Otomobilinizin gerçek potansiyeli

Marka ve modelden bağımsız her araçta karşımıza çıkabilecek sorunları ele aldığımız bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Otomobilinizin gerçek potansiyeli

İleti loveskoda » 18 Şub 2008, 16:13

Kaynak: Torque Tuning

 

ORJİNAL                                                                  Chip Tuning ile   

1.2 12v HTP  64hp 112nm tork                           72hp  121nm tork

1.4 16v MPI  75hp 126nm tork                           83hp  135nm tork

1.4 16v MPI  101hp 126nm tork                         111hp 138nm tork

1.6 8v MPI    102hp 148nm tork                         114hp 163nm tork

1.6 16v FSI   115hp 155nm tork                        127hp  170nm tork 

1.8 20v Turbo 150hp 220nm tork                      300hp  385nm tork 

2.0 16v TFSI 200hp 280nm tork                        310hp  415nm tork

 

1.4 8v TDI PD    70hp   155nm tork                    92hp    210nm tork

1.4 8v TDI PD    75hp   195nm tork                    97hp    250nm tork

1.4 8v TDI PD    80hp   195nm tork                   106hp   255nm tork

1.9 8v TDI PD  105hp   250nm tork                   131hp   310nm tork

1.9 8v TDI  PD 131hp   310nm tork                   157hp   370nm tork 

2.0 16v TDI PD 140hp  320nm tork                   198hp   450nm tork

2.0 16v TDI PD 170hp  350nm tork                   204hp   430nm tork

 

 

Bu listeden, kendi otomobilinizin chip ile alabileceğiniz en yüksek gücünü öğrenebilirsiniz...

 

Bilgi:


1. Elektronik güc artisi (chip tuning) motora zararli midir?


Günümüzdeki icten yanmali motorlarda olusabilecek olasi arizalara karsi, motor isletim sistemindeki güvenli calisma modunu d

 
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti umt_d » 18 Şub 2008, 16:15

Ben de düşünüyorum bunu aynı benzinle daha fazla hava daha fazla performans çok iyi bence.
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti loveskoda » 18 Şub 2008, 17:08

Özellikle 80hp TDI motorun 106hp e çıkacak olması çok iyi...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti hakanerdogan » 18 Şub 2008, 18:56

isterim yaptırmayı aslında. biraz eskisin araba. 2 yıl oldu henüz 20.000 de. bi 60.000 devirelim öle...

yepyeni arabaya yaptırma derim umut.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti skodacı » 18 Şub 2008, 21:15

tuning=uydurma...uydurma işlerden uzak durmanız hem cebinize hemde aracınıza yarardır...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti SEAHAWK » 24 Şub 2008, 17:50

Turbo dizelin yüksek potansiyeli insanın iştahını kabartıyor tabii... Ancak bazı çekincelerimden ötürü bir türlü "Chip yapalım" diyemiyorum...
 

Zaten Skodacı da boşu boşuna "uydurma" demiyordur konuyla ilgili her başlıkta...Big%20smile

 

Çekincelerime gelince;

 

Yükselecek "canavar" tork değeri nedeniyle aracın aktarma organlarının zorlanmasından (en başta debriyaj olmak üzere, krank mili vb.) ve hatta büyük arızalar çıkarıp aracı yarı yolda bırakmasından korkuyorum... Çok yüksek sürat yapmayız, ama özellikle ben, yokuş yukarı vites büyüte büyüte hızlanmayı seviyorum. (turbo dizel abazanlığı işteBig%20smile) Yani yokuş yukarı "tork şov" yaparken iyice artmış olan tork değerinin etkisiyle dağılmasın aktarma ? Debriyaj vb. 245 NM civarına dayanıklı mıdır ?
SEAHAWK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Şub 2008, 20:22

İleti AhmetH » 24 Şub 2008, 18:52

Tuning  uydurma değildir.
 

bilgi sahibi olmadığınız konularda keskin yorum yapmayınız.

 

 
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti umt_d » 24 Şub 2008, 19:19

uydurma yazıyor zaten nedenini yazmıyor
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti hakanerdogan » 24 Şub 2008, 19:26

[quote="SEAHAWK"]Turbo dizelin yüksek potansiyeli insanın iştahını kabartıyor tabii... Ancak bazı çekincelerimden ötürü bir türlü "Chip yapalım" diyemiyorum...
 

Zaten Skodacı da boşu boşuna "uydurma" demiyordur konuyla ilgili her başlıkta...Big%20smile

 

Çekincelerime gelince;

 

Yükselecek "canavar" tork değeri nedeniyle aracın aktarma organlarının zorlanmasından (en başta debriyaj olmak üzere, krank mili vb.) ve hatta büyük arızalar çıkarıp aracı yarı yolda bırakmasından korkuyorum... Çok yüksek sürat yapmayız, ama özellikle ben, yokuş yukarı vites büyüte büyüte hızlanmayı seviyorum. (turbo dizel abazanlığı işteBig%20smile) Yani yokuş yukarı "tork şov" yaparken iyice artmış olan tork değerinin etkisiyle dağılmasın aktarma ? Debriyaj vb. 245 NM civarına dayanıklı mıdır ?
[/QUOTE]


tek korkum o işte. araba zaten güçlü bu haliyle kafa çekiyor kuru asfaltta, dişlileri hamur gibi yoğurmayalım bide...



zaten motora ultra modifiye yapan manyaklar çelik krank, çelik piston kolu falan da takıyor. fabia vRS deki parçalarla aynı maddeden yapılmışsa benim fabia olur ama farklıysa şayet tırsarım.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08


Genel Teknik



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir