Skoda Ailesine MErhaba

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Skoda Ailesine MErhaba

İleti koordinaat » 05 Haz 2014, 18:48

Arkadaşlar Skoda ailesi olarak aranıza yeni katıldım. Hepinize selam eder. saygılarımı sunarım.
Tecrübeleriniz ve önerilerinizden faydalanmak isterim


2004 model 2.5 Tdi Elagance V6 163hp 162 binde Aldım aracı.. Lakin araç çekapta 210 hp çıktı yazılım yapılmış. Araç ile ilgili tavsiyeleriniz önerileriniz olursa önemle dikkat edicem saygılar sevgiler..
 
koordinaat
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 05 Haz 2014, 18:08
Ad Soyad: ali çevik
Nereden: Konya
Arabanız: superb

İleti ekol29 » 05 Haz 2014, 21:06

valla hayırlı olsun yazılım atılıyor ama dikkat etse idin km oynama çok oluyor bu araçlarda. Negibi merak ettiğin konuyu biraz açar isen yardımcı olmaya çalışırım

,SÜPER BİŞİ

ekol29
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 21 Nis 2014, 22:36
Ad Soyad: yunus mustafa demirhan
Nereden: Gümüşhane
Arabanız: skoda süperB

İleti mustklc » 06 Haz 2014, 11:15

210 beygir nasıl bir şey? :D
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti ahmetim85 » 06 Haz 2014, 22:31

hoşgeldiniz aramıza keyifli forumlar dilerim..
Kullanıcı avatarı
ahmetim85
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 171
Kayıt: 10 Kas 2013, 14:30
Ad Soyad: ahmet sonkur
Nereden: İzmir
Arabanız: doğan sl

İleti aslan_1960 » 06 Haz 2014, 23:14

Ali bey aramıza hoşgeldiniz,ALLAH arabanızı kazasız belasız iyi günlerde kullanmayı nasip etsin.
aslan_1960
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 184
Kayıt: 15 Haz 2012, 20:50
Ad Soyad: Sarper Yalçınkaya
Nereden: Aydın
Arabanız: Skoda forman glx

İleti onurson » 09 Haz 2014, 07:44

bende düşünemiyorum. 210 at depiği.. vay be.. gaza basınca ciğerler koltuğa yapışıyordur.
Kullanıcı avatarı
onurson
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1067
Kayıt: 23 Haz 2010, 07:59
Ad Soyad: onur sonmez
Nereden: Ankara
Arabanız: YENİ KİA RİO SEDAN

İleti koordinaat » 10 Haz 2014, 00:39

Cümleten hoşbulduk arkadaşlar . Aklımda hiç yokken tavsiye dahi almadan bir anlık almış oldum aracı.. yakıt olarak ilk aşamada korktum acaba dedim ama şuan gayet normal görünüyor önceki arabam opel vectra 2000 den daha az yakıyor desem yeridir :) 210 beygir ise şuana kadar kullandıgım en güçlü araç diyebilirim tavsiye konusunda kararsızım bi süre kullandıktan sonra inş gene paylaşırım bu konuyu..

Bildiginiz ince püf detaylar özellikler varsa diyerekten yazıyım dedim mesela geri vitese takılınca aynaların park haline geçmesini keşfettim çok begendim bunun gibi :)
koordinaat
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 05 Haz 2014, 18:08
Ad Soyad: ali çevik
Nereden: Konya
Arabanız: superb


Superb



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir