LPGcharger kullananlar çok iddialı.Aklım çelindi a

Marka ve modelden bağımsız her araçta karşımıza çıkabilecek sorunları ele aldığımız bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

LPGcharger kullananlar çok iddialı.Aklım çelindi a

İleti sonerx » 02 Arl 2007, 22:04

Üye olmadan yapılan yorumlar okunmuyor.Çok faydalı ürün olduğu konusunda herkes hemfikir gibi..

http://www.autoclubturkey.com/forum/sho ... hp?t=79317

Fiyat ve taksit..

http://www.sahibinden.com/tum_lpg_li_ar ... isplayitem?

Verdiğim linkte var ama bende yazıyım bari..


TÜM LPG’Lİ ARAÇLARDA ÜSTÜN PERFORMANS VE YAKIT TASARRUFU


%5 - %20 ARASINDA YAKIT TÜKETİMİNDE AZALMA
%5 - %10 ARASINDA ÇEKİŞ GÜCÜNDE ARTIŞ
%3 - %5 ARASINDA TORK & BEYGİR GÜCÜNDE ARTIŞ
HER ZAMAN HAZIR OLUN!
Daha tepkili bir gaz pedalı, daha atak bir motor mu istiyorsunuz? Yeni geliştirilen sistemlerden LPGcharger bunu size sağlayabiliyor. Bunun yanında yoğun trafikte gereksiz yakıt tüketimine de son veriyor.
Otomotiv piyasasında gün geçmiyor ki yeni bir ürün piyasaya çıkmasın. LPGcharger, az yakıt tüketimi için yapılan onca uğraşa son verdiği gibi artan gaz tepkisiyle de artan bir performans sağlıyor. Peki nedir bu LPGcharger? Nasıl çalışır?
Öncelikle belirtmek gerekir ki LPGcharger kesinlikle elektronik komplike bir ürün değildir. LPGcharger, aracınızın motoru nasıl olursa olsun kolaylıkla bağlanabiliyor. Hem de bir iki dakikada geri dönüşüm yapılabilecek şekilde…
LPGcharger, motorun emme manifoldunda hava emişine, westinghouse’a ya da turbo motorlarda wastegate’e, hiçbir şekilde orijinal aksama zarar vermeden paralel olarak bağlanabilen bir ürün.
ÇALIŞMA PRENSİBİ
Bütün otomobiller fazla trafikte hız yapmadıkları ya da devir çevirmedikleri halde çok yakıt tüketirler. Bunun sebebini biliyor musunuz? Hemen açıklayalım...
Dur-kalk işlemi, aslında motorun en çok tork gerektirdiği durumlardır. Fazla yakıtın mekanik bir sebebi daha bulunuyor. Motorun dışarıdan hava almasını sağlayan gaz kelebeği, rölanti esnasında motor modeline göre, rölanti valfı veya gaz kelebek potansiyometresi tarafından ayarlanır. Bu sırada motor, gerekli olan havayı karter havalandırmasından alır. Bu hava, tahmin edeceğiniz gibi yetersiz, yağlı, kirli ve sıcak bir havadır. Böylece yanma odasına giren sıcak ve oksijen fakiri havanın yanma gücü de oldukça azdır. Sağlıklı bir atmosferik motorda 14.8/1 olması gereken hava/yakıt karışımı (14.8 birim havaya 1 birim yakıt) böylece değer olarak çok aşağı düşecektir. Yeterli yanamayan yakıt egzozdan atılacaktır. Zaten dikkat ederseniz, motor rölanti esnasında egzozdan buharla birlikte çiğ yakıt atar. Motor ısındıkça bu atık miktarı artmaktadır.
Kalkış için gaz pedalına dokunduğunuz an, gaz kelebeği açılır ve yakıt beslemesi artar. Emme manifoldu hava filtresinden gelen taze hava ile dolar ve piston vakumlama yapar. Ancak bu hareket ve reaksiyonlar esnasında milisaniyeler içinde yakıt bakımından zengin ve hava bakımından fakir bir karışım oluşur.
LPGcharger dur-kalk esnasında motorun pistonlarını taze hava ile besler ve bu sayede yakıtın tamamen yanmasını ve aynı yakıtla daha fazla kilometre yapılmasını, dolayısıyla ilk çekiş gücünün artmasını sağlar.
KOŞULSUZ 30 GÜN İADE GARANTİSİ!


Basında Biz: Buraya Tıklayınız...

Hemen Taksitli İmkanı ile Satın Almak için:

Mağaza 1: Buraya Tıklayınız

Mağaza 2: Buraya Tıklayınız

Mağaza 3: Buraya Tıklayınız

http://www.lpgcharger.net/

Extra Ekonomi LPG yakıtında bile ekonomi sağlaması oldukça güzel bir haber... Teşekürler Atak Endüstri...
__________________



    

Kullanan arkadaşlarımız varsa bilgilerini paylaşabilirler mi acaba saygılar...
__________________








--------------------------------------------------------------------------------

Sipariş ettim. Montajı yaptırdığımda herşeyi paylaşıcam arkadaşlar.
__________________


----------------------------------------------
 
Bu ustalar adamı USTA eder!
Kullanıcı avatarı
sonerx
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 340
Kayıt: 12 Mar 2007, 00:47
Konum: AKÇAABAT
Ad Soyad: yaşar balcı(soner)
Nereden: Trabzon
Arabanız: Hyundai Getz 1.5 CRDİ 2006

İleti ali » 02 Arl 2007, 22:14

yorumlardan önce ürünün ne olduğunu anlatsaydın iyi olurdu. ben böyle bir ürünü ilk defa duyuyorum. neymiş bu ürün?
ali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2007, 00:27

İleti sonerx » 02 Arl 2007, 22:34

Verdiğim linkte var ama bende yazıyım bari..


TÜM LPG’Lİ ARAÇLARDA ÜSTÜN PERFORMANS VE YAKIT TASARRUFU


%5 - %20 ARASINDA YAKIT TÜKETİMİNDE AZALMA
%5 - %10 ARASINDA ÇEKİŞ GÜCÜNDE ARTIŞ
%3 - %5 ARASINDA TORK & BEYGİR GÜCÜNDE ARTIŞ
HER ZAMAN HAZIR OLUN!
Daha tepkili bir gaz pedalı, daha atak bir motor mu istiyorsunuz? Yeni geliştirilen sistemlerden LPGcharger bunu size sağlayabiliyor. Bunun yanında yoğun trafikte gereksiz yakıt tüketimine de son veriyor.
Otomotiv piyasasında gün geçmiyor ki yeni bir ürün piyasaya çıkmasın. LPGcharger, az yakıt tüketimi için yapılan onca uğraşa son verdiği gibi artan gaz tepkisiyle de artan bir performans sağlıyor. Peki nedir bu LPGcharger? Nasıl çalışır?
Öncelikle belirtmek gerekir ki LPGcharger kesinlikle elektronik komplike bir ürün değildir. LPGcharger, aracınızın motoru nasıl olursa olsun kolaylıkla bağlanabiliyor. Hem de bir iki dakikada geri dönüşüm yapılabilecek şekilde…
LPGcharger, motorun emme manifoldunda hava emişine, westinghouse’a ya da turbo motorlarda wastegate’e, hiçbir şekilde orijinal aksama zarar vermeden paralel olarak bağlanabilen bir ürün.
ÇALIŞMA PRENSİBİ
Bütün otomobiller fazla trafikte hız yapmadıkları ya da devir çevirmedikleri halde çok yakıt tüketirler. Bunun sebebini biliyor musunuz? Hemen açıklayalım...
Dur-kalk işlemi, aslında motorun en çok tork gerektirdiği durumlardır. Fazla yakıtın mekanik bir sebebi daha bulunuyor. Motorun dışarıdan hava almasını sağlayan gaz kelebeği, rölanti esnasında motor modeline göre, rölanti valfı veya gaz kelebek potansiyometresi tarafından ayarlanır. Bu sırada motor, gerekli olan havayı karter havalandırmasından alır. Bu hava, tahmin edeceğiniz gibi yetersiz, yağlı, kirli ve sıcak bir havadır. Böylece yanma odasına giren sıcak ve oksijen fakiri havanın yanma gücü de oldukça azdır. Sağlıklı bir atmosferik motorda 14.8/1 olması gereken hava/yakıt karışımı (14.8 birim havaya 1 birim yakıt) böylece değer olarak çok aşağı düşecektir. Yeterli yanamayan yakıt egzozdan atılacaktır. Zaten dikkat ederseniz, motor rölanti esnasında egzozdan buharla birlikte çiğ yakıt atar. Motor ısındıkça bu atık miktarı artmaktadır.
Kalkış için gaz pedalına dokunduğunuz an, gaz kelebeği açılır ve yakıt beslemesi artar. Emme manifoldu hava filtresinden gelen taze hava ile dolar ve piston vakumlama yapar. Ancak bu hareket ve reaksiyonlar esnasında milisaniyeler içinde yakıt bakımından zengin ve hava bakımından fakir bir karışım oluşur.
LPGcharger dur-kalk esnasında motorun pistonlarını taze hava ile besler ve bu sayede yakıtın tamamen yanmasını ve aynı yakıtla daha fazla kilometre yapılmasını, dolayısıyla ilk çekiş gücünün artmasını sağlar.
KOŞULSUZ 30 GÜN İADE GARANTİSİ!


Basında Biz: Buraya Tıklayınız...

Hemen Taksitli İmkanı ile Satın Almak için:

Mağaza 1: Buraya Tıklayınız

Mağaza 2: Buraya Tıklayınız

Mağaza 3: Buraya Tıklayınız

http://www.lpgcharger.net/

Bu ustalar adamı USTA eder!
Kullanıcı avatarı
sonerx
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 340
Kayıt: 12 Mar 2007, 00:47
Konum: AKÇAABAT
Ad Soyad: yaşar balcı(soner)
Nereden: Trabzon
Arabanız: Hyundai Getz 1.5 CRDİ 2006

İleti AhmetH » 03 Arl 2007, 00:20

Kesinlikle bulaşma..
 

manifoldunu   çiviyle  del   aynı  hesap..

 

Bunlar  motorun  nasıl  çalıştığından  haberi  olmayan  insanları  cezbetmek için  sunulan  ürünler.

 

Motordan az  anlıyosanız   hımm  derseniz..

Motordan  iyi anlıyorsunuz   gayet mantıklı  olabilir  dersiniz..

Motordan mühendislik derecesinde  anlıyorsanız   hadi  ordan  dersiniz..

 

 

lütfen  paranızı  sokağa  atmayın..
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti sonerx » 03 Arl 2007, 04:21

Bu ustalar adamı USTA eder!
Kullanıcı avatarı
sonerx
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 340
Kayıt: 12 Mar 2007, 00:47
Konum: AKÇAABAT
Ad Soyad: yaşar balcı(soner)
Nereden: Trabzon
Arabanız: Hyundai Getz 1.5 CRDİ 2006


Genel Teknik



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir