ARACIN 80 DEN SONRAKİ KAYMASI ???

Marka ve modelden bağımsız her araçta karşımıza çıkabilecek sorunları ele aldığımız bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ARACIN 80 DEN SONRAKİ KAYMASI ???

İleti serrrkan » 05 Arl 2008, 12:52

SELAM ARKADAŞLAR 98  FELİCİAM VAR ,   80 VE ÜSTÜ KM  HIZ İLE SEYİR HALİNDEYKEN "DÜMDÜZ YOLDA" OLMAMA RAĞMEN VE DİREKSİYONU SAĞLAM TUTUYORUM ANCAK ARACIN HAFİF OLARAK Bİ  SAĞA SOLA KAYDIĞINI GÖRÜYORUM, YANİ ARACIN KONTROLÜNÜ KAYBEDİYORUMDead   BU KONUDA SORUN YAŞIYORUM. ROT--BALANS'MIDIR ACABA? YARDIM EDERMİSİN LÜTFEN ?  TEŞEKKÜRLER
 
serrrkan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 12 Haz 2008, 14:55

İleti mahmutvet » 05 Arl 2008, 13:20

rot balanstan olabilir. jantların eğriliğinden olabilir. kısacası ön düzenle ilgili ayarları kontro ettirerek sorundan kurtulabilirsiniz.
mahmutvet
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Ağu 2007, 12:10

İleti feliciaZK » 05 Arl 2008, 13:20

BALANS DEĞİLDE
KESİNLİKLE ROT
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti serrrkan » 05 Arl 2008, 13:53

kesin baktırmam gerekir valla başma iş açmadan :S 
serrrkan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 12 Haz 2008, 14:55

İleti sainz » 05 Arl 2008, 15:28

Rot ayarından da olabilir, lastiklerin dengesiz aşınmasından da olabilir. Rot ayarında lastikleri de kontrol ettirin.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti serrrkan » 05 Arl 2008, 16:26

[quote="sainz"]Rot ayarından da olabilir, lastiklerin dengesiz aşınmasından da olabilir. Rot ayarında lastikleri de kontrol ettirin.[/QUOTE]
 

 

lastikler daha yeni takıldı dostum
serrrkan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 12 Haz 2008, 14:55

İleti kemaI » 05 Arl 2008, 16:41

rot rot rot
kemaI
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Tem 2008, 22:44

İleti W7OOİSEL » 05 Arl 2008, 16:56

rot ayarlarının bozuk olması en önemli sebebtir bunun yanında lastik hava basınçlarının dengesiz olması da aracın basıncın düşük olduğu  tarafa doğru yönelmesine sebep olur. eğer çapraz olarak iki lastiğin basıncı yüksek veya düşük ise buda aracın sağa yada solayönelmesine neden olur ayrıca direksiyonda boşluk olursa buda bozuk kanal oluşmuş yollarda aracın direksiyon hakimiyetini bozar.
W7OOİSEL
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Ağu 2008, 23:58


Genel Teknik



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir