LPG DÖNÜŞÜM SİSTEMLERİ - Sıralı Enjeksiyon Kit

Marka ve modelden bağımsız her araçta karşımıza çıkabilecek sorunları ele aldığımız bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

LPG DÖNÜŞÜM SİSTEMLERİ - Sıralı Enjeksiyon Kit

İleti skodacı » 30 Mar 2008, 22:55


















Aracın mevcut yakıt sistemine kesinlikle hiçbir zarar vermeyen, güç kaybına, rölantide titremelere, manifold içinde ve filitre kutusunda zarar verici patlamalara sebep olmayan, Yeni sistem enjeksiyonlu (plastik veya metal alaşımı manifoldlu) araçlar için geliştirilmiş sistemdir. Bu sistem ekipmanı (LPG tankı ve boruları hariç) doğalgaz (CNG) dönüşümüne uygundur. Bu sistemin montajını ve ayarlarını yapan teknisyen ve ustalarımız, motor ve oto elektrik/elektronik konularında yeterli bilgi ve ehliyete sahip en az on yıllık tecrübeleri yanında, sıralı enjeksiyon sistemiyle ilgili olarak İtalyan Tartarini firmasından gelen Mühendis ve Teknisyen grubundan  teorik ve uygulamalı olarak  iki haftalık eğitim  almışlardır.











Marka ve kalite olarak kendini dünyaya tanıtmış bu sistemle, gerekli bilgi ve beceri donanımına sahip montaj ekibimiz  ve mühendisimizle,  LPG dönüşümünü yaptığımız  değişik model ve tipte  yüzlerce araçtan hiçbirinde sorun yaşanmadığını gururla belirtmek isteriz.
Sistemin Çalışma Prensibi; Anlaşılır basit bir dille ifade etmek gerekirse, sistem tamamen elektronik olup ayrı bir elektronik kumanda ünitesi (ECU/ beyni) vardır. Bu beyne, aracın kendi elektronik kumanda ünitesindeki (beynindeki) tüm bilgiler, bilgisayarla özel bir paket programla kopyalanır. Bu  şekilde  her iki beyin çalışmasında birebir aynılık sağlanmış olur. Yakıt tankından gelen regülatörde basıncı düşen ve buharlaşan LPG  filitre ünitesinde, katı, yağlı v.b. zerrecik ve pisliklerden  temizlenmiş olarak enjektörlere gider. Burada LPG beyninden  bildirilen sinyallerle gaz miktarı optimum olarak belirlenir ve ateşleme sırası gelen pistonun içine direkt olarak püskürtülerek tam ve kayıpsız bir yanma sağlanır.











Bu şekilde LPG dönüşüm montajı bitirilen aracın gerekli ayarları ve kalibrasyonu bilgisayarla özel bir paket programla yapılır. Böylece kendi beynine yüklenen bilgiler hiçbir şekilde değişmediğinden ve kaybolmadığından  zaman içerisinde ayar bozulması sorunu kesinlikle yaşanmamaktadır. Çok önemli olan başka bir özellikde; bu özel paket programla, motorun istenilen devirlerinde belli limitler dahilinde, benzine göre  performansın   artırılabilinmesidir. Aracın motoru ilk çalıştırmalarda daima benzinle çalışır ve motor sıcaklığı bilgisayarla ayarlanan dereceye geldiğinde otomatik olarak  LPG  ile ça

 
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti Medcezir » 30 Mar 2008, 23:15

SAGOLASIN HASAN ABİ PAYLASIM İÇİN TESEKKÜRLER

Medcezir
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Kas 2007, 00:13

İleti serdar89 » 31 Mar 2008, 00:06

Peki sıralı ile normal arasında ne fark var?
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti weyis » 31 Mar 2008, 00:07

[quote="serdar89"]Peki sıralı ile normal arasında ne fark var?[/QUOTE] aynısını soracaktım
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti skodacı » 31 Mar 2008, 22:18

arkadaşlar bu sorunuza lpg yanlısı bir usta olmadığım için cevap veremeyecem...ama araştırırım...sıralı lpg sisteminde kullanılan parçaları bilmemiz için bu konuyu açtım...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti mxengine » 31 Mar 2008, 22:36

Simit tank olayı güzel bagajın ölmüyor.

mxengine
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Şub 2008, 21:20

İleti skodacı » 31 Mar 2008, 22:38

Fiyatı diğer türden daha yüksek...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti kadir_ » 31 Mar 2008, 22:48

bildiğin sıralı bi fark yok ama dikkat etmek gereken önemli husus regülatör yüksek basınclı turbolu araçta patlıyo içi v8 motora takılandan takıyorlar sonra
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28


Genel Teknik



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir