LPG SIRALI GAZ HAKKINDA BİLMEK İSTEDİĞİNİZ HERŞEY...

Alternatif yakıt kullanımına yönelik tüm konuları bu bölümde ele alıyoruz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

LPG SIRALI GAZ HAKKINDA BİLMEK İSTEDİĞİNİZ HERŞEY...

İleti mehmet Özenç » 11 Şub 2011, 10:14

Tavsiyem yerli enjektör yerine kesinlikle ithal bir enjektör kullanmanız. 3 ohm luk waltek ya da rail apachi yi tavsiye ederim.Bu enjektörler ile sorununuz düzelecektir.

yasinegem yazdı:evet aynen dediğiniz gibi enjektörlerde demekki sorun başka bir markanın enjektörünü takma imkanımız var mı? yoksa artık yeni tip bir enjektör çıkarmışlar o eski sisteme olur mu? olursa onu taktıracağım.


mehmet Özenç yazdı:Malesef sorunlu bir ürün . Muhtemelen lpg enjektörlerinizde sorun var ,debileri bozulmuş olabilir ;bunu anlamanın basit bir yöntemi var : Araç lpg de iken rolantide eksozu dinleyin ,akışkan bir çıkış varsa sorun yok fakat eksozdan gaz akışı kesik kesikse ( pöt pöt pööt :) şeklinde ise yanma odasına dzenli yakıt gitmediği ve haliyle lpg enjektörlerinde sorun olduğunu anlayabiliriz.Selamlar...



yasinegem yazdı:ULTRA RSI+ programı ile ayar yapılıyor.


mehmet Özenç yazdı:Merhabalar;


Aracınızdaki sistem ne marka ?

yasinegem yazdı:merhaba mehmet bey benim aracım skoda felicia 1.3 glxi mpi motor araçta rolantida ve 1. ve 2. viteslerde düşük devirlerde gazda iken tekleme yapıyor benzine geçirince duruyor bu yakınlardada yetkili yeri yok rolantide dahi sanki gaza basıp bırakıyor gibi oluyor yakın zamanda gaz ayarı yaptırdık sorun düzelmedi sizce sorun nedir?
 
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti mehmet Özenç » 21 Şub 2011, 12:34

Bu arada arkadaşlar BRC nin yeni yazılımı 3.02 hakkında bilgi vermek istiyorum.Yeni yazılımla birlikte ;

1)Sequent 24 MY10 Ecüler için benzin püskürtme özelliği ( VSR ) : MY10 Ecülerde kullanacağımız bu özellik ile araç LPG de çalışırken motora ayarlanan oranda ayrıca benzin püskürtülebilmektedir.Benzinin hangi MAP ve Devir aralığında , hangi oranda püskürtüleceği VSR menüsünden ayarlanabilmektedir.Aracın gazda çalıştırılırken bir miktar benzin püskürtülebilmesi eksoz subab ve subab yuvalarında sıkıntı yaratan araçlarda kullanılabilmek için geliştirilmiştir.Örneğin araç 750 mbar MAP üzeri ve 5000 RPM ile 8000RPM aralığında %20 benzin %80 LPG püskürtülecektir.Böyle bir strateji örneğin ; Opel İnsignia , Nissan Qusghai ,Chewrolet Cruze gibi hafif alışımlı subab kullanan araçlarda subab ve subab yuvalarında soğutma etkisi yaratacak ve ekstra koruma sağlayacaktır.

2)Sequent 24 MY10 Ecüler için Soğuk Motorda Enjektör Isıtma Özelliği : Soğuk motorda lpg geçişlerinde gaz enjektörlerinin rahat çalışabilmesi için araç benzinle çalışırken lpg enjektörleri de çalışmaya başlayacaktır ,bu sayede gaza geçiş esnasında lpg enjektörleri de ısınmış olacaktır.Bu özellik ile soğuk motorda daha sarsıntısız ve rahat geçiş sağlanmış olacaktır.

3)START - STOP : Yeni nesil start -stop özelliğine sahip araçlar için geliştirilen bu özellik ile araç stop ettikten sonra otomatik olarak tekrar çalışması LPG ile gerçekleşiyor ve ekstra benzin tüketiminin önüne geçiliyor.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti skinoske » 21 Şub 2011, 12:56

Slm.Benimde bir sorum olacak.Benim araç tek basma da çalışmıyor.Bunu sadece LPG aktif iken yapıyor.LPG yi kapatıp benzinde kullandığım zaman sorun olmuyor.Gece bırakıp sabah çalıştırdığım zaman tek basmada çalışıyor fakat 3-5 km gidip durduktan 15 dakika sonra tekrar çalıştırmak istediğim zaman çalışmıyor.2-3 defa kontağı çevirip, gaza basa basa çalıştırıyorum.Enjektörleri değiştirdim, benzin pompasını değiştirdim bir türlü düzelmedi.Fitlreyide değiştirdim tabi.2-3 farklı LPG ciye götürdüm.Birtanesi beyni de değiştirmiş, olmamış tekrar eski beyni takmış.Beyinde de sorun yok yani.

Sorunun ne olduğu hakkında fikir verebilirmisiniz?

Bir ara başka bir iş için skoda servisine gitmiştim.Bu arabanın termostatı arızalı görnüyor, boğularak çalışır veya hiç çalışmaz dedi.Kendi tamircime söyledim yok öyle birşey dedi.Yanlız gerçektende araba ara sıra boğularak çalışıyor.Sorun bu termostat olabilir mi?

Bu arada aracım 1999 model Octavia 1,6 GLX.LPG atiker marka sıralı.
skinoske
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 80
Kayıt: 26 May 2009, 13:55

İleti ali_cetin1984 » 21 Şub 2011, 13:28

FABİA 2003 SPORT ARACIMDA ATİKER SIRALI VAR ALDIĞIMDAN BERİ ARAÇ GAZA GEÇERKEN BAYA Bİ YEKİNİYOR ARABA SİLKELENİYOR AÇIKÇASI SONRA GAZ GEZİYOR SON ZAMANLARDADA LAMBALARDA FELAN BOŞA ALINCA İSTOP EDİYOR. ÇORUMDA BİR USTAYA GÖTÜRDÜM GAZ FİLİTRESİNDENDİR DEDİ VE DEĞİŞTİRDİ AYARLADI YAPTI GÜN SORUN ÇIKMADI AMA 2. GÜN SORUN YİNE AYNI. ACABA SORUN NEDİR BAŞKA ARKADAŞLARDA BÖYLE BİR SORUNLA KARŞILAŞTIYSA CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM. USTA USTA GEZMEK İSTEMİYORUM ASIL SORUNU BULMAK İÇİN BAZI ARKADAŞLARIMA SORUYORUM KIŞ GÜNLERİNDE BİZİMKİLERDE OLUYOR DİYORLAR ENJEKTÖRLER BAZI GAZDAKİ KATKI MADDESİNDEN YAĞLANMA YAPABİLİR TEMİZLATMEN GEREKİYOR DİYORLAR ACABA NE YAPMAM LAZIM. . .
ali_cetin1984
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 07 Oca 2011, 12:04
Ad Soyad: ALİ ÇETİN
Nereden: Çorum
Arabanız: SKODA FABİA 1.4 SPORT (2003)

İleti LiLPlayya » 21 Şub 2011, 14:51

Hocam konu için teşekkür ederim. Merak ettiğim bir kaç şey var.

1. Enjektör temizliği nasıl oluyor ve kendimiz temizleyebilirmiyiz?

2. Enjektör hortumunun uzunluğu araçta ne gibi durumlara neden olur? İdeal uzunluk ne kadar olmalıdır?

3. 1.4 101 bglik fabianın nozzle çapı ne kadar olmalıdır?
LiLPlayya
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 255
Kayıt: 28 Nis 2007, 00:12

İleti taner_octavia » 21 Şub 2011, 15:33

mehmet Özenç yazdı:Bu arada arkadaşlar BRC nin yeni yazılımı 3.02 hakkında bilgi vermek istiyorum.Yeni yazılımla birlikte ;

1)Sequent 24 MY10 Ecüler için benzin püskürtme özelliği ( VSR ) : MY10 Ecülerde kullanacağımız bu özellik ile araç LPG de çalışırken motora ayarlanan oranda ayrıca benzin püskürtülebilmektedir.Benzinin hangi MAP ve Devir aralığında , hangi oranda püskürtüleceği VSR menüsünden ayarlanabilmektedir.Aracın gazda çalıştırılırken bir miktar benzin püskürtülebilmesi eksoz subab ve subab yuvalarında sıkıntı yaratan araçlarda kullanılabilmek için geliştirilmiştir.Örneğin araç 750 mbar MAP üzeri ve 5000 RPM ile 8000RPM aralığında %20 benzin %80 LPG püskürtülecektir.Böyle bir strateji örneğin ; Opel İnsignia , Nissan Qusghai ,Chewrolet Cruze gibi hafif alışımlı subab kullanan araçlarda subab ve subab yuvalarında soğutma etkisi yaratacak ve ekstra koruma sağlayacaktır.

2)Sequent 24 MY10 Ecüler için Soğuk Motorda Enjektör Isıtma Özelliği : Soğuk motorda lpg geçişlerinde gaz enjektörlerinin rahat çalışabilmesi için araç benzinle çalışırken lpg enjektörleri de çalışmaya başlayacaktır ,bu sayede gaza geçiş esnasında lpg enjektörleri de ısınmış olacaktır.Bu özellik ile soğuk motorda daha sarsıntısız ve rahat geçiş sağlanmış olacaktır.

3)START - STOP : Yeni nesil start -stop özelliğine sahip araçlar için geliştirilen bu özellik ile araç stop ettikten sonra otomatik olarak tekrar çalışması LPG ile gerçekleşiyor ve ekstra benzin tüketiminin önüne geçiliyor.




YANİ LPG TAKICAKSAK BRC TAKTIRALIM BENCE. İYİ OZELLİKLER BUNLAR.
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti mehmet Özenç » 23 Şub 2011, 09:38

Aslında sorununzun çözümü net fakat öyle bilgiler vermişsiniz ki tüm çözümlerin önünü tıkamışsınız!!!

MUHTEMEL NEDENLER
1)lLPG kalibrasyonu benzin ecüsünün LFT değerini bozar ve araç çalışmaz ... Fakat siz sabah çalışıyor gün içerisinde çalışmıyor deyip bu nedeni eliyoruz.
2)Gaz Enjektörü LPG Sızdırır ve araç boğulur geç çalışır ... Fakat Siz sabah araç bir marşta çalışıyor diyorsunuz.
3)Lpg regulatörü LPG Sızdırır ve araç boğulur geç çalışır ... Fakat Siz sabah araç bir marşta çalışıyor diyorsunuz
4)Motor ısı sensörü ,hava ısı sensörü arızalı olabilir ve ecüye farklı ısı değeri gönderdiği için araç yanlış yakıt püskürtmesi yapar ve araç boğulur geç çalışır ... Fakat siz aracı benzine kullandığımda sorun düzeliyor diyorsunuz bu sebeble bu seçeneğinde hükmü yok
5)Benzin Pompası ...Hem değiştirmişsiniz hem de benzinde kullanınca sorun yok dediğiniz için bu seçeneği de iptal ediyorum.

Geriye pek bir şey kalmıyor bence aracınızı benzinde uzun süre kullanın ve sorunun devam edip etmediğinden emin olun.Sorun düzeliyor ise lpg servisinmize başvurun.Sorun benzinde düzelmiyorsa tecrübeli bir SKODA servisine gidiniz.Üzgünüm verdiğiniz bu bilgilerle size yardımcı olamayacağım

skinoske yazdı:Slm.Benimde bir sorum olacak.Benim araç tek basma da çalışmıyor.Bunu sadece LPG aktif iken yapıyor.LPG yi kapatıp benzinde kullandığım zaman sorun olmuyor.Gece bırakıp sabah çalıştırdığım zaman tek basmada çalışıyor fakat 3-5 km gidip durduktan 15 dakika sonra tekrar çalıştırmak istediğim zaman çalışmıyor.2-3 defa kontağı çevirip, gaza basa basa çalıştırıyorum.Enjektörleri değiştirdim, benzin pompasını değiştirdim bir türlü düzelmedi.Fitlreyide değiştirdim tabi.2-3 farklı LPG ciye götürdüm.Birtanesi beyni de değiştirmiş, olmamış tekrar eski beyni takmış.Beyinde de sorun yok yani.

Sorunun ne olduğu hakkında fikir verebilirmisiniz?

Bir ara başka bir iş için skoda servisine gitmiştim.Bu arabanın termostatı arızalı görnüyor, boğularak çalışır veya hiç çalışmaz dedi.Kendi tamircime söyledim yok öyle birşey dedi.Yanlız gerçektende araba ara sıra boğularak çalışıyor.Sorun bu termostat olabilir mi?

Bu arada aracım 1999 model Octavia 1,6 GLX.LPG atiker marka sıralı.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti mehmet Özenç » 23 Şub 2011, 09:44

Sizi Çorumdaki servisimize davet edelim ,buyrun gelin sorununuzu çözelim.Atiker olduğu için biraz zorluk yaşayacaz ama sorunu inşallah %100 çözeriz.



ali_cetin1984 yazdı:FABİA 2003 SPORT ARACIMDA ATİKER SIRALI VAR ALDIĞIMDAN BERİ ARAÇ GAZA GEÇERKEN BAYA Bİ YEKİNİYOR ARABA SİLKELENİYOR AÇIKÇASI SONRA GAZ GEZİYOR SON ZAMANLARDADA LAMBALARDA FELAN BOŞA ALINCA İSTOP EDİYOR. ÇORUMDA BİR USTAYA GÖTÜRDÜM GAZ FİLİTRESİNDENDİR DEDİ VE DEĞİŞTİRDİ AYARLADI YAPTI GÜN SORUN ÇIKMADI AMA 2. GÜN SORUN YİNE AYNI. ACABA SORUN NEDİR BAŞKA ARKADAŞLARDA BÖYLE BİR SORUNLA KARŞILAŞTIYSA CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM. USTA USTA GEZMEK İSTEMİYORUM ASIL SORUNU BULMAK İÇİN BAZI ARKADAŞLARIMA SORUYORUM KIŞ GÜNLERİNDE BİZİMKİLERDE OLUYOR DİYORLAR ENJEKTÖRLER BAZI GAZDAKİ KATKI MADDESİNDEN YAĞLANMA YAPABİLİR TEMİZLATMEN GEREKİYOR DİYORLAR ACABA NE YAPMAM LAZIM. . .
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti mehmet Özenç » 23 Şub 2011, 09:54

Merhabalar ;

1)Lpg enjektörlerinin büyük bir kısmı sökülüp temizlenebilme özelliğine sahiptir ve dönem dönem bu işlemin yapılmasında fayda vardır.Fakat bu işlemin yapılabilmesi için muhakak enjektör debi makinasının olması gerek.Yani selenoıd valfli enjektörleri açıp temizlediğinizde tekrar bu mekanızmaları çalışır duruma getirdikten sonra debilerinin eşit biçimde ayarlanması gerekir ; şayet debileri ayarlanmaz ise enjektör önceki halinden daha kötü çalışacaktır.Bazı lpg servislerinde bu cihazlar mevcut ,şayet bu cihaz yoksa enjektörün kesinlikle açılmamasını tavsiye ederim.
2) Lpg gazı yanma odasına ideal hızda gidemeyecektir.Bu durumda araçta yakıt artışı ,performans düşüklüğü ve teklemeler ,rolanti de dalgalanmalar ve stop etmeler yaşanabilir. Bu uzunluğun lpg enjektörünün tipine göre değişssede yine standartlar ölçüler verelim. Ne kadar kısa olursa okadar iyi ama Maksımum olarak 15 cm diyebiliriz.

3) Bu da enjektörüne göre değişssede ideal olarak 1.75 mm dir.


LiLPlayya yazdı:Hocam konu için teşekkür ederim. Merak ettiğim bir kaç şey var.

1. Enjektör temizliği nasıl oluyor ve kendimiz temizleyebilirmiyiz?

2. Enjektör hortumunun uzunluğu araçta ne gibi durumlara neden olur? İdeal uzunluk ne kadar olmalıdır?

3. 1.4 101 bglik fabianın nozzle çapı ne kadar olmalıdır?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti mehmet Özenç » 23 Şub 2011, 09:56

Bu arada tüm SKODA gurubunda 2004 model üzeri araçlarda selenoıd valfli yani nozzle takılan enjektörlü kitleri tavsiye etmiyorum :!:

LiLPlayya yazdı:Hocam konu için teşekkür ederim. Merak ettiğim bir kaç şey var.

1. Enjektör temizliği nasıl oluyor ve kendimiz temizleyebilirmiyiz?

2. Enjektör hortumunun uzunluğu araçta ne gibi durumlara neden olur? İdeal uzunluk ne kadar olmalıdır?

3. 1.4 101 bglik fabianın nozzle çapı ne kadar olmalıdır?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti LiLPlayya » 23 Şub 2011, 19:47

mehmet Özenç yazdı:Bu arada tüm SKODA gurubunda 2004 model üzeri araçlarda selenoıd valfli yani nozzle takılan enjektörlü kitleri tavsiye etmiyorum :!:

LiLPlayya yazdı:Hocam konu için teşekkür ederim. Merak ettiğim bir kaç şey var.

1. Enjektör temizliği nasıl oluyor ve kendimiz temizleyebilirmiyiz?

2. Enjektör hortumunun uzunluğu araçta ne gibi durumlara neden olur? İdeal uzunluk ne kadar olmalıdır?

3. 1.4 101 bglik fabianın nozzle çapı ne kadar olmalıdır?






Aracım 2001 model. Üzerindeki enjektörler valtek marka. Hortum uzunluğu göz kararı ile en az 20 cm
Nozzlelar hortumla manifoldun birleştiği noktada.

Zaten rolantide dalgalanma ve bazen tekleme sorunları yaşıyorum
LiLPlayya
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 255
Kayıt: 28 Nis 2007, 00:12

İleti allahverdi53 » 23 Şub 2011, 21:24

slm arkadaslar 2000 felicia 1,3 mpi kullanicisiyim aracima lpg taktirmak istiyorum ama daha once takilip sokulmustur nedenini bilmiyorum getirdigim her usta lpg olmaz diyo kimi olur diyo bu konuda yardimci olursaniz sevinirim
allahverdi53
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 27 Oca 2011, 20:02
Ad Soyad: kerim allahverdi
Nereden: Rize
Arabanız: skoda felicia

İleti SkodamFabiam » 23 Şub 2011, 21:50

Sayın Özenç benim iki sorum olacak,
!) Araç LPG de çalışırken stop ettirdiğimde tekrar çalışması zor oluyor (yaklaşık 8-10 sn marşa basıyorum ancak çalışıyor).
!!) Gaza geçerken hafif bir sarsıntı yapıyor.
Bunlar normal midir?
Lpg kitim BRC
Kullanıcı avatarı
SkodamFabiam
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 477
Kayıt: 25 Mar 2010, 18:56
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 2004 Elegance 101Bg

İleti dominik » 23 Şub 2011, 22:16

34 UY 1616 yazdı:Aramıza hoş geldiniz..Lpg de arkadaslar 0.18-0.20 krs arasında yaktıgını iddaa ediyorlar.Doğrudur kimseye birsey diyemem.
Ancak benim aracım 0.275 0.30 arasında yakıyor bu nedendır..
Taktırdıgım bayiinin servisine gidiyorum kesinlikle bir fazlalık yada ayarlarının çok güzel oldugunu soyluyorlar.
Sistemim ROMADO marka
İş ev arası günlük 3.5-4.5 km arasında bir yolum var
20 tl gaz ,le 71-75 arasında km yapıyorum bu nedendır.Bu km nin içinde benzinlede yanı ısınıncaya kadar gaza geçinceye kadarda aldıgım km içindedir...

slm uy1616,benim araçda romano sistem var s.dışı 13-15 krş s.içi de 18-20 krş (mesafe 16-20 km) yakıyor,ama mesafe az oldu mu araç henüz soğuk iken araç fazla yakar bu dogaldır senin araç ayarında hiç bi sey yoktur ben bi ara 5 km lik mesafede gidip gelmek zorunda kalmıştım 50 tl lik gaz ile en az 25 kere gidip geleceğimi düşünmüştüm km başı 20 krş'tan ama hiç düşündüğüm gibi çıkmadı hesabım, 15 kere felan ancak gidip gelebilmiştim diyeceklerim bu kadar umarım bu mesajın yararı olmuştur iyi akşamlar
alamandan saşma,japonu aşma.türk atasözü araç için (bana göre biçok dalı da kapsar)
dominik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 327
Kayıt: 24 Kas 2010, 21:21
Ad Soyad: halil demir
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: fabia 2001 101bg 16v

İleti mehmet Özenç » 23 Şub 2011, 23:23

Bu sorunları yaşamanız gayet normal.Sanırım nokta atışı yapmışız.

LiLPlayya yazdı:
mehmet Özenç yazdı:Bu arada tüm SKODA gurubunda 2004 model üzeri araçlarda selenoıd valfli yani nozzle takılan enjektörlü kitleri tavsiye etmiyorum :!:

LiLPlayya yazdı:Hocam konu için teşekkür ederim. Merak ettiğim bir kaç şey var.

1. Enjektör temizliği nasıl oluyor ve kendimiz temizleyebilirmiyiz?

2. Enjektör hortumunun uzunluğu araçta ne gibi durumlara neden olur? İdeal uzunluk ne kadar olmalıdır?

3. 1.4 101 bglik fabianın nozzle çapı ne kadar olmalıdır?






Aracım 2001 model. Üzerindeki enjektörler valtek marka. Hortum uzunluğu göz kararı ile en az 20 cm
Nozzlelar hortumla manifoldun birleştiği noktada.

Zaten rolantide dalgalanma ve bazen tekleme sorunları yaşıyorum
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti mehmet Özenç » 23 Şub 2011, 23:24

Doğru ürün ,doğru montaj ve doğru ayar ile sorun yaşamazsınız.

allahverdi53 yazdı:slm arkadaslar 2000 felicia 1,3 mpi kullanicisiyim aracima lpg taktirmak istiyorum ama daha once takilip sokulmustur nedenini bilmiyorum getirdigim her usta lpg olmaz diyo kimi olur diyo bu konuda yardimci olursaniz sevinirim
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti mehmet Özenç » 23 Şub 2011, 23:27

Merhaba ;

Aracınızdaki sorunun çözümü yaklaış 5 dakıkalık basit bir işlem ile halolacaktır.Bunun için aşağıdaki mail adresine aracınızın montaj yapıldığı tarihteki plakasını ve yaşadığınız sorunu yazın ; montajı yaptırdığınız yetkili BRC bayisi tarafından aranıp servise çağırılacaksınız.Yapılması gerekenler hakkında servise bilgi vereceğiz.Selamlar...

[url=mailto:info@ozenclerotogaz.com.tr]info@ozenclerotogaz.com.tr[/url]
[url=mailto:ozenclerotogaz@hotmail.com]ozenclerotogaz@hotmail.com[/url]


SkodamFabiam yazdı:Sayın Özenç benim iki sorum olacak,
!) Araç LPG de çalışırken stop ettirdiğimde tekrar çalışması zor oluyor (yaklaşık 8-10 sn marşa basıyorum ancak çalışıyor).
!!) Gaza geçerken hafif bir sarsıntı yapıyor.
Bunlar normal midir?
Lpg kitim BRC
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti SkodamFabiam » 23 Şub 2011, 23:30

STOP derken istop ettirmeden bahsediyorum yanlış anlaşılmasın. Yani kırmızı ışıktan kalkarken kazara istop ettiğimde zor çalışıyor....
mehmet Özenç yazdı:Merhaba ;

Aracınızdaki sorunun çözümü yaklaış 5 dakıkalık basit bir işlem ile halolacaktır.Bunun için aşağıdaki mail adresine aracınızın montaj yapıldığı tarihteki plakasını ve yaşadığınız sorunu yazın ; montajı yaptırdığınız yetkili BRC bayisi tarafından aranıp servise çağırılacaksınız.Yapılması gerekenler hakkında servise bilgi vereceğiz.Selamlar...

[url=mailto:info@ozenclerotogaz.com.tr]info@ozenclerotogaz.com.tr[/url]
[url=mailto:ozenclerotogaz@hotmail.com]ozenclerotogaz@hotmail.com[/url]


SkodamFabiam yazdı:Sayın Özenç benim iki sorum olacak,
!) Araç LPG de çalışırken stop ettirdiğimde tekrar çalışması zor oluyor (yaklaşık 8-10 sn marşa basıyorum ancak çalışıyor).
!!) Gaza geçerken hafif bir sarsıntı yapıyor.
Bunlar normal midir?
Lpg kitim BRC
Kullanıcı avatarı
SkodamFabiam
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 477
Kayıt: 25 Mar 2010, 18:56
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 2004 Elegance 101Bg

ÖncekiSonraki

Alternatif Yakıtlar (LPG & CNG & Elektrik)



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir