Peugeot 307 Sağ Kapı / Açılmıyor !

Marka ve modelden bağımsız her araçta karşımıza çıkabilecek sorunları ele aldığımız bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Peugeot 307 Sağ Kapı / Açılmıyor !

İleti xMEGANx » 08 Tem 2010, 21:11

Abilerim bu gün otobanda sıkıldım araba sürmekten azcık dinlenim dedim hazır trafikte baya bi yoğundu İST otobanında :) bilenler bu gün bilirrr dayımda yanımdaydı dedim gel dayıcım yer değiştirelm cnm sıkıldı azcık telefonla oynıcam :D sonra tam hızlıca yer değiştircektik trafikte dayımın kapı açılmadı ne dışarıdan ne içeriden kapıları açtık kapadık CIXXX ! yok açılmadı sizce sebeb nedir ? ve Sorun nedir ? Teşekkür ettimmm ;)
 
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti y.emre » 08 Tem 2010, 21:19

merkezi kilit ile ilgili sıkıntı yoksa, sıcaktan fitiller yapışmış olabilir. bi ihtimal ..
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti xMEGANx » 08 Tem 2010, 22:21

ya kolu çekince tam kapının kilidinin ordan çık çık die ses geliyo ama açmıyo =) peki maliyeti nedir ? büyük bişimi küçük bişimidir bu ? yani normalde olabilecek bişimidir ? sizlerdede olmuşluğu varmıdır ?
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti BURAK MYSTERİO » 09 Tem 2010, 07:27

ohooo babam bizim favonun cam krikosu bozuldu diye söyleniyo kaç model arabanın kapısı açılmıyo ilginç valla :D

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti xMEGANx » 09 Tem 2010, 08:46

BURAK MYSTERİO yazdı:ohooo babam bizim favonun cam krikosu bozuldu diye söyleniyo kaç model arabanın kapısı açılmıyo ilginç valla :D

2010 model BMW ninde kapısının açılmama ihtimali var ki eminim açılmayanlarıda vardır burocum =) Bu aletler elektronik normaldir olabilir yani.
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti lazza » 09 Tem 2010, 09:07

aynı şey değil ama tiponun kapısı kalmıştı kapalı kaportacı açtı 20 tl ye oradaki kilitle ilgili zira bizimkinin ilitini değişmiştik ayriyeten
ama seninki modelli araba bence kilitten değil kilite giden teller falan var(seninkinde varmı bilmiyom)onlar çıkmış olabilir
Kullanıcı avatarı
lazza
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 321
Kayıt: 03 Haz 2010, 21:29
Ad Soyad: mustafa
Nereden: Antalya
Arabanız: 1990 favorit 136 l

İleti xMEGANx » 09 Tem 2010, 20:53

vay anasını :D şimdi baktım aşşaya inip dışarıdan açılıyor içeriden açılmıyor bu sefer :D 1 gün daha beklesem içerden de açılırmı acaba :D
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105


Genel Teknik



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir