S500 long sizce nasıl araba

Forumda yeralmayan Skoda modelleri veya farklı marka araçlarınız için teknik bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

S500 long sizce nasıl araba

İleti mxengine » 13 May 2008, 23:44

Yanlız full depo o hızda o kadar dayanamaz :)
 
mxengine
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Şub 2008, 21:20

İleti 34SCU59 » 13 May 2008, 23:45

valla dayanır dayanmaz adam 200 bıraz 320 ceviriyor size videosunuda koymusstum
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti serdar89 » 13 May 2008, 23:46

valla Massa kim?* Adam harcar massayı :))
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti 34SCU59 » 13 May 2008, 23:48

[quote="mxengine"]dogru tahmin 250bin[/QUOTE]
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti AhmetH » 13 May 2008, 23:48

 

 

o resimdeki kadranın olduğu araba  zaten w140  değil ..
 

o kadranı yapacakta  var çevremizde  istersek buluruz    

 

 

 

 

 
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2214
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti 34SCU59 » 13 May 2008, 23:52

ben w 140 diye koymadımki 320 kadran diye koydum
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti serdar89 » 13 May 2008, 23:55

[quote="34 SCU 59"]ben w 140 diye koymadımki 320 kadran diye koydum[/QUOTE]
 

 

senin araba ne kadar yakıyor?
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti AhmetH » 13 May 2008, 23:56

Tamam Smile

 

benim mesajın alıntısı  altına  varsa böyle ibre ceviren göstersin deyince  bende   var   onuda  gösteririz  istenirse diyorum  LOL

 

konunun  başını  okumadım  muhabbet  nasıl  bilmiyorum  ama  ben W140  üzerine  konuşuyorum.

 

konu o eksenden saptıysa bilmiyorum.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2214
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti serdar89 » 13 May 2008, 23:57

[quote="AhmetH"]
Tamam Smile

 

benim mesajın alıntısı  altına  varsa böyle ibre ceviren göstersin deyince  bende   var   onuda  gösteririz  istenirse diyorum  LOL

 

konunun  başını  okumadım  muhabbet  nasıl  bilmiyorum  ama  ben W140  üzerine  konuşuyorum.

 

konu o eksenden saptıysa bilmiyorum.
[/QUOTE]
 

 

valla konu sapsada Güzel arac Gözlerimizin Pasını sildii...
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti 34SCU59 » 14 May 2008, 00:06

[quote="serdar89"][quote="34 SCU 59"]ben w 140 diye koymadımki 320 kadran diye koydum[/QUOTE]
 

 

senin araba ne kadar yakıyor?
[/QUOTE]
 

benimki 280-270-250 kafasına gore cumartesi aksamları 300 lira LOLLOL
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti serdar89 » 14 May 2008, 00:07

[quote="34 SCU 59"][quote="serdar89"][quote="34 SCU 59"]ben w 140 diye koymadımki 320 kadran diye koydum[/QUOTE]
 

 

senin araba ne kadar yakıyor?
[/QUOTE]
 

benimki 280-270-250 kafasına gore cumartesi aksamları 300 lira LOLLOL
[/QUOTE]
 

 

LOLLOL 
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti freeZe » 14 May 2008, 00:28

babalar bune yaa biri bmw diyo;biri honda;birinde a6 var  şöle böle....


benim octi 178 i geçmiyo(2000 elegance lpg li) ben ne yapacam şimdi 320 ibre için

fikri olan????
freeZe
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 23:18

İleti freeZe » 14 May 2008, 00:32

[quote="mxengine"]Arkadaşlar sahibinden.com da gezerken rasladım araç zırhlı çiftcam flan var km side iyi buna tüp taksak acaba ne kadar yakar 400bin yakarmı sizce Tongue



http://www.sahibinden.com/s_500_longWQQ ... isplayitem[/QUOTE]
  haaa bu arada güzel araba da sen mi kullancan yoksa asgari ücretten maaşlı adammı tuutcan kullanmak için????

 

 
freeZe
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 23:18

İleti BlueVRS » 14 May 2008, 11:43

araba süperde,bunun hem zırhsız hem de daha ucuz olanı vardır sanırım.
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti hakanerdogan » 14 May 2008, 11:47

abi ne gerek var yav, bu fiyata dizel canavar gibi ne makineler var. boşuna fazladan ağırlık gezdirecen...
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti gurdal07 » 14 May 2008, 14:11

hey gidi hey arabada yok yok galiba
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti Medcezir » 14 May 2008, 15:49

sl 320 lpg de kmde 300-330 arası yakıyor buda 400 yakar... lakin bu arabaya binen insan lpg, ekonomi filan aramaz... 


ama bugün sahin benzinde 350 yaktıktan sonra lpg de bu araba 400 yakarsa bence bişi diil
Medcezir
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Kas 2007, 00:13

İleti elegance » 14 May 2008, 18:30

bunun 0-250 km/s si kactır ki
elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI

ÖncekiSonraki

Diğer model ve markalar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir