Nihayet forman'landım :)

Kendi otomobilinizi fotoğraflı bir şekilde diğer üyelerimize bu bölümde tanıtabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Nihayet forman'landım :)

İleti syossett » 08 Ağu 2011, 20:27

Photo-0172.jpg
Planya sonrası kapak ve sıfırlanan sıboplar
Photo-0172.jpg (9.83 KiB) 3013 defa görüntülendi
Photo-0174.jpg
ÖZEL GÜVEN HASTANESİ ..BAŞHEKİM SEBAHATTIN USTA :D
Photo-0174.jpg (11.27 KiB) 3013 defa görüntülendi
Photo-0176.jpg
Ust kapak sokuldu ..
Photo-0176.jpg (12.69 KiB) 3013 defa görüntülendi
Evet arkadaşlar sonunda marbişi sattım ve bır forman aldım . yalnız satan kişinin yalanları sonucu baya masrafa gırdım ..Kurus masrafı yok dediği arabaya ust kapaktan on duzene , triger den arka bilyelere kadar masraf yaptım kendisini Allah' a havale ederek yaklaşık 1000 tl harcadığım artık sorunsuz ekonomık bınebılecegım bir formana kavustum. Allah hepımızı uckagıtcılardan korusun . Şu an arabam Maşallah kılıç gibi oldu yakıtından yuruyusune kadar gayet memnunum tek eksıgı 500 km sonrası sibop ayarı .. aracımın ve amelıyatın resımlerını paylasıyorum :D saygılarımla...
 
Eklentiler
Photo-0175.jpg
Photo-0175.jpg (10.52 KiB) 3013 defa görüntülendi
Photo-0173.jpg
Photo-0173.jpg (12.57 KiB) 3013 defa görüntülendi
sk5.JPG
sk5.JPG (33.29 KiB) 3013 defa görüntülendi
sk4.JPG
sk4.JPG (32.5 KiB) 3013 defa görüntülendi
sk3.JPG
sk3.JPG (33.59 KiB) 3013 defa görüntülendi
sk2.JPG
sk2.JPG (28.53 KiB) 3013 defa görüntülendi
sk1.JPG
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti mustklc » 08 Ağu 2011, 20:33

hayırlı olsun. güle güle binin. aracın eski sahibinin o parayla ihya olacağını pek sanmam
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti syossett » 08 Ağu 2011, 20:36

Sağol Mustafa beyciğim inan sazan gıbı ınandık adam a yahu bu yaşa geldık akıllanmadık ne yemınler attı yahu bıle bıle sattı bana arabayı .. neyse kı arabadan su an gayet memnunum kendısını de Allah a havale ediyorum ..
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti forman37 » 08 Ağu 2011, 20:44

hayırlı olsun abı :) memlekette hala yamuk adamlar var ıyı yıne 1000 tl ıle arabayı adam etmıssın abı. benım masrafım 1500 ü buldu .nerdeyse ama adam oldu bı ara benım formana talıp olmustun sanırım abı yanlıs hatırlamıyosam :)
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti syossett » 08 Ağu 2011, 20:56

Bingooo !!!evet Mustafacığım talıptım ama marbişi istememiştin ..Kastamonudan bır arkadasa sattım o da gayet memnun . 2500 e gıttı .. Yamuk adam sayısı hızla cogalıyor gercekten yahu adam bana şusu busu eksık dese yıne alacagım zıra arabanmın durusunu begendım ama kurus masrafı yok demesı tepemı attırdı ben bılgısız olup motor da yakabılırdım .. söyle be adam ?? :) Abi onu bunu bilmem, skodalarda illa kı orıjınal parca kullanacaksın bunu anladım ..Bir de ust kapak yaptıracaklara duyurulur (ınsallah gerek olmaz kımseye de) mutlaka 1.6 mm lik conta .. 2 mm lık kısa zamanda daha cok zarar veriyo.. saygılar ..
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti forman37 » 08 Ağu 2011, 21:04

abı satmaktan vazgectım .gayet mutlu mesut sekılde capparıma bınıyorum sorunum yok allahıma sukur . gecenlerde yan sanayı pacalık almıstım .arkalara guzel durmadı kanat gıbı oldu :D soktum attım çöpe orjınal sıparıs ettım 2 hafta bekledım yurtdısından geldı hemen taktım o kadar tatlı oldukı :D orjınal parcanın gozunu seveyım ben :D
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti SER53 » 08 Ağu 2011, 21:09

Asım Abi bununla geçmiş olsun 1000TL de az değil ama Allah beterinden saklasın, Abi sendede hata Sabahattin usta gibi ustan var insan bi almadan götürüp göstermezmi sen tecrübeli adamsın ilk araban değil ya, milletin ne dediğine ne bakıyon git göster adamın dediği gibi çıksa zaten problem yok, ama çıkmadı 1000TL senden gitti, neyse enazından şimdi memnunsun güle güle kullan.
Kullanıcı avatarı
SER53
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 145
Kayıt: 27 May 2011, 19:37
Ad Soyad: ümit
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia 2001 1.4 mpi

İleti syossett » 08 Ağu 2011, 21:12

Haklısın capparın babası :D bak sana neler yaptırdıgımı anlatayım sen fıkır ver bakalım ..
ust kapak sokuldu , kaynak oldu taşlandı , saplamalar ve siboplar değişti. Triger zinciri iyi durumda olmasına ragmen orijinal takıldı. Motor kulagı degıstı, taiwan malı distrubutor orijinali takıldı. Genlesme kabı dandik idi termostatlı kapaklı orıjınal takıldı. On aks korukları ve arka bilyalar degıstı. salıncak takozları degıstı . sag on far camı yenılendi.iki kez yağ ve filtresi değişti. on balatalar sıfır takıldı sıbop ayarı antifriz vs vs total 1000 tl gitti. .ucuz mu yırttık acaba ? :?
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti syossett » 08 Ağu 2011, 21:18

Umıtcıgımm cok haklısın ama o gun pazar ıdı batıkentte dolasırken gorduk arkadasımla .. adam ogretmen arkada bebe koltugu felan var mersınden o gun gelmısler evıne davet ettı, annesı eşi cocugu vs vardı . Ya bızler temız yureklı adamlarız bırısı cocugunun uzerıne yemın edınce aklımda ne varsa gıdıyor . Yıne de eşeklık bende gercekten sebahattın ustaya gostermelıydım . ama dedıgım gıbı pazar olması nedenı ıle gıdemedım pazartesı de zaten harıl harıl calısıyordum bır saat notere zor attım kendımı herıf kurus masrafı yok derken 1000 lıra gıttı . Ne dıyelım sadakam olsun umarım aynı sekılde bır arabayı da o kısı alır zıra etme bulma dunyası bu .. Hoş ustamın dedıgıne gore bu kadar masrafa ragmen yıne de uygun bır araba dedı ve kasayı cok begendı ıcı dısı tertemız mekanıgını de zaten hemen hemen ne varsa yaptırdım, gonul rahatlıgı ıle her yere gıdebılıyorum hararet yok , yakıt harıka çekıs mukemmel :? konfor dersen led li gostergeler felan :P bı tek eksıgı sıbop ayarı o da 400 km sonra insallah. AMAAA .. INAN ARTIK KARDESIMDEN ARABA ALSAM GOSTERMEDEN ALMAAAMM :D SEVGİLER...
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti T.T. » 08 Ağu 2011, 21:30

Kazasız belasız üsrüşler dileğiyle... İnşallah bi sorun daha çıkmaz. Çıkarsa bi ankara buluşması yapar adamın ensesine bineriz artık :D
Kullanıcı avatarı
T.T.
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 424
Kayıt: 03 Şub 2010, 14:15
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia 2004 1.2 47 Kw Kit : Lovato EasyFast

İleti syossett » 08 Ağu 2011, 21:48

Hahahaaa gunun en güzel esprisi TT walla çok güldüm beee. Neyse kı uzun zaman sorun cıkmaz ama amerıka işi olursa satıcam mecburen zıra 6 ay kıme bırakayım arabamı :S neyse yıl sonuna daha cok var keyfını surelım . Bu arada ıyı dıleklerın ıcın tesekkurler TT . :D :) 8-)
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti T.T. » 08 Ağu 2011, 22:06

Ne demek abicim o senin bize verdiğin bedava elektrikten kaynaklanıyor... Zam yok mu ? :D
Kullanıcı avatarı
T.T.
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 424
Kayıt: 03 Şub 2010, 14:15
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia 2004 1.2 47 Kw Kit : Lovato EasyFast

İleti syossett » 08 Ağu 2011, 22:17

Bende zam yok kardeş.. yaşam boyu bedava 8-)
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti Kutay ALBAYRAK » 08 Ağu 2011, 23:20

Hayırlı günlerde binmeniz dileğiyle gerçekten güzel bakımdan geçmiş araç ama Sebahattin Usta'nın marifetinden de biraz masrafınız fazla olmuş bence;adam favorit forman falan gerçekten güzel anlıyor...

Normalde başka ustanın dikkat etmeyeceği bir ayarda bile gayet özenli ve dikkatli...Aracı kaça aldınız bu arada ayıptır sorması +1000 hariç...

Adamı da Allah'a havale etmek yeterli bence...Eden bulur elbet...


Hem Sebahattin Usta geçen hafta benim de araca sibop ayarı yaptı soğuk motor 0.20 ile 0.25 arası bir ayar yaptı en ufak şıkırtı yok motordan gelen ses bile değişmedi yaklaşık 0.15 falan gibiydi önceki ayar eli marifetli maşallahı var...Yakıtım çok düştü özellikle bu ayardan sonra yaptığın masrafı yakıttan çıkaracaksın demişti öyle de oluyor ilk fırsatta yaptırmanızı öneririm daha sonra belki kendiniz de yapmak isteyebilirsiniz.Uzman arkadaşlarımız var sağolsunlar sayelerinde birçok şeyi öğrenebiliyoruz...

Kutay ALBAYRAK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 72
Kayıt: 09 May 2011, 13:06
Konum: Ankara
Ad Soyad: Kutay ALBAYRAK
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Favorit

İleti syossett » 08 Ağu 2011, 23:37

Tesekkurler Kutaycığım.. Adamı Allah a havale ettim gercekten çok ahımı aldı karaktersiz herif. Saklaması bir yana, sevdiklerinew yemın ermesı daha rahatsız ettı. her neyse, harcadık bınıyoruz araba 1o numara oldu maşallah . yakıtı da iyi. sibop ayarına ust kapak degıstıgı ıcın 500 km sonra gıdecegım antıfrız de o zaman konulacak.Kim ne derse desın ben sebahattın ustadan memnunum. feliş, favo da uzman adam.sana da kazasız belasız surusler dılerım dostum.
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti Kutay ALBAYRAK » 09 Ağu 2011, 00:08

Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için...Size de kazasız belasız sürüşler dilerim...
Kutay ALBAYRAK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 72
Kayıt: 09 May 2011, 13:06
Konum: Ankara
Ad Soyad: Kutay ALBAYRAK
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Favorit

İleti alwaysloser » 09 Ağu 2011, 02:06

hayırlı olsun nekadar masraf yapmış olsanızda aracın içinize sinmesi ve memnun olmanız sevindirici hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin


bişe soracağım plaka 33 yani mersin ,mersinde mi yaşıosunuz
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti turnalarkenan » 09 Ağu 2011, 07:20

güle güle ağzının tadı ile binersin inşallah, satıcının da yaptığı terbiyesizlik kendine kar kaldı zannediyor ama bir gün bir yerden çıkar sen korkma..............
yeterki bizde aynı şeyleri yapmayalım.
HİLE İLE İŞ GÖREN MİHNET İLE CAN VERİR, NAMUSA HÖRMET EDEN NESLİNE ŞEREF VERİR......
Kullanıcı avatarı
turnalarkenan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 260
Kayıt: 12 Nis 2010, 13:26
Ad Soyad: Yusuf Kenan TURNALAR
Nereden: Gaziantep
Arabanız: 1998 FELICIA 1.3 GLX İ

Sonraki

Otomobilim



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir