Alfa Romeo -Mito

Forumda yeralmayan Skoda modelleri veya farklı marka araçlarınız için teknik bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Alfa Romeo -Mito

İleti hdoner » 30 Eyl 2009, 01:59

 
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hdoner » 30 Eyl 2009, 02:00

Motor - 1.4 turbo benzinli 16v 155 HP


Maksimum tork: 3000 rpm’de 230 Nm (Dinamik sürüş modu) 23,5 Kgm
Silindir adedi: 4 tek sıra silindir
Silindir Hacmi: 1368 cm3
Azami Hız: 215 km/s
0-100 km/s hızlanma: 8,0 sn
Boş ağırlık: 1145 kg
CO2 emisyon değeri: 153 g/km

Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hdoner » 30 Eyl 2009, 02:00

uro NCAP güvenlik testinde en yüksek skoru almaya hazır. Bu skoru elde etmenin şartı, aracın tüm bileşenlerinin mükemmel bir uyum ve dengede olmasıdır.


7 hava yastığı. Aktif gergili ön emniyet kemerleri. Koltuklarda, kazalarda başın öne ve geriye travma oluşturacak kadar sertçe vurmasını önleyen düzenek. Katlanabilir direksiyon. Etkin yol tutuşu sağlayan lastikler. Emniyet kemeri uyarı sistemi SBR: arka ve ön koltukdaki emniyet kemerleri takılmadığı zaman, iç dikiz aynasının üst kısmında bulunan bir panel vasıtasıyla yolcuların görsel ve akustik olarak uyaran 5 ayrı sensör.


Alfa MiTo’nun süspansiyon sisteminden beklentisi çok yüksek: maksimum güvenlik ve maksimum sürüş keyfi. Bu beklentileri yeni nesil çözümler karşılıyor: Üstün yol tutuş ve sportifliği harmanlayan önde McPherson tipi bağımsız tekerlekler, arkada yarı-bağımsız burulma çubuğu ile bağlantılı tekerlekler, hem önde hem arkada geri tepkime yaylı amortisörler.

Electronic Q2 – Sınırlı kaydırmalı diferansiyel sistemi

ABS – Ani frenlerde tekerleklerin kilitlenmesini önleyen sistem

EBD – Ön ve arka tekerlekler arasındaki elektronik fren güç dağılım sistemi

VDC – Gelişmiş denge sağlayan elktronik denge kontrol programı

ASR – Anti patinaj sistemi

HBA – Panik frenler için hidrolik fren asistanı

Hill Holder Yokuş yukarı kalkış desteği

MSR - Motor fren torku düzenleyici

CBC – Virajlarda ABS fren sistemini en etkin şekilde tekerleklere dağıtır.

DST – Dynamic steering torque. Zayıf yol tutuş şartlarında otomatik olarak aracın direksiyon hakimiyetini kontrol eder.
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hdoner » 30 Eyl 2009, 02:01

Dış Tasarım


İç tasarım agresif ve güçlü bir kişiliği yansıtıyor. Sınıfının zirvesindeki bir otomobile yakışır karbon görünüm, parlak krom kaplamalı ileri teknoloji ürünü ön panelde kendini belli ediyor.

Gelişmiş grafiklerle donatılmış, mükemmel tasarımlı gösterge paneliyle sürüş keyfi katlanıyor.


Sürücüyü kavrayan alçak konumlandırılmış sportif koltuklar sizi Alfa MiTo ile bütünleştirecek. Seçilen kumaşlar, deri kaplamalar ve dikişlerde italyan tasarımının şıklığı gözel çarpıyor. Alfa MiTo geniş iç hacmini modüler bagajına, katlanabilir arka koltuklarına, akıllı ve ergonomik yerleştirilmiş ceplerine borçlu...








Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hdoner » 30 Eyl 2009, 02:03

Bu araba son zamanlarda hoşuma gitmeye başladı.Eski alfa kullanıcısı olarak motorun çok atak olacağını düşünüyorum zaten 1150 kg  ve  0-100 8 sn .Ayrıca 1.4 155hp 230Nm torku çok iyi bir değer.Ayrıca yakıt tüketimi çok fazla değil . Normal 2.0 motor gücü alıp 1.4 vergisi ödenecek. Mini cooper a rakip olarak üretilmiş olması kevvetle muhtemel..
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hdoner » 30 Eyl 2009, 02:07

Teknolojik olarakta epey yüklü .Bir çok konuda alfa romeo nun kendini aştığı araba diyebilirim ..yorumlarınızı bekliyorum...
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hakanerdogan » 30 Eyl 2009, 02:10

pahalı. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti hdoner » 30 Eyl 2009, 02:11

Alfa Romeo D.N.A.


3 farklı yol koşulu, 3 sürüş ayarı, 3 direksiyon ayarı.
Alfa Romeo D.N.A : Doğrudan yarış dünyasından bir teknoloji: bir düğmeyle sürüş stil ve koşullarına göre otomobilin dinamiği değişiyor.

Direksiyon –  Direksiyon seçilen moda göre sertleşir / yumuşar.

Motor kontrol birimi -  Seçilen sürüş moduna göre gaz pedalı daha az/fazla reaktif hale gelir.

VDC sistemi (Elektronik denge kontrol programı)– Üç mod için üç farklı ayarı belirler.

Gösterge Paneli – Yol bilgisayarı gösterge panelinde seçilen sürüş modu bilgisini gösterir.








Dinamik. Direksiyon başında saf eğlence ve sportif sürüş

VDC ve ASR
Daha az aktif + Elektronik Q2
Elektrikli destekli direksiyon:
Daha sportif direksiyon tepkisi
DST
ABS ile koordineli standart frenler. Daha etkin LTF (yanal ivme fonksiyonu) Dinamik direksiyon kontrolü
Motor
Daha hızlı tepki.






Normal. Şehir içi kullanım

VDC ve ASR
Standart ESP – Elektronik stabilite programı ve ASR
Elektrikli destekli direksiyon:
Standart ayarlar
DST
ABS ile koordineli standart frenler.
Standart LTF (yanal ivme fonksiyonu) Dinamik direksiyon kontrolü
Motor
Standart tepki.








All Weather: her türlü hava koşulunda maksimum tutunma

VDC ve ASR
Daha aktif VDC ve daha az aktif ASR
Elektrikli destekli direksiyon:
Standart ayarlar
DST
VDC ile koordineli etkin frenler. Standart LTF (yanal ivme fonksiyonu) Dinamik direksiyon kontrolü
Motor
Standart tepki.
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hdoner » 30 Eyl 2009, 02:12

Mini cooper ile karşılaştırınca fiyatı gayet makul.2. eli alınabilir sonuçta alfaların 2. elde fiyatı çok düşüyor...

Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hakanerdogan » 30 Eyl 2009, 02:15

elbette tercihtir,===bence bi insan Mini'ye, yada MiTo'ya niye bu kadar para versin ki...=== dir durum alternatifleri değerlendirince, hemde arkadaşlarınla çıkıp bi yerede gidemeyecen tek kapı.

ama sevdiyseniz alın tabı, ama parası boyunu geçiyor, söliyim, BENCE.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti AhmetH » 30 Eyl 2009, 02:17

bu arabayı yakından incelemiştim,
 

tok bir his vermedi bana  şu yeni nesil üretim teknolojilerini hiç beğenmiyorum.

 

kapı eşiklerinin sesi ilgimi çekti  baş parmağımla azcık bastırınca esnediğini gördüm Shocked

 

hiç hoşuma gitmiyor bu tarz şeyler , azcık kalın sac kullanın be kardeşim !

 

sanki her gün duvara çakıyoruz arabayıda 5 yıldız almış diye övünecez.. 
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti mygokhan » 30 Eyl 2009, 02:25

Tarz bir otomobil..MINI Cooper daha havalı sanki..


Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti mygokhan » 30 Eyl 2009, 02:27

Benim adaş almış satıyor..Hemde Bursada..

http://www.sahibinden.com/!!!_sifir_gib ... yword=Mito
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti hakanerdogan » 30 Eyl 2009, 02:29

yav şu sıçan yavrusuna tarz dedin ya Gökhan abi.... Tongue

http://www.kaliteliresimler.com/data/media/110/byk_bir_fare.jpg



hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti mygokhan » 30 Eyl 2009, 02:32


Satılık ilanındaki arabayı görünce fikrim değişti.Çok tipsiz çıkmış o fotoda Big%20smile

En üstteki fotoğrafta güzel çıkmış yinede..Retro tasarımlar bunlar, çirkin desen olmaz, güzel desen olmaz, ama yabana atılmaz çizgileri var ..

Sonuç : Almam LOL O paralara SuperB var ..Daha havalı ..
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti hdoner » 30 Eyl 2009, 10:15

Walla bu araba yolda çoğu arabayı yer.Çok atik bir araç.Tip olarak ön kısım daha iyi olabilirdi ama yan ve arka dehşet.İç kısım zaten çok ayrı.Teknolojik olarak barındırdığı özellikler gerçekten üst seviyede.Zaten üste açıklamalar var sürüş tarzına göre 3 seçenek var bu zaten başlı başına bi olay.

Motor - 1.4 turbo benzinli 16v 155 HP


Maksimum tork: 3000 rpm’de 230 Nm (Dinamik sürüş modu) 23,5 Kgm
bu değer azımsanmıyacak bi özellikte.Aracın yol tutuşu için büyük emekler sarfedilmiş bi ara videoda ekliyecem.Bu araba ile alfa romeo kendini aşmıştır,uzun süredir motorları eski performansı aratıyordu bu modelde özel olarak üzerinde duruldu..


Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hdoner » 30 Eyl 2009, 10:18

Big%20smile[quote="hakanerdogan"]yav şu sıçan yavrusuna tarz dedin ya Gökhan abi.... Tongue

http://www.kaliteliresimler.com/data/media/110/byk_bir_fare.jpg




[/QUOTE]

Big%20smileBig%20smile yok artık ...tip olarak ufak benzerlik olabilir ama ruh olarak sıçana benzeyebilir.Atak kıvrak ve manevra kabiliyeti yüksek LOL
Big%20smile
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti drhakan » 30 Eyl 2009, 11:12

çirkin bence


 

drhakan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 16 May 2009, 17:34


Diğer model ve markalar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir