307 / 90 bin e yaklaştık MAŞALLAH

Kendi otomobilinizi fotoğraflı bir şekilde diğer üyelerimize bu bölümde tanıtabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

307 / 90 bin e yaklaştık MAŞALLAH

İleti xMEGANx » 17 Oca 2011, 13:50

evet arkadaşlar abiler 90 binde son 5 bin km kaldı =) 2007 model 307 yeni kasa bildiğiniz üzere ve hala bir tek sorun çıkartmadı araç MAŞALLAH sorunsuz 100 binlerce KM lere daha...
 
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti Haluk » 17 Oca 2011, 15:41

Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.birde puglara kötü derler seninki 90lık mı 110 lukmu?nasıl genel itibari ile memnun musun bu yakıt fityatlarından sonra bende dizele geçmeyi düşünüyorum.308 nasıldır acaba octiye göre.sizin hem 307 hem octi kullanan birisi olarak yorumunuz önemli benim için.yakıt tüketim değerleri fabrika değerlerinde mi yoksa daha mı fazla oluyor.teşekkürler
Haluk
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 79
Kayıt: 05 Ekm 2008, 00:30
Nereden: Erzurum
Arabanız: Peugeot 308 1.6 HDI SPORTİUM

İleti xMEGANx » 17 Oca 2011, 16:40

Octavia kullanmadım sadece tutku olarak kaldı içimde ŞİMDİLİK ;)
yakıttan giriş yapim inanmayanlara TEST bedava. 30 tl lik mazot ile ibre 130-150 ara ara 170- ve 180 olmak üzere beylikdüzünden tekirdağa gittim ( 100 km ) 30 tl ye 100 km ve hıza bakın. benimki 90 lık olanlardan ama 110 luk motorlarla aynı sadece yazılımsal kısıtlama var 90 lıklar aileler için üretilmiş. hem yakmıyo hem seri dicek bişey yokki araç 0 dan 120 ye 10 saniyede çıkıyor hatta 130 a. TEST bedava ;) Peugeot bizde aile göreneği haline geldi yıllardır peugeot kullanıyoruz yıllardan beride memnunuz abicim etraftaki insanlarda çok özeniyor bence bir düşünün. 307 işe 308 arasnda hiçbir fark yok zaten aynı araba sadece isim değişikliği var.

not: malımı övmüyorum TEST BEDAVA ;)
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti C@GL@R » 17 Oca 2011, 18:25

130 bine gelince elinden çıkar mehmet sana tavsiyem:) arkadaşda c3 vardı güzel güzel dedi belli km den sonra araç masraf çıkarmaya başladı. fransız aracı die karşılaştırdım belki peuget daha kalitelidir.
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti xMEGANx » 17 Oca 2011, 18:37

sanmıyorum abicim peugeot fabrikasında çalışan lar söylüyor aşırı zorlanmadığı sürece sorun çıkartacak bir motor değil diyor. yarışa katılmıyoruz bizde e-5 te falan. yani çıkartacak olsa 90 binde araç şuan çıkarsa şimdiye kadar mutlaka ufak tefek geliyorum ben demesi lazımdı. diğer 307 cilere soruyorum onlarda benimle aynı fikirde teki var 150 binde hala sorun çıkartmadı diyo 0 almışlar. partnerler falan var 210 binde hala tık yok. 1. araba kalitesi 2. aracı kullananın profesyonelliği. bu ikiside iyi olunca araç kendi kendini yeniliyor zaten abi. bakımları yapıldıktan sonrada ömür boyu bin satıcı değilim nasıl olsa aile aracı satmak gibi fikrim olmadığı için ömür boyu bende diyim :)
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti can.tasan » 17 Oca 2011, 21:21

Benim bir sorum olacak, herhangibir ampul patladiginda, park olur sis olur fren lambasi olur, iceride nasil bir uyari cikiyor yada cikmiyor mu? Bunu soruyorum cunku su siralar cok dikkatimi cekiyor da gordugum 5 tane 307 veya 407 den 3 tanesinin ya arka farinin biri yanmiyor ya da tam hah bununkiler muntazam yaniyor diyorum s adam bir frene basiyor o da ne fren lambasinin biri yada ucuncu frenlambasi da dahil 2 si birden yanmiyor. Bu insanlar buna nasil dayaniyor ben icerde en ufak bir isik yanacak olsa gicik kaparim acikcasi. Park sensorunu monte ettigimde arka sis farlarinin ampulu patlamis iceride ampul resmi olan bi uyari cikti bu da ne dedim, durum boyle olunca da geri vites lambasina odaklandim, ona baglaniyor ya, baktim yaniyo. Acaba sensoru mu begenmedi falan derken bi baktim sis fari imis...

Yanlis anlasilmasin sadece su siralar cok dikkatimi cektigi icin soruyorum.
Kullanıcı avatarı
can.tasan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 309
Kayıt: 19 Ekm 2009, 23:19
Ad Soyad: Can TASAN
Nereden: Ankara
Arabanız: 2003 Fabia Elegance 101

İleti xMEGANx » 17 Oca 2011, 22:10

Abicim herzamanda değil ayda yılda 1 patlıyor sisler falan değil onlar hiç patlamadı arkadakiler işteayda yılda bir patlıyor şimdi baktımda 2 kez değiştirdim ben sadece
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti can.tasan » 17 Oca 2011, 22:12

Yaa cok sik patladigindan degilde insanlar bu tip seyleri onemsemiyorlar heralde. Halbuki fren lambasinin onemi cok buyuk ozellikle digerlerinden yukarida olan 3. fren lambasi. Bizzat benim 2-3 kere yogun trafikte dur kalk yaparken dalginlikla baska tarafa bakarken ondekine arkadan carpmami onledi cunku. Baska tarafa bile baksaniz dikkat cekiyo ve insan refleksle daha gormeden frene basiyor. Baya onemli yani...
Kullanıcı avatarı
can.tasan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 309
Kayıt: 19 Ekm 2009, 23:19
Ad Soyad: Can TASAN
Nereden: Ankara
Arabanız: 2003 Fabia Elegance 101

İleti xMEGANx » 17 Oca 2011, 22:14

can.tasan yazdı:Yaa cok sik patladigindan degilde insanlar bu tip seyleri onemsemiyorlar heralde.

herzamannn.. bir soru nuz olursa bildiğim ve deneyimlerim kadarını anlatırım
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti can.tasan » 17 Oca 2011, 22:20

xMEGANx yazdı:
can.tasan yazdı:Yaa cok sik patladigindan degilde insanlar bu tip seyleri onemsemiyorlar heralde.

herzamannn.. bir soru nuz olursa bildiğim ve deneyimlerim kadarını anlatırım


Aslinda bir sorum daha var =)

Meganin anlami nedir, bizim bildigimiz araba modeli olandan baska bir anlami var mi acep?
Kullanıcı avatarı
can.tasan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 309
Kayıt: 19 Ekm 2009, 23:19
Ad Soyad: Can TASAN
Nereden: Ankara
Arabanız: 2003 Fabia Elegance 101

İleti xMEGANx » 17 Oca 2011, 22:29

can.tasan yazdı:
xMEGANx yazdı:
can.tasan yazdı:Yaa cok sik patladigindan degilde insanlar bu tip seyleri onemsemiyorlar heralde.

herzamannn.. bir soru nuz olursa bildiğim ve deneyimlerim kadarını anlatırım


Aslinda bir sorum daha var =)

Meganin anlami nedir, bizim bildigimiz araba modeli olandan baska bir anlami var mi acep?

MegaNova'nın kısaltılması :) Türk forumlarının %50-70 arasında üyeliğim var :) yeni nickim BOSS ama
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105


Otomobilim



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir