carbon clean

Marka ve modelden bağımsız her araçta karşımıza çıkabilecek sorunları ele aldığımız bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

carbon clean

İleti tedirgin35 » 14 Mar 2007, 01:35

geçenlerde carbon clean yaptırdım 50 ytl ye.gerçekten çekişi ve ataklığı arttı ama motora yağ koyduğumuz yerden dışarıya hava üflemesi yapmaya başladı, eksozdan gri-beyaz duman ve su atması yapıyor,acaba motora zarar vermiş olabilir mi?bildiğiniz gibi araba 100 bin km. civarındaysa yaptırmak önerilmiyor,işte, sübaplar motor bloğuna yuva yaptı diye artık,aradaki kurumu çözersen motora zarar verir diye
fikri olan arkadaş olur mu acaba?  benimki 90 binde
 
tedirgin35
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 May 2006, 01:18

İleti loveskoda » 14 Mar 2007, 16:23

Bence çok normal.. kendine Gelir yakında... motor uyarı ışığı veya yağ uyarısı olmadığı sürece problem yok... uzun süre duman atmaz yakında düzelir... aracınızbenzinli mi?
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti lazianke » 14 Mar 2007, 21:47

carbon clean hakkında farklı görüşler var ve de hangisinin doğru olduğunu şahsen anlamış değilim.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti skodacı » 15 Mar 2007, 00:29

carbon cleam konusu tam bir muamma...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti irfant » 15 Mar 2007, 10:08

Yetkili servis öneriyor mu?
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti lazianke » 15 Mar 2007, 10:56

yetkili serviste 50 ytl ye yapıyorlar, elbet bir bildikleri vardır.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti skodacı » 15 Mar 2007, 20:50

bu konuya bir türlü açıklık getirilemediğini biliyorum.(internet ortamında)
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti skodacı » 22 Mar 2007, 21:23

arkadaşlar,bu konuyuda istiyorsanız bir netliğe kavuşturalım ha...ne dersiniz?
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti lazianke » 23 Mar 2007, 00:03

nasiiilll?
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti azakoglultd » 30 Mar 2007, 00:44

arkadaslar simdi soyle oluyor gidiyor sunuz carbon clean yaptiriyorsunuz (motor kulagını temizletmeyide unutmayin)ve daha sonra bi 100 kilometre kadar motoru mumkun oldugunca 4000 devir civarinda musait olan yerlerdede 4500 5000 devir civarinda kullaniyosunuz.
 

simdi burasi onemli bunlari yaptiktan sonra gidiyorsunuz sanayiye yagi bosalttiriyorsunuz yag filtresi degisiyor önce iki adet double up koyuyorsunuz motora.bi 10 dakika o şekilde calistiriyorsunuz ve daha sonra motoru sogumaya birakiyorsunuz , soguduktan sonra kalan kısmı uygun yag ile tamamliyorsunuz ve bi 10 dakkada oyle calistiriyorsunuz.sonra kontagı kapatıyorsunuz.

 

hayırlı ugurlu olsun motorunuz rektefe olmustur gonul rahatlıgıyla binebilirsiniz.CARBON CLEAN de muamma veya suphe yoktur yeterki dogru yapilsin
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti azakoglultd » 30 Mar 2007, 00:46

ha bu arada carbon clean i mutlaka bosch car service te orjinal carbon clean le yaptiracaksiniz
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti lazianke » 30 Mar 2007, 01:05

bilgiler için sağol. ama galiba şu işin bilimsel ve güvenilir bir cevabını bulamayacağız. tecrübelerden istifade dışında çare yok gibi.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti tedirgin35 » 01 Nis 2007, 01:10

azakoğlultd ye katılıyorum.
 sonradan akılma geldi,paylaşyım sizlerle;

  carbon clean yaptırdıktan  2-3 bin km sonra yağ değişimi yaptım. arkadaşla beraber gittik,arkadaşım çıkan yağı görünce dudağı uçukluyacaktı,hiç daha önce bu kadar pis bir yağ görmediğini söyledi,bence pistonların etrafındaki kurumlar vs. de çözülüp yağa karıştı herhalde.

 daha önce söylediğim şeyler de normale döndü,sorun yok şu an.
tedirgin35
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 May 2006, 01:18

İleti skodacı » 05 Nis 2007, 21:38

piston yüzeyinde oluşan kurum birikintileri öncelikle yanma odası hacmini
küçülterek daha az hava ve dolayısıyla daha az oksijen girişine neden
olurlar.bu durum yanma verimini azaltır.diğer bir faktörse yanma
odasındaki
carbon birikintileri üzerlerine aldıkları ısı dolayısıyla
detenasyona(erken ateşleme) neden olurlar bu durumda yanma verimini
azaltarak enerji ve güç kaybına neden olur , motorun gereğinden fazla
yakıt harçamasına ve düzensiz çalışmasına yol açar.tabi carbon birikiminin
fazla oluş nedeni kalitesiz yakıttır.eğer yakıt standartlara uygunsa bu
temizliği yapmaya gerek kalmaz.benim bir eski motor kalfası olarak nacizane görüşüm
kısaca bundan ibarettir.saygılarımla...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59


Genel Teknik



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir