sahip 407 o aracı tam sırtlamasa da fena yürütmüyordur.
[/QUOTE] istediği kadar eski olsun 2001 model bakımları hiç gecikmedi peugeota yakışmıyor 407ler daha yeni 2-3 senelik onlarında başlar sorunları yavas yavas
KONFOR*****
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Haz 2009, 17:23

İleti efe3 » 27 Haz 2009, 16:45

[quote="KONFOR*****"][quote="efe3"]Merhabalar. Bu siteye Skoda Superb almam nedeniyle üye oldum, dolayısı ile de yeni bir skoda kullanıcısıyım. Superb'i almadan önce emin olunki bende markalar arasında tüm ikilemlere düştüm. Ama avensisi elemem kolay oldu. Öncelikle avensiste gördüğüm en büyük dezavantajlar, fiyat performans oranının kötü olması. Donanım olarak fazla cüretkar değil. Superb'in elegance versiyonundaki donanımlarını avensiste elde etmek için oldukça yüklü miktarlar vermek gerekiyor. Konunun açıldığı yazıda zaten Superb'in Avensise göre fazla donanımları yazılmıştı ki bu da avensisten vazgeçmek için son derece yeterli bir neden. ikincisi Avensisin iç dizaynı ve kalite hissi Superb'e yaklaşamıyor. Diğer bir nedende bilmem daha önce dikkat eden olmuşmudur, toyotaların (corollalarda da  gördüm) bagaj sisteminin çok ilkel olması. Eğer herhangi bir aevnsis ve corollanın bagajına alt kısımdan bakarsanız çok ilkel bir dizaynının olduğunu göreceksniz. Bu teknolojide toyotanın buna neden önem vermediğine biraz şaştım doğrusu. Bi yerlerden metal demir çubuklar falan geçiyor ve bunlarda gizlenmemiş açıkta. Superb'in bagaj konusuna değinmeme gerek yok sanırım. Motor olarakta Super'in 1.4 TSI 125 HP lik motoru eminimki avensisin 1.6 Benzinli olan motorundan performans ve tüketim olarak daha tatmin edici. Şimdilik bu kadar yazıyorum, Superb le şuan 2500 km ye yakın yol yaptım ve şu ana kadar son derece memnunum. Ha bi de Superb aldıktan sonra trafikte bakışlardan kaçamıyorsunuz :) Kesinlikle tavsiye ediyorum. sorularınız olursa cevvaplamaya hazırım.
[/QUOTE] Öncelikle hoşgeldiniz arabanız hayırlı olsun. Bende bir superb almayı düşündüğüm için böyle bir konu açtım superb olmasa avensis gibi geliyordu ama onuda dediğiniz nedenlerden dolayı eledim birkac ay içinde inşallah alacağım.Sormak istediğim 1.4motor yeterlimi klimalı kullanımda veya yüklü bir yolculukta performans ve yakıt tüketimi olumlumu teşekkürler şimdiden[/QUOTE]
efe3
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2009, 04:02

İleti efe3 » 27 Haz 2009, 17:02

Şu ana kadar bir kaç kere 5 kişiyle, bagaj tam dolu olmadan yolculuk yaptım, klima devamlı açıktı. Daha önceki arabam 1.6 motor 110 HP benzinliydi. Buna göre kıyaslarsam hiç zorlanmadı. Herhangi bir yetersizlik hissetmedim yolculuk boyunca. Tabi yakıt performans olarak açıkçası pek deneyemedim arabayı. Çünkü şuana kadar pek 120 nin altına inmedim ve kalkışlarda diğer arabaları geride bırakmaya çalıştığım için biraz gaza fazla yükleniyorum. 2. ve 3. vitesteki ivmelenmesi oldukça hoş. Biraz hevesimi aldıktan sonra dikkatli kullanımla yakıt tüketimi düşecektir.Şuanki tüketimi 8.0-8.5 arasında. Tabi şehir içi kullanımımda oldukça fazla. Sonuç olarak 1.6 110 HP lik motorla da bu değerlerde seyrediyordu, 1.4 TSI da ise hem daha fazla performans ve de araba daha ağır olmasına rağmen daha az tüketim olacağını değerlendiriyorum. Açıkçası bide 90 ile giderken araba gitmiyormuş gibi hissediliyor. İnsan ister istemez gaza basıyor. Dezavantajı bence bu :)
efe3
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2009, 04:02

İleti KONFOR***** » 27 Haz 2009, 17:22

[quote="efe3"]Şu ana kadar bir kaç kere 5 kişiyle, bagaj tam dolu olmadan yolculuk yaptım, klima devamlı açıktı. Daha önceki arabam 1.6 motor 110 HP benzinliydi. Buna göre kıyaslarsam hiç zorlanmadı. Herhangi bir yetersizlik hissetmedim yolculuk boyunca. Tabi yakıt performans olarak açıkçası pek deneyemedim arabayı. Çünkü şuana kadar pek 120 nin altına inmedim ve kalkışlarda diğer arabaları geride bırakmaya çalıştığım için biraz gaza fazla yükleniyorum. 2. ve 3. vitesteki ivmelenmesi oldukça hoş. Biraz hevesimi aldıktan sonra dikkatli kullanımla yakıt tüketimi düşecektir.Şuanki tüketimi 8.0-8.5 arasında. Tabi şehir içi kullanımımda oldukça fazla. Sonuç olarak 1.6 110 HP lik motorla da bu değerlerde seyrediyordu, 1.4 TSI da ise hem daha fazla performans ve de araba daha ağır olmasına rağmen daha az tüketim olacağını değerlendiriyorum. Açıkçası bide 90 ile giderken araba gitmiyormuş gibi hissediliyor. İnsan ister istemez gaza basıyor. Dezavantajı bence bu :) [/QUOTE] öle dezavantaja can kurban:)anlaşılşan performans tatmin edici yakıtta sakin kullanımda makul olacaktır bilgilerin için teşekklürler keyifli sürüşler
KONFOR*****
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Haz 2009, 17:23

İleti oguz » 28 Haz 2009, 02:54

[quote="KONFOR*****"][quote="RoadFighter"][quote="oguz"]
 

konu almış yürümüş sonradan okudum ama hakan bi yorumuna ekleme yapmak istiyorum.

 

HDİ = kaplumbağa. bak çok ciddiyim hepsi öyle 1.4 tsi 2.0 hdi'ın bile canını okur. dersinki yokuşta geçer ama gerçekten onu bile yapamaz. yokuşta hdi motor bayılmıyo ama hızlanmıyoda sanki cc'deymiş gibi sabit gidiyo. ya nasıl anlatılır bilmiyorum ama gercekten aciz kalıyolar. düşün 1.2 benzinli 1.4 hdi 'ın canını okuyosa 1.4 tsi kaç motor olursa olsun canını okur gene.
[/QUOTE]
 

Kardeş HDI'ların hepsi ölü denmesi için hepsinin test edilmesi gerekir ki 307 örneğinden bir genelleme yapmamalı. :)

 

1.6 HDI mesela, 110 hp'lik bir makina. Yanlış bilmiyorsam 1.6 HDI ile 1.6 TDCI aynı motorlar. Bu motorlara sahip araçlar canavar gibi gidiyor.

 

Bu motorların esneklikleri bile 2.0 turbo dizellere yakın.

 

1.4 TSI, 2.0 HDI'ın canına kalkışta okuyabilir. Ama uzayınca iş değişir bence.

 

Mercedes C serisinin 1.6 Kompressor'ünü çıkardı ve 150 küsür hp olması lazım bu araç.

 

Daha dün bizim birader dedi ;Passat 2.0 TDI ile C 160 Kompressor yürüdüğünde 140 hp'lik Passat'ı geçememiş mesela  C160. (uzayınca) Beygir gücü olarak C160 daha fazla fakat 2.0 Passat demek ki son hızda uzuyor.

 

307'nin 2.0 HDI 90 hp'lik bir motoru var. Bak o motor şu an ki turbo dizellere nazaran ölü diyebiliriz :)

 
[/QUOTE] bende 2.0hdi kullanıyorum uzayınca tabi toparlıyor performans iyi ama beni tüplü şahinin kalkışta geçtigini bilirim buda beni peugeota karşı bi antipati kazandırdı 307yi kullanan arkadaşıda çok iyi anlıyorum neler hissettiğini ben peugeotu hdi motordan memnun olan hiç görmedim değil duymadım bile.[/QUOTE]

bak bende bunu anlatmak istedim zaten.hdi ın son hızına bi dedigim yok.ama kalkışta? yada ara geçişlerde hakanın dedigine gelecek olursak tamam araç bayılmıyo ama tren gibi hareket ediyo hızlanınca eywllh ama hızlanana kadar? ben o yönünü eleştirdim. c5 dede aynı olay olacak kanımca. sonuçta aynı motor.


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti oguz » 28 Haz 2009, 02:57

[quote="efe3"]Şu ana kadar bir kaç kere 5 kişiyle, bagaj tam dolu olmadan yolculuk yaptım, klima devamlı açıktı. Daha önceki arabam 1.6 motor 110 HP benzinliydi. Buna göre kıyaslarsam hiç zorlanmadı. Herhangi bir yetersizlik hissetmedim yolculuk boyunca. Tabi yakıt performans olarak açıkçası pek deneyemedim arabayı. Çünkü şuana kadar pek 120 nin altına inmedim ve kalkışlarda diğer arabaları geride bırakmaya çalıştığım için biraz gaza fazla yükleniyorum. 2. ve 3. vitesteki ivmelenmesi oldukça hoş. Biraz hevesimi aldıktan sonra dikkatli kullanımla yakıt tüketimi düşecektir.Şuanki tüketimi 8.0-8.5 arasında. Tabi şehir içi kullanımımda oldukça fazla. Sonuç olarak 1.6 110 HP lik motorla da bu değerlerde seyrediyordu, 1.4 TSI da ise hem daha fazla performans ve de araba daha ağır olmasına rağmen daha az tüketim olacağını değerlendiriyorum. Açıkçası bide 90 ile giderken araba gitmiyormuş gibi hissediliyor. İnsan ister istemez gaza basıyor. Dezavantajı bence bu :)
[/QUOTE]

bir şey sorucam yazdıysanız kusura bakmayın ara ara girip bakıyorumda aracını kaç binde? yeni aldıgınız için sordum. çünkü skodalarda 2bin km ye kadar sakin kullanım öneriyolardıda?


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti efe3 » 28 Haz 2009, 15:38

  Evet dediğiniz gibi kullanım kılavuzunda 1500 km ye kadar, devir saatindeki kırmızı değerin 3/4 ünü geçmeyin diyor. Yani yanlış hatırlamıyorsam kırmızı işaretler 6500-7000 devirde başlıyor. (Şimdi arabanın yanına gidemedim :) ) Buna göre 4500 devire kadar çıkabiliriz. Ama yinede ben 3000 devirin üzerine pek çıkmadım. Bide 6ncı viteste 3000 devir yaklaşık 135 km/h i verdiğinden çokta fazla ihtiyaç duymuyorsunuz yüksek devirde gitmeye.
efe3
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2009, 04:02

İleti KONFOR***** » 28 Haz 2009, 17:45

[quote="efe3"]  Evet dediğiniz gibi kullanım kılavuzunda 1500 km ye kadar, devir saatindeki kırmızı değerin 3/4 ünü geçmeyin diyor. Yani yanlış hatırlamıyorsam kırmızı işaretler 6500-7000 devirde başlıyor. (Şimdi arabanın yanına gidemedim :) ) Buna göre 4500 devire kadar çıkabiliriz. Ama yinede ben 3000 devirin üzerine pek çıkmadım. Bide 6ncı viteste 3000 devir yaklaşık 135 km/h i verdiğinden çokta fazla ihtiyaç duymuyorsunuz yüksek devirde gitmeye. [/QUOTE] Resimlerinizi paylaşırsanız seviniriz merak ettim dogrusu superb nizi:)
KONFOR*****
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Haz 2009, 17:23

İleti oguz » 28 Haz 2009, 19:23

bende bende:)


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

ÖncekiSonraki

Superb



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir