Vitesi hangi devirde atıyorsunuz?

Marka ve modelden bağımsız her araçta karşımıza çıkabilecek sorunları ele aldığımız bölüm.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Vitesi hangi devirde atıyorsunuz?

İleti loveskoda » 10 Tem 2008, 03:54

Hakan abi çok düşük devirler iyi değil, özellikle turbonun devreye girdiği devirde tutmak sakıncalı bence... Ayrıca özellikle dizellerde ara sıra yüksek devirde kullanmak, kurumlanmanın önüne geçer. Devirsiz kullanılan bi motor zamanla yüksek devirlerde istenilen çekişi üretemez duruma gelir ve tepkisizleşir(sağırlaşma) ve de normalden fazla ses yapar...
 
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti agros » 10 Tem 2008, 10:08

BENDE TAMAMEN MOTOR SESİNE GÖRE DEGİSTİRİRİM. ESKİDEN DEVİR SAATİ Mİ VARDI. BİZ HACI MURAT DA ÖĞRENDİK ARABA KULLANMAYIThumbs%20Up
Kullanıcı avatarı
agros
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 199
Kayıt: 12 May 2008, 14:21
Nereden: Antalya
Arabanız: 2011 Toyota Corolla 1.33 Comfort Dual VVT-i

İleti emrtkn » 10 Tem 2008, 14:15

4000-4500 devir genelde..
Kullanıcı avatarı
emrtkn
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 09 Tem 2008, 12:26
Konum: Bursa
Ad Soyad: Emre TEKİN
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Octavia A5 (RS Modified)

İleti SEAHAWK » 10 Tem 2008, 15:47

[quote="loveskoda"]Hakan abi çok düşük devirler iyi değil, özellikle turbonun devreye girdiği devirde tutmak sakıncalı bence... Ayrıca özellikle dizellerde ara sıra yüksek devirde kullanmak, kurumlanmanın önüne geçer. Devirsiz kullanılan bi motor zamanla yüksek devirlerde istenilen çekişi üretemez duruma gelir ve tepkisizleşir(sağırlaşma) ve de normalden fazla ses yapar...[/QUOTE]
 

 

Canım biz de sürekli 2000'de atıyoruz demiyoruz ya; yokuş yukarıysa ya da en azından güç talebi varsa 3000 civarı tabii ki.Smile Hatta önceki mesajda belirttim, 4000 devir vurduğum hiç de nadir değildir. Özellikle kırmızı ışık kalkışlarında fırlayıp en öne geçip rahat bir mevkiye yerleşmek, kısacası stres yaşamamak için 1 ve 2'de 4000 vurup gruptan ayrıldığım çok olmuştur.Big%20smile
SEAHAWK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Şub 2008, 20:22

İleti hakanerdogan » 10 Tem 2008, 15:51

[quote="SEAHAWK"][quote="loveskoda"]Hakan abi çok düşük devirler iyi değil, özellikle turbonun devreye girdiği devirde tutmak sakıncalı bence... Ayrıca özellikle dizellerde ara sıra yüksek devirde kullanmak, kurumlanmanın önüne geçer. Devirsiz kullanılan bi motor zamanla yüksek devirlerde istenilen çekişi üretemez duruma gelir ve tepkisizleşir(sağırlaşma) ve de normalden fazla ses yapar...[/QUOTE]
 

 

Canım biz de sürekli 2000'de atıyoruz demiyoruz ya; yokuş yukarıysa ya da en azından güç talebi varsa 3000 civarı tabii ki.Smile Hatta önceki mesajda belirttim, 4000 devir vurduğum hiç de nadir değildir. Özellikle kırmızı ışık kalkışlarında fırlayıp en öne geçip rahat bir mevkiye yerleşmek, kısacası stres yaşamamak için 1 ve 2'de 4000 vurup gruptan ayrıldığım çok olmuştur.Big%20smile
[/QUOTE]



o dediğini yapmak müthiş oluyor, 2 de asılınca resmen yapıştırıyor adamı koltuğa, 80 e kadar çıkıyor. ama kalkış performansım çok düştü, lastiklerde hiç aşınma yok, lakin 2.5 yıldır hiç değişmedim, taşlaştı ve kılcal çatlaklar var, çok fazla patinaja kalıyor, 1,2,3 geçişlerinde kafa çok çekiyor.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti lazianke » 17 Tem 2008, 01:37

[quote="loveskoda"]özellikle turbonun devreye girdiği devirde tutmak sakıncalı bence... QUOTE]
ne kastettiğinizi anlayamadım...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti Crzyboy » 17 Tem 2008, 01:41

[quote="ilk aşk"]motor bağırınca vites değiştiririm ....................[/QUOTE] Bende,devir saatim çalışmıyo çünkü dün çalıştı bi kaç kere ama sonra yine gitti Tongue
[url=http://img134.imageshack.us/i/22462428.jpg/][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/9449/22462428.th.jpg[/IMG][/url]
[font=Times New Roman][size=3][b][font=Verdana]'93 ?koda Favorit 135L ~ Beyaz..[/font][/b][/size][/font]
Crzyboy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 24 Kas 2007, 15:19
Nereden: Antalya
Arabanız: '93 Favorit 135L

Önceki

Genel Teknik



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir