Aracıma LPG Montajı Yaptırmaya Karar Verdim (GFİ)

Alternatif yakıt kullanımına yönelik tüm konuları bu bölümde ele alıyoruz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Aracıma LPG Montajı Yaptırmaya Karar Verdim (GFİ)

İleti fung_hu » 17 Eyl 2013, 02:16

2000 - 1.3 GLX-i Safaline aracıma LPG taktırmaya karar verdim. Bugün Çorum Özençlere aracı teslim ettim. GFİ marka kit takılacak. Bakalım sonuçlar ne olur. inş LPG'den yüzü gülenlerden olurum. GFİ kullanan varmı acaba hatamı ettim
 
fung_hu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 109
Kayıt: 20 Eyl 2012, 14:06
Ad Soyad: emre
Nereden: Çorum
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi Safaline, Doblo2

İleti fung_hu » 17 Eyl 2013, 14:33

LPG takıldı. araç sorunsuz şimdilik. Ne rolanti sorunu ne çekiş problemi yok, hep böyle olur inş. Ama Özençler işini çok temiz yapıyor. bütün ayarları en ufak ayrıntısına kadar yapıyorlar ve aklınıza takılan herhangi bi sorun yada problem varsa onu gidermeden aracı teslim etmiyolar ve gideriyorlarda. Çoruma yakın olanlara şiddetle tavsiye ederim.
fung_hu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 109
Kayıt: 20 Eyl 2012, 14:06
Ad Soyad: emre
Nereden: Çorum
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi Safaline, Doblo2

İleti Bluedays » 17 Eyl 2013, 16:23

fung_hu yazdı:LPG takıldı. araç sorunsuz şimdilik. Ne rolanti sorunu ne çekiş problemi yok, hep böyle olur inş. Ama Özençler işini çok temiz yapıyor. bütün ayarları en ufak ayrıntısına kadar yapıyorlar ve aklınıza takılan herhangi bi sorun yada problem varsa onu gidermeden aracı teslim etmiyolar ve gideriyorlarda. Çoruma yakın olanlara şiddetle tavsiye ederim.




Hayırlı uğurlu olsun fakat bu yorum için henüz erken değil mi?

Şöyle bi 1000 km yol yaparsanız, iyi mi kötü mü monte ettikleri daha net belli olacaktır.

Ön yargıyla davranıp, sonra takan yere sövmek zorunda kalabilirsiniz.
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti fung_hu » 17 Eyl 2013, 20:17

Bluedays yazdı:
fung_hu yazdı:LPG takıldı. araç sorunsuz şimdilik. Ne rolanti sorunu ne çekiş problemi yok, hep böyle olur inş. Ama Özençler işini çok temiz yapıyor. bütün ayarları en ufak ayrıntısına kadar yapıyorlar ve aklınıza takılan herhangi bi sorun yada problem varsa onu gidermeden aracı teslim etmiyolar ve gideriyorlarda. Çoruma yakın olanlara şiddetle tavsiye ederim.




Hayırlı uğurlu olsun fakat bu yorum için henüz erken değil mi?

Şöyle bi 1000 km yol yaparsanız, iyi mi kötü mü monte ettikleri daha net belli olacaktır.

Ön yargıyla davranıp, sonra takan yere sövmek zorunda kalabilirsiniz.




Sövülecek zaman gelmez inş ama bi kaç yerde yine böyle işim düştü ancak alakasız insanlardı bitsede gitsek hesabı yapıyolar. Ben ilgi ve alakalarını kast ediyorum. Sürekli sorun bulmaya çalışıyolar ki sorunu çözmek için. başka yerde adam sorunu kabullenmiyo bile hatanın başka yerden kaynaklandığını söyleyip sorumluluk kabul etmiyo.
Bugünlük gözlemlerimi yazdım, tabiki hep böyle olur demiyorum ama inş olur. Körlerin memleketişnde şaşılar padişah olurmuşya o hesap :D
fung_hu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 109
Kayıt: 20 Eyl 2012, 14:06
Ad Soyad: emre
Nereden: Çorum
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi Safaline, Doblo2

İleti fung_hu » 01 Ekm 2013, 22:47

1500 km yaptım LPG'de çok şükür geneli uzun yoldu. stop etme yada benzine geçme gibi olaylar yaşamadım çok şükür. ama fazla yakıyo gibi geldi bana 240 krş yakıyo uzun yolda. bagaj dolu 3 kişi vardı ama bavul ve valiz gibi içinde elbise olmayan hafif şeylerdi. anlamadım gitti. yağını değiştirdim bide böyle deneyim bakalım nolacak
fung_hu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 109
Kayıt: 20 Eyl 2012, 14:06
Ad Soyad: emre
Nereden: Çorum
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi Safaline, Doblo2

İleti fung_hu » 01 Ekm 2013, 22:53

Montaj resimlerinide koymuşlar Özençler.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 977&type=1
fung_hu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 109
Kayıt: 20 Eyl 2012, 14:06
Ad Soyad: emre
Nereden: Çorum
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi Safaline, Doblo2

İleti Otogazburada » 20 May 2014, 23:59

Acaba bu montajlar ne halde noldu. Acaba başladığı gibi mi gidiyor. Bu arada landirenzo markasında araştırma listenize eklendikte fayda olabilir. Yedek parça konusundada www.otogazburada.com adresinden bence yararlanmakta fayda vardır.
Otogazburada
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 14
Kayıt: 20 May 2014, 23:35
Ad Soyad: Otogaz burada
Nereden: Ankara
Arabanız: Yeti

İleti fung_hu » 21 May 2014, 20:28

23 nisan haftası araçla uzun yol yaptım. 892 km yol yaptım. bunun 700km si şehirler arası 192 km'si şehir içi. toplamda 172 liralık gaz harcadım. Depoyu fulleyip bitirmek kaydıyla denedim. yakıttan memnunum. 9bin küsür km oldu tüp takılalı hiç birsorun yaşamadım. tavsiye ederim kesinlikle.
fung_hu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 109
Kayıt: 20 Eyl 2012, 14:06
Ad Soyad: emre
Nereden: Çorum
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi Safaline, Doblo2


Alternatif Yakıtlar (LPG & CNG & Elektrik)



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir