yeni aracım.

Kendi otomobilinizi fotoğraflı bir şekilde diğer üyelerimize bu bölümde tanıtabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

yeni aracım.

İleti mayham85 » 13 Ekm 2009, 22:36

teşekkürler arkadaşlar.
 

resimleri fotoğrafçı arkadaşlardan öğrendiklerimle çekiyorum daha amatörüm.
 
mayham85
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Ekm 2008, 17:31

İleti mayham85 » 13 Ekm 2009, 22:37

[quote="RAZOR10"]

hayır baz versiyon deil style sizin araçtandı, benim durumum farkılydı seat cup taki bi arkadaşla gitmiştik onun sayesinde indirim yapmışlırdı

[/QUOTE]

vermelerine imkan yok zaten 38900 liste fiyatı idi.
style ise de 1,6 dır tsi değildir. 

ancak geçen dediğiniz yazdan önce ise mümkün.
mayham85
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Ekm 2008, 17:31

İleti RAZOR10 » 13 Ekm 2009, 22:45

[quote="mayham85"][quote="RAZOR10"]

hayır baz versiyon deil style sizin araçtandı, benim durumum farkılydı seat cup taki bi arkadaşla gitmiştik onun sayesinde indirim yapmışlırdı

[/QUOTE]

vermelerine imkan yok zaten 38900 liste fiyatı idi.
style ise de 1,6 dır tsi değildir. 

ancak geçen dediğiniz yazdan önce ise mümkün.
[/QUOTE]

1.4 tsı  idi.. ayrıca bahsetiğim arkadaşım ordadan  5 tane seat aldı. kendisinden de leon CUPRA war. durum farklıydı dışardan geçen vadantaşa wermeyebilirlero fiyata ama ben 2 hafta önce ok deseydim sizin aracınınız aynısın 36.000 tl ye galeriden çıkartıyodum..
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti RAZOR10 » 13 Ekm 2009, 22:46

ayrıca sizin kasadan yani makyajlı kasaydı.boşwerin tmm hayırlı uğurlu olsun aracınız güle güle binin kazasız belasız..
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti mayham85 » 13 Ekm 2009, 22:51

[quote="RAZOR10"][quote="mayham85"][quote="RAZOR10"]

hayır baz versiyon deil style sizin araçtandı, benim durumum farkılydı seat cup taki bi arkadaşla gitmiştik onun sayesinde indirim yapmışlırdı

[/QUOTE]

vermelerine imkan yok zaten 38900 liste fiyatı idi.
style ise de 1,6 dır tsi değildir. 

ancak geçen dediğiniz yazdan önce ise mümkün.
[/QUOTE]

1.4 tsı  idi.. ayrıca bahsetiğim arkadaşım ordadan  5 tane seat aldı. kendisinden de leon CUPRA war. durum farklıydı dışardan geçen vadantaşa wermeyebilirlero fiyata ama ben 2 hafta önce ok deseydim sizin aracınınız aynısın 36.000 tl ye galeriden çıkartıyodum..[/QUOTE]

filo indirimi uygulamıştır sonuçta şartlar benim ile eşit değil. bu yüzden o fiyata buldm gibi yorumlar mantıklı değil.

 

 o zaman bende size şunu söyliyeyim.

 

 arcı şirketimin üzerine alarak şirket gideri gösterip şirketten kaynaklı KDV borcumdan düşüyorum ve bana zaten 31 32 ye mal oluyor bu yüzden 36 olmş 37 olmş çok dokunmaz.

 

kısaca o paray buldm çıkartıyordm diyorsanız çıkartacaktınız.

 

saygılar.

 
mayham85
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Ekm 2008, 17:31

İleti fabialife » 13 Ekm 2009, 22:58

hayırlı olsun, kazasız cezasız günlerde binin. bende de 2006 staylance vardı, güzel arabadır leon. hele tsi motor bir başka.
fabialife
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 29 Ağu 2007, 13:26

İleti mayham85 » 13 Ekm 2009, 23:04

teşekkürler ahmet bey siz sct dede üye idiniz değilmi?
 

yanlış hatırlamıyorsam sizdse şuan corsa vardı.
mayham85
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Ekm 2008, 17:31

İleti delidolu » 14 Ekm 2009, 00:06

Abooooww.... Hayırlı olsun, tekerine taş değmesin.
Ne biçim kaçıyordur bu şimdi...
İspanyolların arenada boğaları keyfekeder işkenceyle öldürmeleri olmasa hiç durmam bi seat da ben alırım. Şu nalet takıntılarım da olmasa, ah olmasa....
Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

İleti hdoner » 14 Ekm 2009, 00:16

Hayırlı olsun...güle güle kullanın ...bunu cupra 240 hp si rüyalarımı süslüyor seneye alacağım arabalar listesinde fakat fiyatları felaket ...Size mutlu sürüşler diliyim bu arabadan menun kalacağınıza eminim
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti mayham85 » 14 Ekm 2009, 00:21

teşekkürler arkadaşlar. daha iyileri sizlerin olur inş :)
mayham85
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Ekm 2008, 17:31

İleti iceman70 » 14 Ekm 2009, 00:31

[quote="mayham85"]teşekkürler arkadaşlar.
 

resimleri fotoğrafçı arkadaşlardan öğrendiklerimle çekiyorum daha amatörüm.
[/QUOTE]

 
ama elinizde kaliteli bir makina var dimi LOL
iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti mayham85 » 14 Ekm 2009, 00:43

canon eos 450d :)

mayham85
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Ekm 2008, 17:31

İleti erdinc » 14 Ekm 2009, 01:12

allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin, yalnız ben fotoğrafları cok begendim yer neresi acaba iç anadolu olduğu belli ama ankara mı eskişehir mi ?
erdinc
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 10 Eyl 2007, 00:37

İleti RoadFighter » 14 Ekm 2009, 01:14

Vooov. Maşallah. :)
 

Hayırlı uğurlu olsun.

 

Allah kaza bela vermesin.

 
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti RAZOR10 » 14 Ekm 2009, 02:16

[quote="mayham85"][quote="RAZOR10"][quote="mayham85"][quote="RAZOR10"]

hayır baz versiyon deil style sizin araçtandı, benim durumum farkılydı seat cup taki bi arkadaşla gitmiştik onun sayesinde indirim yapmışlırdı

[/QUOTE]

vermelerine imkan yok zaten 38900 liste fiyatı idi.
style ise de 1,6 dır tsi değildir. 

ancak geçen dediğiniz yazdan önce ise mümkün.
[/QUOTE]

1.4 tsı  idi.. ayrıca bahsetiğim arkadaşım ordadan  5 tane seat aldı. kendisinden de leon CUPRA war. durum farklıydı dışardan geçen vadantaşa wermeyebilirlero fiyata ama ben 2 hafta önce ok deseydim sizin aracınınız aynısın 36.000 tl ye galeriden çıkartıyodum..[/QUOTE]

filo indirimi uygulamıştır sonuçta şartlar benim ile eşit değil. bu yüzden o fiyata buldm gibi yorumlar mantıklı değil.

 

 o zaman bende size şunu söyliyeyim.

 

 arcı şirketimin üzerine alarak şirket gideri gösterip şirketten kaynaklı KDV borcumdan düşüyorum ve bana zaten 31 32 ye mal oluyor bu yüzden 36 olmş 37 olmş çok dokunmaz.

 

kısaca o paray buldm çıkartıyordm diyorsanız çıkartacaktınız.

 

saygılar.

 
[/QUOTE]
 

ya size ne oldu ben onu anlamadım ben 36 fiyat aldım die ne senin aracını kötüledim ne sen kazık yemişin dedim.. filo dan bahsediosun bizim şirkette 7 araç war kiralık bütün filo kurallarını bilirim ben.. 36 ya çıkartmadım çünkü 45 milyar werim cıvıc alacam warmı itirazın?

 
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti BaTeRRiiSStt » 14 Ekm 2009, 12:03

Ben niye hiç resim goremıyorum :((
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti aekaragoz » 14 Ekm 2009, 12:42

Hayırlı olsun.
aekaragoz
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 103
Kayıt: 02 Haz 2006, 21:50
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Superb

İleti skdfb38 » 14 Ekm 2009, 13:04

allah kaza bela vermesin güle güle kullan kardeş çok güzel araba

skdfb38
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 May 2009, 23:02

ÖncekiSonraki

Otomobilim



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir