1 sayfadan 1. sayfa

peugeot 106

İletiTarih: 19 Oca 2008, 16:22
Koray
değerli arkadaşlar. bu hafta kardeşime 106 gti araba aldık. genel olarak önemli sorunları olmamakla birlikte  araç normalden fazla siyah duman atıyor. makineye bağlandığında ısı sensörünün arızalı olduğunu, bunun da benzin - hava karışımında gereğinden fazla benzin karışması sonucu olduğunu söylemişler. ancak aracın yağ çubuğuna baktığımda üst sınırın çok üstünde yağ olduğunu gördüm. acaba araç yağ yakıyor olabilir mi?  bazen de rolantide dengesizlik yapıyor. bu konuda bilgi ve deneyimi olan arkadaşların yardımcı olmalarını rica ediyorum. ayrıca genel olarak 106 gti  ile ilgili bilgilerinizi de paylaşırsanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.

İletiTarih: 19 Oca 2008, 18:25
hakanerdogan
abi yetersiz hava girişi de yapar diye biliyorum.

İletiTarih: 19 Oca 2008, 18:37
umt_d
oran bozulursa zengin karışım olursa,benzin hava karışımımının ortalamasında benzin daha fazla olursa böyle yapar servis halleder çok rahat bir şekilde.

İletiTarih: 19 Oca 2008, 19:57
yonetici
Yağ yaktığında renk daha çok maviye yakındır siyah duman kötü yanan benzinin işareti.

İletiTarih: 20 Oca 2008, 11:51
ilk aşk
kardeşim hayırlısı olsun senin gibi bir skodacı neden kardeşine 106  gti aldırdı.106 lardan çoğu insan memnun değil

İletiTarih: 20 Oca 2008, 13:29
alwaysloser
emir abininde dediği gibi yağ yakarsa renk mavi olur siyah duman yakıtın tam yanmamasından kaynaklanıyo yeterli hava gelmiyo o kolay iş fazla yağ olması ne gibi bi sorun yaratır bilmiyorum yada sorunmudur onuda bilmiyorum hayırlı olsun kazasız ve temiz sürüşler dilerim boru değil gtı

İletiTarih: 20 Oca 2008, 14:21
Koray
yardımlarınız için sağolun. aldık işte hata mı yaptık bilmiyorum ama hayırlısı olur inşallah.