ÇİZİK GİDERİCİ KALEM

Marka ve modelden bağımsız her araçta karşımıza çıkabilecek sorunları ele aldığımız bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ÇİZİK GİDERİCİ KALEM

İleti zurna1788 » 30 Nis 2010, 23:39

http://www.sahibinden.com/kargo_dahil_38_tl_cizik_giderici_kalem_simoniz_fix-it_pro_oto_c-05WQQaXQQ23857943WQQpXQQdisplayitem?source=promotion_hpva SİZCE BU İLANDAKİ ÜRÜN NE KADAR FAYDALI.ALMAK MANTIKLI OLURMU.VEYA İÇİNİZDE DENEYEN VARMI.BİLGİLERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ SEVİNİRİM. ŞİMDİDEN TŞKLER SAYGILAR...
 
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti BaTeRRiiSStt » 01 May 2010, 07:14

ben aldım 20tl ye gittigidiyordan. güneş ışığı altında yapman lazım. ince cızıklerde gayet etkılı kalın çiziklerde birkaç kat uygulaman lazm..Kalemın kotu yanı içerisinde7,4Ml sıvı var neredeyse bomboş.
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti kadir » 01 May 2010, 08:24

diyelimki güneş ışıgı altında sürdük kapandı arabayı yıkayınca tekrar geri acılırmı ? yani bu cizigi kapatması uzun ömürlümü deglmi ?
kadir
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 87
Kayıt: 23 Şub 2010, 12:32
Ad Soyad: KADİR ŞALKACI
Nereden: Karaman
Arabanız: SKODA FELİCİA 2000 MODEL 1,6

İleti zurna1788 » 01 May 2010, 10:42

BaTeRRiiSStt yazdı:ben aldım 20tl ye gittigidiyordan. güneş ışığı altında yapman lazım. ince cızıklerde gayet etkılı kalın çiziklerde birkaç kat uygulaman lazm..Kalemın kotu yanı içerisinde7,4Ml sıvı var neredeyse bomboş.

cevabın için tşk ederim.
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti BaTeRRiiSStt » 01 May 2010, 12:54

kadir yazdı:diyelimki güneş ışıgı altında sürdük kapandı arabayı yıkayınca tekrar geri acılırmı ? yani bu cizigi kapatması uzun ömürlümü deglmi ?

kalemı uygular uygulamaz zaten hemen kuru ve temiz bir bezle sılıyorsun yıkansada arac bır daha cıkmıyor kelmı uyguladıgın bolge
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa


Genel Teknik



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir