LPG SIRALI GAZ HAKKINDA BİLMEK İSTEDİĞİNİZ HERŞEY...

Alternatif yakıt kullanımına yönelik tüm konuları bu bölümde ele alıyoruz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

LPG SIRALI GAZ HAKKINDA BİLMEK İSTEDİĞİNİZ HERŞEY...

İleti mehmet Özenç » 07 Mar 2011, 14:24

Merhaba ;

3 yılda Sadece 2 defa rolantide sorun yaşadığınız için size tavsiyem aracınızın boğaz kelebeğini temizletip adaptasyon yaptırmanız.Yenı versiyon için sistem MY10 ise 3.02 versiyonu yuklenır ve ucret alınmaz fakat MY07 ise yenı yazılımla gelen yenılıkler bu ecude uygulanmaz.
 
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti delidolu » 07 Mar 2011, 15:27

3 yılda 2 kere yaşadığım "sadece stop etme" olayı, yoksa ibrenin inip çıkması sıkışık trafikte sürekli....
Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

İleti mehmet Özenç » 07 Mar 2011, 17:02

Belirttiğim gibi öncelikle boğaz kelebeği temizliğini ve adaptasyonu yaptırınız.Rolantideki dalgalanmalar devam ederse ; enjektör hattı ,hortum mesafesını kontrol ettırınız ayrıca ayarlar menusunden surus konforu bölümünden rolantıye dönüş ayarlarından ekstra işlem de yaptırmakta fayda var.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti borabora » 07 Mar 2011, 22:51

Merhabalar mehmet bey ve bütün forumdaki arkadaşlar mehmet bey benim aracım 2001 1.4 16v 101hp fabia ben aracıma lpg taktırmak istiyorum ama aracımda oksijen sensörü arızası var bu arıza lpg sisteminin düzgün bir şekilde çalışmasını engellermi?
borabora
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 21
Kayıt: 05 Mar 2011, 16:20
Ad Soyad: borakobat
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2012 fabia 1.4 optimal

İleti mehmet Özenç » 08 Mar 2011, 14:40

Merhaba ;

Oksijen sensörü aracın çalışmasında ,performansında ve yakıtında en önemli parçalardan birisidir.Bu sensör arızalı iken yapılacak lpg kalibrasyonu doğru olmayacağı için araç lpg de doğru çalışmayacak ve aracın diğer aksamları da bundan olumsuz etkilenecektir.Tavsiyem lpg dönüşümü öncesi bu parçayı değiştirmeniz ve daha sonra dönüşüm yaptırmanız yönunde olacaktır.Selamlar...
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti memet_32 » 08 Mar 2011, 16:03

iyi günler arkadaşlar. 2005 model 75 hp fabia aracıma lpg taktırmayı düşünüyorum. atikerin yeni serisi olan safe fast serisi benim araca uyarmı ve bu seri kafa ağrıtırmı.
memet_32
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 08 Mar 2011, 16:00
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Isparta
Arabanız: Fabia I

İleti mehmet Özenç » 09 Mar 2011, 08:22

Merhaba ;

2004 ve üzeri Skoda ,Wolksvagen ,Seat gurubu araçlarda tavsiyem üst sınıf ürünler tercih etmeniz.Safe fast her ne kadar AEB yazılım kullansa da bu programı doğru şekilde ayarlayacak usta sayısı malesef çok az .Ayrıca selenoıd valfli enjektörler ile uzun dönemde rolanti sorunu yaşanabilir .Tercih sizin şimdiden lpg li güzel günler dilerim.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti teleflexgfi » 14 Mar 2011, 17:21

mehmet Özenç yazdı:Arkadaşlar LPG Sektörünü yakından ilgilendiren bir konuyu sizlerle paylaşmak istiyorum.
Dünya’nın en büyük LPG Sistemleri üretici firması olan BRC; Zavoli ve Tomasetto Achile şirketlerinden sonra Teleflex - GFI şirketini de satın almıştır.
Böylece bu şirketin elinde bulunan Koltec, AG ve GFI markaları da BRC bünyesine katılmıştır.
Bu satın almanın ardından BRC tarafından yapılan açıklamada; Teleflex markasının satın alım kararının ticari bir beklentiyle yapılmadığı belirtildi.
Satın alınan bu firmanın elinde bulunan bazı patentlerin, BRC’ nin yaptığı Ar-Ge çalışmaları neticesinde ürettiği ve ileride piyasaya süreceği direkt likit enjeksiyonlu kitlerin patenti ile çakışabileceği, bu satın alımla birlikte ürünlerin patent alımlarında oluşabilecek olası tatsızlıkların önüne geçildiği belirtilmiştir.
Yeni AR-GE merkezinde geliştirilen bu yeni kitler şu anda yarış arabalarında (Bildiğiniz gibi BRC İspanya ve İtalya’da pist yarışları yapıyor) kullanılmaktadır.
Tartışmasız olarak güç ve performansı benzine göre kat kat arttıran, Euro5 - Euro 6 araçlar için geliştiren bu likit LPG enjeksiyonlu kitleri çok yakında Türkiye’de de kullanmaya başlayacağız.
Benzin enjektörlerinden likit olarak LPG püskürten bu yeni sistemle LPG enjektörleri ve LPG ECU’su ortadan kalkacak, onun yerine aracın mevcut yakıt sistemi aynen LPG için kullanılacaktır.
Devrim niteliğinde olan bu buluşlardaki gelişmelerle ilgili sizleri sık sık haberdar edeceğim.




Konu : GFI Firması Hakkında Bilgilendirme
Tarih : 14.03.2011


Değerli Arkadaşlar,

2A Mühendislik tarafından çıkarılmış ve ilk önce kendi web sitelerinde yayınlanan, sonrasında tüm BRC bayilerine gönderilmiş, ve forumlarda yayınlanmakta olan “BRC TeleflexGFI’yi satın aldı” haberi tamamen asılsız bir haberdir.
2A firması ne yazdığını bilmeden hergün farklı birşey anlatmaya çalışmakta, önceki gün yazdığı yazıyı ertesi gün değiştirmekte ve insanların kafasını bilerek ve isteyerek sürekli karıştırmaktadır. İş öyle bir noktaya gelmiştir ki artık kendiside ne söylemek istediğini ifade edemez haldedir.
Olayın aslı tamamen şöyledir. 2A’nın belirttiği gibi GFI’ın elinde FSI-TSI araçlara uyumlu direkt enjeksiyonlu çalışabilen ve benzin enjektörleri içerisinden sıvı olarak LPG yakıtı püskürten sistemin patenti vardır. Ve bu çalışma sonuçlanmıştır. Tunalı Motorlu Araçlar tarafından da fuarda tanıtılarak Türkiye piyasasına sunulacaktır.

Böyle bir satın alma olmadığı gibi; IMPCO, BRC, GFI (TeleflexGFI), Zavoli, T.A Gas Technology (Tomasetto Achille) markalarının hepsi FUEL SYSTEMS SOLUTIONS’ a bağlı yan şirketler ve kardeş firmalardır.

17-21 Mart 2011 tarihleri arasında İstanbul CNR’da yapılacak fuar öncesi ortalıkta böyle bir haberin dolaşması, firmamıza ciddi zararlar vermiştir. Bu asılsız yazıyı okuyan, rakiplerimiz, bayilerimiz ve tüketiciler şirketimiz hakkında olumsuz düşüncelere sahip olmuştur. Söz konusu durum hakkında telefonlar, mailler aldık. Maddi ve manevi kayıplara uğradık. GFI LPG Sistemi taktırma aşamasında olan bir çok müşterimiz bu yalan haberden dolayı montajdan vazgeçmişlerdir. Bu asılsız habere karşılık dava açabilir, Rekabet Kurumu’na şikayette bulunabilir ve haberi yayan şirket hakkında milyonlarca TL değerinde maddi ve manevi tazminat talebinde bulunabiliriz. Bu konuda ilgili 2A firmasına gerekli yazılar yazılacak ve şikayet hakkımız saklı kalacaktır. Fakat bizim ticaret ahlak ve değerlerimizde çamur atma, asılsız karalama, fırsatlardan yararlanmak gibi kötü meziyetler bulunmamaktadır. Türkiye LPG piyasasında birçok marka bulunmaktadır. Hiçbir markanın kötülüğünü istememekle beraber, açıklarından da rant elde edecek ticari zihniyete sahip değiliz. Ticari ahlak ve değerler bizde paradan daha önce gelmektedir.

Konuya dair açıklamamızı bildirir, IMPCO ve BRC firması tarafından yapılan orjinalinden tercüme edilmiş açıklama yazılarını ekte bilgilerinize sunarız.

Sizi İzlemeye Devam Edeceğiz....

TUNALI MOTORLU ARAÇLAR
GFI LPG/CNG SYSTEMS
TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖRÜ

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IMPCO TARAFINDAN YAPILAN AÇIKLAMA YAZISI


Tunalı Motorlu Araçlar Ltd. Şti.
İstanbul Yolu 7.km No: 265/1 Macunköy
Ankara
TÜRKİYE



Referansımız Telefon Faks Tarih
RF/JR/B2011-005 +31 (0) 15 274 2550 +31 (0) 15 274 2559 11 Mart 2011


Sayın Tunalı Motorlu Araçlar,

GFI Mülkiyeti ve Marka Değeri

Şunu öğrenmek her zaman hayal kırıklığına neden olmaktadır ki, bazı şirketler el altından ve eksik bilgilendirilmekte ve bu da sadece bizim Marka Değerimizin altını oymaktadır.

GFI markası ve ürünleri ile ilgili olarak Tunalı Motorlu tarafından yapılmış olan çalışmaları ve yatırımları biliyor ve alkışlıyoruz ve sizin şirketinizle işbirliği yapıyor olmaktan gurur duyuyoruz.

Sayısız internet kanalında yer alan son açıklamalar ve yorumlar ışığında teyit edilmiş şu bilgiyi size vermekten memnunuz: IMPCO Technologies BV şirketi, “TeleflexGFI” şirketini ve tüm bağlı yatırımlarını ve fikri mülkiyet haklarını satın almıştır ve buna GFI, AG ve Koltec Necam markaları dâhildir.

Impco Technologies BV, Fuel Systems Solutions Group’un bir parçasıdır.

Fuel Systems Solutions (http://www.fuelsystemssolutions.com (NASDAQ: FSYS)), gaz yakıt-propan (LPG) ve doğal gaz (CNG) taşınması ve sanayi uygulamaları teknolojisinde önde gelen kuruluşlardan biridir ve birikimler sağlamakta, yayılımı azaltmakta ve enerjide bağımsızlığı teşvik etmektedir.

Ekteki Fuel Systems Solutions Group (FSYS) şirketinin yapısı grafik olarak görülmektedir ki, burada Impo Technologies ve onun bağlı şirketi GFI Control Syatems yer almaktadır.

Daha fazla bilgi FSYS web sitesinde mevcuttur: www.fuelsystemssolutions.com

Tunalı Motorlu, GFI markasını ve teknolojilerini kucaklayıp desteklemiştir ve Türk piyasasında gıpta edilen bir yer edinmiştir. Net bir şekilde görmekteyiz ki, biz ilerleme sağlamakta iken büyüme devam edecek ve kontrolümüz dışında gelişen son olaylar ne bizim durumumuz üzerinde herhangi bir olumsuz etki yaratacak ne de sizin bize olan güveninizi azaltacaktır.

Saygılarımızla,
İMPO TECHNOLOGIES B.V.

(İmza)

Mr. R. Frings
İdari Müdür

----------------------------------------------------------------------------------
BRC TARAFINDAN YAPILAN AÇIKLAMA YAZISI


İlgiliye,

Konu: FSS Organizasyonu

Fuel Systems Solutions bir Amerikan holdingidir ve IMPCO Technologies’in (Santa Ana / ABD’de yerleşik) ve BRC Srl’nin (Cherasco / İtalya’da yerleşik) sahibidir.

GFI Avrupa ve GFI Kanada, Santa Ana / ABD’de yerleşik IMPCO Technologies’e ait aşağıdaki organizasyon şemasında gösterilmişlerdir.


İçten saygılarımla,
Müh. Marco Semand, Pazarlama Direktörü

(Mühür ve imza)
brc01.jpg
impco.jpg
brc02.jpg
teleflexgfi
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 14 Mar 2011, 17:14
Nereden: Ankara

İleti gaffar » 14 Mar 2011, 17:24

ben şimdi yeni lpg taktırdım arabanın sesinde sanki bi değişme oldu daha fazla ses alıyor gibi geliyor yoksa banamı öyle geliyor

gaffar
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 162
Kayıt: 17 Arl 2010, 14:12
Ad Soyad: GAFFAR1453
Nereden: Ankara
Arabanız: 2011 skoda octavia classic 1,6 102hp şeker beyaz

İleti delidolu » 14 Mar 2011, 21:13

delidolu yazdı:Slm, benim de bi soru olacak: Sıkışık trafikte yol alırken sadece "1-2 vites, 2-1 vites, boşa al, frene bas" işlemleri sırasında devir göstergesi bir inip bir çıkıyor, hatta bazen (şimdiye kadar -3 yılda- sadece 2 kere oldu) devir indikten sonra tekrar yükselemeden araç stop ediyor. Bunun nedeni ne olabilir? Üst vites+devirlerde ve benzinli çalışmalarda herhangi bir sorun yok.
Lpg sistemi: BRC, teşekkürler...
Not: bendeki BRC sistemin versiyonu eski ise versiyon yükseltmeyi önerir misiniz? Maliyeti nedir?

durduk yerde gerekmediği halde boğaz kelebeği temizlettim sorun daha beter bir haldı, yılda sadece 2 kere stop ettiren ben boğaz temizliğinden sonra peşi sıra 3 kere stop ettirdim... meğer tek sorun lpgnin bilg ayarlarından kaynaklıymış, araya 20 tl sıkışmış, şimdilik asayiş berkemal...
Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

İleti mehmet Özenç » 16 Mar 2011, 11:39

ZORUNLU AÇIKLAMA

Konu bizim açımızdan kapanmış olmasına rağmen, güneşi balçıkla sıvama gayretlerine karşılık bir kez daha durumu özetleme gereğini duyduk.

Şöyle ki;

1- Aşağıdaki alıntı IMPCO' nun Türkiye distribütörüne yazdığı yukarıdaki yazıdandır, durumu özetliyor, her hangi bir yoruma gerek duymuyoruz.
"Sayısız internet kanalında yer alan son açıklamalar ve yorumlar ışığında teyit edilmiş şu bilgiyi size vermekten memnunuz: IMPCO Technologies BV şirketi, “TeleflexGFI” şirketini ve tüm bağlı yatırımlarını ve fikri mülkiyet haklarını satın almıştır ve buna GFI, AG ve Koltec Necam markaları dâhildir.

2- IMPCO ve BRC şirketlerinin eşit ortaklıkla sahip olduğu "FUEL SYSTEMS SOLUTION" CEO' su Mariano Costamagna aynı zamanda BRC' nin kurucusu ve sahibidir.



3- FSYS Grubunun amiral gemisi BRC' dir. FSYS yönetim kurulu Costamagna ailesi üyelerinden ve yöneticilerinin çoğunluğundan oluşmaktadır. (Ülkemizde KOÇ Holdingin ARÇELİK' i veya SABANCI Grubunun AKBANK' ı gibi) Bu gruplar tüm dünyada olduğu gibi şirket satın alımlarında grubun kar eden şirketlerini kullanırlar.



4- Amerika' da şirket satınalmaları doğal işlerdendir ve büyük balık küçük balığı yutmaktadır. Bunda üzülecek bir durum yoktur. Biraz Amerikan vergi yasaları ve teşviklerle ilgili bir durumdur. Zaten bu satın almadan IMPCO' da memnuniyetini belirtmektedir :)

5- Biz gösterilen alınganlık üzerine sitemizdeki haberi "satınalma" tabirini çıkartmak suretiyle "GFI TELEFLEX' te grup şemsiyesi altında" diye yumuşattık. Farklı haberler vermedik.

6- TELEFLEX distribütörünün fuarda sergileyeceğim dediği Likit Enjekjsiyon Sistemine sahip araçlar uzun zamandır İtalya' da yarışlara katılmaktadır ve BRC tarafından devamlı geliştirilmektedir. TELEFLEX' in bu konuda nerede olduğunu bilmiyoruz ancak kesin bildiğimiz BRC' nin çok mesafe katettiği ve tüm diğer markalardan ileride olduğudur. Şirketimiz tarafından 2 yıldır yakından takip edilen bu yeni sistemi fuarda sergilemek için değil, piyasaya sürmek için hazırlık yaptığımızdan TELEFLEX distribütörünün planları, bayileri ve pazar payı bizi hiç ilgilendirmemektedir. Kulvarlarımız farklıdır, zaten zaman her şeyi gösterecektir.

7- Artık büyük bir grubun kardeş şirketleri olarak, 2A ve TELEFLEX distribütörünün birbirlerini rakip olarak görmemesi gerektiğini, pazara baktığımızda (yeteri kadar rakip olması nedeniyle) hedeflerin yeniden gözden geçirilmesi gerektiğini düşünüyoruz.

Tüm forum kullanıcıların bilgilerine sunarız.
Saygılarımızla,

2A MÜHENDİSLİK A.Ş.
BRC Türkiye Distribütörü
"BRC ile kaybetmek yok.."
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti mehmet Özenç » 16 Mar 2011, 11:40

Sorunun düzelmesine sevindim ;boğaz kelebeği temizliğinin muhakak faydası vardır fakat bu işlemden sonra adaptasyon da yapılması gerekmektedir.LPG li güzel günler...


delidolu yazdı:
delidolu yazdı:Slm, benim de bi soru olacak: Sıkışık trafikte yol alırken sadece "1-2 vites, 2-1 vites, boşa al, frene bas" işlemleri sırasında devir göstergesi bir inip bir çıkıyor, hatta bazen (şimdiye kadar -3 yılda- sadece 2 kere oldu) devir indikten sonra tekrar yükselemeden araç stop ediyor. Bunun nedeni ne olabilir? Üst vites+devirlerde ve benzinli çalışmalarda herhangi bir sorun yok.
Lpg sistemi: BRC, teşekkürler...
Not: bendeki BRC sistemin versiyonu eski ise versiyon yükseltmeyi önerir misiniz? Maliyeti nedir?

durduk yerde gerekmediği halde boğaz kelebeği temizlettim sorun daha beter bir haldı, yılda sadece 2 kere stop ettiren ben boğaz temizliğinden sonra peşi sıra 3 kere stop ettirdim... meğer tek sorun lpgnin bilg ayarlarından kaynaklıymış, araya 20 tl sıkışmış, şimdilik asayiş berkemal...
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti azmi06 » 17 Mar 2011, 12:28

ustalarım merhaba,
fabıamda atiker lpg kullanıyorum.
lpg bıtınce benzıne gecerken 4 defa kesık kesık seslı uyarı ıkazı verıyordu daha once.
son 2 depom bıtınce seslı uyarı vermeden benzıne gectı.
neler yapılabılır yoksa gazı bıtırmeden doldurayım mı?
azmi06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 54
Kayıt: 22 Eyl 2010, 11:12
Nereden: Ankara

İleti okansazak » 17 Mar 2011, 13:44

sayın özenç skoda favoritim var ve bir sorum olucaktı. araca ilk lpg taktırdığımda lpg beyni aldesa idi. fakat sonrasında lpg regülatörünün diyaframı patladığı için değiştirmek zorunda kaldık. taktıkları yeni regülatör atiker'in idi. bu durum bir farklılık yaratır mı?? atiker aldesaya göre iyimidir? , kötümüdür ??
okansazak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 104
Kayıt: 22 Arl 2010, 15:22
Ad Soyad: Okan SAZAK
Nereden: İzmir
Arabanız: Favorit 1

İleti mehmet Özenç » 17 Mar 2011, 18:51

Merhaba ; İki yerli üretim arasında bariz farklılıklar yoktur ,atiker regulatorde aynı işi görür ,sorun olmaz.Selamlar...
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti mehmet Özenç » 17 Mar 2011, 18:52

Sesli uyarı vermeden lpg den benzine geçiş yapıyorsa farklı bir sorun var demektir ; ya ikaz düdüğü arızalandı ya da devir ya da ısı sensörlerinde sorun var.Selamlar...


azmi06 yazdı:ustalarım merhaba,
fabıamda atiker lpg kullanıyorum.
lpg bıtınce benzıne gecerken 4 defa kesık kesık seslı uyarı ıkazı verıyordu daha once.
son 2 depom bıtınce seslı uyarı vermeden benzıne gectı.
neler yapılabılır yoksa gazı bıtırmeden doldurayım mı?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

İleti r.oktay » 24 Mar 2011, 19:00

mehmet bey mrb benm sornum arcın giderken kendi kendine lpg den benzine geçmesi vites farketmiyo hangi vitesde olursa olsun geçebiliyo devrde farketmio her şekilde benzine geçio bazen çok sık yapıo bu olayı acaba sorun nedir yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden tşkrler..
r.oktay
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 27 Şub 2011, 14:56
Nereden: Çorum
Arabanız: fabıa

İleti mehmet Özenç » 28 Mar 2011, 08:47

Merhaba R.oktay;

Aracınızdaki sistem nedir ?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz
mehmet Özenç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 31 Oca 2011, 10:38
Ad Soyad: mehmet özenç
Nereden: Çorum
Arabanız: Honda vti turbo

ÖncekiSonraki

Alternatif Yakıtlar (LPG & CNG & Elektrik)



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir