HIZLI KALKIŞ SİSTEMİ

Marka ve modelden bağımsız her araçta karşımıza çıkabilecek sorunları ele aldığımız bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

HIZLI KALKIŞ SİSTEMİ

İleti skoda_tudor06 » 21 Ağu 2011, 22:18

arkadaslar bu ilandaki hızlı kalkıs sistemi hakkında bilgisi olan var mı ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-y ... emi/detay/?
 
skoda_tudor06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 47
Kayıt: 20 Tem 2011, 15:06
Ad Soyad: Eray güler
Nereden: Ankara
Arabanız: octavia

İleti felicia042 » 21 Ağu 2011, 23:34

bildiğim kadarı gaz pedalına monte ediliyor. pedaldaki sinyali daha hızlı bir şekilde araca iletiyor. çin menşeli bir ürün isteyen olursa yardımcı olurum. buradaki fiyattan ucuz olur tabii. ama ne kadar verimli veya nasıl çalışıyor hiç tecrübe etmedim.
Kullanıcı avatarı
felicia042
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 715
Kayıt: 24 Ağu 2007, 23:43
Ad Soyad: ayhan
Nereden: Konya
Arabanız: VW POLO 1.0

İleti elemsi » 22 Ağu 2011, 00:27

eni nesil araçlarda yaygın olarak kullanılan drive-by-wire sistemlerinde bir miktar sinyal gecikme süresi olmaktadır. Sprint Booster uygulaması bu sinyal süresini kısaltarak aracın hızlanma cevaplarını iyileştirmektedir. Bu görev her gaza basışta aktif olmaktadır. Yani sistem gecikmeli erişilecek hız tepkilerini öne almaktadır



Sprint booster GAZ TEPKİSİ ARTTIRICI - HIZLI KALKIŞ SİSTEMİ MONTAJ SÜRESİ 5DK DIR, KENDİNİZ BİLE TAKABİLİRSİNİZ ÜRÜNÜN YAKITA HERHANGİ BİR ARTISI YADA EKSİSİ BULUNMAMAKTADIR SADECE KALKIŞTA DEĞİL HER VİTESTE HER HIZDA GAZA BASTIGINIZDA HER ANDA TEPKİMESİNİ HİSSEDECEKSİNİZ. Aracınıza kalkışlarda mükemmel kavrama, kalkış hızlanması hemde yüksek viteslerde performansnı arttıracak mükemmel bir üründür Elektronik sistemde gaza bastığınızda tepkime süresi ortalama 0.9saniyedir.Sprint Booster ile bu tepkime sürsini 0.2 saniyeye indirmek artık çok kolay ve hızlı. Sprintbooster Nedir ? 2001 model ve üzeri bir cok aracta gaz teli bulunmamaktadır, gaz telinin yerini basit anlatımla aracın boğaz kelebeğine sinyal gönderen bir potansiyometre almıştır. Sprint booster otomobilin gaz pedalı sensörü ile beyin ve boğaz kelebeği arasındaki sinyal transferini hızlandırarak aracınızın gaza daha tepkili olmasını sağlayan mucizevi bi parçadır. Aracınızdan beklediğiniz atak hareketlerini veya ilk gaz tepkilerini yarı sürelere indirgemektedir. Düşük hacimli veya otomatik vitesli araçlardaki alt devirlerdeki hantallığı %80 oranında serileştirmektedir. Aynı zamanda Sakin kullanımlarda %5-10 yakıt ekonomisi de yapmaktadır. Tüm araçlara 5 dakika gibi kısa bir sürede uygulanabilen bu ürün aracınızı bir kat daha sevmenizi sağlayacak. Dizel - Benzin / Manuel - Otomatik TÜM MOTOR VE SANZUMAN TİPLERİNE UYGUNDUR NOT: ARACINIZIN ORJİNALLİĞİ BOZULMAMAKTADIR, HERHANGİ BİR ZARAR KESİNLİKLE VERMEMEKTEDİR.
elemsi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 30 Ağu 2007, 13:26

İleti elemsi » 22 Ağu 2011, 00:29

elemsi yazdı:eni nesil araçlarda yaygın olarak kullanılan drive-by-wire sistemlerinde bir miktar sinyal gecikme süresi olmaktadır. Sprint Booster uygulaması bu sinyal süresini kısaltarak aracın hızlanma cevaplarını iyileştirmektedir. Bu görev her gaza basışta aktif olmaktadır. Yani sistem gecikmeli erişilecek hız tepkilerini öne almaktadır



Sprint booster GAZ TEPKİSİ ARTTIRICI - HIZLI KALKIŞ SİSTEMİ MONTAJ SÜRESİ 5DK DIR, KENDİNİZ BİLE TAKABİLİRSİNİZ ÜRÜNÜN YAKITA HERHANGİ BİR ARTISI YADA EKSİSİ BULUNMAMAKTADIR SADECE KALKIŞTA DEĞİL HER VİTESTE HER HIZDA GAZA BASTIGINIZDA HER ANDA TEPKİMESİNİ HİSSEDECEKSİNİZ. Aracınıza kalkışlarda mükemmel kavrama, kalkış hızlanması hemde yüksek viteslerde performansnı arttıracak mükemmel bir üründür Elektronik sistemde gaza bastığınızda tepkime süresi ortalama 0.9saniyedir.Sprint Booster ile bu tepkime sürsini 0.2 saniyeye indirmek artık çok kolay ve hızlı. Sprintbooster Nedir ? 2001 model ve üzeri bir cok aracta gaz teli bulunmamaktadır, gaz telinin yerini basit anlatımla aracın boğaz kelebeğine sinyal gönderen bir potansiyometre almıştır. Sprint booster otomobilin gaz pedalı sensörü ile beyin ve boğaz kelebeği arasındaki sinyal transferini hızlandırarak aracınızın gaza daha tepkili olmasını sağlayan mucizevi bi parçadır. Aracınızdan beklediğiniz atak hareketlerini veya ilk gaz tepkilerini yarı sürelere indirgemektedir. Düşük hacimli veya otomatik vitesli araçlardaki alt devirlerdeki hantallığı %80 oranında serileştirmektedir. Aynı zamanda Sakin kullanımlarda %5-10 yakıt ekonomisi de yapmaktadır. Tüm araçlara 5 dakika gibi kısa bir sürede uygulanabilen bu ürün aracınızı bir kat daha sevmenizi sağlayacak. Dizel - Benzin / Manuel - Otomatik TÜM MOTOR VE SANZUMAN TİPLERİNE UYGUNDUR NOT: ARACINIZIN ORJİNALLİĞİ BOZULMAMAKTADIR, HERHANGİ BİR ZARAR KESİNLİKLE VERMEMEKTEDİR.









Alıntıdır....


Bana sorarsanız gereksiz bir şey eee hızlı kalkınca ne olcak ...ralliye mi katılcaz 3 sn erken olmasını sağlıyo ...
elemsi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 30 Ağu 2007, 13:26

İleti skodacı_71 » 22 Ağu 2011, 00:58

Bencede gereksiz birşey 500 tl boşuna harcamış olacaksınz
Kullanıcı avatarı
skodacı_71
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 274
Kayıt: 21 Tem 2010, 22:51
Ad Soyad: Süleyman Çelik
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Favorit 135L

İleti yabani » 22 Ağu 2011, 01:58

Bir elektronikçi olarak yazıyorum;
S-Booster'lar işe yarar mı?
C-evet yarar, gerçektende tepki süresini azaltır.

S- Araçtaki gaz tepki gecikmesi neden oluyor?
C- Elektronik devre ekipmanları üzerilerinde işlem yapılırken mikro saniye düzeyinde gecikmelere sebep olurlar, giriş bilgisi ne kadar çok eleman üzerinden geçerse bu mikro saniyeler toplanarak mili saniyeye dönüşebilir, genelde en fazla 0.2 saniye olur.

S- Madem 0.2 sn oluyor neden arabamız 1 sn civarında geç tepki veriyor?
C- Bu tamamen fabrikanın ayarlaması, açıkçası fabrikanın tam tepki verecek devreyi üretmesi biraz daha ucuza mal oluyor, yani bu gecikmeyi fabrika kasten yapıyor. yapılma amacı ise ani yakıt gönderimini engellemek, aracın çekiş organlarına ani güç vermekten kaçınmak için. arada büyük bir zaman kaybı olmadığı görülse bile bu zaman içinde krank birkaç tur atmış, silindirler birkaç kez çalışmış olduğundan materyaller üzerine binen yük kademeli olarak artırılmış olmaktadır. basit bir uygulama gibi görünse de, motor ve çekiş organlarında ciddi ömür artışına sebep olan bir uygulamadır.

S- Booster takılmalı mı?
C- Standart kullanıcı iseniz gereksiz bir masraf olur, fakat standart bir aracı alıp, bu klasmanda yarışacaksanız gerekli bir ekipmandır. (standart dışı, yani zaten yarışması için üretilmiş araçlarda gecikme yoktur)
yabani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 514
Kayıt: 23 Mar 2010, 02:16
Ad Soyad: Yiğit
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Fabia Classic 1.4 16V 101 katır depiği

İleti skoda_tudor06 » 25 Ağu 2011, 22:44

bilgiler için cok tesekkurler gercekten buyuk para 0.9 sn için daha fazla olsa tepkime suresi degebilir
skoda_tudor06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 47
Kayıt: 20 Tem 2011, 15:06
Ad Soyad: Eray güler
Nereden: Ankara
Arabanız: octavia


Genel Teknik



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir