yıne ben

Kendi otomobilinizi fotoğraflı bir şekilde diğer üyelerimize bu bölümde tanıtabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

yıne ben

İleti KASIMPŞALI. » 06 Eyl 2008, 00:42

bılenler bılıyor  bu aralar pek uzak kaldım hem sızden hem arabadan  dukandakı cocukalr arabya kafalarına gore ufak bır tesısat yapmıs bende sıze gostteryım dedım bakın bakalım nasıl olmus..

malum ısım bu bunlarda satılık....

TEYP: sony xpold    cd vcd       52x4
AMFİ: boshman 1600 waat bas amfısı       ve harwrd  mıdler ıcın 200+200
BAS :jbl 38 cm lik     bir adet
OVAL:pıoner 75.     bırcıft
MID:jbl mıd ve tıvıtr takımı
EKRAN:nevıtech  8 ınc  tv vcd

 

 

 


 


 

 

 
 
KASIMPŞALI.
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Arl 2006, 02:50

İleti ilk aşk » 06 Eyl 2008, 00:43

52x4  yazmışsın yani 208 ytl mi yani fiyatı Ermm





ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti Crzyboy » 06 Eyl 2008, 00:45

[quote="ilk aşk"]52x4  yazmışsın yani 208 ytl mi yani fiyatı Ermm





[/QUOTE] 52 Wattlık 4 hoparlör = 52x4
[url=http://img134.imageshack.us/i/22462428.jpg/][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/9449/22462428.th.jpg[/IMG][/url]
[font=Times New Roman][size=3][b][font=Verdana]'93 ?koda Favorit 135L ~ Beyaz..[/font][/b][/size][/font]
Crzyboy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 24 Kas 2007, 15:19
Nereden: Antalya
Arabanız: '93 Favorit 135L

İleti weyis » 06 Eyl 2008, 00:46

hay maşşallahThumbs%20Up
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti ilk aşk » 06 Eyl 2008, 00:50

[quote="Crazyboyy"][quote="ilk aşk"]52x4  yazmışsın yani 208 ytl mi yani fiyatı Ermm





[/QUOTE] 52 Wattlık 4 hoparlör = 52x4[/QUOTE]
 

espiriden de anlamıyonuz dimi.................
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti Crzyboy » 06 Eyl 2008, 00:51

[quote="ilk aşk"][quote="Crazyboyy"][quote="ilk aşk"]52x4  yazmışsın yani 208 ytl mi yani fiyatı Ermm





[/QUOTE] 52 Wattlık 4 hoparlör = 52x4[/QUOTE]
 

espiriden de anlamıyonuz dimi.................
[/QUOTE] Ciddiye almamıştım zaten bende...
[url=http://img134.imageshack.us/i/22462428.jpg/][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/9449/22462428.th.jpg[/IMG][/url]
[font=Times New Roman][size=3][b][font=Verdana]'93 ?koda Favorit 135L ~ Beyaz..[/font][/b][/size][/font]
Crzyboy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 24 Kas 2007, 15:19
Nereden: Antalya
Arabanız: '93 Favorit 135L

İleti KASIMPŞALI. » 06 Eyl 2008, 00:51

[quote="ilk aşk"]52x4  yazmışsın yani 208 ytl mi yani fiyatı Ermm





[/QUOTE]
 

agbı ssony nın cogu modelı 45x 4 yada 50x 4 dur benden almak ısteyenler  52x4 olmasına dıkkat ederler bende ozlelıkle yasdı9mmLOLLOLhem ben bır teyıbe okadr para versem ekmek yıyemem ac kalırım...

 

yorumlarınız ıcın tsk
KASIMPŞALI.
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Arl 2006, 02:50

İleti carey78 » 06 Eyl 2008, 04:05

güzel tesisat hayırlısı olsun;
carey78
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 May 2008, 23:20

İleti 34SCU59 » 06 Eyl 2008, 04:58

erdinç abi nerelerdesin sen yaa yine biryrleremı girdin
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti 34SCU59 » 06 Eyl 2008, 05:01

benim teyibin aynısı çok güzel bir teyp siddetle tavsiye ederim.....Ama erdinç abi müzik baslı müzik bunu herkes bilsin......sesi FMde ver ole dinleyelim....
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti lazianke » 06 Eyl 2008, 08:29

abi sen yaşıyor muydun yahu???
hoşgeldin.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti maozkan64 » 06 Eyl 2008, 17:23

Hayırlı olsun.
Octavia Collection 2004
Kullanıcı avatarı
maozkan64
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 41
Kayıt: 19 Tem 2008, 17:39
Ad Soyad: Mehmet Alaeddin ÖZKAN
Nereden: Kayseri
Arabanız: Octavia Collection 2004

İleti KASIMPŞALI. » 07 Eyl 2008, 02:51

[quote="lazianke"]abi sen yaşıyor muydun yahu???
hoşgeldin.
[/QUOTE]
 

topragım  ıkı  üç ay devleteımız sıcak kolarında  tatıl yaptım   ümranıye  cezaevuındeydımLOLLOLLOLLOLLOLorda cok gusel arab yıkamayı ogrendım  ClapClapClap
KASIMPŞALI.
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Arl 2006, 02:50

İleti weyis » 07 Eyl 2008, 02:52

[quote="KASIMPŞALI."][quote="lazianke"]abi sen yaşıyor muydun yahu???
hoşgeldin.
[/QUOTE]
 

topragım  ıkı  üç ay devleteımız sıcak kolarında  tatıl yaptım   ümranıye  cezaevuındeydımLOLLOLLOLLOLLOLorda cok gusel arab yıkamayı ogrendım  ClapClapClap
[/QUOTE] LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti favo29 » 07 Eyl 2008, 02:52

Tamam mı Bitti mi inşallah?
favo29
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Arl 2007, 17:36

İleti weyis » 07 Eyl 2008, 02:53

LOL[quote="favo29"]Tamam mı Bitti mi inşallah?[/QUOTE] LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti KASIMPŞALI. » 07 Eyl 2008, 02:57

bıtermı yaw 2  mahkemem daha var  ama bıtecek ıslh....  bırınden az ceza ıle yırttık  gerısı allah kerım..LOL
KASIMPŞALI.
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Arl 2006, 02:50

İleti favo29 » 07 Eyl 2008, 03:00

Hadi inşallah
favo29
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Arl 2007, 17:36


Otomobilim



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir