tofaş serce ...

Forumda yeralmayan Skoda modelleri veya farklı marka araçlarınız için teknik bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

tofaş serce ...

İleti fıratt » 29 Kas 2009, 11:24

[quote="elemsi"][quote="samet"][quote="elemsi"]taunusu sevmıyorum ...[/QUOTE]
kardeş sen balıksesirlisin fordu sever balıkesir ama sen istisnasın herhalde serçeyi taunusa tercih eddiğine gore
lada bak ozaman..
[/QUOTE]
 

 

ne alaka balıkesırlı fordu sever ...

 

 bence senin burda sorman hata gibime geliyor..

balıkesirin fordu sevdiğinide 93 yılından kalma oto haber dergisi var bende 90-91-92 bayi birincisi balıkesr akoto yani çok arac indirmiş,birde sulalem yıllardır balıkesirli oldugundan balıkesir kullanılan sevilen aracları biliriz..amcamız ford parçacısıdır bu arada ordan biliyoruz..

 

başka nerden bildiğime dair başka soru sormak istiyorsan sor bence oldukça açıklayıcı oldu ama anlamamış olabilirsin..Dead

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
[/QUOTE]
 
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti elemsi » 29 Kas 2009, 12:04

[quote="samet"][quote="elemsi"][quote="samet"][quote="elemsi"]taunusu sevmıyorum ...[/QUOTE]
kardeş sen balıksesirlisin fordu sever balıkesir ama sen istisnasın herhalde serçeyi taunusa tercih eddiğine gore
lada bak ozaman..
[/QUOTE]
 

 

ne alaka balıkesırlı fordu sever ...

 

 bence senin burda sorman hata gibime geliyor..

balıkesirin fordu sevdiğinide 93 yılından kalma oto haber dergisi var bende 90-91-92 bayi birincisi balıkesr akoto yani çok arac indirmiş,birde sulalem yıllardır balıkesirli oldugundan balıkesir kullanılan sevilen aracları biliriz..amcamız ford parçacısıdır bu arada ordan biliyoruz..

 

başka nerden bildiğime dair başka soru sormak istiyorsan sor bence oldukça açıklayıcı oldu ama anlamamış olabilirsin..Dead

 

 

 

kusura bakmayın ama ben bulundugum ılcede en çok tofas grubu var ...bu bır genelleme balıkesırlı sevecek dıye ben sevmek zorunda degılım ki...seven varsa saygı duyarım sadece ...sormam hata gıbı gelmıyor bu arada ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
[/QUOTE] [/QUOTE]
elemsi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 30 Ağu 2007, 13:26

İleti elemsi » 29 Kas 2009, 12:10

bilmıyorum belkı arkadaslar katılacak ...babamın şimdıkı kulllandıgı arac doğan ...1993 yılında 3 yasında alındı...almadan önce sıfır lada ve skodaya baktık ...aynı degerdeydıler  fıyat olarak ya lada gectık zaten arabada hiç bir şey yok... arabanın alet takım cantası bıle yok...skoda begendık ama sıra vardı...tofaş aldık ama 93 yılından beri babam kullanır ben hatırlamıyorum hararet nedir ....motor contası nedir ...yolda bırakma nedir...parça bol 1000 lira harca sıfırlarsın nerdeyse arabayı anlayanı çok ....o yuzden tofaş grubuna alıştım ...sizin fikrinize değer verdiğim için düşüncelerinizi sordum ...skoda hoş bir araba ama bıraz dertli gibi ...parça da sıkıntılı sanırım öyle duyuyorum ...
elemsi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 30 Ağu 2007, 13:26

İleti gandak » 29 Kas 2009, 12:31

sevgili elemsi... inan detaylı bi araştırmadan sonra ( tofaş, şahin, serçe, lada vs ) skoda favorite karar verdim..Tabii dogan şahin parçaları baya ucuz ama skodanın sanayiye gitmediği kadar giderler..bulundugum yerde de çok dogan kullanıcısı var.Araba bi kapalı kutu biliyorsun.ne zaman ne olacagı belli olmaz ama yinede skoda derim bide işin yakıt kısmıda var tabii... :))) 
gandak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 40
Kayıt: 25 Kas 2009, 21:27
Ad Soyad: adil tarakcıoğlu
Nereden: Denizli
Arabanız: favorit 94 glx

İleti by wodoo » 29 Kas 2009, 13:32

[quote="elemsi"][quote="by wodoo"]Yerinizde olsam o paraya lada samara, skoda favorit, renault broadway yada şahin gibi araçlara bakardım.. Ama kesinlikle serçe almazdım.. [/QUOTE]
 

 

neden sercenın şahınden farkı ne ? diğer araçların bu arabadan üstünlüğü nedir ? açıklarmısınız ?
[/QUOTE]

Serçenin şahinden farkı, hem 1600 motor yani serçeden daha seri hemde kasası daha yeni, en azından şerçeninki gibi taa 75 li yılların tasarımı yok üzerinde..

Diğer araçlarında üstünlüğünü söyleyim, hepside serçeden daha seri ve daha sağlam araçlar..

Yinede karar sizin..
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti xXx » 29 Kas 2009, 18:41

RENOULT VE FİATTAN KORCAKAN KARDEŞİM HELE TOFAŞIN KUŞ SERİSİ OLANLARINDAN AMAN ALLAH KORUSUN...

SKODA FELİCİA 01''

Kullanıcı avatarı
xXx
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 278
Kayıt: 28 Kas 2009, 12:49
Nereden: Ankara

İleti xXx » 29 Kas 2009, 18:41

PARDON RENAULTSmile

SKODA FELİCİA 01''

Kullanıcı avatarı
xXx
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 278
Kayıt: 28 Kas 2009, 12:49
Nereden: Ankara

İleti qw12 » 30 Kas 2009, 03:47

[quote="elemsi"]  arkadaslar bütçeme göre parça sorunu olmayan ..vb özelliklerden dolayı serçe almak istiyorum ...92/93 model çok hoş bir serce begendım fıyatı 4000 lira ...kasa da derli toplu...sizden artı ve eksiler için yorum bekliyorum ..[/QUOTE]

Kardeş 1994-2004 yılları arasında serçe kullandım. Fabiadan önceki arabamdı serçe.

Parçasını sanayide çok kolay olmasa da kolay bulursun (şahin-doğan parçaları daha kolay bulunuyor) zorlanmadan bulursun. Ancak şahin doğandan daha ucuza bulursun. Hızlanması çok iyidir. lpg ile dahi 160 gördüm ben o arabayla ve kartal slx de kullandım. ona göre yüksek hızda bu daha dengeli giden bir araç. Her tür bakımını tanıdık ustana 2-3 saatte yaptırırsın, parça işçilik hiç cebini zorlamaz. ciklet alır gibi alırsın. yanlız parça dayanıklılığı azdır onu söyleyeyim. bu arabayı alırsan ucuz parça kullan sık değiştir felsefesinde olmalısın. taktığın parça senelerce dayanmaz. örneğin iki kere kontak hattı yandı. ilkinde usta 1. hattı iptal edip 2.hatta bağlamıştı. 2 sene sonra 2. hat da yanınca ben düz kontak yapıp (ama filmlerdeki gibi direksiyon altından kabloları birbirine sürtüp kıvılcım çıkartarak değil ara kabloyla aküyü alternatöre bağlamak suretiyle)sanayiye götürmüştüm. Eski hırsızlardan kim kaldı şimdi araba çalmak o kadar kolay değil tabii.Yeni kontak kilit göbeği ve seti takılmıştı çok ucuza kontak kilit ve anahtarlar yenilenmişti. şimdi immobilizerli tek anahtar 250 den aşağı çıkmıyor. bir keresinde de parça kalitesiz demiştim ya debriyaj pedalı yumuşadı yumuşadı tabana oturdu. pedalı elimle kaldırıyorum ama geri düşüyordu. çok komikti. ankarada oturanlar bilir tandoğan kavşağında oldu. Ama ben pedalın yumuşadığını hissedince son bir hamleyle vitesi boşa atıp köprü altındaki kaldırıma arabayı çıkarıp ustayı alıp getirmiştim. o sıralar cep telefonu nerdee sadece milletvekilleri ve zenginlerde var atladım dolmuşa gittim sanayiye. tabi ustalar sosyete dolmuşla gelir mi hiç. taksi çağırdık gittik serçenin başına.usta 2. vitese arabayı atıp vites değiştirmeden ve hiç durmadan ankara eski büyük sanayii ye götürmüştü. ankaranın eskileri bilir o zamanlar iskitler sanayii şaşaalı günlerini yaşıyordu. yeni nesil arabaların çıkması kullananları servislere mahkum etti ve oradaki ustalar işsiz kaldı. gerçi hakiki usta bulmak zordu çoğu nalbanttı ayrı mesele ama işsiz kalmaları kötü oldu. orada atık motor yağlarının yakıldığı sobalarla ısınılırdı (direkt çevre katliamı ve kanserojen)çoğu tamirhane barakadan farksızdı. öyle kadın kısmı pek giremezdi sanayiye. çoğu tamirhanenin değil tuvaleti, akan suyu yoktu. musluklu bidona yakın benzinlikten ya da zengin komşudan alınan su doldurulmak suretiyle el yıkanırdı. zengin ustalar hasbelkader mercedes bmw gibi büyük markaların servislerinde bir süre çalışıp sonradan dükkan açmış ustalar ya da parçacılardı. Kuş tamircileri genellikle ustaların avam takımındandı. Türkiye nereden nereye geldi. Ama değişmeyan birşey var hala üretmeden tüketmeye devam ediyor. her neyse ülkeyi kurtarmak bir yana usta bana telefon açtı orijinal debriyaj pedalını bulamadım diye. sene 1997 ben o zamanlar fakülteyi bitirip yeni asistan olmuştum. okul çıkışı sanayiye uğradım. yaşım küçük olduğu ve öğrenciliğimden beri beni tanıdıkları için az da bahşiş bıraktığım için ustalar bana kalfa muamelesi yapar git şu şu parçaları al gel derlerdi. çırak geç geldiği ve yalan yanlış parçalarla geldiği için çırağı da yollamaya pek yanaşmazlardı gerçekten de yakın çevredeki parçacıları bizzat gezdim, tanıdık parçacılara da tel açmak suretiyle pedalın olmadığını öğrendik. pedala kaynak yaptık ve taktık. canavar gibi de oldu. Serçeyi kullandığım 10 sene içerisinde 2 kere kontaktan 1 kere de debriyajdan yolda kaldım. onun haricinde yaz kış tek marşta çalıştı benim emektar serçe. Şimdi kardeşim sen bu arabayı almaya niyet ettiysen. kazası var mı araştır. kazadan sonra kapılar düşer zor kapanır. özellikle önkapıları aç kapat rahat açılıp kapanıyorsa pek ciddi bir kazası olmamış demektir. Arabanın eteklerinde çürüme var mı kontrol ettir. motorda kompresyon kaçağı var mı
qw12
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 17 Ekm 2006, 18:46

İleti HTP » 30 Kas 2009, 05:00

Bir araba ve o araba ile geçen on sene anca böyle anlatılır. Teşekkürler  harika bir paylaşım. :)
HTP
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 208
Kayıt: 24 Nis 2008, 14:00
Ad Soyad: ibrahim çakır
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP

İleti qw12 » 30 Kas 2009, 05:28

Güzel görüşünüz için ben teşekkür ederim. Aslında o kadar çok anım var ki serçeyle sayfalar yetmez... Umarım arkadaşımızın seçiminde yardımcı olur.
qw12
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 17 Ekm 2006, 18:46

İleti sonertevfik » 30 Kas 2009, 14:08

ya arkadaşım git tofaş forumlarında (varsa tabi) ara serçeyi, bizler skoda severler olarak bu arabalardan nefret ediyoruz...
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti elemsi » 30 Kas 2009, 14:16

[quote="qw12"] [quote="elemsi"]  arkadaslar bütçeme göre parça sorunu olmayan ..vb özelliklerden dolayı serçe almak istiyorum ...92/93 model çok hoş bir serce begendım fıyatı 4000 lira ...kasa da derli toplu...sizden artı ve eksiler için yorum bekliyorum ..[/QUOTE]

Kardeş 1994-2004 yılları arasında serçe kullandım. Fabiadan önceki arabamdı serçe.

Parçasını sanayide çok kolay olmasa da kolay bulursun (şahin-doğan parçaları daha kolay bulunuyor) zorlanmadan bulursun. Ancak şahin doğandan daha ucuza bulursun. Hızlanması çok iyidir. lpg ile dahi 160 gördüm ben o arabayla ve kartal slx de kullandım. ona göre yüksek hızda bu daha dengeli giden bir araç. Her tür bakımını tanıdık ustana 2-3 saatte yaptırırsın, parça işçilik hiç cebini zorlamaz. ciklet alır gibi alırsın. yanlız parça dayanıklılığı azdır onu söyleyeyim. bu arabayı alırsan ucuz parça kullan sık değiştir felsefesinde olmalısın. taktığın parça senelerce dayanmaz. örneğin iki kere kontak hattı yandı. ilkinde usta 1. hattı iptal edip 2.hatta bağlamıştı. 2 sene sonra 2. hat da yanınca ben düz kontak yapıp (ama filmlerdeki gibi direksiyon altından kabloları birbirine sürtüp kıvılcım çıkartarak değil ara kabloyla aküyü alternatöre bağlamak suretiyle)sanayiye götürmüştüm. Eski hırsızlardan kim kaldı şimdi araba çalmak o kadar kolay değil tabii.Yeni kontak kilit göbeği ve seti takılmıştı çok ucuza kontak kilit ve anahtarlar yenilenmişti. şimdi immobilizerli tek anahtar 250 den aşağı çıkmıyor. bir keresinde de parça kalitesiz demiştim ya debriyaj pedalı yumuşadı yumuşadı tabana oturdu. pedalı elimle kaldırıyorum ama geri düşüyordu. çok komikti. ankarada oturanlar bilir tandoğan kavşağında oldu. Ama ben pedalın yumuşadığını hissedince son bir hamleyle vitesi boşa atıp köprü altındaki kaldırıma arabayı çıkarıp ustayı alıp getirmiştim. o sıralar cep telefonu nerdee sadece milletvekilleri ve zenginlerde var atladım dolmuşa gittim sanayiye. tabi ustalar sosyete dolmuşla gelir mi hiç. taksi çağırdık gittik serçenin başına.usta 2. vitese arabayı atıp vites değiştirmeden ve hiç durmadan ankara eski büyük sanayii ye götürmüştü. ankaranın eskileri bilir o zamanlar iskitler sanayii şaşaalı günlerini yaşıyordu. yeni nesil arabaların çıkması kullananları servislere mahkum etti ve oradaki ustalar işsiz kaldı. gerçi hakiki usta bulmak zordu çoğu nalbanttı ayrı mesele ama işsiz kalmaları kötü oldu. orada atık motor yağlarının yakıldığı sobalarla ısınılırdı (direkt çevre katliamı ve kanserojen)çoğu tamirhane barakadan farksızdı. öyle kadın kısmı pek giremezdi sanayiye. çoğu tamirhanenin değil tuvaleti, akan suyu yoktu. musluklu bidona yakın benzinlikten ya da zengin komşudan alınan su doldurulmak suretiyle el yıkanırdı. zengin ustalar hasbelkader mercedes bmw gibi büyük markaların servislerinde bir süre çalışıp sonradan dükkan açmış ustalar ya da parçacılardı. Kuş tamircileri genellikle ustaların avam takımındandı. Türkiye nereden nereye geldi. Ama değişmeyan birşey var hala üretmeden tüketmeye devam ediyor. her neyse ülkeyi kurtarmak bir yana usta bana telefon açtı orijinal debriyaj pedalını bulamadım diye. sene 1997 ben o zamanlar fakülteyi bitirip yeni asistan olmuştum. okul çıkışı sanayiye uğradım. yaşım küçük olduğu ve öğrenciliğimden beri beni tanıdıkları için az da bahşiş bıraktığım için ustalar bana kalfa muamelesi yapar git şu şu parçaları al gel derlerdi. çırak geç geldiği ve yalan yanlış parçalarla geldiği için çırağı da yollamaya pek yanaşmazlardı gerçekten de yakın çevredeki parçacıları bizzat gezdim, tanıdık parçacılara da tel açmak suretiyle pedalın olmadığını öğrendik. pedala kaynak yaptık ve taktık. canavar gibi de oldu. Serçeyi kullandığım 10 sene içerisinde 2 kere kontaktan 1 kere de debriyajdan yolda kaldım. onun haricinde yaz kış tek marşta çalıştı benim emektar serçe. Şimdi kardeşim sen bu arabayı almaya niyet ettiysen. kazası var mı araştır. kazadan sonra kapılar düşer zor kapanır. özellikle önkapıları aç kapat rahat açılıp kapanıyorsa pek ciddi bir kazası olmamış demektir. Arabanın eteklerinde çürüme var mı kontrol ettir. motorda kompresyon kaçağı var
elemsi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 30 Ağu 2007, 13:26

İleti sonertevfik » 30 Kas 2009, 14:17

[quote="elemsi"]



düşündüğüm araçta bu....

 

 

 

[/QUOTE]

arkadaşlar ben anlamıyorum nasıl böyle fiyatlara at arabası satabiliyorlar, elemsi kardeşime tek bir sözüm var... bu at arabasına 4000 lira verene kadar, kıyaslanamayacak kalitede (ben 6 yıl kullandığım için tavsiye ediyorum) olan skoda favorit ya da formen alabilirsin o 4000 liraya... 4000 lira bizim gibi dar gelirli aileler için önemli bir para kardeşim, gidip o parayı at arabasına yatırma... sakın... git dediğim gibi 4000 liralık şahane bir skoda al, kalite farkını bizzat kendin gör... Sana bir şey daha söylüyorum kardeşim, şuan kullandığımız 90,000 de felicia'mız var... 2000 model. sana samimi olarak söylüyorum 0 km tofaş'ın en pahalı modeli neyse onu verseler, üstüne kuruş para istemeseler (şuan e full lineaların fiyatı 30000 lira civarı galiba) inan kesinlikle değişmem bizim feliyi... 
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti elemsi » 30 Kas 2009, 14:20

[quote="sonertevfik"]ya arkadaşım git tofaş forumlarında (varsa tabi) ara serçeyi, bizler skoda severler olarak bu arabalardan nefret ediyoruz... [/QUOTE]
 

 

bu nasıl bir yorumdur  ! kimi nereye gönderiyorsunuz? yaptığınız yorum hoş değil ... araba arabadır ...nefret edebilirsiniz yorum yapmazsınız o zaman ...
elemsi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 30 Ağu 2007, 13:26

İleti hakanerdogan » 30 Kas 2009, 14:21

Big%20smileBig%20smile

Linea ve Felicia LOL
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti fıratt » 30 Kas 2009, 14:24

[quote="elemsi"][quote="sonertevfik"]ya arkadaşım git tofaş forumlarında (varsa tabi) ara serçeyi, bizler skoda severler olarak bu arabalardan nefret ediyoruz... [/QUOTE]
 

 

bu nasıl bir yorumdur  ! kimi nereye gönderiyorsunuz? yaptığınız yorum hoş değil ... araba arabadır ...nefret edebilirsiniz yorum yapmazsınız o zaman ...
[/QUOTE]

 
biraz yanlış olmuş yorum uslub sert gerçekten ama bi yandanda mantıklı neden derseniz ısrarla serçeyi almak isteyen tavrınız var insanlar sizi yonlendirmeye çalışıyor sizde serçenin olumlu yanlarını savunuyorsunuz..diğer marka onerilerini eleştiren bir tavrınız var(yok şurası şoyle bu yoneden iyi değil gibi)skoda forumunda skoda onerilir bu birgerçek dolayısıyla tofaş forumlarından daha sağlıklı bilgi alabilirsiniz..skoda forumunda sabır taşması soz konusu gibi..
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti y.emre » 30 Kas 2009, 14:26

[quote="sonertevfik"] [quote="elemsi"]



düşündüğüm araçta bu....

 

 

 

[/QUOTE]

arkadaşlar ben anlamıyorum nasıl böyle fiyatlara at arabası satabiliyorlar, elemsi kardeşime tek bir sözüm var... bu at arabasına 4000 lira verene kadar, kıyaslanamayacak kalitede (ben 6 yıl kullandığım için tavsiye ediyorum) olan skoda favorit ya da formen alabilirsin o 4000 liraya... 4000 lira bizim gibi dar gelirli aileler için önemli bir para kardeşim, gidip o parayı at arabasına yatırma... sakın... git dediğim gibi 4000 liralık şahane bir skoda al, kalite farkını bizzat kendin gör... Sana bir şey daha söylüyorum kardeşim, şuan kullandığımız 90,000 de felicia'mız var... 2000 model. sana samimi olarak söylüyorum 0 km tofaş'ın en pahalı modeli neyse onu verseler, üstüne kuruş para istemeseler (şuan e full lineaların fiyatı 30000 lira civarı galiba) inan kesinlikle değişmem bizim feliyi... 
[/QUOTE] soner abi ne verseler felicia yı değiştirirsin ? harbi merak ediyorum şimdiye kadar çoğu arabaları elinin tersiyle ittin : )
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti elemsi » 30 Kas 2009, 14:32

[quote="samet"][quote="elemsi"][quote="sonertevfik"]ya arkadaşım git tofaş forumlarında (varsa tabi) ara serçeyi, bizler skoda severler olarak bu arabalardan nefret ediyoruz... [/QUOTE]
 

 

bu nasıl bir yorumdur  ! kimi nereye gönderiyorsunuz? yaptığınız yorum hoş değil ... araba arabadır ...nefret edebilirsiniz yorum yapmazsınız o zaman ...
[/QUOTE]

 
biraz yanlış olmuş yorum uslub sert gerçekten ama bi yandanda mantıklı neden derseniz ısrarla serçeyi almak isteyen tavrınız var insanlar sizi yonlendirmeye çalışıyor sizde serçenin olumlu yanlarını savunuyorsunuz..diğer marka onerilerini eleştiren bir tavrınız var(yok şurası şoyle bu yoneden iyi değil gibi)skoda forumunda skoda onerilir bu birgerçek dolayısıyla tofaş forumlarından daha sağlıklı bilgi alabilirsiniz..skoda forumunda sabır taşması soz konusu gibi..
[/QUOTE]
 

 

 

 

 

 

zaten dedim ki hoşuma gidiyor...sizin fikirlerinize saygım var demiştim artı eksi yorumlarınızı mantık çervesinde söylerseniz sevinirim dedim ...arkadaş diyor ki at arabası ...ya arkadaş neye göre nesi kötü nesi iyi mantıklı açıklama iyorum istiyorum ...bazı arkadaşlar bak arkadaş eski model şundan şundan alma bak şu yönü şu yönü kötü sadece onu istedim ...yoksa marka kötüleme veya savuması yapmıyorum ...ben almak istediğim arabanın iyi ve kötü yönlerini duymak istiyorum ona göre fikir alacam tofaş grubuna girsem tabiii al iyi diyecekler kötü söylenmiyecek o yüzden buraya açtım ki skoda kullanan ve serce kullanan kişi varsa bana yol göstersin diye ki sağolsun bir iki arkadaşın yorumlanı okudum çok sağolsunlar ...ezbere konuşmadan bilgilerini sundular ama bazı arkadaşlar ezberden yorum yapıyormuş gibi geldi ama vardır bir bildikleri ...

 
elemsi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 30 Ağu 2007, 13:26

ÖncekiSonraki

Diğer model ve markalar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir