Hyundai Accent Admire Hakkında

Forumda yeralmayan Skoda modelleri veya farklı marka araçlarınız için teknik bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Hyundai Accent Admire Hakkında

İleti SEAHAWK » 25 Ağu 2008, 23:35

[quote="sılver_exelance"][quote="SEAHAWK"][quote="98Pickup"]QUOTE]
 

 

 

 

==============

 

 

 

Yalnız iç mekanın kalitesiz olmasıyla birlikte, bir de altının alçak olması sorununun olduğunu eklemek lazım. Köy yollarında kolayca altını vurabiliyormuş.

 

 

[/QUOTE] Sürmesini bilmessen altıda vurur arkasıda önüde....[/QUOTE]

 

 

 

Valla o işin "sürmesini bilmek" ile direkt alakası yok. Altı alçak otomobil ne kadar iyi de kullansanız, bir yerde gelir, vurur. Ha, bilmeyen adam daha yüksek otomobil ile gelir gene aynı yere vurur, onun sorunu o.

 

Çorum'un köy yollarında yaşanan fiziksel bir gerçek.Smile

 

 

 

 

 

 
 
SEAHAWK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Şub 2008, 20:22

İleti Crzyboy » 25 Ağu 2008, 23:35

Örnek;FAVORİT Ne kadar yavaş ve dikkatli gitsemde bozuk yollarda en ufak bi yaylanmada bide vuruyor altını Confused
[url=http://img134.imageshack.us/i/22462428.jpg/][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/9449/22462428.th.jpg[/IMG][/url]
[font=Times New Roman][size=3][b][font=Verdana]'93 ?koda Favorit 135L ~ Beyaz..[/font][/b][/size][/font]
Crzyboy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 24 Kas 2007, 15:19
Nereden: Antalya
Arabanız: '93 Favorit 135L

İleti loveskoda » 25 Ağu 2008, 23:37

Birçok otomobil üreticisi zaten bozuk yolları ikinci plana atıyor... Öncelikle asfaltta yol tutuş ve güvenlik gelir...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti sılver_exelance » 25 Ağu 2008, 23:38

[quote="SEAHAWK"][quote="sılver_exelance"][quote="SEAHAWK"][quote="98Pickup"]QUOTE]
 

 

 

 

==============

 

 

 

Yalnız iç mekanın kalitesiz olmasıyla birlikte, bir de altının alçak olması sorununun olduğunu eklemek lazım. Köy yollarında kolayca altını vurabiliyormuş.

 

 

[/QUOTE] Sürmesini bilmessen altıda vurur arkasıda önüde....[/QUOTE]

 

 

 

Valla o işin "sürmesini bilmek" ile direkt alakası yok. Altı alçak otomobil ne kadar iyi de kullansanız, bir yerde gelir, vurur. Ha, bilmeyen adam daha yüksek otomobil ile gelir gene aynı yere vurur, onun sorunu o.

 

Çorum'un köy yollarında yaşanan fiziksel bir gerçek.Smile

 

 

 

 

 

 
[/QUOTE] walla hocam full bagaj 5 kişi aracımla o kadar yola gidip geldim ...sadece sürmesini bilmekten gayem çukurlara veya kasislere çapraz girmek .....bilmem anlatabildimmi....Altını bir sefer vurdum oda ilk aldığımda acemisiydim aracın altı derken direk altı vurmuyor çeki demirleri yere sürtüyor
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti SEAHAWK » 25 Ağu 2008, 23:54

[quote="sılver_exelance"] walla hocam full bagaj 5 kişi aracımla o kadar yola gidip geldim ...sadece sürmesini bilmekten gayem çukurlara veya kasislere çapraz girmek .....bilmem anlatabildimmi....Altını bir sefer vurdum oda ilk aldığımda acemisiydim aracın altı derken direk altı vurmuyor çeki demirleri yere sürtüyor[/QUOTE]
 

 

Tabii, yavaşta çapraz girilebilir, ama daha hızlı olan yollarda çaresiz kalınabiliyor. Zaten ben bizzat yaşamadım. 1.3 Admire sahibi arkadaşım ve babası, sıkça karşılaşmışlar bu durumla. Tecrübeli şoförlerdir.Smile

 

 

Aslında sorun direkt olarak aracın "alçak" olması değil demek ki. Siz de söylediğinizle  bunu desteklediniz aslında. 

 

Süspansiyon konfor sağlamak için biraz yumuşak tutulmuş. Yani yavaşça geçildiğinde düzgünce geçilebiliyor ama hızınız yüksekse süspansiyon yaylanma yaparken vuruveriyor anlaşılan.

 

Bu olayın gerçekliğini bizzat bizim Cordoba'da yaşadım. Normalde Cordoba'nın altı oldukça alçak. Ama bugüne kadar "eyvah vuracaz" deyip dişimi sıktığım bir çok yerden altı sürtmeden geçti. Özellikle de yüksek süratlerdeki ani yol çöküntülerinde.

 

Bunu sağlayan ise, oldukça sert olan SEAT süspansiyon.Big%20smile Hiç ummadığımız yerlere sizin de bahsettiğiniz "çapraz" kullanımla ulaştık sorunsuzca.
SEAHAWK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Şub 2008, 20:22

İleti barutoglu » 26 Ağu 2008, 00:09

Engin bilgilerinizden istifade ettim arkadaşlar. Teşekkür ederim. Ben Feliciada altını vurmamayı öğrendim. ilk başlarda çok sürttüm arabayı sonra dilini anlamaya başladım. Son zamanlarda pek sorun kalmamıştı.
Sür çıkar ağyârı dîlden ta tecelli ede Hakk
Padişah girmez saraya hane ma'mur olmadan.
Kullanıcı avatarı
barutoglu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 103
Kayıt: 17 Eyl 2007, 00:37
Ad Soyad: Gazi BARUT
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 FABİA SP COMBİ 16V GRANİT GRİ ATİKER FAST SYS

İleti favo29 » 26 Ağu 2008, 00:20

2005 clio dci aracım var.
Ankara-İstanbul arası admira ile gittim otomatik vites.(2004 modeldi heralde)

Cliodan farkedilir derecede daha rahattı.Her açıdan

Ama tüketim için birşey diyemem.Bi de otomatik olanların donanımı biraz daha iyi imiş ondan da olabilir.
favo29
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Arl 2007, 17:36

İleti ayhani » 26 Ağu 2008, 00:55

Accentin en çok o devasa dikiz aynaları  ilgimi çekiyor. Korede ayna ucuz heraldeBig%20smile
ayhani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 09 Arl 2007, 01:22

İleti sılver_exelance » 26 Ağu 2008, 02:03

[quote="ayhani"]Accentin en çok o devasa dikiz aynaları  ilgimi çekiyor. Korede ayna ucuz heraldeBig%20smile [/QUOTE] nasıl yani devasa derken ???
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti ayhani » 26 Ağu 2008, 02:06

[quote="sılver_exelance"][quote="ayhani"]Accentin en çok o devasa dikiz aynaları  ilgimi çekiyor. Korede ayna ucuz heraldeBig%20smile [/QUOTE] nasıl yani devasa derken ???[/QUOTE]

Pardon yan aynalar diyeceğime dikiz aynları demişim.
Yan aynalar kepçe kulaklı çocuklar gibi duruyor arabaya göre çok büyük bence.
ayhani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 09 Arl 2007, 01:22

İleti sılver_exelance » 26 Ağu 2008, 02:09

[quote="ayhani"] [quote="sılver_exelance"][quote="ayhani"]Accentin en çok o devasa dikiz aynaları  ilgimi çekiyor. Korede ayna ucuz heraldeBig%20smile [/QUOTE] nasıl yani devasa derken ???[/QUOTE]

Pardon yan aynalar diyeceğime dikiz aynları demişim.
Yan aynalar kepçe kulaklı çocuklar gibi duruyor arabaya göre çok büyük bence.
[/QUOTE] hımmm ..sanırım  görüş açısını hiç test etmediniz ....vede çok büyük dediğiniz aynaların ebadı; artık siz farklı kasadan mı bahsediyosunuz anlamadım ama o kadar da byük değil ideal ve birçok araçla aynı ölçülerde ...Bir de o aynaların içinde motor var onuda hesaba katarsak gayet boyutları ideal
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti azakoglultd » 26 Ağu 2008, 04:06

[quote="sılver_exelance"][quote="ayhani"] [quote="sılver_exelance"][quote="ayhani"]Accentin en çok o devasa dikiz aynaları  ilgimi çekiyor. Korede ayna ucuz heraldeBig%20smile [/QUOTE] nasıl yani devasa derken ???[/QUOTE]

Pardon yan aynalar diyeceğime dikiz aynları demişim.
Yan aynalar kepçe kulaklı çocuklar gibi duruyor arabaya göre çok büyük bence.
[/QUOTE] hımmm ..sanırım  görüş açısını hiç test etmediniz ....vede çok büyük dediğiniz aynaların ebadı; artık siz farklı kasadan mı bahsediyosunuz anlamadım ama o kadar da byük değil ideal ve birçok araçla aynı ölçülerde ...Bir de o aynaların içinde motor var onuda hesaba katarsak gayet boyutları ideal[/QUOTE]

Sana vermiş olduğun mücadeleden dolayı gıpta ediyorum arkadaşım LOLBig%20smileDeadClapSleepyShockedLOLTongueWink
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti sılver_exelance » 27 Ağu 2008, 01:19

[quote="azakoglultd"] [quote="sılver_exelance"][quote="ayhani"] [quote="sılver_exelance"][quote="ayhani"]Accentin en çok o devasa dikiz aynaları  ilgimi çekiyor. Korede ayna ucuz heraldeBig%20smile [/QUOTE] nasıl yani devasa derken ???[/QUOTE]

Pardon yan aynalar diyeceğime dikiz aynları demişim.
Yan aynalar kepçe kulaklı çocuklar gibi duruyor arabaya göre çok büyük bence.
[/QUOTE] hımmm ..sanırım  görüş açısını hiç test etmediniz ....vede çok büyük dediğiniz aynaların ebadı; artık siz farklı kasadan mı bahsediyosunuz anlamadım ama o kadar da byük değil ideal ve birçok araçla aynı ölçülerde ...Bir de o aynaların içinde motor var onuda hesaba katarsak gayet boyutları ideal[/QUOTE]

Sana vermiş olduğun mücadeleden dolayı gıpta ediyorum arkadaşım LOLBig%20smileDeadClapSleepyShockedLOLTongueWink
[/QUOTE] azagğlu  neyin mücadelesini vereceğim ben..sadece olanları söylüyorum ....Bende yalan yok...Asıl mücedeleci sensin landirenzoyu hatırlaLOLNe mücedeleler vermiştin bir zamanlar deeeeğiiilllmmiiiSleepy
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti azakoglultd » 27 Ağu 2008, 01:37

[quote="sılver_exelance"][quote="azakoglultd"] [quote="sılver_exelance"][quote="ayhani"] [quote="sılver_exelance"][quote="ayhani"]Accentin en çok o devasa dikiz aynaları  ilgimi çekiyor. Korede ayna ucuz heraldeBig%20smile [/QUOTE] nasıl yani devasa derken ???[/QUOTE]

Pardon yan aynalar diyeceğime dikiz aynları demişim.
Yan aynalar kepçe kulaklı çocuklar gibi duruyor arabaya göre çok büyük bence.
[/QUOTE] hımmm ..sanırım  görüş açısını hiç test etmediniz ....vede çok büyük dediğiniz aynaların ebadı; artık siz farklı kasadan mı bahsediyosunuz anlamadım ama o kadar da byük değil ideal ve birçok araçla aynı ölçülerde ...Bir de o aynaların içinde motor var onuda hesaba katarsak gayet boyutları ideal[/QUOTE]

Sana vermiş olduğun mücadeleden dolayı gıpta ediyorum arkadaşım LOLBig%20smileDeadClapSleepyShockedLOLTongueWink
[/QUOTE] azagğlu  neyin mücadelesini vereceğim ben..sadece olanları söylüyorum ....Bende yalan yok...Asıl mücedeleci sensin landirenzoyu hatırlaLOLNe mücedeleler vermiştin bir zamanlar deeeeğiiilllmmiiiSleepy[/QUOTE]

benim mücadele vermeme gerek kalmadı ki tuttu skoda sıfır fabrika çıkışı takmaya başladı hadi biri laf etsin de göreyim şimdi LOL ama senin durum öyle değil malesef ... üzüntü ve muz kabuğu LOLLOLLOL
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

Önceki

Diğer model ve markalar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir