satılık bugatti :D

Forumda yeralmayan Skoda modelleri veya farklı marka araçlarınız için teknik bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

satılık bugatti :D

İleti hakan07 » 29 Oca 2010, 03:07

sahibindendeki en pahalı aracı sizlerle paylaşmak istedim allah aşkına buna kim verir bu kadar para ya ferrari filosu kurarım bu paraya :D



http://www.sahibinden.com/bugatti_veyro ... isplayitem
 
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti hakan07 » 29 Oca 2010, 03:08

Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti by wodoo » 29 Oca 2010, 03:15

O paraya ne modifiye çılgınlıkları yaşarım varya LOL 1001hp miş hıh, o paraya ne 1000-2000hp lik makinalar yapılır, hemde kaç tane Big%20smile

Öyle bi imkan verseler ya, hergün yeni bi proje, hergün bi swap, şaka makinaları vs.. düşünsenize.. LOL
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti hakan07 » 29 Oca 2010, 03:21

ya sen ne diyosun ben fabrika kurarım :D modifiyeli araç fabrikası kendim yaratırım araçları :D
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti hakanerdogan » 29 Oca 2010, 03:23

Tabi o paraya yaptığınız hiç bir makinede gücü yere Bugatti kadar iletmez ve stabil tutamazsınız aracı, bu kadar güvenli ve sürüş zevkiyle doluda olmaz.

Yoksa ne var abi, getirt bi kaç bin dolara 572 V8, para biriktirsem alırım len, çak Superchargerı 2-3 bin beygir olur, olduğun yerde öter durursun. Ne adam akıllı bir şanzımanın olur ne bi haltın.

Gelir Bugatti inişte kalkışda, frenajda, yol tutuşda, yakıt tüketiminde, konforda kalitede çakar oğlu çakar...
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti quickcan » 29 Oca 2010, 03:24

[quote="by wodoo"]O paraya ne modifiye çılgınlıkları yaşarım varya LOL 1001hp miş hıh, o paraya ne 1000-2000hp lik makinalar yapılır, hemde kaç tane Big%20smile

Öyle bi imkan verseler ya, hergün yeni bi proje, hergün bi swap, şaka makinaları vs.. düşünsenize.. LOL

[/QUOTE]

kesinlikle katılıyorum.


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti hakan07 » 29 Oca 2010, 03:27

iyi tmm sen bugattiyi al abi ben arkadan 572 v8 le yan yan gelirim for for for for diye  :D 3.4 milyon doların farkı oda :D arkadan gelmeye razıyım :D
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti by wodoo » 29 Oca 2010, 03:28

[quote="hakanerdogan"]Tabi o paraya yaptığınız hiç bir makinede gücü yere Bugatti kadar iletmez ve stabil tutamazsınız aracı, bu kadar güvenli ve sürüş zevkiyle doluda olmaz....

[/QUOTE]

Tabi öyle ama işin zevkli ve heyecanlı kısmıda o değilmi zaten? Arabayı yere bastırmaya çabalamak ve el emeğiyle tabi bugatti kadar olmasada elinden geldiği kadarıyla sağlam yere bastırabilmek..

Hem o kadar paramız var ya, sağlam ve güç artışını güzelde karşılayabilecek bi araba ayarlarız, o kadarda kötü olmazBig%20smile
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti hakanerdogan » 29 Oca 2010, 03:29

Zaten o paraları verebilenler, o yakıta yetişebilenler, o vergiyi ödeyebilenler bu tarz garip olaylara fazla girmiyorlar. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti hakan07 » 29 Oca 2010, 03:30

aga benim hayalim küçük :D bana bu yeter ömür boyu araba istemem :D


Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti quickcan » 29 Oca 2010, 03:30

emre abi kensinlikle katılıyorum onunla uğraşmak kadar zevklisi varmı yaw.. zaten yapacağın ne kadar tutacak baktın olmuyo bıktın, geri kalanıyla bi bugatti alırsın  :)):):):):


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti quickcan » 29 Oca 2010, 03:32

[quote="hakan07"]

aga benim hayalim küçük :D bana bu yeter ömür boyu araba istemem :D


[/QUOTE]

çok küçükmüş Big%20smile


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti hakan07 » 29 Oca 2010, 03:34

:D tam 18.6 tane alıyom bundan bugatti parasıylan :D tabikide ufak ,, allah nasip eder inşallah bi gün buna binmeyi :):)
Kullanıcı avatarı
hakan07
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 19 Haz 2009, 15:59

İleti by wodoo » 29 Oca 2010, 03:35

[quote="hakanerdogan"]Zaten o paraları verebilenler, o yakıta yetişebilenler, o vergiyi ödeyebilenler bu tarz garip olaylara fazla girmiyorlar. 
[/QUOTE]

Yani illaki öyle..
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti quickcan » 29 Oca 2010, 03:37

[quote="hakan07"]:D tam 18.6 tane alıyom bundan bugatti parasıylan :D tabikide ufak ,, allah nasip eder inşallah bi gün buna binmeyi :):)[/QUOTE]

inşallah..


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus


Diğer model ve markalar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir