İLK OCTAVİAM VE İLK MODİFİYEM

Kendi otomobilinizi fotoğraflı bir şekilde diğer üyelerimize bu bölümde tanıtabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

İLK OCTAVİAM VE İLK MODİFİYEM

İleti AHMET48 » 09 Kas 2010, 18:30

ARKADAŞLAR HERKESE SLM BEN ARANIZA YENİ KATILDIM SKODA OCTAVİA 1.6 AMBIENTE BEJ RENGİNDE 2005 MODEL A5 KASA BENIM ARACIM.AŞIRIYA KAÇMADAN KENDİM ELİMDEN GELDİĞİNCE BİRAZ BİŞİLER YAPTIM ARACIMIN GÖRÜNTÜSÜNDEN MEMNUNUM ANCAK MOTOR PERFORMANSINDAN ÇOK MEMNUN DEĞİLİM YERİNE GÖRE BUNUNLA İLGİLİ NE YAPABİLİRİM??HERKESE TEŞEKKÜRLER.


LINKTEN ARACIMI GÖREBİLİRSİNİZ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-skoda-octavia-sade-ve-sik-skoda-octavia-1-6-ambiente-28326467/detay
 
AHMET48
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 18
Kayıt: 09 Kas 2010, 18:01
Konum: MİMAR ŞİRKET SAHİBİ
Ad Soyad: ahmet içel
Nereden: Muğla
Arabanız: SUPER B 1.6 TDI ELEGANCE

İleti oguz » 09 Kas 2010, 20:15

foruma hoş geldiniz, güzel paylaşımlar dileğiyle... aracın görünüşü hakkında yorum bekliyosanız eğer ilk yorum benden olsun...

Benceeee bişeyi yapıcaksan eğer imkanında varsa tam yap, jantlar hoş daha da hoş olabilir, o araç yay istiyo ilave olarak, ön arka tampon ve yan koruma çıtaları çok iyi olmuş, ama ön panjurdaki işlem siyah renkli ve orjinal krom ızgaralı araçlar haricinde ben pek sevemiyorum, farlardaki ledler ilk cıktıgında güzeldi ama şimdi pekde hoş gelmiyo, eğer alabilirseniz orjinal devil eye a5 farları var yabancı sitelerde sipariş verebilirsiniz çok felaket bir duruşu var, yay takılırsa araca egsozlarda harika bir görünüm kazanıcak şuan zaten güzel ama daha yere yakın oldugu zaman şuankinden cok daha güzel durur.

motor modifiyesine gelicek olursak paran varsa olmayacak iş yok :D amatörce bişey yapacam diyosan açık hava filtresi + biraz maliyetli olsada güzel bir egsoz sistemi (buraya dikkat egsoz ucu değil komple sistem ) piskolojik olarak performans katacaktır ;) 1.6 mpi motora güzelce bir motor modifiyesi istiyosanız maliyeti biraz fazla olur, çip diyeceğim ama turbosuz 1.6 benzinli bi araca parasına değecek bir katkısı olmaz, turbosu blow off falan filan gibi uçacak olursak onlarında maliyeti malum, eğerki ben yapacam kardeşim sen de bana hele diyosan yardımcı oluruz bildiğimiz kadar, vw forumlarından da konuları takip edebilirsin performans modifiye konusunda, çoğu modifiye tutkunun vazgeçilmez modeli golf bora falan filan sonucunda octavia ile aynı motoru kullanıyor ve vw forumunda bu konuda çok bilgi mevcut (umarım emir abi kızmaz) ;)

tekrar hoş geldin iyi forumlar


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti AHMET48 » 11 Kas 2010, 09:18

ÇOK SAOL YORUMLARIN İÇİN BENDE ÇOK ARAŞTIRDIM CHIP BLOW OFF AMA ARABAMA ÇOK FAYDALI OLMUCAĞINI ANLADIM TURBO OLSA O ZAMAN DAHA FARKLI OLURDU AMA ŞUANKİ EGSOZUMDAN MEMNUNUM PERFORMANS ÇOK OLMASADA SAĞLIYOR HAVA FİLTRESİNİ TAKTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM AMA NE MARKA ALACAĞIMI BİLEMİYORUM AMA EGSOZLARIDA KOMPLE YENİDEN MOTORDAN ÇEKTİRECEM İKİSİ İÇİNDE AYRI AYRI BORU ÇEKTİRECEM.OCTAVİA DA TEK EKSİK BENCE MOTOR GÜCÜ KEŞKE 1.8 T MOTOR OLMUŞ OLSA..
AHMET48
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 18
Kayıt: 09 Kas 2010, 18:01
Konum: MİMAR ŞİRKET SAHİBİ
Ad Soyad: ahmet içel
Nereden: Muğla
Arabanız: SUPER B 1.6 TDI ELEGANCE

İleti hetepe » 11 Kas 2010, 09:44

Aracınız güzel ama mod biraz ağır kaçmış...Daha sade ve orj. görünüm elde edebilirdiniz, örn. jant, yay, dar profil lastik, soft spoiler, açık renk film gibi...
Yine de zevk sizin.
Güle güle kullanın...
Hayırlı satışlar.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS


Otomobilim



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron