IKCO Samand ayrıntılar

Forumda yeralmayan Skoda modelleri veya farklı marka araçlarınız için teknik bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

IKCO Samand ayrıntılar

İleti loveskoda » 25 Mar 2008, 22:44

Demekki: ucuz arabalar asla pahalı arabaların yerini tutamaz...

 

"ucuzdur vardır bi illeti, pahalıdır vardır bi hikmeti".
 
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti hakanerdogan » 25 Mar 2008, 22:46

yok hepde öyle düşünmemek lazım. ama arada 11 milyar varsa düşünebilirsin. lakin 3-4 milyar varsa, yada lüx arabalarda 15-20 milyar varsa nan bu pahalı iyidir dememek lazım, ince düşünmeli. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti fabia_2008 » 25 Mar 2008, 23:01

[quote="loveskoda"][quote="fabia_2008"]Arkadaşlar ben bu ıkco'ları test ettik berbatt ötesi gerçekten çok kötü bir süspansiyon ve çok kötü bir motor aracın bütün plastik aksamlarından ses geliyor tekerlek sesi müthiş derecede içeri giriyor yani aynı parayı hyundai ver al daha iyi derim ben [/QUOTE]
 

Abi biraz daha bahsedebilir misin? Vites geçişlerinin netliği, performns, süspansiyonun yumuşaklığı, aracın yola oturuşu, frenler, direksiyon hassasiyeti vs.

 
[/QUOTE] vallahi vites geçişleri o kadada seri değil biraz düşül dediğim gibi yol tutuşu berbat birazcık hıza vurdunmu aracta yoldan korkuyorsun insana bir güven vermiyorsüspansiyon çok ama çok sert diyebilirimki çukurda kafayı tavana vrursunfrenler fena değildi direksiyon hassasiyeti bakmadım
fabia_2008
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 13 Oca 2008, 00:23

İleti akin_546 » 25 Mar 2008, 23:52

WALLA ARKADASLAR BEN BUGUN BAKTIM BU ARACA PEUGEOT 307 MOTORUNA SAHIP AMA BAZI PARCALARA DIKKAT ETTIGIMIZDE MESALA BNM GÖZÜME İLK CARPAN SEY ABS VE RADYATÖR OLDU.O PARCALARIN USTUNDE ARAPCA YAZILAR VARDI YANI.OKADAR PARAYA 307 YARATMAK ZOR ZATEN.YANLIZ ARAC 1200KG AMA ARACIN KAPORTASI COK ZAYIF GIBI 5YILDA PASLANMAZLIK GARANTISI VERMIS VE 2 YILDA YURUYEN AKSAMA GARANTISI VAR.BU PARAYA BOLE BI ARAC FAZLA BILE DAR GELIRLI AİLELER WEYA BINMEK ICIN ARABA ARAYANLARA BU ÖZELLİKLERLE BU  ARAC YETERLI GIBI GÖRÜNÜYOR.Wink
akin_546
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Eyl 2007, 15:32

İleti favo29 » 26 Mar 2008, 00:47

Bu gün gazetenin otomobil ekindeki haberde satış rakamının beklenenin üzerinde gerçekleştiği yazıyordu.
favo29
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Arl 2007, 17:36

Önceki

Diğer model ve markalar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir