17 inç jant

Kendi otomobilinizi fotoğraflı bir şekilde diğer üyelerimize bu bölümde tanıtabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

17 inç jant

İleti iceman70 » 26 Şub 2009, 19:50

arkadaşlar bugun jant bakmaya gittim 17 inç jant gördüm çok hoşuma gitti hatta forumda kırmızı bir fabia vardı onun jantından birde lassa 215 40 17 impetus sport lastik rod balans ayarları yapılacak fiyatı 1450ytl dedi sizce nasıl yoksa 15 inç mi alıyım ama 15 inç'de pek fark yok o  yüsden tercih etmiyorum tavsiyelerinizi mutlaka bekliyorum herkese kolay gelsin
 

( birde bu işten soğudum gibi 185/60/14 lastiğin ben yanağını artırsam 185/70/14 yapsam bir sorun olur mu konforun artacağı kesin birde bu konu hakkında bilgi alabilirmiyim. )
 
iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti fıratt » 26 Şub 2009, 19:55

genelde 17'' takanlar yakıt sarfiyatının artmasından şikayetci aracı yordugunu soyluyor,ayrıca camurluk ağzının surtmesi durumu olabiliyor birde tuvde fabia için 15'' fazlasına izin yok gereksiz yere kendinize uğraş bence 1,450 fiyatta bence pahalı
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti liderskoda05 » 26 Şub 2009, 19:59

şahsen kendi düşüncelerimi söliyim kardeşim sana 215 40 17 fabıa ya takılabilir su bazlı lastikte takınca görüntü vaziyetleri kalite bişiy olur.;ben yolda çok gezer diye düşünüyorum araba yayılıyo yani bende mercedes vardı o kadar ağırdı 1800 kilo yinede gezdiriyodu geniş taban jantta büyük fabıaya ben olsam 15 inç takardım ben böle düşünüyorum

liderskoda05
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Şub 2008, 16:38

İleti iceman70 » 26 Şub 2009, 20:10

15 inç taksam lastikle beraber ortalama fiyat ne kadar olur sizce ?
iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti liderskoda05 » 26 Şub 2009, 20:13

15 inç lastik mıchelın almıstım ben jant lastik 1200 falan o ara bişiy olması lazım kardeş sen konyadamı oturuyosun veya karamansa yakınmısın
liderskoda05
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Şub 2008, 16:38

İleti hakanerdogan » 26 Şub 2009, 20:17

bence bu tarz riskli şeyler yapılacaksa tam yapılmalı, ya 17 tak, yada takma BENCE...

1 inch için bi ton masrafa değer mi sence, lastikleridedeğişmek zorunda kalacaksın? bence mantıksız, ama yok plastik kapaklı sac jantım var, alaşıma geçecem diyorsan o zaman iş değişir tabi. tak 15 i gitsin.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti iceman70 » 26 Şub 2009, 20:22

yok avatardaki araç alaşım jant işte orjinal yani bende olmuş 17 olcak böyle havası olcakBig%20smile  karamanda oturuyorum
iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti liderskoda05 » 26 Şub 2009, 20:30

kardeş havası olsun görüntü olsun negatifleri önemli değil diyorsan tak tabi 215 40 17 de fazla 215 30 17 varsa tak daha sexi olur
liderskoda05
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Şub 2008, 16:38

İleti iceman70 » 26 Şub 2009, 21:08

ya yakıt konusunda sıkıntı oluyor birde kalkışlarda çekiş gücü azalcak ama tüv'den geçemezse taktırmam bu konuda araştırmam gerek
iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti ayhani » 26 Şub 2009, 21:46

Ben 15 inç saç jantlarım yerine octime 15 inç alaşım jant+ dört adet 195x65xr15 michelin kış lastiği aldım 1200 ytl verdim.
Herkesin fikri saygı duyarım ama araba dıştan biraz daha güzel görünecek diye kıçımı taşların üstünde sektirememLOL.
Bence konfordan feragat etmeyin. 
ayhani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 09 Arl 2007, 01:22

İleti rechanerr » 26 Şub 2009, 21:48

en guzeli o zaman 16 inç 
rechanerr
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 21 Eyl 2008, 17:48

İleti delidolu » 27 Şub 2009, 00:07


[quote="iceman70"]arkadaşlar bugun jant bakmaya gittim 17 inç jant gördüm çok hoşuma gitti hatta forumda kırmızı bir fabia vardı onun jantından birde lassa 215 40 17 impetus sport lastik rod balans ayarları yapılacak fiyatı 1450ytl dedi sizce nasıl yoksa 15 inç mi alıyım ama 15 inç'de pek fark yok o  yüsden tercih etmiyorum tavsiyelerinizi mutlaka bekliyorum herkese kolay gelsin[/QUOTE]

Eğer bu araca 17" jant takılacak olsaydı fabrikasyon çıkışında takılırdı. Adamlar binlerce hesap-kitap yapıyorlar arabanın gidişi duruşu, yol tutuşu, yakıtı vs vs hep hesaplanmış ve buna en uygun çaptaki jant ile piyasaya sürülmüştür. Ha arabayı yapan mühendislerin bilmediği bizim bildiğimiz -ciks görünme derdi dışında- 1şey varsa ben de öğrenmek isterim. Şahsi görüşüm aracın orj fabrikajant ebatında şaşma..

Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

İleti iceman70 » 27 Şub 2009, 00:11

ya bende biliyorum ama işte yok ki tonla paramız söyle en babasından spor araba alıp altımıza çekmek.öyle yapamayınca tuning'e yöneliyoruzSmile
iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti mxengine » 27 Şub 2009, 01:15

205 tabandan büyük takma davlumbaza sürtme yapar arkada arkaya 2 kişi bindimi her tümsek sonrası sürter fabiana en fazla 205 40 17 tak.
mxengine
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Şub 2008, 21:20

İleti alpino » 27 Şub 2009, 01:22

[quote="rechanerr"] en guzeli o zaman 16 inç 
[/QUOTE]

bence de. ne yanak çok ince olduğundan eksisi var ne de çok kalın olmadığından çirkin görüntüsü var
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti hetepe » 27 Şub 2009, 11:33

50 çeşit ebat denedim.Taban 195 i geçtikten sonra rot sistemi (direksiyonun düz gitme eğilimi) ağırlaşıyor.Sağa ve sola kırdığınızda direksiyon geri toparlaması zorlaşıyor.Direksiyon bariz bir şekilde ağırlaşıyor.Sağ ve sola kırmalarda önler davlumbaza değiyor.

17'' jant+yay= tornet.(Bazılarımız bilmeyebilir, çocukların yaptığı , eskiden oynanan, kalas altına çakılan rulmanlarla yapılan araba-ve yarışı-.)

Yay kullanmazsanız 16'' ve 17'' jant çok tuhaf görünür.Ayrıca düşen yanak profili nedeniyle amortisörleri çabucak bozar.

SONUÇ: Amaç görsellik ve biraz da viraj ve yol tutuş ise Max jant çapı 15'', Max taban alanı da 195 mm olmalı.Bu da eşittir fabrikasyon opsiyonel ölçü.

D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti mbarman » 27 Şub 2009, 11:53

benim orijinal 195*50*15 jantlar ve lastiklerle senin14 jantları takas edelim
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti hetepe » 27 Şub 2009, 15:57

Sizin jantlar alüminyum mu?
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

Sonraki

Otomobilim



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir