ARKADAŞLAR OCTİME YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

Kendi otomobilinizi fotoğraflı bir şekilde diğer üyelerimize bu bölümde tanıtabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ARKADAŞLAR OCTİME YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

İleti ge35 » 15 Nis 2010, 15:12

ARKADAŞLAR MERHABA ARANIZA YENİ KATILDIM. ASLINDA 2008 YILI MAYIS AYINDAN BERİ SKODA OCTAVİA SAHİBİYİM.TESADÜFEN GEZİNİRKEN SİTEMİZİ GÖRDÜM VE HEMEN ÜYE OLDUM BUDA SİYAH İNCİMİN BAZI RESİMLERİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM 2008 MODEL 36000 KMDE 102 HP OCTAVİA ELEGANCE..ARANIZDA OLMAK ÇOK GÜZEL HERKESE BOL SKODALI GÜNLER DİLİYORUM..
 
Eklentiler
05092009332.jpg
05092009331_renamed_28777.jpg
05092009330.jpg
05092009329.jpg
05092009328.jpg
05092009327.jpg
Kullanıcı avatarı
ge35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 32
Kayıt: 26 Mar 2010, 18:25
Ad Soyad: Ersin Sabancı
Nereden: İzmir
Arabanız: OCTAVİA A5 102 hp ELEGANCE

İleti C@GL@R » 15 Nis 2010, 15:17

süper..fabia ve favorit görmekten gına gelmişti artık...kazasız belasız sürüşler..
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti ge35 » 15 Nis 2010, 15:26

ÇOK TEŞEKKUR EDERİM AYRICA BUTUN ARKADAŞLARIMIZA KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLİYORUM..
Kullanıcı avatarı
ge35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 32
Kayıt: 26 Mar 2010, 18:25
Ad Soyad: Ersin Sabancı
Nereden: İzmir
Arabanız: OCTAVİA A5 102 hp ELEGANCE

İleti xex » 15 Nis 2010, 15:42

Aracınız gerçekten çok temiz ve bakımlı gözüküyor.

Kazasız belasız sürüşler dilerim.
Kullanıcı avatarı
xex
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 198
Kayıt: 23 Ağu 2009, 18:24
Ad Soyad: Oktay Var
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2005 Opel Astra 1.6 Elegance

İleti octaviaman » 15 Nis 2010, 15:58

Maşallah güzel araba ,kazasız belasız binin.
Benimde vardı bundan 2008 model ,sattım geçen sene sonunda.
Elegance keyfi bambaşka oluyor.
Yalnız direksiyon da ki gri kılıf olmamış en azından siyahı olsa,yada hiç olmasa daha düzgün olurdu.Araba zaten mini deri paketli.
Kullanıcı avatarı
octaviaman
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 679
Kayıt: 05 Eyl 2008, 13:38
Nereden: İzmir
Arabanız: Octavia Ambiente 1.9TDI

İleti ge35 » 15 Nis 2010, 15:59

yorumların için teşekkur ederim kardeşim evet araç konusunda gerçekten çok titizim gerek içi olsun gerek dışı her zman gerekli özeni gösteririm tabi bu kombinasyonda bir araçta dahada özen gerektiriyor olsada onun için değer arabamı seviyorum:) :)
Kullanıcı avatarı
ge35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 32
Kayıt: 26 Mar 2010, 18:25
Ad Soyad: Ersin Sabancı
Nereden: İzmir
Arabanız: OCTAVİA A5 102 hp ELEGANCE

İleti ge35 » 15 Nis 2010, 16:01

t.ederim octaviaman kardeşim bende aynı düşüncede olduğum için dün çıkardım zaten sadece deriyi korumak amaçlı takmıştım ama göze gerçekten hoş gözükmüyordu..;)
Kullanıcı avatarı
ge35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 32
Kayıt: 26 Mar 2010, 18:25
Ad Soyad: Ersin Sabancı
Nereden: İzmir
Arabanız: OCTAVİA A5 102 hp ELEGANCE

İleti diseqc » 15 Nis 2010, 16:06

bu ne yaaaa bu arabaysa bizimki ney koymayın kardeşim bu resimleri sonra arabayı tekme manyağı yapacam haaa :D neyse şaka biryana hakikaten muhteşem duruyor allah kaza bela vermesin..
Kullanıcı avatarı
diseqc
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1118
Kayıt: 29 Mar 2010, 14:53
Ad Soyad: murat
Nereden: Rize
Arabanız: Peugeot 1.4 HDI Bipper

İleti ge35 » 15 Nis 2010, 16:09

t.ederim kardeşim:):) allah herkese daha iyisine binmeyi nasip etsin diyorum..
Kullanıcı avatarı
ge35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 32
Kayıt: 26 Mar 2010, 18:25
Ad Soyad: Ersin Sabancı
Nereden: İzmir
Arabanız: OCTAVİA A5 102 hp ELEGANCE

İleti C@GL@R » 15 Nis 2010, 16:10

ersin bey sabancılarla bir bağlantınız varmı uzaktan yakından:D
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti ge35 » 15 Nis 2010, 16:34

yok beya çağlar kardeşim nerdee :D
Kullanıcı avatarı
ge35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 32
Kayıt: 26 Mar 2010, 18:25
Ad Soyad: Ersin Sabancı
Nereden: İzmir
Arabanız: OCTAVİA A5 102 hp ELEGANCE

İleti grey_wolf » 15 Nis 2010, 16:41

ÇOK ÇOK güzel araba. güle güle kazasız belasız binin. bu octinin siyahı beni deli ediyor. içim kıpırdıyor. boyle ne bileyim garip bişey. süper yaaa

2006 Fabia Sedan 1.4 16V Ambiante + landirenzo omegas
Kullanıcı avatarı
grey_wolf
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 665
Kayıt: 18 Eyl 2009, 18:10
Ad Soyad: EROL YÜKSEL
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2006 FABİA AMBIANTE SEDAN 1.4 16V

İleti ge35 » 15 Nis 2010, 16:53

t.ederim erol kardeşim allah razı olsun
Kullanıcı avatarı
ge35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 32
Kayıt: 26 Mar 2010, 18:25
Ad Soyad: Ersin Sabancı
Nereden: İzmir
Arabanız: OCTAVİA A5 102 hp ELEGANCE

İleti octaviaman » 15 Nis 2010, 17:32

A5 kullanmış biri olarak,aklıma ilk gelen şey,bu arabaların digital klimalarında Klima OFF tuşu yok.Kapatırken çevirmeli düğmeden fanı kapatarak kapatıyorsunuz.Tuhaf bir uygulama.
Aynı sistem jetta da kullanıldığında off tuşu var.Gıcıklık yapmışlar Skoda ya :P


Küçük bir operasyonla off tuşu yapması çok kolay.Aynı zamanda on tuşu da olmuş oluyor.Skoda forumlarında işlendi.Bilmiyorsanız,hatırlatmak istedim.
Kullanıcı avatarı
octaviaman
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 679
Kayıt: 05 Eyl 2008, 13:38
Nereden: İzmir
Arabanız: Octavia Ambiente 1.9TDI

İleti WXW » 15 Nis 2010, 19:01

bu arada izmir in neresinden?
Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat...
Kendi boşluk ve gök kubbemde uçar giderim...
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma..
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.


Kullanıcı avatarı
WXW
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 346
Kayıt: 07 Nis 2009, 00:57
Ad Soyad: Serkan
Nereden: Ankara

İleti ge35 » 15 Nis 2010, 21:00

evet octaviaman haklısın değindiğin durum çok doğru bence büyük bir eksiklik ama vw işte hep arada bir fark bırakmak istiyor sanırsam skoda ile.bu arada wxw kardeşim ben bornova tarafındayım
Kullanıcı avatarı
ge35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 32
Kayıt: 26 Mar 2010, 18:25
Ad Soyad: Ersin Sabancı
Nereden: İzmir
Arabanız: OCTAVİA A5 102 hp ELEGANCE

İleti alpino » 15 Nis 2010, 21:14

yaw bu octavia hakikaten çok güzel araba ya. insanın dönüp dönüp bakası geliyor :) hele ki bir de yeni yıkanmışsa.
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti ge35 » 15 Nis 2010, 22:59

aynen kardeşim sadece kendi arabam diye sölemiyorum yolda başka octi veya başka skoda görsem benimde gözümde herzman bir başka skodalar
Kullanıcı avatarı
ge35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 32
Kayıt: 26 Mar 2010, 18:25
Ad Soyad: Ersin Sabancı
Nereden: İzmir
Arabanız: OCTAVİA A5 102 hp ELEGANCE

Sonraki

Otomobilim



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir