LPG SIRALI GAZ HAKKINDA BİLMEK İSTEDİĞİNİZ HERŞEY...

Alternatif yakıt kullanımına yönelik tüm konuları bu bölümde ele alıyoruz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

LPG SIRALI GAZ HAKKINDA BİLMEK İSTEDİĞİNİZ HERŞEY...

İleti mehmet Özenç » 24 Şub 2011, 10:46

Tamam efendim aynı şey ; ha stop ha istop fark etmez ikisi de bizim kelimelerimiz :)

SkodamFabiam yazdı:STOP derken istop ettirmeden bahsediyorum yanlış anlaşılmasın. Yani kırmızı ışıktan kalkarken kazara istop ettiğimde zor çalışıyor....
mehmet Özenç yazdı:Merhaba ;

Aracınızdaki sorunun çözümü yaklaış 5 dakıkalık basit bir işlem ile halolacaktır.Bunun için aşağıdaki mail adresine aracınızın montaj yapıldığı tarihteki plakasını ve yaşadığınız sorunu yazın ; montajı yaptırdığınız yetkili BRC bayisi tarafından aranıp servise çağırılacaksınız.Yapılması gerekenler hakkında servise bilgi vereceğiz.Selamlar...

[url=mailto:info@ozenclerotogaz.com.tr]info@ozenclerotogaz.com.tr[/url]
[url=mailto:ozenclerotogaz@hotmail.com]ozenclerotogaz@hotmail.com[/url]


SkodamFabiam yazdı:Sayın Özenç benim iki sorum olacak,
!) Araç LPG de çalışırken stop ettirdiğimde tekrar çalışması zor oluyor (yaklaşık 8-10 sn marşa basıyorum ancak çalışıyor).
!!) Gaza geçerken hafif bir sarsıntı yapıyor.
Bunlar normal midir?
Lpg kitim BRC
 
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti LiLPlayya » 24 Şub 2011, 11:30

Ustam benim ltft değeri ortamala - %7 civarı seyrediyor. Araca bir zararı olurmu bu şekilde?
LiLPlayya
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 255
Kayıt: 28 Nis 2007, 00:12

İleti mehmet Özenç » 24 Şub 2011, 16:36

Araçların LFT değer aralığı biz insanlar gibidir ; kimisine biraz kaba konuşursunuz alınır kimisi de hakarete aldırmaz :) Emisyon oranları da işte bu insanlar gibidir ; EURO 2 EURO 3 araçların emisyon oranları ile Euro 4 Euro 5 araçların emisyon oranları ve bu hatayı kaldırma aralığı farklılık gösterir.
Sizin aracınız nedir bilmiyorum ama LFT nin +-10 aralığına kadar toleransı kabul edilebilir. LFT nin -7 olduğu düşünülürse araç biraz zenginde kalmış ama önemli olan fakirde kalmaması.

LiLPlayya yazdı:Ustam benim ltft değeri ortamala - %7 civarı seyrediyor. Araca bir zararı olurmu bu şekilde?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti yasinegem » 28 Şub 2011, 08:40

merhaba mehmet bey enjektörleri değiştirmeyi düşünüyorum fakat temizleterek sorun gideriirse temizletmek istiyorum sizin düşünceniz nedir bu konuda?

mehmet Özenç yazdı:Tavsiyem yerli enjektör yerine kesinlikle ithal bir enjektör kullanmanız. 3 ohm luk waltek ya da rail apachi yi tavsiye ederim.Bu enjektörler ile sorununuz düzelecektir.


yasinegem yazdı:evet aynen dediğiniz gibi enjektörlerde demekki sorun başka bir markanın enjektörünü takma imkanımız var mı? yoksa artık yeni tip bir enjektör çıkarmışlar o eski sisteme olur mu? olursa onu taktıracağım.


mehmet Özenç yazdı:Malesef sorunlu bir ürün . Muhtemelen lpg enjektörlerinizde sorun var ,debileri bozulmuş olabilir ;bunu anlamanın basit bir yöntemi var : Araç lpg de iken rolantide eksozu dinleyin ,akışkan bir çıkış varsa sorun yok fakat eksozdan gaz akışı kesik kesikse ( pöt pöt pööt :) şeklinde ise yanma odasına dzenli yakıt gitmediği ve haliyle lpg enjektörlerinde sorun olduğunu anlayabiliriz.Selamlar...



yasinegem yazdı:ULTRA RSI+ programı ile ayar yapılıyor.



yasinegem yazdı:merhaba mehmet bey benim aracım skoda felicia 1.3 glxi mpi motor araçta rolantida ve 1. ve 2. viteslerde düşük devirlerde gazda iken tekleme yapıyor benzine geçirince duruyor bu yakınlardada yetkili yeri yok rolantide dahi sanki gaza basıp bırakıyor gibi oluyor yakın zamanda gaz ayarı yaptırdık sorun düzelmedi sizce sorun nedir?
[/quote]
yasinegem
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 04 Oca 2011, 15:48
Ad Soyad: yasin duyar
Nereden: Konya
Arabanız: felicia 1.3 glxi

İleti mehmet Özenç » 28 Şub 2011, 09:05

Merhaba ;

Lpg enjektörlerinin büyük bir kısmı sökülüp temizlenebilme özelliğine sahiptir ve dönem dönem bu işlemin yapılmasında fayda vardır.Fakat bu işlemin yapılabilmesi için muhakak enjektör debi makinasının olması gerek.Yani selenoıd valfli enjektörleri açıp temizlediğinizde tekrar bu mekanızmaları çalışır duruma getirdikten sonra debilerinin eşit biçimde ayarlanması gerekir ; şayet debileri ayarlanmaz ise enjektör önceki halinden daha kötü çalışacaktır.Bazı lpg servislerinde bu cihazlar mevcut ,şayet bu cihaz yoksa enjektörün kesinlikle açılmamasını tavsiye ederim.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti mehmet Özenç » 28 Şub 2011, 10:06

Arkadaşlar LPG Sektörünü yakından ilgilendiren bir konuyu sizlerle paylaşmak istiyorum.
Dünya’nın en büyük LPG Sistemleri üretici firması olan BRC; Zavoli ve Tomasetto Achile şirketlerinden sonra Teleflex - GFI şirketini de satın almıştır.
Böylece bu şirketin elinde bulunan Koltec, AG ve GFI markaları da BRC bünyesine katılmıştır.
Bu satın almanın ardından BRC tarafından yapılan açıklamada; Teleflex markasının satın alım kararının ticari bir beklentiyle yapılmadığı belirtildi.
Satın alınan bu firmanın elinde bulunan bazı patentlerin, BRC’ nin yaptığı Ar-Ge çalışmaları neticesinde ürettiği ve ileride piyasaya süreceği direkt likit enjeksiyonlu kitlerin patenti ile çakışabileceği, bu satın alımla birlikte ürünlerin patent alımlarında oluşabilecek olası tatsızlıkların önüne geçildiği belirtilmiştir.
Yeni AR-GE merkezinde geliştirilen bu yeni kitler şu anda yarış arabalarında (Bildiğiniz gibi BRC İspanya ve İtalya’da pist yarışları yapıyor) kullanılmaktadır.
Tartışmasız olarak güç ve performansı benzine göre kat kat arttıran, Euro5 - Euro 6 araçlar için geliştiren bu likit LPG enjeksiyonlu kitleri çok yakında Türkiye’de de kullanmaya başlayacağız.
Benzin enjektörlerinden likit olarak LPG püskürten bu yeni sistemle LPG enjektörleri ve LPG ECU’su ortadan kalkacak, onun yerine aracın mevcut yakıt sistemi aynen LPG için kullanılacaktır.
Devrim niteliğinde olan bu buluşlardaki gelişmelerle ilgili sizleri sık sık haberdar edeceğim.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti f@tih » 28 Şub 2011, 10:18

mehmet bey merhaba,
aracım 2006 octavia classic. aracımda http://www.inkagas.com/ adreste belirttiğim lpg takılı.
genel olarak memnunum bu inkagas hakkında fikirlerinizi merak ediyorum.
ikinci olarak aracımın motor sıcaklığı 20 dereceye göre ayarlı, 20 derece olmadan lpgye geçmiyor.
bu ise kış aylarında aracı genelde sehir içinde benzinde kullanmak anlamına geliyor. bu ayarı düşürürsek sorun yaşartır mı?
f@tih
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 38
Kayıt: 16 Ağu 2010, 09:52
Ad Soyad: FATİH
Nereden: Çorum
Arabanız: SKODA OCTAVİA

İleti skinoske » 28 Şub 2011, 15:02

Tekrar slm.Geçen gün fark ettim.Benim araç LPG ile benzini aynı anda yakıyor sanırım.1 hafta LPG yi kapatıp benzin ile kullandım arabayı.Dün LPG aldım ve LPG yi aktif hale getirdim.Benzin de çok fazla yoktu.2 çizgi vardı benzin ışığının yanmasına.Dün akşam üzeri baya bi gezdim ve yolda giderken aniden benzin ışığı yandı.Ama araç o an LPG de idi.Yani LPG de giderken araç 2 çizgi benzini bitirmiş oldu.Çalışmama nedeni bu diye düşünüyorum.Benzin ile LPG yi aynı anda veriyor.Normalde birini kesmesi lazım ama bu kesmiyor sanırım.Sorun bu ise ne yapmam gerekir?

Teşekkürler.


mehmet Özenç yazdı:Aslında sorununzun çözümü net fakat öyle bilgiler vermişsiniz ki tüm çözümlerin önünü tıkamışsınız!!!

MUHTEMEL NEDENLER
1)lLPG kalibrasyonu benzin ecüsünün LFT değerini bozar ve araç çalışmaz ... Fakat siz sabah çalışıyor gün içerisinde çalışmıyor deyip bu nedeni eliyoruz.
2)Gaz Enjektörü LPG Sızdırır ve araç boğulur geç çalışır ... Fakat Siz sabah araç bir marşta çalışıyor diyorsunuz.
3)Lpg regulatörü LPG Sızdırır ve araç boğulur geç çalışır ... Fakat Siz sabah araç bir marşta çalışıyor diyorsunuz
4)Motor ısı sensörü ,hava ısı sensörü arızalı olabilir ve ecüye farklı ısı değeri gönderdiği için araç yanlış yakıt püskürtmesi yapar ve araç boğulur geç çalışır ... Fakat siz aracı benzine kullandığımda sorun düzeliyor diyorsunuz bu sebeble bu seçeneğinde hükmü yok
5)Benzin Pompası ...Hem değiştirmişsiniz hem de benzinde kullanınca sorun yok dediğiniz için bu seçeneği de iptal ediyorum.

Geriye pek bir şey kalmıyor bence aracınızı benzinde uzun süre kullanın ve sorunun devam edip etmediğinden emin olun.Sorun düzeliyor ise lpg servisinmize başvurun.Sorun benzinde düzelmiyorsa tecrübeli bir SKODA servisine gidiniz.Üzgünüm verdiğiniz bu bilgilerle size yardımcı olamayacağım

skinoske yazdı:Slm.Benimde bir sorum olacak.Benim araç tek basma da çalışmıyor.Bunu sadece LPG aktif iken yapıyor.LPG yi kapatıp benzinde kullandığım zaman sorun olmuyor.Gece bırakıp sabah çalıştırdığım zaman tek basmada çalışıyor fakat 3-5 km gidip durduktan 15 dakika sonra tekrar çalıştırmak istediğim zaman çalışmıyor.2-3 defa kontağı çevirip, gaza basa basa çalıştırıyorum.Enjektörleri değiştirdim, benzin pompasını değiştirdim bir türlü düzelmedi.Fitlreyide değiştirdim tabi.2-3 farklı LPG ciye götürdüm.Birtanesi beyni de değiştirmiş, olmamış tekrar eski beyni takmış.Beyinde de sorun yok yani.

Sorunun ne olduğu hakkında fikir verebilirmisiniz?

Bir ara başka bir iş için skoda servisine gitmiştim.Bu arabanın termostatı arızalı görnüyor, boğularak çalışır veya hiç çalışmaz dedi.Kendi tamircime söyledim yok öyle birşey dedi.Yanlız gerçektende araba ara sıra boğularak çalışıyor.Sorun bu termostat olabilir mi?

Bu arada aracım 1999 model Octavia 1,6 GLX.LPG atiker marka sıralı.
skinoske
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 80
Kayıt: 26 May 2009, 13:55

İleti mehmet Özenç » 28 Şub 2011, 15:51

Merhaba ;

İNKA GAS hakkında fazla bir bilgim yok.Sektöre yeni giren bir ürün.
Lpg ye geçiş ısısı 20 derece çok düşük ,bu gibi durumlarda gerek aracınızın katalizatorunde gerekse lpg ye geçişlerde sorun yaşarsınız.İdeal derece 35 derecedir.

f@tih yazdı:mehmet bey merhaba,
aracım 2006 octavia classic. aracımda http://www.inkagas.com/ adreste belirttiğim lpg takılı.
genel olarak memnunum bu inkagas hakkında fikirlerinizi merak ediyorum.
ikinci olarak aracımın motor sıcaklığı 20 dereceye göre ayarlı, 20 derece olmadan lpgye geçmiyor.
bu ise kış aylarında aracı genelde sehir içinde benzinde kullanmak anlamına geliyor. bu ayarı düşürürsek sorun yaşartır mı?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti uur1919 » 02 Mar 2011, 16:27

Mehmet Bey ;
eğer cevaplarsanız sevinirim. ben de son zamlardan sonra lpg taktırmayı düşünüyorum .ancak motor arıza lambası yanarsa diye çekiniyorum bu arada araç 2005 1.6 octavia sitenizi inceledim çorum'da böyle bi firmanın olması benim için daha avantaj .yazın geldiğimde uğrayacağım ama motor lambası kafamı karıştırıyor. buruda kit takanlar şans belki yanar belki yanmaz diyerek kafadan atıyorlar . görüşleriniz için teşekkür ederim
uur1919
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 42
Kayıt: 08 Mar 2010, 18:01

İleti mehmet Özenç » 02 Mar 2011, 23:32

Merhaba ;

Bu işin şans ile bir bağlantısı yok. Kısaca özetlemekgerekirse ; Lpg dönüşümü sonrası arıza lambasının yanmasının 2 temel nedeni vardır .

1) SİLİNDİR TEKLEME ARIZALARI : P0401 P0402 P0403 P0404 arıza kodlu her bir silindiri ilgilendiren yanma bozukluklarıdır.Bu tekleme arızalarından birisi motorda yaşanıyorsa bunun nedeni lpg gazının yanma odasına düzenli bir şekilde gitmediği dolayısıyla o silindirde tekleme yaşandığı anlamına gelir,bunun nedeni ise lpg enjektörleridir.

2)YAKIT KARIŞIM ORANI ARIZALARI : P0171 P0172 gibi fakir yada zengin yakıt karışım oranı arızalarıdır ki bunun nedeni lpg kalibrasyonun doğru olmaması ile alakalıdır .Lpg ustaları!!! sıralı sisteme sahip araçları genelde rolantide ayarlarlar oysaki rolantide yapılan ayar total kalibrasyonun %20 sidir.Yapılması gereken benzin ecüsündeki oksijen sensörü verilerini dikkate alarak yolda tüm enjeksiyon parametrelerinin ayarlanmasıdır.Bu şekilde yapılan lpg kalibrasyonlarında ne arıza lambası ,ne yakıt şikayeti ne de performans sorunu yaşanır ,
Firma olarak yaptığımız montajlarda arıza lambasının kesinlikle yanmayacağının garantisini veriyoruz.Selamlar...



uur1919 yazdı:Mehmet Bey ;
eğer cevaplarsanız sevinirim. ben de son zamlardan sonra lpg taktırmayı düşünüyorum .ancak motor arıza lambası yanarsa diye çekiniyorum bu arada araç 2005 1.6 octavia sitenizi inceledim çorum'da böyle bi firmanın olması benim için daha avantaj .yazın geldiğimde uğrayacağım ama motor lambası kafamı karıştırıyor. buruda kit takanlar şans belki yanar belki yanmaz diyerek kafadan atıyorlar . görüşleriniz için teşekkür ederim
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti tnrbhdr » 04 Mar 2011, 14:46

Merhaba,

Yeni aldığım orjinal 14 inç jantlı arabama 15 inç alaşımlı çelik jant almayı düşünüyorum.Çelik jant yakıt tüketimini etkiler mi acaba?
Kullanıcı avatarı
tnrbhdr
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 28 Şub 2011, 12:17
Ad Soyad: taner bahadır
Nereden: Giresun
Arabanız: fabia 1.4 comfort

İleti mehmet Özenç » 05 Mar 2011, 07:16

Merhaba ;
Evet yakıtı olumsuz yönde etkiler .
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti orthosis » 05 Mar 2011, 10:47

merhaba yeni aldığım 2000 1.6 felicia arabamda wv polo 1.6 75bg 1aee motor varmış hangi lpgciye gittiysem rölantide stop edebileceğini randımanlı olamıyabileceğini söyledi. bu konuda sizin görüşlerinizi bekliyorum. teşekkürler
orthosis
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 102
Kayıt: 29 Mar 2009, 21:06
Nereden: Isparta
Arabanız: skoda fabia I-skoda felicia 1.6

İleti mehmet Özenç » 07 Mar 2011, 09:15

Merhaba ;

Bu araçlarda lpg dönüşümü gerçekleştirilirken yapılan en büyük hataların başında manifolt gaz giriş yerlerinin ,lpg enjektör hortum mesafesinin ve enjektör seçeneğinin yanlış yapılmasıdır.Doğru ürün ,doğru montaj ve doğru ayar ile kesinlikle sorun yaşamazsınız.Servsimizde defalarca bu tip araçlara lpg dönüşümü uyguladık.Bilgilerinize...
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti HTP » 07 Mar 2011, 10:45

2)YAKIT KARIŞIM ORANI ARIZALARI : P0171 P0172 gibi fakir yada zengin yakıt karışım oranı arızalarıdır ki bunun nedeni lpg kalibrasyonun doğru olmaması ile alakalıdır .Lpg ustaları!!! sıralı sisteme sahip araçları genelde rolantide ayarlarlar oysaki rolantide yapılan ayar total kalibrasyonun %20 sidir.Yapılması gereken benzin ecüsündeki oksijen sensörü verilerini dikkate alarak yolda tüm enjeksiyon parametrelerinin ayarlanmasıdır.Bu şekilde yapılan lpg kalibrasyonlarında ne arıza lambası ,ne yakıt şikayeti ne de performans sorunu yaşanır ,
Firma olarak yaptığımız montajlarda arıza lambasının kesinlikle yanmayacağının garantisini veriyoruz.Selamlar...

Aynen dediğiniz gibi Lpg kalibrasyonunu rolantide yapıyorlar maalesef. Bir şey söyleyincede akıl veriyormuş gibi algılıyor ve bundan hoşlanmıyorlar. Size sorum şu Bende 1.2 htp fabia var üzerinde Milano lpg takılı şu ana kadar neredeyse 104.000 km'dir kullanıyorum ama arada lamba yakıyor arada sönüyor. size gelsem bunun kalibrasyonunu yaparmısınız. Bana tam açık adres yazarsanız yolum oradan geçtiğinde uğrarım.
HTP
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 208
Kayıt: 24 Nis 2008, 14:00
Ad Soyad: ibrahim çakır
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP

İleti mehmet Özenç » 07 Mar 2011, 12:49

Merhaba ;

Lpg kalibrasyonu yapılması için program ve ayar kablosu olması lazım.Bu kablo ve program olursa ayarlarım tabı.Aşağıda imzamda web adresım var ,oradan ulaşabilirisiniz.selamlar...
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti delidolu » 07 Mar 2011, 13:53

Slm, benim de bi soru olacak: Sıkışık trafikte yol alırken sadece "1-2 vites, 2-1 vites, boşa al, frene bas" işlemleri sırasında devir göstergesi bir inip bir çıkıyor, hatta bazen (şimdiye kadar -3 yılda- sadece 2 kere oldu) devir indikten sonra tekrar yükselemeden araç stop ediyor. Bunun nedeni ne olabilir? Üst vites+devirlerde ve benzinli çalışmalarda herhangi bir sorun yok.
Lpg sistemi: BRC, teşekkürler...
Not: bendeki BRC sistemin versiyonu eski ise versiyon yükseltmeyi önerir misiniz? Maliyeti nedir?
Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

ÖncekiSonraki

Alternatif Yakıtlar (LPG & CNG & Elektrik)



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir