2 sayfadan 2. sayfa

İletiTarih: 23 Ekm 2007, 02:45
ilk aşk
BENDE NEREDE ÇALIŞIYORSUN

İletiTarih: 23 Ekm 2007, 09:41
akinsapmaz
Kampanya başlatalım en iyisi.Skodam.com a üye olan herkes yazdırsın :)))

Bu arada güzel olmuş

İletiTarih: 23 Ekm 2007, 11:28
emirkaansbp
kardeşim güzzel olmuş, darısı diğer üyelere .....

İletiTarih: 23 Ekm 2007, 17:15
YUNUS
cok güzel olmus ClapClapThumbs%20Up

İletiTarih: 23 Ekm 2007, 23:47
ünsal

herkezi beklerim...!


( teşekkürederim darısı sizlere...)

İletiTarih: 23 Ekm 2007, 23:48
ünsal
[quote="ilk aşk"]BENDE NEREDE ÇALIŞIYORSUN[/QUOTE]
 

fotoğrafçıyım....Smile.....

İletiTarih: 25 Ekm 2007, 23:17
ünsal
[quote="akinsapmaz"]Kampanya başlatalım en iyisi.Skodam.com a üye olan herkes yazdırsın :))) [/QUOTE]
 

 

 

+ 10000000Clap

İletiTarih: 26 Ekm 2007, 01:25
ali
[quote="minik"][quote="10Y@ĞMUR"]Tebrik eder, seni bilen biliyor ünsal dostum;takma kafana..![/QUOTE]
 

eskilerden kim kaldı dostum..
[/QUOTE]
bu photoshop lafı bayağı uzamış. ben öylesine yazmıştım. kimseye yalan söylüyorsun falan dediğimiz yok. hepinizin samimiyetine inanıyorum. yanlış anlaşılmış galiba. kusura kalmayın.

İletiTarih: 28 Ekm 2007, 23:22
ünsal
[quote="octa"][quote="minik"][quote="10Y@ĞMUR"]Tebrik eder, seni bilen biliyor ünsal dostum;takma kafana..![/QUOTE]
 

eskilerden kim kaldı dostum..
[/QUOTE]
bu photoshop lafı bayağı uzamış. ben öylesine yazmıştım. kimseye yalan söylüyorsun falan dediğimiz yok. hepinizin samimiyetine inanıyorum. yanlış anlaşılmış galiba. kusura kalmayın.
[/QUOTE]
 

rahat ol octa kardeş herhangi bir yanlışlık yok Wink nazımızdandır Embarrassed

Re: gönülden skodam.com sevgisi :)

İletiTarih: 29 Tem 2010, 19:24
ünsal
Yukarda görmüş olduğunuz çok eski bir mesaj eski aracım fabia comfort 1.4 68 hp logoda yaptırdık ama hep sıkıntı oldu elimde yaklaşık 250 tane kaldı ve çöpe gitti size tavsiyem benim kendi aracıma uyguladığım yöntem temini kolay herhangi bir reklam işi yapan bir yere yazdırıp aracınıza yapıştırın en fazla 3-5 tl tutar ne beklersiniz nede uğraşırsınız ...

Re: gönülden skodam.com sevgisi :)

İletiTarih: 29 Tem 2010, 20:29
xMEGANx
ünsal abi nerede oturuyosun ? =) İst ? / bu arada süper olmuş =)

Re: gönülden skodam.com sevgisi :)

İletiTarih: 29 Tem 2010, 21:02
gandac
oo ünsal kardeşimizde izmirdenmiş,,, güzelll

Re: gönülden skodam.com sevgisi :)

İletiTarih: 29 Tem 2010, 21:07
y.emre
andaç abi naslsn nerlerdesin ya gözükmüyorsun

Re: gönülden skodam.com sevgisi :)

İletiTarih: 29 Tem 2010, 21:09
gandac
kardeşim aklımdasın valla , gECEN ARICAKTIM SENİ, sonra gene iş çıktı kaldı öle,, işler çok yoğun yaw, sen napiyon

Re: gönülden skodam.com sevgisi :)

İletiTarih: 29 Tem 2010, 21:10
y.emre
gandac yazdı:kardeşim aklımdasın valla , gECEN ARICAKTIM SENİ, sonra gene iş çıktı kaldı öle,, işler çok yoğun yaw, sen napiyon
iyiym bende abi kpss hazrlıkları devam..
adapazıra yolun düşerse unutma kardesini ziyaret et abi neyse konuyu sptırmayalım adminde laf işitmeyelim: )
iyi aksamlar abicim

Re: gönülden skodam.com sevgisi :)

İletiTarih: 29 Tem 2010, 21:18
gandac
eyvallh konuşuruz gene
...