hyundai elantra

Forumda yeralmayan Skoda modelleri veya farklı marka araçlarınız için teknik bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

hyundai elantra

İleti lazianke » 15 Arl 2007, 17:16

[quote="hakanerdogan"]Hyundai ne yahu? mutfak gereçleri mi üretiyor?
 

Big%20smile
[/QUOTE]
hayır iş makineleri!!!Smile
 
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti sılver_exelance » 15 Arl 2007, 20:28

ali  ben skoda ile hyundaiyi karşılastırmadım dikkatli oku ewlat sadece bende favorit olduğunu söledim .Ha bide hyundainin kore yapımı olduğunu bende biliyorum ama piyasada japon sınıfı diye geçer  o yüzden öyle dedim neyse seninle polenmik te yapmam zaten eywallah
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti sılver_exelance » 15 Arl 2007, 20:29

ve de skoda o kadar övülecek bir araç değildir kendinizi kandırmayınız lütfen
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti ali » 15 Arl 2007, 20:42

[quote="sılver_exelance"]ali  ben skoda ile hyundaiyi karşılastırmadım dikkatli oku ewlat sadece bende favorit olduğunu söledim .Ha bide hyundainin kore yapımı olduğunu bende biliyorum ama piyasada japon sınıfı diye geçer  o yüzden öyle dedim neyse seninle polenmik te yapmam zaten eywallah [/QUOTE]
 

polemiğe girecek kadar cahil değiliz zaten. fakat evlat lafın hiç hoşuma gitmedi. sen kimsinki bana evlat diye kouşuyorsun? lütfen seviyeyi düşürmeyelim. evlat lafı ne anlama geliyor, bilmeden söylediğini umut ediyorum.
ali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2007, 00:27

İleti trakyalı » 15 Arl 2007, 20:53

arkadaşlar lütfen daha seviyeli olalım,bu site birbirimiz kırmak için değil bilgi aktarımı için var,küçük bir yanlış anlama nedeni ile lütfen birbirimizi kırmayalım,herkese saygılar sunuyorum.
trakyalı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 13:14

İleti ali » 15 Arl 2007, 20:56

[quote="trakyalı"]arkadaşlar lütfen daha seviyeli olalım,bu site birbirimiz kırmak için değil bilgi aktarımı için var,küçük bir yanlış anlama nedeni ile lütfen birbirimizi kırmayalım,herkese saygılar sunuyorum. [/QUOTE]
 

evet ben de aynı görüşteyim.
ali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2007, 00:27

İleti ahmetva » 15 Arl 2007, 23:19

[quote="ali"][quote="sılver_exelance"]ali  ben skoda ile hyundaiyi karşılastırmadım dikkatli oku ewlat sadece bende favorit olduğunu söledim .Ha bide hyundainin kore yapımı olduğunu bende biliyorum ama piyasada japon sınıfı diye geçer  o yüzden öyle dedim neyse seninle polenmik te yapmam zaten eywallah [/QUOTE]
 

polemiğe girecek kadar cahil değiliz zaten. fakat evlat lafın hiç hoşuma gitmedi. sen kimsinki bana evlat diye kouşuyorsun? lütfen seviyeyi düşürmeyelim. evlat lafı ne anlama geliyor, bilmeden söylediğini umut ediyorum.
[/QUOTE]
 

 

magazin programı gibisiniz...
ahmetva
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 May 2007, 23:57

İleti lazianke » 16 Arl 2007, 00:15

öyle yada böyle piyasada skodadan fazla var ve tutuluyor. skodanın kalitesi tartışılmaz gerçek ama bir de türkiyenin gerçekleri var. maalesef iki gerçeği aynı anda yaşamak zorunda olmak ne kadar üzücü.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti ali » 16 Arl 2007, 00:26

[quote="lazianke"]öyle yada böyle piyasada skodadan fazla var ve tutuluyor. skodanın kalitesi tartışılmaz gerçek ama bir de türkiyenin gerçekleri var. maalesef iki gerçeği aynı anda yaşamak zorunda olmak ne kadar üzücü.[/QUOTE]
 

hyundai türk halkına uygun araba yapıyor da ondan. yerli arabanın gelişmişi gibi.  ucuz satıyor ve halk da tercih ediyor. ama skodanın fiyatına belki daha ucuza dünya markası bir çok araç var. bunların arasında skoda pazar payını yükseltemiyor. yoksa hundai kesinlikle skoda kadar güzel araba üretmiyor. 2006 elentraya 20.000 ytl diyor arkadaş. 2006 octavia yı al hadi o fiyata. parayı biraz artırınca önüne bir sürü tercih çıkıyor ki bu tercihler arasında da skoda az tercih ediliyor.
ali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2007, 00:27

İleti atikker10 » 21 Arl 2007, 02:15

hyundaide guzel bir araba ama skoda daha iyi ,skodadan iyi arabada var ama nadir

atikker10
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Arl 2007, 17:51

İleti ahmetva » 21 Arl 2007, 15:17

skodayı tanımıyor insanımız favorite lada diyorlar... ailecek skodacıydık... skodayı satan vw veya opele geçiyor... hyundai iyi bir araç değil...
ahmetva
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 May 2007, 23:57

İleti atikker10 » 21 Arl 2007, 19:57

hocam ben opel vectra kullanıyorum fabiadan daha iyi octaviaya eşdeger rahatlıkta konforlu ve donanımlı
atikker10
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Arl 2007, 17:51

İleti octaviaA5adana » 21 Arl 2007, 23:47

arkadaşlar işim gereği satıştaki arkadaşlara hyundai starex aldım iki tane 2005 yılında. araçlardan birisini 60000de yağ yakıyor diye bu yaz başı traffic ile değiştirdim. gerçi ikiside yakıyordu fakat sadece bi tanesine güçüm yetti. keşke kendimi zorlayıp diğerinide değiştirseydim. çünkü arıfeden bir gün önce araç yatak sardı. ve araba daha 1 hafta yatacakmış. PARCASI BULUNMUYOR DİYE. ayrıca eski kasa accent kullanan arkadaşlar var ve hiç biri memnun değil. çünmü bu arabaların hepsi 90ların başındaki teknolojiyi kullanıyorlar diye biliyorum. ama 2006 dan sonra herhalde teknolojiyi değiştirdiler.
octaviaA5adana
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Tem 2007, 15:12

Önceki

Diğer model ve markalar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir