DSG ŞANZUMAN SONUNDA DOĞUŞ OTONUN VE SKODANIN ELİNDE PATLADI

Marka ve modelden bağımsız her araçta karşımıza çıkabilecek sorunları ele aldığımız bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

DSG ŞANZUMAN SONUNDA DOĞUŞ OTONUN VE SKODANIN ELİNDE PATLADI

İleti Bluedays » 21 Şub 2014, 11:04

Bence burada eleştirilmesi gereken dsg değil, markanın vatandaşa tutumudur.

Bir şahsın aracında sıkıntı çıktı diye koca markayı kimsenin kötülemeye hakkı yok fakat 1 vatandaşa bile bu durumu yaşatıyorlarsa, kusura bakmasınlar o markanın imajı falan zedelenir vatandaşın gözünde.
 
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti johoho » 21 Şub 2014, 12:03

erginbkr yazdı:madem bu DSG fanboyların söylediği gibi sorunsuz yada sadece diğerleri kadar sorunlu, o zaman neden çin ve amerikada aynı şanzuman tipi için devlet ''10 yıl garanti vermezsen bu şanzumana sahip aracı ülkemde satamazsın'' diyor...

ozaman Volkswagen skoda 12 sene fabrika çıkışı garanti veriyor . garanti vermesi normal bişey ozaman otomotiv frimaları garanti vermesin. demekki adamlar dsg sine güveniyoda 10 sene garanti veriyor, yoksa neden garanti versinki öyle sürekli arızalanan bi sistem olsa 10 sene içinde fabrikaya sürekli dsg arızası gelse fabrika ciddi zararlara girer. bide her alanınmı elindemi kalıyor bu dsg ozaman her bayiden çıkan Volkswagen dsg hemen 2 gün sonra patlıyo . bırakın bu işleri ya git Volkswagen bayiden 50 tane dsg araç alın 20 sene binin en ufak sıkıntı yaşamazsınız.
johoho
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 58
Kayıt: 11 Şub 2014, 19:04
Ad Soyad: semih özkoca
Nereden: Ankara
Arabanız: VOLKSWAGEN CADDY

İleti parsanoto » 21 Şub 2014, 13:53

arkadaşlar dsg de sorun var kimse yok demesin.işin içinde olan biri olarak söylüyorum dsglerde kavrama ve mecathron sorunu var ama 7 ilerilerde.şunuda söyleyim bu sıkıntılar sadece ww de yok yarı otomatik yapılan şanzımanların hemen hemen hepsinde var..bayiden auris aldık ustanın dediği laf mümkün oldukça manuel modda kullanın yoksa kavrama sıkıntı çıkarıyor dedi.bacanağımda citroen var 8 binde servise girdi otomatik şanzıman yüzünden..yani anlıcağınız tüm yarı otomatiklerde sıkıntı var.
parsanoto
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 70
Kayıt: 12 Oca 2008, 14:10

İleti johoho » 21 Şub 2014, 14:31

parsanoto yazdı:arkadaşlar dsg de sorun var kimse yok demesin.işin içinde olan biri olarak söylüyorum dsglerde kavrama ve mecathron sorunu var ama 7 ilerilerde.şunuda söyleyim bu sıkıntılar sadece ww de yok yarı otomatik yapılan şanzımanların hemen hemen hepsinde var..bayiden auris aldık ustanın dediği laf mümkün oldukça manuel modda kullanın yoksa kavrama sıkıntı çıkarıyor dedi.bacanağımda citroen var 8 binde servise girdi otomatik şanzıman yüzünden..yani anlıcağınız tüm yarı otomatiklerde sıkıntı var.

kardeşim ağzına sağlık millete bunu anlatamıyoruz . herkes dsgde sıkıntı var diyo sadece dsgde yok tüm otomatiklerde sıkıntı yaşanıyor. 1haftaönce bina komşumuzun 2013 model honda civic otomatiği pursaklar çevre yolunda 3 viteste takılı kalmış 3 kilometre sonra araç bi anda teklemeye başlamış şanzumanın içindeki bütün bilyalar birbirine geçmiş aşınmış. İstanbul yolundaki efe servisinde garantiden değiştirmiş araç geldi dün. yani her otomatikde sıkıntı çıkabiliyor.
johoho
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 58
Kayıt: 11 Şub 2014, 19:04
Ad Soyad: semih özkoca
Nereden: Ankara
Arabanız: VOLKSWAGEN CADDY

İleti sainz » 21 Şub 2014, 15:20

johoho yazdı:ozaman Volkswagen skoda 12 sene fabrika çıkışı garanti veriyor...

10 sene garantiyi paslanmaya karşı veriyorlar diye biliyorum. Mekanikta iki yıl olarak biliyorum.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1461
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti Skoda Daima » 21 Şub 2014, 15:29

Merhaba;
25 yıllık Sokda kullanıcısı olarak ki 120L aracım hala duruyor ve dört tane pabuç bir akü alırsam yürür vaziyette geçtiğimiz sene Octavia DSG Dizel alırken çok tereddütte kalmadığımı söyleyemem. Bir gerçeği artık hepimizin kabul etmesi gerekir ki malesef gerek emisyon sınırlamaları gerek yüğksek tüketimleri nedeniyle klasik tork konvertörlü otomatik şanzımanların devri malesef geçmek üzere. Bu nedenle yeni nesil alacağınız tüm otomatik araçlar ya Honda'nın i-shift -ki hayatımda kullandığım en kötü şanzımandır, Opel Easytronik benzeri otomatikleştirilmiş manuel tabanlı olacak ya da Volkswagen grupdaki DSG veya Renault Fluence daki gibi çift kavramalı sistem olacak.

Mekatronik uzmanı ya da makina mühendisi değilim ancak 7 ileri DSGyi 30.000 Km kullanmış biri olarak şu ana kadar ciddi trafiğe girmeme, 2-3 defa dik yokuşta dur-kalklı trafiğe girmeme rağmen ısınma ışığı yanması dahil hiçbir soru ile karşılaşmadım ki oturduğım yer itibarı ile zaman zaman hafif arazi koşullarında bile kullanmak durumunda kalabiliyorum aracı. İnşallah bu görüşümü değiştirecek bir olumsuzluk yaşamam ancak şehir trafiğinde araç kullanacak pozisyonda olduğum sürece sanıyorum DSG dışında bir başka şanzımanı (BMW ve Mercedes otomatikleri hariç tabii onlar ayrı bir Dünya Allah almayı nasip ederse) almak istemem çünkü DSG otomatiğine müdahale etmeden kullanabildiğim yegane otomatik şanzıman. Bence akılda tutulması gerekli birkaç konu var. Birincisi kullanım kitapçığına harfiyen uyulmalı ve servisin kullanım önerileri dikkate alınarak kullanılmalı. İkincisi chip tuning ile güç özellikle de tork arttırımı YAPILMAMALI çünkü 7 ileri DSG özellikle TDI motorda zaten üst limitinde kullanılıyor. Üçüncüsü araç park edilirken önce elfreni çekilip vites N da fren pedalı bırakılıp aracın ağırlığının P de şanzımana binmesi önlenmeli ve sonra P konumuna alınmalı, dördüncüsü sıkışık trafikte duraklandığında vites N ye alınmalı. ve takip mesafesi korunarak araç kullanılmalı sırf bu sayede fren sıklığı %70 e kadar düşüyor (Biliyorum fren pedalına tam bastığınızda kavrama devre dışı kalıyor ancak her zaman tam basılmayabiliniyor. Hele sıkışık trafikte bir süre sonra ayak yorgunluğu nedeniyle basınç azalabiliyor.) Beşincisi manuel kullanılması gerekli durumlarda manuele geçilerek şanzımanın gereksiz vites değiştirmesi önlenmeli (dik yokuşlarda, yokuş yukarı takip durumlarında, dik inişlerde, vb).

Malesef gerek Doğuş Oto'nun gerek Yüce'nin kraldan çok kralcı tutumları ve müşteri memnuniyeti odaklı olmamaları sadece öyle görünmeleri ve yetkiliservislerde eleman çalıştırma politikaları bu grubun yeterli prestije gelmesini engellemekte. Zaten kullanan bizler de bunu akılda tutarak ve bunu kabul ederek alıyoruz bu arabaları.
Skoda Daima
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 125
Kayıt: 17 Şub 2013, 22:37
Ad Soyad: Murat Şerif Keçik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Octavia 1,6 TID DSG

İleti johoho » 21 Şub 2014, 16:44

Skoda Daima yazdı:Merhaba;
25 yıllık Sokda kullanıcısı olarak ki 120L aracım hala duruyor ve dört tane pabuç bir akü alırsam yürür vaziyette geçtiğimiz sene Octavia DSG Dizel alırken çok tereddütte kalmadığımı söyleyemem. Bir gerçeği artık hepimizin kabul etmesi gerekir ki malesef gerek emisyon sınırlamaları gerek yüğksek tüketimleri nedeniyle klasik tork konvertörlü otomatik şanzımanların devri malesef geçmek üzere. Bu nedenle yeni nesil alacağınız tüm otomatik araçlar ya Honda'nın i-shift -ki hayatımda kullandığım en kötü şanzımandır, Opel Easytronik benzeri otomatikleştirilmiş manuel tabanlı olacak ya da Volkswagen grupdaki DSG veya Renault Fluence daki gibi çift kavramalı sistem olacak.

Mekatronik uzmanı ya da makina mühendisi değilim ancak 7 ileri DSGyi 30.000 Km kullanmış biri olarak şu ana kadar ciddi trafiğe girmeme, 2-3 defa dik yokuşta dur-kalklı trafiğe girmeme rağmen ısınma ışığı yanması dahil hiçbir soru ile karşılaşmadım ki oturduğım yer itibarı ile zaman zaman hafif arazi koşullarında bile kullanmak durumunda kalabiliyorum aracı. İnşallah bu görüşümü değiştirecek bir olumsuzluk yaşamam ancak şehir trafiğinde araç kullanacak pozisyonda olduğum sürece sanıyorum DSG dışında bir başka şanzımanı (BMW ve Mercedes otomatikleri hariç tabii onlar ayrı bir Dünya Allah almayı nasip ederse) almak istemem çünkü DSG otomatiğine müdahale etmeden kullanabildiğim yegane otomatik şanzıman. Bence akılda tutulması gerekli birkaç konu var. Birincisi kullanım kitapçığına harfiyen uyulmalı ve servisin kullanım önerileri dikkate alınarak kullanılmalı. İkincisi chip tuning ile güç özellikle de tork arttırımı YAPILMAMALI çünkü 7 ileri DSG özellikle TDI motorda zaten üst limitinde kullanılıyor. Üçüncüsü araç park edilirken önce elfreni çekilip vites N da fren pedalı bırakılıp aracın ağırlığının P de şanzımana binmesi önlenmeli ve sonra P konumuna alınmalı, dördüncüsü sıkışık trafikte duraklandığında vites N ye alınmalı. ve takip mesafesi korunarak araç kullanılmalı sırf bu sayede fren sıklığı %70 e kadar düşüyor (Biliyorum fren pedalına tam bastığınızda kavrama devre dışı kalıyor ancak her zaman tam basılmayabiliniyor. Hele sıkışık trafikte bir süre sonra ayak yorgunluğu nedeniyle basınç azalabiliyor.) Beşincisi manuel kullanılması gerekli durumlarda manuele geçilerek şanzımanın gereksiz vites değiştirmesi önlenmeli (dik yokuşlarda, yokuş yukarı takip durumlarında, dik inişlerde, vb).

Malesef gerek Doğuş Oto'nun gerek Yüce'nin kraldan çok kralcı tutumları ve müşteri memnuniyeti odaklı olmamaları sadece öyle görünmeleri ve yetkiliservislerde eleman çalıştırma politikaları bu grubun yeterli prestije gelmesini engellemekte. Zaten kullanan bizler de bunu akılda tutarak ve bunu kabul ederek alıyoruz bu arabaları.

yavaş yavaş bilinçli insanlar gelmeye başladı masaya. ağzına sağlık kardeşim bilinçli insanın hali başka oluyor
johoho
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 58
Kayıt: 11 Şub 2014, 19:04
Ad Soyad: semih özkoca
Nereden: Ankara
Arabanız: VOLKSWAGEN CADDY

İleti parsanoto » 21 Şub 2014, 16:49

Murat Şerif beyin dediği çoğu şeye katılıyorum.Birde olaya şu yönden bakalım.Mesleğimiz icabı çok çeşitli otomatik araba kullandım.Citroen,toyota,punto,renault,astra easytronik vb.Bunların hepsinde sıkınıtlar yaşanıyor.Fakat bu saydığım araçları bi kullanın birde dsg kullanın aradaki konfor farkını o zmn anlarsınız.dsg de vites yükseldimi düştümü fazla hissetirmez ama diğer araçlarda araba kafa vurmaya başlar,yavaşlarsınız tam kalkıyorum dersiniz araba 2 den 1 e düşer gaz vereyimmi vermeyimmi moduna geçersiniz..diğer araçları sürekli kullanırsanız huyuna suyuna alışırsınız ama dsg ye herkes alışır..
parsanoto
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 70
Kayıt: 12 Oca 2008, 14:10

İleti johoho » 21 Şub 2014, 17:40

parsanoto yazdı:Murat Şerif beyin dediği çoğu şeye katılıyorum.Birde olaya şu yönden bakalım.Mesleğimiz icabı çok çeşitli otomatik araba kullandım.Citroen,toyota,punto,renault,astra easytronik vb.Bunların hepsinde sıkınıtlar yaşanıyor.Fakat bu saydığım araçları bi kullanın birde dsg kullanın aradaki konfor farkını o zmn anlarsınız.dsg de vites yükseldimi düştümü fazla hissetirmez ama diğer araçlarda araba kafa vurmaya başlar,yavaşlarsınız tam kalkıyorum dersiniz araba 2 den 1 e düşer gaz vereyimmi vermeyimmi moduna geçersiniz..diğer araçları sürekli kullanırsanız huyuna suyuna alışırsınız ama dsg ye herkes alışır..

Aynen öyle dsg nin keyifini hiçbir otomatik vermez
johoho
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 58
Kayıt: 11 Şub 2014, 19:04
Ad Soyad: semih özkoca
Nereden: Ankara
Arabanız: VOLKSWAGEN CADDY

İleti erginbkr » 21 Şub 2014, 21:05

johoho 2 arabaya binmişsin ya, seninde başına bir sıkıntı gelmemiş ya, o zaman dsgler problemsizdir, dünyada bundan şikayet eden 100.000 lerce kişi kim oluyormuş canım...
sana marka fanatikliğinde ve kullanacağın dsgli araçlarda iyi günler geçirmeni temenni ediyorum... ;)
Kullanıcı avatarı
erginbkr
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1315
Kayıt: 01 May 2010, 21:37
Ad Soyad: Ergin
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: BUGATTİ VEYRON Benzin+LPG

İleti lostar58 » 22 Şub 2014, 13:33

otomatik araçlar sıkıntı en güzeli manuel
lostar58
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1561
Kayıt: 22 Ekm 2009, 11:19
Ad Soyad: OKTAY
Nereden: İstanbul (Avr.)

İleti johoho » 22 Şub 2014, 14:55

lostar58 yazdı:otomatik araçlar sıkıntı en güzeli manuel

manuel hamallık
johoho
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 58
Kayıt: 11 Şub 2014, 19:04
Ad Soyad: semih özkoca
Nereden: Ankara
Arabanız: VOLKSWAGEN CADDY

İleti lostar58 » 22 Şub 2014, 14:57

otomatikte hantallık :) tamamen üşengeçleştiriyor insanları
lostar58
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1561
Kayıt: 22 Ekm 2009, 11:19
Ad Soyad: OKTAY
Nereden: İstanbul (Avr.)

İleti johoho » 22 Şub 2014, 16:35

ne alakası var sıkışık trafikte rahatlık bi ayağını frenden çekip gitmek var bide debrajla uğraşmak var. otomatik şanzuman araçların motor ömrü manuel araçlara göre daha uzun olur. ben İstanbul Ümraniye pazarına 2012 yılında iki tane biri 1998 birisi 1999 model mondeo almaya gittim biri otomatik biri manuel otomatik olanın kilometresi 285.000 de, mauel olan 148.000 bindeydi ikiside 2.0 ghia modeli sonra ikisinide computekste götürdüm otomatik olan normalde fabrika çıkışı 145 bg computeste araç 139 bg güç verdi. sonra maunel olanı soktuk teste oda 145 bg fabrika çıkışı güç veriyor, teste 98 bg güç verdi. bende sordum görevliye neden böyle bi kayıp güç var hani manuel 145.000 de otomatik 285.000 binde adamın dediği otomatik şanzuman araçların motoru bilgisayarla yönetilir ve zamanında devrini aldığı için ve trafik ışıklarına yaklaşırken bazı insanlar debraj basmayı unutur araç silkelenir ve stop eder en büyük güç kaybı debraja basmamaktan dolayı yaşandığından dolayı aracın motor ömrü azalır ama otomatikte böyle bi sıkıntı yok zamanında devrini alıyor kesiciye sokulmadığı için motor zorlanmıyor debraja basmayı unuttun stop etme derdi olmadağı için motor ömürleri uzun oluyor otomatik şanzuman araçların.
johoho
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 58
Kayıt: 11 Şub 2014, 19:04
Ad Soyad: semih özkoca
Nereden: Ankara
Arabanız: VOLKSWAGEN CADDY

İleti kispest » 23 Şub 2014, 13:53

Galericilere ayar olmakta ne kadar haklı olduğumu göstermiş oldu bu arada bu muhabbet.
Kullanıcı avatarı
kispest
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 849
Kayıt: 20 Mar 2012, 15:42
Ad Soyad: Enes
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia (2005) 1.4 Special 101 HP

İleti labrador » 23 Şub 2014, 18:51

yok mu müdahale? bu ne kardeşim!
Kullanıcı avatarı
labrador
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 192
Kayıt: 30 Kas 2010, 19:10
Ad Soyad: habip kahraman
Nereden: Kayseri
Arabanız: skoda octavia 2015 elegance tdi

İleti orthosis » 23 Şub 2014, 21:34

Skoda Daima yazdı:Merhaba;
25 yıllık Sokda kullanıcısı olarak ki 120L aracım hala duruyor ve dört tane pabuç bir akü alırsam yürür vaziyette geçtiğimiz sene Octavia DSG Dizel alırken çok tereddütte kalmadığımı söyleyemem. Bir gerçeği artık hepimizin kabul etmesi gerekir ki malesef gerek emisyon sınırlamaları gerek yüğksek tüketimleri nedeniyle klasik tork konvertörlü otomatik şanzımanların devri malesef geçmek üzere. Bu nedenle yeni nesil alacağınız tüm otomatik araçlar ya Honda'nın i-shift -ki hayatımda kullandığım en kötü şanzımandır, Opel Easytronik benzeri otomatikleştirilmiş manuel tabanlı olacak ya da Volkswagen grupdaki DSG veya Renault Fluence daki gibi çift kavramalı sistem olacak.

Mekatronik uzmanı ya da makina mühendisi değilim ancak 7 ileri DSGyi 30.000 Km kullanmış biri olarak şu ana kadar ciddi trafiğe girmeme, 2-3 defa dik yokuşta dur-kalklı trafiğe girmeme rağmen ısınma ışığı yanması dahil hiçbir soru ile karşılaşmadım ki oturduğım yer itibarı ile zaman zaman hafif arazi koşullarında bile kullanmak durumunda kalabiliyorum aracı. İnşallah bu görüşümü değiştirecek bir olumsuzluk yaşamam ancak şehir trafiğinde araç kullanacak pozisyonda olduğum sürece sanıyorum DSG dışında bir başka şanzımanı (BMW ve Mercedes otomatikleri hariç tabii onlar ayrı bir Dünya Allah almayı nasip ederse) almak istemem çünkü DSG otomatiğine müdahale etmeden kullanabildiğim yegane otomatik şanzıman. Bence akılda tutulması gerekli birkaç konu var. Birincisi kullanım kitapçığına harfiyen uyulmalı ve servisin kullanım önerileri dikkate alınarak kullanılmalı. İkincisi chip tuning ile güç özellikle de tork arttırımı YAPILMAMALI çünkü 7 ileri DSG özellikle TDI motorda zaten üst limitinde kullanılıyor. Üçüncüsü araç park edilirken önce elfreni çekilip vites N da fren pedalı bırakılıp aracın ağırlığının P de şanzımana binmesi önlenmeli ve sonra P konumuna alınmalı, dördüncüsü sıkışık trafikte duraklandığında vites N ye alınmalı. ve takip mesafesi korunarak araç kullanılmalı sırf bu sayede fren sıklığı %70 e kadar düşüyor (Biliyorum fren pedalına tam bastığınızda kavrama devre dışı kalıyor ancak her zaman tam basılmayabiliniyor. Hele sıkışık trafikte bir süre sonra ayak yorgunluğu nedeniyle basınç azalabiliyor.) Beşincisi manuel kullanılması gerekli durumlarda manuele geçilerek şanzımanın gereksiz vites değiştirmesi önlenmeli (dik yokuşlarda, yokuş yukarı takip durumlarında, dik inişlerde, vb).

Malesef gerek Doğuş Oto'nun gerek Yüce'nin kraldan çok kralcı tutumları ve müşteri memnuniyeti odaklı olmamaları sadece öyle görünmeleri ve yetkiliservislerde eleman çalıştırma politikaları bu grubun yeterli prestije gelmesini engellemekte. Zaten kullanan bizler de bunu akılda tutarak ve bunu kabul ederek alıyoruz bu arabaları.

vw nin otomatiğini kullanmak için bu kadarhassas mı davranmak lazım, bu kadar çıt kırıldım şanzuman mı olur. abd pazarında kimsenin beğenmediği tork konvertörlüler hala zirvededir. hatta çoğu vw bile tork konvertörlüdür. dsg yeni ve verimli bir teknolojidir. olgunlaşması için beklemek kanaatindeyim.
ne marka fanatikliği, nede körükörüne araç bayi vs kötülemek bize bişey kazandırır. elin dsg si kırılıyor diye birbirimizi kırmayalım.
orthosis
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 102
Kayıt: 29 Mar 2009, 21:06
Nereden: Isparta
Arabanız: skoda fabia I-skoda felicia 1.6

İleti byaslan » 25 Şub 2014, 00:05

ya arkadaşlar o kadar götülüyosunuz resmen volkswageni skodayı seat audi bütün dsg kullanan araçları resmen rezil kepaze ettiniz forumda. ya arkadaşlar bu volkswagen grubunun araçları üst sınıf araçlar japon tenekeleriyle karıştırıyorsunuz . ya arabaya benziyen japon tenekeleri böyle bi hata yapsa forum bile açılmaz. milletin ne gıcığı varmış volkswagene.[/quote]
ben şimdi otomatik japon tenekesine biniyorum senin gibi dünyanın öbür ucuna sormuyorum otomatiği arıza verir mi diye çünkü vermiyor. senin şüphelerin varki herkese sormuşun dsg nin durumunu...ayrıca evde iki araç var biri Volkswagen biri honda civic haberin olsun kardeş. tenekeleri bu kadar savunmanın bir anlamı yok...
byaslan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 48
Kayıt: 04 Mar 2011, 22:20
Ad Soyad: ÖMER OBUŞ
Nereden: Kayseri
Arabanız: 2012 a/t civic

ÖncekiSonraki

Genel Teknik



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir