arkdaslar lütfen yardım

Alternatif yakıt kullanımına yönelik tüm konuları bu bölümde ele alıyoruz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

arkdaslar lütfen yardım

İleti ihsan » 04 Ekm 2012, 20:53

merhaba arkadaslar yeni aracıma (2004 fabia spc )dün lpg taktırdım lavato marka 1300 tl dediler iş cıkısı arabayı aldım baktık calısıyo sıkıntı yok benımde acelem vardı cıktım gıttım hemen benzınlıge depoyu fulleyım dedım bıde depo kac lt lık dıye bakıyım dedım kı simit tankın uzerınde atiker yazıyo deliye döndüm hemen yaptırdıgım yerı aradım eleman dedıkı abi sana soylemeyı unuttum dedı samandırayı farklı taktım elımde yoktu dedı yarın gelecek sen gazı bıtırınce getır dedı benım gaz bıtmedı halıyle bugun gıttım iş çıkışı eleman diyokı lavatonun simit tankı yok piyasada biz hepsine atiker takıyoruz dedi ama senın samandırayı değitirecem dedi gazın bitince getir dedi arakdaslar bu oaly dogrumu benımı kekllıyolar lütfen yardım
 
Kullanıcı avatarı
ihsan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 285
Kayıt: 05 Şub 2007, 13:58
Konum: Bursa/Osmangazi
Ad Soyad: ihsan ACAR
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia special 1.4 16v 101hp

İleti FTS » 04 Ekm 2012, 23:04

Hocam geçmiş olsun. Gazı nereye taktırdın?? Lovatonun tabiki simit tankı var olmazmı. sen 1300 lirayı veriyorsan sana herşeyi orjinal lovato takmalı. piyasada öyle bir olayda yok. marka neyse o takılacak. Hocam senin yapacak tek işin lovato genel müdürlükle görüşüp gerekli bilgiyle firmanın karşısına çıkmanız. Mutlaka bilgilendirin bizi.

16 CBA 96


# Sen bizim suretimize değil, siretimize bak. #
Kullanıcı avatarı
FTS
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 148
Kayıt: 10 Ağu 2011, 14:43
Ad Soyad: Furkan Surer
Nereden: Bursa
Arabanız: 1994 GLX

İleti MadloveR » 05 Ekm 2012, 15:34

LOVATO TANKLAR PİYASADA
Firmamızda sadece Avrupa'ya ihracat yapan Meridyen firması tarafından üretilen Lovato Marka LPG tankları kullanmaktayız. Bu firma Avrupa’da bile sayılı firmanın sahip olduğu standartlara sahiptir ve üretiminin çoğunu ihraç etmektedir. Tankların simit ve silindir şeklinde 2 çeşidi bulunmaktadır. Simit tanklar aracın bagajında yedek lastik bölümüne yerleştirildiğinden bagaj hacmine önem veren müşterilerce tercih edilmektedir. 35-47 litre gibi ihtiyaca göre değişik hacimlerde ve 580-630 mm çaplarda olabilmektedir. Silindir tanklar ise 32 It'den 60 It'ye kadar ( 32-40-45-50-55-60 ) kullanım seçenekleri ile bagaj içerisine uygun bir şekilde yerleştirilmektedir. 20-25 bar işletme basıncı ve 30 bar test basıncına göre dizayn edilmektedirler. Tanklar 150 bar'lık bir patla­ma basıncına mukavimdir. LPG tankları ECER 67-01 ve TSE standartlarına uygundur. Tanklar son de­rece sağlam, çarpmalara karşı esnek malzemeden yapılmıştır. Standartlar gereği yapılan patlatma testlerinde en büyük başarıları gösteren Lovato tanklar ile gönül rahatlığı ile aracınızı kullanabilirsiniz. Ayrıca tüm LPG Tankları kurallar gereği her 10 yılda bir değiştirilmelidir.

Buyrun bu da yazısı. Ayrıca projede kabul edeceklermi bakalım onu. Çünkü beyin ve tankın uyumlu olması gerekiyor. Yoksa kabul etmiyorlar.
Ne Kadar Çok Şey Bilirsen Bil, Bildiğin Karşındakinin Anladığıyla Sınırlıdır."Hz. MEVLANA"
MadloveR
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 723
Kayıt: 14 Arl 2011, 10:03
Ad Soyad: Ali ÖZDEMİR
Nereden: Konya
Arabanız: Favorit LX 1994-Artık Yok :(

İleti ihsan » 05 Ekm 2012, 22:38

hocam ben bugun guney marmara bolgeı aradım teknık servıstekı arkdasla gorustum simit tank yok dedı bayilerimiz kendısı ayarlıyor dedı sadece samandırası lavato dedi :S
Kullanıcı avatarı
ihsan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 285
Kayıt: 05 Şub 2007, 13:58
Konum: Bursa/Osmangazi
Ad Soyad: ihsan ACAR
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia special 1.4 16v 101hp

İleti MadloveR » 06 Ekm 2012, 09:55

Valla ykarıdaki yazıyı da başka bir bölge bayinin sayfasından aldım. Dedikleriyle yayınladıkları arasında çelişki var. Ruhsata işlettiniz mi peki. Orada sıkıntı olmasın da.
Ne Kadar Çok Şey Bilirsen Bil, Bildiğin Karşındakinin Anladığıyla Sınırlıdır."Hz. MEVLANA"
MadloveR
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 723
Kayıt: 14 Arl 2011, 10:03
Ad Soyad: Ali ÖZDEMİR
Nereden: Konya
Arabanız: Favorit LX 1994-Artık Yok :(

İleti ihsan » 07 Ekm 2012, 22:37

valla benımde kafam karıstı yakıt olarak cok guzel sadece bosuna para verdıgımı dusunmesı canımı sıktı.
depodakı gazın bosalmasını bekledım yarın simit tanktakı samandırayı degıstırecek oyle ruhsata ısletmeyı dusunuyorum.
bu arada ilk yakıt degerım şu; 345 kmyi 71 liralık gazla yaptım ve bu surusum sehır ıcı ve genellıkle arabanın ilk gunku hevesi diye sert kullandım spor cekılde ::))
Kullanıcı avatarı
ihsan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 285
Kayıt: 05 Şub 2007, 13:58
Konum: Bursa/Osmangazi
Ad Soyad: ihsan ACAR
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia special 1.4 16v 101hp


Alternatif Yakıtlar (LPG & CNG & Elektrik)



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir