LPG SIRALI GAZ HAKKINDA BİLMEK İSTEDİĞİNİZ HERŞEY...

Alternatif yakıt kullanımına yönelik tüm konuları bu bölümde ele alıyoruz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

LPG SIRALI GAZ HAKKINDA BİLMEK İSTEDİĞİNİZ HERŞEY...

İleti mehmet Özenç » 31 Oca 2011, 10:40

Arkadaşlar Merhaba;

Lpg sıralı otogaz sistemleri hakkında bir çok forum sitesinde bilgimiz ve tecrübemiz dahilinde bilgiler vermeye çalışıyorum.Bundan sonra Skoda Fan Clup TR'de de lpg sıralı sistemleri hakkında bilgiye ihtiyaç duyan ya da soru ve sorunları olan forum üyeleri ile bilgi paylaşımında bulunmak üzere burdayım.Herkese iyi forumlar...
 
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti 34SCU59 » 31 Oca 2011, 11:30

Aramıza hoş geldiniz..Lpg de arkadaslar 0.18-0.20 krs arasında yaktıgını iddaa ediyorlar.Doğrudur kimseye birsey diyemem.
Ancak benim aracım 0.275 0.30 arasında yakıyor bu nedendır..
Taktırdıgım bayiinin servisine gidiyorum kesinlikle bir fazlalık yada ayarlarının çok güzel oldugunu soyluyorlar.
Sistemim ROMADO marka
İş ev arası günlük 3.5-4.5 km arasında bir yolum var
20 tl gaz ,le 71-75 arasında km yapıyorum bu nedendır.Bu km nin içinde benzinlede yanı ısınıncaya kadar gaza geçinceye kadarda aldıgım km içindedir...
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti mehmet Özenç » 31 Oca 2011, 11:42

Merhaba ;

Öncelikle lpg tasarruf oranı ile ilgili temel bilgi ile başlayım.Lpg dönüşümü sonrası aracınızın benzin tüketimine göre litre bazında %15 fazla lpg tüketirsiniz.Yani 100km de 10 lt benzin tüketen aracınız lpg de 11.5 lt tüketecektir.

Aracınızın yakıtı soğuk kış günlerinde şehir içi trafiğinde ölçmeniz yerine uzun yolda ölçmenizi tavsiye ederim ,daha sağlıklı sonuç verecektir.Ayrıca Romano servisinize gittiğinizde ayaraları nasıl kontrol ediyorlar.Yol ayarına çıkıp yanma oranlarına bakıyorlar mı ? Yoksa bilgisayarı bağlayıp ekranda bir iki değere bakarak ayarı tamam mı diyorlar ? Şayet ikinci örnek gibiyse daha tecrübeli bir servise gidiniz.

Aracınız ile ilgili tavsiyelerim şu şekilde ;
1) LPG Su bağlantılarını kontrol ettrin
2)Enjektörlerin nozzle çaplarını kontrol ettirin
3)Muhakak yol ayarı yaptırarak enjeksiyon mlsanıyelerini eşitletin ,rolantide sıralı gaz ayarı olmaz ,rolantıde yapılan ayar bu işin %20 sıdır.

Selmalar...

34 UY 1616 yazdı:Aramıza hoş geldiniz..Lpg de arkadaslar 0.18-0.20 krs arasında yaktıgını iddaa ediyorlar.Doğrudur kimseye birsey diyemem.
Ancak benim aracım 0.275 0.30 arasında yakıyor bu nedendır..
Taktırdıgım bayiinin servisine gidiyorum kesinlikle bir fazlalık yada ayarlarının çok güzel oldugunu soyluyorlar.
Sistemim ROMADO marka
İş ev arası günlük 3.5-4.5 km arasında bir yolum var
20 tl gaz ,le 71-75 arasında km yapıyorum bu nedendır.Bu km nin içinde benzinlede yanı ısınıncaya kadar gaza geçinceye kadarda aldıgım km içindedir...
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti esercelik24 » 31 Oca 2011, 11:52

mehmet Özenç yazdı:Arkadaşlar Merhaba;

Lpg sıralı otogaz sistemleri hakkında bir çok forum sitesinde bilgimiz ve tecrübemiz dahilinde bilgiler vermeye çalışıyorum.Bundan sonra Skoda Fan Clup TR'de de lpg sıralı sistemleri hakkında bilgiye ihtiyaç duyan ya da soru ve sorunları olan forum üyeleri ile bilgi paylaşımında bulunmak üzere burdayım.Herkese iyi forumlar...




öncelikle aramıza hoşgeldiniz. benimde bi sorum olucak. yakın bir zamanda arabama(skoda felicia glxi 1.3 mpi 1999) lpg taktırmayı düşünüyorum. bu zamana kadar hiç taktırmadım. benzinde çok yakıyor. tüptede 1.3 olduğu için randımanlı olmaz diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım hangi marka hangi servisveya nelere dikkat edilmesi gerekiyor. tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler...

99 Felicia Glx-i 1.3 Mpi bir efsaneydi... (SATILDI)
Honda Civic 2007 1.6 İ-Vtec
Kullanıcı avatarı
esercelik24
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 90
Kayıt: 21 Mar 2008, 14:13
Ad Soyad: Eser ÇELİK
Nereden: İzmir
Arabanız: Honda CiViC 1.6 İ-Vtec

İleti mehmet Özenç » 31 Oca 2011, 13:08

Merhabalar ;

1000 cc araçlara dönüşüm yapıldığını belirtmek isterim.Tabi tasarruf oranı aracın motor gücüyle doğru orantılıdır.Yine %35 tasarruf yapacağınızı söyleyebilirim.Lpg sistemi tercih ederken önce markayı belirlemek ve markadan sonra ise bulunduğunuz ilde bu markayı en iyi şekilde takabilecek servisi seçmenizi öneririm.Markayı belirlerken şunlara dikkat edebilirsiniz.

1)Kaliteli Olacak
2)Her ilde servisi olacak
3)Distiribütörü güçlü olacak satış sonrası destek verecek.
bU 3 ÖZELLİĞİ AYNI MARKADA BULDUĞUNUZDA O MARKA DOĞRU MARKADIR ,BUNDAN SONRA DOĞRU SERVİSİ BULMAK GEREKİYOR.

esercelik24 yazdı:
mehmet Özenç yazdı:Arkadaşlar Merhaba;

Lpg sıralı otogaz sistemleri hakkında bir çok forum sitesinde bilgimiz ve tecrübemiz dahilinde bilgiler vermeye çalışıyorum.Bundan sonra Skoda Fan Clup TR'de de lpg sıralı sistemleri hakkında bilgiye ihtiyaç duyan ya da soru ve sorunları olan forum üyeleri ile bilgi paylaşımında bulunmak üzere burdayım.Herkese iyi forumlar...




öncelikle aramıza hoşgeldiniz. benimde bi sorum olucak. yakın bir zamanda arabama(skoda felicia glxi 1.3 mpi 1999) lpg taktırmayı düşünüyorum. bu zamana kadar hiç taktırmadım. benzinde çok yakıyor. tüptede 1.3 olduğu için randımanlı olmaz diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım hangi marka hangi servisveya nelere dikkat edilmesi gerekiyor. tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler...
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti akın » 02 Şub 2011, 23:44

mehmet bey selamlar.octavia confort 1.6 motor. şehir içi 30tl yakıtla 95 km yol yaptım.aracın ağırlığı 1279 kg normal midir sizce?
akın
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 01 Şub 2011, 22:52
Ad Soyad: akın yondemir
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: octavia confort

İleti mehmet Özenç » 03 Şub 2011, 21:53

Merhabalar ;

100 km de yaklaşık 15 lt lpg tüketiyorsunuz ,1.6 102 hp bir araç için bariz şekilde fazla bir yakıt tüketiminiz var.Lpg ayarınızı kontrol ettiriniz.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti mehmet Özenç » 09 Şub 2011, 09:33

Güncel
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti yasinegem » 09 Şub 2011, 10:15

merhaba mehmet bey benim aracım skoda felicia 1.3 glxi mpi motor araçta rolantida ve 1. ve 2. viteslerde düşük devirlerde gazda iken tekleme yapıyor benzine geçirince duruyor bu yakınlardada yetkili yeri yok rolantide dahi sanki gaza basıp bırakıyor gibi oluyor yakın zamanda gaz ayarı yaptırdık sorun düzelmedi sizce sorun nedir?
yasinegem
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 04 Oca 2011, 15:48
Ad Soyad: yasin duyar
Nereden: Konya
Arabanız: felicia 1.3 glxi

İleti Henien » 09 Şub 2011, 15:07

Mehmet Bey, anlaşılan bir hondanız var. ben de bu aralar 2008-2010 otomatik civiclere bakıyorum. Bunlarda LPG dönüşümü nasıl sorunlu mu? Sık ayar vb istiyor mu? Arıza lambası yanması durumu var mı?
KANITIN YOKLUĞU, YOKLUĞUN KANITI OLAMAZ
Kullanıcı avatarı
Henien
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1032
Kayıt: 20 Şub 2010, 14:40
Ad Soyad: Hakan
Nereden: Ankara
Arabanız: Mitsubishi ASX

İleti yexplorer » 09 Şub 2011, 17:54

merhaba mehmet bey hoşgeldiniz.
yexplorer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 131
Kayıt: 29 Eyl 2007, 21:48
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 2003 Business

İleti yexplorer » 09 Şub 2011, 17:59

mehmet beye 2008 de 3 arkadaş lpg dönüşüm yaptırmıştık. ( sinoptan opel octavia birde corolla). müşteri memnuniyeti konusunda çok dikatli davranan bir işletme anlayışına sahiptir. corum çevresindeki arkadaşlara şiddetle tavsiye ediyorum. sinoptan ayrıldıkdan sonra bir kaç sıkıntım oldu. şimdi baılıkesirdeyim buradaki sadık otogaz geçen sene filtre değişiminde tek filtre olduğunu söyledi. şimdide tınaz servisi regülatörün bozuk olduğunu söylüyor bu kadar kısa sürede bozulurmu. fiyatı nedir birde tamir mi mümkün müdür?
yexplorer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 131
Kayıt: 29 Eyl 2007, 21:48
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 2003 Business

İleti mehmet Özenç » 10 Şub 2011, 10:20

Merhabalar ;
Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.BRC Genisus regulatörün bozulma ihtimali çok düşüktür ,ben henüz bozulan regulatör ile karşılaşmadım.Araçtaki problem nedir ? Servis neden regulatorun değişmesi gerektiğii söyledi.Ayrıca Sıralı sistemlerde 2 filitre bulunmaktadır ,bunlardan birisi ana filitre ,her 15.000 km de bir değişmesi gerekir ,diğeri ise gaz valfinin içindeki filitre 25.000 de bir değişmesinde fayda vardır.

yexplorer yazdı:mehmet beye 2008 de 3 arkadaş lpg dönüşüm yaptırmıştık. ( sinoptan opel octavia birde corolla). müşteri memnuniyeti konusunda çok dikatli davranan bir işletme anlayışına sahiptir. corum çevresindeki arkadaşlara şiddetle tavsiye ediyorum. sinoptan ayrıldıkdan sonra bir kaç sıkıntım oldu. şimdi baılıkesirdeyim buradaki sadık otogaz geçen sene filtre değişiminde tek filtre olduğunu söyledi. şimdide tınaz servisi regülatörün bozuk olduğunu söylüyor bu kadar kısa sürede bozulurmu. fiyatı nedir birde tamir mi mümkün müdür?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti mehmet Özenç » 10 Şub 2011, 10:21

Merhabalar;

Aracınızdaki sistem ne marka ?

yasinegem yazdı:merhaba mehmet bey benim aracım skoda felicia 1.3 glxi mpi motor araçta rolantida ve 1. ve 2. viteslerde düşük devirlerde gazda iken tekleme yapıyor benzine geçirince duruyor bu yakınlardada yetkili yeri yok rolantide dahi sanki gaza basıp bırakıyor gibi oluyor yakın zamanda gaz ayarı yaptırdık sorun düzelmedi sizce sorun nedir?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti mehmet Özenç » 10 Şub 2011, 10:33

Merhabalar ;

Honda vtec benim tutkumdur ; 2008 model i-vtec aracımı 56.000 km kullanıp ,motor performansı hariç yürür aksamını beğenmediğim için sattım.Aracı satın almamla beraber bir kaç hafta içinde BRC lpg dönüşümü uyguladımve sorunsuz 55.000 km yol yaptım.
Bu araçlara lpg dönüşümü oldukça başarılıdır ,özellikle gaz pipolu montaj ( http://www.ozenclerotogaz.com.tr/duyurular.php?haber_id=7 ) ile aracınızın emme manifoltu delinmeden lpg gazı yanma odasına en yakın noktadan en doğru açı ile gönderilmekte bu ise ekstra performans ve tasarruf sağlamakta aynı zamanda aracınızın orjinalliği bozulmamaktadır.
Honda araçlarda lpg enjektörleri büyük önem taşır ,yüksek hızlarda ve vtec devreye girdiğinde bu hıza selenoıd valfli enjektörler yetişemez ,BRC elektronik enjektörleri ile yüksek devirlerde açık kalmaz ve optimum yakıt tüketimi sağlar.

Dönüşüm sonrası muhakak iyi bir kalibrasyona ve yol ayarı yapılması gerekir ,yapılacak doğru ayar ile arıza lambanız yanmaz.

SIK AYAR YAPTIRMAK GEREKİR Mİ SORUNUZU Genelde bana sorulan bir soru ile konuyu bağlamak gerekirse.. . '' HANGİ LPG SİSTEMİ DAHA TASARRUFLUDUR'' ?

Hiç bir lpg markası benim cihazım diğerlerinden daha az yakar ,daha tasarrufludur diyemez .LPG ile benzin farklı karakteristikte yakıtlardır. LPG' nin volumetrik verimi benzinden daha düşük olduğundan LPG' li araçlar benzine göre litre bazında daha fazla yakıt harcarlar.
Örnek olarak Benzin- LPG hesaplaması şöyle yapılır:
Benzin Alt kalorifik Gücü: 32.3 MJ/Dm3
LPG Alt kalorifik Gücü : 25.60 MJ/Dm3
Teorik yakıt eşdeğerlilik Katsayısı : 32.3/25.6= 1.26
Çıkan Rakam verimlilik katsayısı ile çarpılır (1,26x0,95=1,20)
Buradan 100 Km de 10 Litre benzin tüketen bir aracın LPG' de volumetrik olarak %20 daha fazla LPG tükettiği görülür. Bu durumda 100km - 10 lt benzin yakan araç maksimum 100km - 12 lt lpg tüketecektir.Tabi bu yazdıklarımız işin teorik boyutu peki pratikte ne oluyor ?

Aynı modelde iki araçtan birisine piyasanın en kalitesiz ürününü diğerine ise kaliteli bir ürün takalım ve her ikisini de ben ayarlayayım Emin olun her iki araçta aynı yakıtı tüketecektir!!! Peki ne zamana kadar ? İşte burda kalite devreye giriyor.Özellikle selenoıd valflki enjektörler belli bir süre sonra ilk günki özelliklerini yitiri ,açma kapama süreleri değişir ,debileri değişir bu durumda benim yaptığım ayar ecüde değişmez ama mekanik parçalardan dolayı o aracın yakıtı değişecektir.Bu sebeble ucuz ürünlerde montajcı müşterisine bir kaç depo sonra gel ayarları tekrar yapacağız der çünkü lpg ecüsündeki ayar değişmese de enjektörlerden dolayı aracın yanma oranları değişecektir ve tekrar ayara ihtiyaç duyacaktır.Ayrıca daha uzun sürelerde regulatör basınçlarındaki değişimler de aracın yakıtını etkileyeceklerdir. Bu tip cihazlar ile yaklaşık 4000 km de bir ayar yapılması gerekecektir. BRC gibi ürünlerin elektronik enjektörlerinin debisi ,süreleri değişmez ,regulatör basınçları artmaz ve bu sistem takılı araçların yakıtları stabil şekilde devam eder.
Bu sebeble tavsiyem BRC dir.Bilgilerinize...

Henien yazdı:Mehmet Bey, anlaşılan bir hondanız var. ben de bu aralar 2008-2010 otomatik civiclere bakıyorum. Bunlarda LPG dönüşümü nasıl sorunlu mu? Sık ayar vb istiyor mu? Arıza lambası yanması durumu var mı?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti yasinegem » 10 Şub 2011, 11:40

ULTRA RSI+ programı ile ayar yapılıyor.


mehmet Özenç yazdı:Merhabalar;


Aracınızdaki sistem ne marka ?

yasinegem yazdı:merhaba mehmet bey benim aracım skoda felicia 1.3 glxi mpi motor araçta rolantida ve 1. ve 2. viteslerde düşük devirlerde gazda iken tekleme yapıyor benzine geçirince duruyor bu yakınlardada yetkili yeri yok rolantide dahi sanki gaza basıp bırakıyor gibi oluyor yakın zamanda gaz ayarı yaptırdık sorun düzelmedi sizce sorun nedir?
yasinegem
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 04 Oca 2011, 15:48
Ad Soyad: yasin duyar
Nereden: Konya
Arabanız: felicia 1.3 glxi

İleti mehmet Özenç » 10 Şub 2011, 14:17

Malesef sorunlu bir ürün . Muhtemelen lpg enjektörlerinizde sorun var ,debileri bozulmuş olabilir ;bunu anlamanın basit bir yöntemi var : Araç lpg de iken rolantide eksozu dinleyin ,akışkan bir çıkış varsa sorun yok fakat eksozdan gaz akışı kesik kesikse ( pöt pöt pööt :) şeklinde ise yanma odasına dzenli yakıt gitmediği ve haliyle lpg enjektörlerinde sorun olduğunu anlayabiliriz.Selamlar...


yasinegem yazdı:ULTRA RSI+ programı ile ayar yapılıyor.


mehmet Özenç yazdı:Merhabalar;


Aracınızdaki sistem ne marka ?

yasinegem yazdı:merhaba mehmet bey benim aracım skoda felicia 1.3 glxi mpi motor araçta rolantida ve 1. ve 2. viteslerde düşük devirlerde gazda iken tekleme yapıyor benzine geçirince duruyor bu yakınlardada yetkili yeri yok rolantide dahi sanki gaza basıp bırakıyor gibi oluyor yakın zamanda gaz ayarı yaptırdık sorun düzelmedi sizce sorun nedir?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti yasinegem » 11 Şub 2011, 07:11

evet aynen dediğiniz gibi enjektörlerde demekki sorun başka bir markanın enjektörünü takma imkanımız var mı? yoksa artık yeni tip bir enjektör çıkarmışlar o eski sisteme olur mu? olursa onu taktıracağım.


mehmet Özenç yazdı:Malesef sorunlu bir ürün . Muhtemelen lpg enjektörlerinizde sorun var ,debileri bozulmuş olabilir ;bunu anlamanın basit bir yöntemi var : Araç lpg de iken rolantide eksozu dinleyin ,akışkan bir çıkış varsa sorun yok fakat eksozdan gaz akışı kesik kesikse ( pöt pöt pööt :) şeklinde ise yanma odasına dzenli yakıt gitmediği ve haliyle lpg enjektörlerinde sorun olduğunu anlayabiliriz.Selamlar...



yasinegem yazdı:ULTRA RSI+ programı ile ayar yapılıyor.


mehmet Özenç yazdı:Merhabalar;


Aracınızdaki sistem ne marka ?

yasinegem yazdı:merhaba mehmet bey benim aracım skoda felicia 1.3 glxi mpi motor araçta rolantida ve 1. ve 2. viteslerde düşük devirlerde gazda iken tekleme yapıyor benzine geçirince duruyor bu yakınlardada yetkili yeri yok rolantide dahi sanki gaza basıp bırakıyor gibi oluyor yakın zamanda gaz ayarı yaptırdık sorun düzelmedi sizce sorun nedir?
yasinegem
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 04 Oca 2011, 15:48
Ad Soyad: yasin duyar
Nereden: Konya
Arabanız: felicia 1.3 glxi

Sonraki

Alternatif Yakıtlar (LPG & CNG & Elektrik)



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir