1.2 fabia lpg tüketim testi

Alternatif yakıt kullanımına yönelik tüm konuları bu bölümde ele alıyoruz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

1.2 fabia lpg tüketim testi

İleti azakoglultd » 30 Haz 2008, 02:25

arkadaşlar bugün 10 ytl lik gaz aldım ve kontağı hiç kapatmadan sırf sizleri aydınlatmak için şehir içinde gaz bitene kadar dolaştım.10 ytl lik gazla 69 km yol yaptı benim fabiş şehir içinde ve bunun yaklaşık 15 km resi yokuş yukarı artı 10 km side kanto vaziyetinde 2. vitesde gidildi.Kitimin markası landirenzo ve bu performanso görede tüketim 0.145 ytl. Arabada 2 kişi beraber dolaştık.

Nasıl sizce iyimi ?

Bu arada arabam 2007 model 1.2 Classic Plus Sedan
 
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti favo29 » 30 Haz 2008, 02:36

Hocam gaz ne kadar (litresi)
favo29
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Arl 2007, 17:36

İleti 61ogretmen61 » 30 Haz 2008, 02:39

kardeş yaptığın ölçüm çok sağlıklı değil. sen bu km yi kontağı hiç kapatmadan yapmışsın. yani motor sıcakken.
61ogretmen61
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Kas 2007, 01:09

İleti azakoglultd » 30 Haz 2008, 02:44

gazın litresi 1.87 ytl ve 61öğretmen61 dediğin belki bir noktada doğru ama dikkat edersen kullanırken yokuş yukarı 15 km ve 10 km de kanto vaziyetinde 2. viteste gttiğimi söyledim buda takdir edersin ki daha fazla yaktırır.

o bişey değilde yav ben bu arabanın uzun yolda ne yakacağını çok merak etmeye başladım şimdi önümüzdeki hafta sonu mersine gideceğim inşallah test sonuçlarını yine bu başlık altında bildiririm.
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti 34SCU59 » 30 Haz 2008, 03:56

hem 1.2 hem gazlı valla helal olsun size
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti bekTEŞ » 30 Haz 2008, 10:39

 benim 2005 1.2 fabia uzun yolda 4 yolcu ile 120 yakıyor
bekTEŞ
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Arl 2007, 13:15

İleti HTP » 30 Haz 2008, 13:27



Azakoglu, tuketimi anlamanın en guzel yolu uzun yol. Deponu fulledikten sonra bitince yeniden fulle ne yaktıgını o zaman anlarsın. Benim en son tuketim degerim Haftasonu Eskisehir yaptım 0.11 kurusa kilometrede. Tek basıma ve bagajsız cok guzel bir deger oldu.


HTP
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 208
Kayıt: 24 Nis 2008, 14:00
Ad Soyad: ibrahim çakır
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP

İleti elegance » 30 Haz 2008, 13:38

bende octaviada 15 ykr yaktım depoyu doldurup fullerim hep sehir içi sehir dısı karısık tam bi uzun yolda yapamadım bizim burada lpg 1.85 lpg 1.80 ken ölçtügümde kayseride servise gittim kayseri içi ve kırseir arası git gel 13 ykr yakmıştı
elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI

İleti lazianke » 30 Haz 2008, 15:41

[quote="azakoglultd"] bu performanso görede tüketim 0.145 ytl. Arabada 2 kişi beraber dolaştık.

Nasıl sizce iyimi ?

Bu arada arabam 2007 model 1.2 Classic Plus Sedan
[/QUOTE]
hocam;

1- siz  yakıt tüketiminiz yüzünden hala nazar almadınız ve kaşınıyorsunuz gibi geliyor bana.Smile

2- haniymiş bizim ortak metin çevirisi. o hafta sonu bir türlü gelmedi. erciyesin karının erimesini mi bekliyoruzSmile...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti azakoglultd » 01 Tem 2008, 00:30

[quote="lazianke"][quote="azakoglultd"] bu performanso görede tüketim 0.145 ytl. Arabada 2 kişi beraber dolaştık.

Nasıl sizce iyimi ?

Bu arada arabam 2007 model 1.2 Classic Plus Sedan
[/QUOTE]
hocam;

1- siz  yakıt tüketiminiz yüzünden hala nazar almadınız ve kaşınıyorsunuz gibi geliyor bana.Smile

2- haniymiş bizim ortak metin çevirisi. o hafta sonu bir türlü gelmedi. erciyesin karının erimesini mi bekliyoruzSmile...
[/QUOTE]

kardeşim kusura bakmayın valla işten güçten elim değmediki.

Nazara gelince nazar aldı nazar marşpiyeli kaldırıma vurdum ama yaptırmıyorum öylece kalsın. nazar gitti yani lazianke kardeşim :) :)
azakoglultd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 Şub 2007, 03:22

İleti ünsal » 01 Tem 2008, 01:00

maşallah...
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti ilk aşk » 01 Tem 2008, 01:03

depo fullemeden ölçüm tahminidir ama sonuçlar çok iyi ..............
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti AV-2006 » 01 Tem 2008, 01:24

[quote="azakoglultd"]arkadaşlar bugün 10 ytl lik gaz aldım ve kontağı hiç kapatmadan sırf sizleri aydınlatmak için şehir içinde gaz bitene kadar dolaştım.10 ytl lik gazla 69 km yol yaptı benim fabiş şehir içinde ve bunun yaklaşık 15 km resi yokuş yukarı artı 10 km side kanto vaziyetinde 2. vitesde gidildi.Kitimin markası landirenzo ve bu performanso görede tüketim 0.145 ytl. Arabada 2 kişi beraber dolaştık.

Nasıl sizce iyimi ?

Bu arada arabam 2007 model 1.2 Classic Plus Sedan
[/QUOTE]
 

Gayet iyi.

  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

İleti tayf10 » 05 Tem 2008, 14:16

[quote="azakoglultd"]arkadaşlar bugün 10 ytl lik gaz aldım ve kontağı hiç kapatmadan sırf sizleri aydınlatmak için şehir içinde gaz bitene kadar dolaştım.10 ytl lik gazla 69 km yol yaptı benim fabiş şehir içinde ve bunun yaklaşık 15 km resi yokuş yukarı artı 10 km side kanto vaziyetinde 2. vitesde gidildi.Kitimin markası landirenzo ve bu performanso görede tüketim 0.145 ytl. Arabada 2 kişi beraber dolaştık.

Nasıl sizce iyimi ?

Bu arada arabam 2007 model 1.2 Classic Plus Sedan
[/QUOTE]
 

 

güzel degerler kazasız belasız...Landirenzo farkı Clap
tayf10
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Ağu 2006, 22:27

İleti mrt » 25 Tem 2008, 18:16

merhaba arkadaşalar bende fabia 1.2 prins marka lpg li araç var sehir içi 140-150 arası yakıyo lpg lt 1.79 ytl bir çok form dolaştım diolar işte lpgli 1.2 120 falan yakar yok millet sıkıyo kimse kendi aracını denemeden bilemez
mrt
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Tem 2008, 18:13


Alternatif Yakıtlar (LPG & CNG & Elektrik)



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir