İşte yeni Renault Megane

Forumda yeralmayan Skoda modelleri veya farklı marka araçlarınız için teknik bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

İşte yeni Renault Megane

İleti loveskoda » 03 May 2008, 14:44

[quote="sılver_exelance"][quote="loveskoda"][quote="sılver_exelance"]LOLyine skoda harici bir araç ve yine kimse beğenmiyo LOL bence şahane renault bu işi biliyor.....[/QUOTE]
 

Zevkler ve renkler tartışılmaz...
[/QUOTE] wallamı LOLLOLLOL[/QUOTE]
 

Kabul edeyim, alman ve italyan arabalarını çok beğeniyorum. Ama fransızlar hiç güzel bişi yapamıyorlar... Aygır gibi arabaLOL

 

Bi İtaldesign tasarımı ile bi kıytırık renault tasarımı da bir olmaz demi?!LOL

 
 
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti gurdal07 » 03 May 2008, 14:47

hakkaten içinme etmişler abi yaa


bu arabada  hiç tip yok şahsen benim hiç hoşuma gitmedi 


citroen C5 e benzemiş sanki

Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti ilker_617 » 03 May 2008, 14:54

Çok kötü...

ilker_617
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 43
Kayıt: 16 Ekm 2006, 20:54
Nereden: Trabzon
Arabanız: FABİA 1.2HTP 2005

İleti serdar89 » 03 May 2008, 14:55

serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti ilker_617 » 03 May 2008, 15:00

abi ya bu aracın önümden yada arkamdan gitmesine utanırımLOLLOLLOL

ilker_617
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 43
Kayıt: 16 Ekm 2006, 20:54
Nereden: Trabzon
Arabanız: FABİA 1.2HTP 2005

İleti serdar89 » 03 May 2008, 15:01

bakın benim attığım resimde.. İlk yandan cekimde Plakaya dikkat edin Türkiyede Onu öyle yapmazlar Plaka Kıvrımlı olmaz bizde Plastik yapıştırılar ORda Boşluk kalır.
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti sılver_exelance » 03 May 2008, 15:02

[quote="loveskoda"][quote="sılver_exelance"][quote="loveskoda"][quote="sılver_exelance"]LOLyine skoda harici bir araç ve yine kimse beğenmiyo LOL bence şahane renault bu işi biliyor.....[/QUOTE]
 

Zevkler ve renkler tartışılmaz...
[/QUOTE] wallamı LOLLOLLOL[/QUOTE]
 

Kabul edeyim, alman ve italyan arabalarını çok beğeniyorum. Ama fransızlar hiç güzel bişi yapamıyorlar... Aygır gibi arabaLOL

 

Bi İtaldesign tasarımı ile bi kıytırık renault tasarımı da bir olmaz demi?!LOL

 
[/QUOTE] de  bakalım de takıl kafana göreLOL
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti ilker_617 » 03 May 2008, 15:04

[quote="serdar89"]bakın benim attığım resimde.. İlk yandan cekimde Plakaya dikkat edin Türkiyede Onu öyle yapmazlar Plaka Kıvrımlı olmaz bizde Plastik yapıştırılar ORda Boşluk kalır.[/QUOTE]

Abi olur o ya.Çünkü nissan primera lar ve bazı mercedesler....

ilker_617
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 43
Kayıt: 16 Ekm 2006, 20:54
Nereden: Trabzon
Arabanız: FABİA 1.2HTP 2005

İleti hakanerdogan » 03 May 2008, 17:10

Renault un tasarımları biraz daha fütüristik. daha bi geleceği temsil ediyor. Yoksa zaten araba dedin mi alman ve amerikandır bunu bütün dünya bilir.

Bütün büyük adamlar da Ya Mercedese BMW ye yada Cadillaca Chrysler'e biner çoğunlukla.

VW si Audisi, Opeli, Porsche si falan ayrı...

İtalyanların tasarımları dünyaca ünlüdür ama alman kalitesinde, uzun ömürlülüğünde değil.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti ahmetva » 03 May 2008, 19:34

[quote="sılver_exelance"]LOLyine skoda harici bir araç ve yine kimse beğenmiyo LOL bence şahane renault bu işi biliyor.....[/QUOTE]
 

+1000 .....kediyle ciğer ilişkisi var sanırım...
ahmetva
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 May 2007, 23:57

İleti reprisal_hunter » 03 May 2008, 19:45

bu aracın sadece stoplarını beyendim
Kullanıcı avatarı
reprisal_hunter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 04 Tem 2007, 20:35

İleti loveskoda » 03 May 2008, 21:30

[quote="ahmetva"][quote="sılver_exelance"]LOLyine skoda harici bir araç ve yine kimse beğenmiyo LOL bence şahane renault bu işi biliyor.....[/QUOTE]
 

+1000 .....kediyle ciğer ilişkisi var sanırım...
[/QUOTE]
 

Siz renault, citroen gibi salak fransız arabalarını sevebilirsiniz... Biz kalite takılıyoruz. Volkswagen, Audi, Skoda, AlfaRomeo, BMW gibi markalar CİĞER sıfatını kazanır. Bahsettiğiniz renault, citroen, peugeot gibi araba yaptığını zanneden fransız markaları tenekeden hatta pilastikten başka bişey üretmezler...

 

Araba budur:


Bu:


 

Bu:


 

Bu:


 

 

Sizin beğendiğiniz arabalar da bunlar:


Bu:


 

Şimdi söleyin hangisi ciğer?

Dead

kapak


LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL

 

 

 

 
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti sılver_exelance » 03 May 2008, 21:36

love skoda sana gülüyorum yorum yapmıyacağımLOL .Yaşında baya ufak herhalde bizim burda ki çocuklar gibi kapak felan LOL
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti loveskoda » 03 May 2008, 21:43

[quote="sılver_exelance"] ha bide ben ciğer falan demedim yanlış anlaşılma olmasın.[/QUOTE]
 

benim cevabım sadece size değil...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti sılver_exelance » 03 May 2008, 22:13

tamam loveskoda skoda çok güzel sevindinmi Big%20smile

sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti loveskoda » 03 May 2008, 22:31

Yahu skoda ile ne alakası var?! Fransız arabaları aygır gibi... Söylediğim bu. Skoda ile benim derdim yok.. Sizin derdiniz varsa bilemem...Pinch
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti power_octavia » 04 May 2008, 00:19

selam 10 üzerinden 6-7 arası alır reno ne çok iyi nede çok kötü tercih meselesi ve yine gereksiz polemikler olmuyor böle arkadaşlar yapmayın....Disapprove
power_octavia
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Mar 2008, 02:42

İleti elegance » 04 May 2008, 00:26

ya bu megane tam üniverste  ögrencisi arabsı ama ön plakalıgın üstü biraz daha kaslı olmalıydı
elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI

Önceki

Diğer model ve markalar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir