Selamlar

Kendi otomobilinizi fotoğraflı bir şekilde diğer üyelerimize bu bölümde tanıtabilirsiniz.
Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Selamlar

İleti Okan2106 » 07 Kas 2014, 13:16

Merhaba Arkadaşlar

Aranıza yeni katıldım.1 Hafta oldu Fabia kullanıcı olalı.Şimdilik çok memnunum arabamdan.Zaman içerisinde forumdaki konuları takip ederek daha fazla bilgi edinme fırsatı bulacağım.Ama sizlerin deneyiminizle uyarı yada tavsiyeleriniz var mı bilmek isterim.Araç için abartı olmadan modifiye düşünüyorum.İzmir de bunu en iyi yapacak yer neresidir.( sis farı - gündüz led i iç panel aydınlatma rengini daha kuvvetli yapmak ilk yapmak istediklerim )
 
Eklentiler
fotoğraf 5.JPG
Okan2106
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 07 Kas 2014, 11:59
Ad Soyad: OKAN ERSOY
Nereden: İzmir
Arabanız: SKODA FABIA

İleti hetepe » 07 Kas 2014, 15:02

Foruma hoşgeldiniz, jantlarınız çok güzel lakin biraz küçük gibi...soft bir modifiye istiyorsanız orj.sis farlarını takın, 3-3,5 cm yay takın, oval, mütevazi bir krom egzoz ağzı takın, arka cam üstüne kibar bir spoiler takın, camlara çok koyu olmayan film yaptırın, içeri bir cd çalar, arkalara hoparlör taktırın, belki krom kapı eşiği de olabilir...bitti gitti...araba zaten yakışıklı, fazla birşeye gerek yok.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti aslan_1960 » 07 Kas 2014, 23:02

Okan kardeşim aramıza hoş geldin.Arabanı kazasız belasız iyi günlerde kullan.
aslan_1960
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 184
Kayıt: 15 Haz 2012, 20:50
Ad Soyad: Sarper Yalçınkaya
Nereden: Aydın
Arabanız: Skoda forman glx

İleti Bugra » 08 Kas 2014, 14:15

Hoşgeldiniz aracınız hayırlı olsun. Bende biraz aksesuar aldım. Krom kapı kolları, krom eşikler, sis farı, park sensörü, sararmış farlardan da kurtuldum yeni sıfır sağ sol far takımı aldım. Daha da yapacaklarım bitmedi tabiki orj. cd çalar, hız sabitleyici vs. bulduğum taktirde alacağım. Aksesuarlarımın %80 nini intten sipariş verdim sizde öyle yapabilirsiniz. Sis farları güzel hava katacaktır ordan başlayın derim sanalpazar.com da ucuza bulabilirsniz dikdörtgen bi köşesi oval olan şekilde sizin sisleriniz. Sis montajı yaptırırken kesinlikle belirtin içeriye ayrı bi anahtar çeksinler aksi taktirde arka sis anahtarına bağlamayı tercih ediyorlar.
Sonra döndüm dedim ki "iyi ki Fabia almışım"
Kullanıcı avatarı
Bugra
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 173
Kayıt: 16 Eyl 2014, 13:14
Ad Soyad: Buğra Yzb
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Seat ibiza 1.4 Tdi Stylance 2008

İleti Okan2106 » 09 Kas 2014, 11:09

Fikirleriniz ve güzel dilekleriniz için teşekkürler.Dün film çektirdim camlara.Şimdi yapılıcak ilk iş sölediğiniz gibi sis farı.Birde gösterge panelinin ışıklandırmasını kuvvetlendirmeyi düşünüyorum.

birde 2 sorum olacak.
Torpido gözünde bir aparat var o ne işe yarar?
devir saati altındaki dijital gösterge sanırım benzin tüketimini gösteriyor.İnternette bi kaç resimde orda saati gösteriyor diye gördüm.Bu değişebiliyormu?
Okan2106
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 07 Kas 2014, 11:59
Ad Soyad: OKAN ERSOY
Nereden: İzmir
Arabanız: SKODA FABIA

İleti ugur2834 » 09 Kas 2014, 11:59

Okan2106 yazdı:Fikirleriniz ve güzel dilekleriniz için teşekkürler.Dün film çektirdim camlara.Şimdi yapılıcak ilk iş sölediğiniz gibi sis farı.Birde gösterge panelinin ışıklandırmasını kuvvetlendirmeyi düşünüyorum.

birde 2 sorum olacak.
Torpido gözünde bir aparat var o ne işe yarar?
devir saati altındaki dijital gösterge sanırım benzin tüketimini gösteriyor.İnternette bi kaç resimde orda saati gösteriyor diye gördüm.Bu değişebiliyormu?




ilk sorunuzu anlamadım klima açıkken veya kalorifer açıkken torpidoya soğuk-sıcak hava üfleyen var onumu diyosunuz resmini ekleseniz daha iyi yardımcı oluruz

ikinci soruya gelince sağ silicek kolunun ucunda düğme var onla o menüyü kullanabilirsiniz benzin tüketimi-saat-dışardaki sıcaklıgı gösteren derece gibi şeyleri gösterir

birde bi önerim var şayet var is akıllı telefonunuzdan google play store veya app storedan skoda service uygulamasını indirirek arabanız kullanım klavuzuna erişi bilirsiniz herşey yazıyo orda
ugur2834
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 106
Kayıt: 05 Ağu 2011, 17:15
Ad Soyad: ugur
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2005 FABİA SPECİAL 1.4

İleti Okan2106 » 09 Kas 2014, 12:43

Çok teşekkür ederim.

Torpidodaki sanırım sizin bahsettiğiniz aparat.Torpido içine hava üfleme.

Skoda servis uygulamasınıda indiriceğim.

Bu tarz püf noktalar varsa tavsiyelerinizi bilmek isterim.İş yoğuğunluğum nedeniyle arabamla sadece çalıştır sür parket den ibaret ilgilenebiliyorum.Nerde ne özelliği var hala keşfetmiş değilim:)Gerçi en sade modeli sanırım fazla bir donanımda yok.
Okan2106
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 07 Kas 2014, 11:59
Ad Soyad: OKAN ERSOY
Nereden: İzmir
Arabanız: SKODA FABIA

İleti ugur2834 » 09 Kas 2014, 22:28

Benim aracımda en boş modeli ama ihtiyacımı görüyo yani ihtiyacınızı göricek özellikler vardır illaki ne merak ediyosanız zaten forumda var herşey o kullanım klavuznada erişin oradan zaten arabanizı tanımış olucaksınız aklınıza takılan soru olursa burdan sorun zaten yardımcı olur arkadaşlar bende bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım bu arada maşallah arabanız baya temiz duruyo şöyle içini dışınıda ekleseniz görseydik güzel olurdu benim aracımıda görmüşdürsünüz zaten daha yeni ekleyebildiğim üye oldugumdan beri :D :D
ugur2834
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 106
Kayıt: 05 Ağu 2011, 17:15
Ad Soyad: ugur
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2005 FABİA SPECİAL 1.4


Otomobilim



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir