yakıt tasarruf cihazı

Marka ve modelden bağımsız her araçta karşımıza çıkabilecek sorunları ele aldığımız bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

yakıt tasarruf cihazı

İleti Cihan-17 » 22 Eyl 2007, 00:55

arkadaşlar ben bu tasarruf cihazındantaktırdım çokfark oldu tavsiye ederim çalışma ilkesi mantıklı geldi bi araştırın derimk saygılar
 
Cihan-17
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Eyl 2007, 12:20

İleti aaras95 » 22 Eyl 2007, 01:09

Hangi modele taktırdın? Ne kadar farketti? Taktırdığın cihazın maliyeti ne kadar? Biraz daha aydınlat bizi...
aaras95
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Şub 2007, 23:41

İleti acer1610 » 22 Eyl 2007, 13:13

[quote="aaras95"]Hangi modele taktırdın? Ne kadar farketti? Taktırdığın cihazın maliyeti ne kadar? Biraz daha aydınlat bizi...[/QUOTE]
 

doğru söylüyor kısacık kestirip atmışsın .açıklarmısın bizede ne nereye takılıyo nekadara mal oluo.....Big%20smile
acer1610
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 22 May 2007, 00:08

İleti spepe » 05 Kas 2007, 16:06

çalışma mekanizması nasıl ki onun? bildiğim kadarıyla benzin hortumunu sıkan bir kelepçe var değil mi?
spepe
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Ekm 2007, 13:46

İleti aytekin041 » 05 Kas 2007, 19:19

açıklama bekliyoruz
lpg  de kullanılıomu çekiş düşüomu vs.
aytekin041
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 28 Tem 2007, 07:59

İleti irfant » 05 Kas 2007, 19:33

Öyle büyük bir buluşu fabrikalar niye kullanmıyor?
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti AV-2006 » 05 Kas 2007, 19:37

Denildiği gibi %20 lere varan bir tasarruf yok.Hepsi hepsi %5-6 tasarruf sağlıyor.(Tecrübeyle sabittir)

  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

İleti ErTaN06 » 05 Kas 2007, 20:56

[quote="AV-2006"]Denildiği gibi %20 lere varan bir tasarruf yok.Hepsi hepsi %5-6 tasarruf sağlıyor.(Tecrübeyle sabittir)[/QUOTE]
 

Hocam sizin cihazın takılışında bi sorun vardır o zaman. Dizelemi kullandınız siz?  Ben bu cihazın ithalatını ve satışını yaptım %20 nin altında tasarruf hiç olmadı dizel benzinli ve lpg ye uygulanıyor ve yakıtın tam yanmasından dolayı çekişte artışta oluyor ilgilenen arkadaşlar olursa elimde cihaz hala mevcut 3-5 tane
ErTaN06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 66
Kayıt: 30 Nis 2007, 20:51
Ad Soyad: Ertan TEMEL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Skoda Fabia Special

İleti AV-2006 » 05 Kas 2007, 21:57

[quote="iceman06"][quote="AV-2006"]Denildiği gibi %20 lere varan bir tasarruf yok.Hepsi hepsi %5-6 tasarruf sağlıyor.(Tecrübeyle sabittir)[/QUOTE]
 

Hocam sizin cihazın takılışında bi sorun vardır o zaman. Dizelemi kullandınız siz?  Ben bu cihazın ithalatını ve satışını yaptım %20 nin altında tasarruf hiç olmadı dizel benzinli ve lpg ye uygulanıyor ve yakıtın tam yanmasından dolayı çekişte artışta oluyor ilgilenen arkadaşlar olursa elimde cihaz hala mevcut 3-5 tane
[/QUOTE]
 

Eniştemin dizel renault 19 marka aracında takılı.Markasıda ekoyak.Denildiği gibi %20 tasarruf sağlasaydı bende takacaktım.Neyse  siz sonuçta yetkili iseniz bilginiz daha doğrudur..

  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

İleti hakan48 » 05 Kas 2007, 21:58

http://www.highpower.com.tr/
 

HIGH POVER MARKA CİHAZI ÖNERİRİM AYRINTILI BİLGİYİ YUKARDAKİ LİNKTEN ALABİLİRSİNİZ.
hakan48
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 689
Kayıt: 01 Kas 2007, 00:23
Konum: www.otoyedekparcacim.net
Nereden: Muğla

İleti ünsal » 05 Kas 2007, 22:22

[quote="iceman06"][quote="AV-2006"]Denildiği gibi %20 lere varan bir tasarruf yok.Hepsi hepsi %5-6 tasarruf sağlıyor.(Tecrübeyle sabittir)[/QUOTE]
 

Hocam sizin cihazın takılışında bi sorun vardır o zaman. Dizelemi kullandınız siz?  Ben bu cihazın ithalatını ve satışını yaptım %20 nin altında tasarruf hiç olmadı dizel benzinli ve lpg ye uygulanıyor ve yakıtın tam yanmasından dolayı çekişte artışta oluyor ilgilenen arkadaşlar olursa elimde cihaz hala mevcut 3-5 tane
[/QUOTE]
 

fiyat hakkında bilgi verirmisiniz..
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti AV-2006 » 05 Kas 2007, 23:10

[quote="minik"][quote="iceman06"][quote="AV-2006"]Denildiği gibi %20 lere varan bir tasarruf yok.Hepsi hepsi %5-6 tasarruf sağlıyor.(Tecrübeyle sabittir)[/QUOTE]
 

Hocam sizin cihazın takılışında bi sorun vardır o zaman. Dizelemi kullandınız siz?  Ben bu cihazın ithalatını ve satışını yaptım %20 nin altında tasarruf hiç olmadı dizel benzinli ve lpg ye uygulanıyor ve yakıtın tam yanmasından dolayı çekişte artışta oluyor ilgilenen arkadaşlar olursa elimde cihaz hala mevcut 3-5 tane
[/QUOTE]
 

fiyat hakkında bilgi verirmisiniz..
[/QUOTE]
 


  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

İleti irfant » 06 Kas 2007, 10:10

Bu konuda farklı fikirler var, vaktiniz olursa bakın derim!
 

irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti ErTaN06 » 06 Kas 2007, 12:51

KArbüratörlü araçlarda tek cihaz yeterli olmaktadır fakat enjeksiyonlu araçlarda her enjeksiyon girişine takılan ayrı ufak cihazlar vardır muhtemelen bunlar takılmadığı için yeterli verimi alamadınız. Chrysler araçlarında fabrika çıkış bulunmaktadır ve amerika menşeili ürünlerdir. Fiyat konusuda linkte verilen cihaz çok pahalı geldi 50 dolardan veririm ilgilenen arkadaş olursa yanlız 3 cihaz var elimde ve bu ürünlerin ithalatını kendim yaptığımı ve yetkili satıcısı olduğuma dair yazılarıda gönderebilirim isterseniz.

ErTaN06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 66
Kayıt: 30 Nis 2007, 20:51
Ad Soyad: Ertan TEMEL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Skoda Fabia Special

İleti yonetici » 06 Kas 2007, 15:14

Ben zamanında kullanmış ve geri iade etmiş biri olarak tavsiye etmem.
 

Daha sonra bir arkadaşım bu işte asıl oynanan oyunu anlatmıştı. Bu aparatlar maliyetinin çok üzerinde bedellerle pazarlanıyor. 5-10 YTL işçilik kestikten sonra paranın geri iadesi konusunda pürüz çıkartmadıkları için insanlar güvenerek deniyor. Tabi size belli bir km yada aydan önce iade almayacaklarını beyan ediyorlar. Bu şekilde toplanan paralar bankaların bol faizli hesaplarına yatırılarak kazanç elde ediliyor.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti spepe » 23 Kas 2007, 18:13

 bizim mahallede her  gün hiç aksatmadan biri bunun broşürlerini dağıtıyo. hiç merek edipte bir gitmedim. neymiş bir halka gibi bir şey takıyo %30 tasarruf. bizde yedik.
spepe
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Ekm 2007, 13:46

İleti fabialife » 23 Kas 2007, 18:44

zamanında bende birkaç aracımda kullandım.   prekpektüsünde amerikadan bir ünüversite ve odtü den onay raporları olduğu yazıyor ve resimleride vardı. çok basit bir şey bir mıknatısın dışına plastik bir kap geçirmişler karbüratöre giren hortuma kelepçe ile takılıyor. çalışma prensibi karbüratöre giren benzini mıknatıs sayesinde iyonlara ayırarak daha verimli bir yanma sağlıyor. faydası labaratuvar ortamında cihazlarla belki tespit edilebilir ama pratikte şahin, doğan, serçede denedim ve yakıtta gözle görülür bir fark görmedim.
fabialife
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 29 Ağu 2007, 13:26

İleti silverlinemania » 23 Kas 2007, 21:02

ya arkadaşlar bu yakıt tasarrufu denilen alet herkesin bildiği mıknatıs çekim gücü yüksek bi mıknatıs sadece madem öyle gider alırım dışardan çekim gücü yüksek mıknatısı takarım hemde en fazla 10 ytl ye gelir bana ne 50 dolarından bahsediyosunuz yaa birebir açılmışını gördüm tamircim gösterdi açtı plastik yerini kesip içinden mıknatıs çıktı 80 ytl ye almış onu birisi memnun kalmamış tamirciye söktürtmüş tamircide her sorana ibret olsun diye gösteriyodu
silverlinemania
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 20:08

Sonraki

Genel Teknik



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir